wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

hey meiden die pillen werken niet zo goed als ze moeten doen. heb de halve nacht op de wc gezeten met buikkrampen vage ontlasting moest van mijn mams onmiddelijk stoppen met die pillen heb de huisarts gebeld en ik kan tussen 11 en 12 terugbellen om te vragen wat ik moet doen. Ik ben liever misselijk dan continu buikkrampen met de kans dat ik mijn kindje verlies natuurlijk. hou jullie op de hoogte.

liefs miepie

Hey Svtje

Het lijkt me wel heerlijk als je alle tijd hebt voor je huishouden! En om samen met je man scheepjes te kijken haha, dat lijkt me super knus!! Wel lekker dat je als je 'thuis' bent wel kunt werken! Dan heb je even wat anders.  

Vandaag ziet mijn dagje er ook behoorlijk huishoudelijk uit! STrijken, vooral strijken!! Er ligt een hele berg te wachten. Maar als ik eenmaal bezig ben is het ook zo weer gedaan. Als de zon vanmiddag doorbreekt, fiets ik nog even naar een dorpje verderop waar ze wat meer winkels hebben.

groetjes!! ik reageer zo op de rest, komt visite binnen

Hey Ladies!

Wederom een lekker weertje! Daar moet je toch vrolijk van worden? Gister avond is de strijk gedaan gelukkig, maar vandaag is het idd ook poetsen.. En even lekker naar buiten, misschien even richting de stad!

Miepie: Das ook niets zo zeg.. Laat even weten wat de doc zei.. Sterkte in ieder geval!

Svtje: Hij is gemaakt hoor! :) Wel super handig, maar we hadden ineens storing, sommige zenders deden het niet meer.. Het bleek achteraf dat hij gewoon een update nodig had.. Je hebt vandaag je eisprong he? Nou vraag ik me af, voel je dat nou ook? Ik had een beetje krampjes, maar dat had ik de hele week, dus heb geen idee. Ik heb ook wel eens gelezen dat sommige vrouwen ook echt voelen welke eierstok het is enz. Ben wel benieuwd!

Ik ga even de was buiten hangen, tot zo!

Liefs!

hey meiden

nou zojuist de dokter weer gesproken er duidt niks op dat dat medicijn die buikkrampen veroorzaakt kan er gewoon mee doorgaan. Heb nu voor mezelf besloten overdag geen zetpil te nemen maar vanavond voor het slapen gaan weer heb ik dan vannacht weer krampen dan stop ik ermee wat de dokter ook zegt.

liefs miepie

Goedemorgen meiden!

Heb al weer een aantal berichtjes gemist zag ik. Ga eens kijken of ik op iedereen een leuke reactie heb:

@Sukkie, ben je hard aan het werk zeker, dat je weinig forumtijd hebt, we houden je gewoon goed op de hoogte van alles, zodat je makkelijk alles terug kan lezen. Werkse!!!

@Mie_pie, meis toch je hebt wel pech he! Eerst zo misselijk en nu weer zo'n buikkramp. Je weet zelf het beste hoe je je voelt. Snap heel goed dat als dit zich elke nacht zou gaan herhalen je het gehad hebt met die pillen. Misschien is het eenmalig of krijg je gewoon buikgriep, dat kan natuurlijk ook nog. Al hoop ik het niet voor je. Doordat je zo weinig hebt kunnen eten is je weerstand natuurlijk wel afgenomen en ben je vatbaarder voor bacterien. Heel veel succes ermee iig, hoop echt voor je dat je je snel weer beter mag voelen.

@J-t, is inderdaad heerlijk om altijd samen te zijn en me te kunnen focussen op huishoudelijke dingen waar je als hard werkende vrouw weinig of geen tijd voor hebt. Toch mis ik het wel eens om een baan te hebben, een doel om uit bed te komen. Klinkt heel depri, maar iedereen heeft af en toe zijn eigen ding nodig. Vandaar dat ik ook heel blij ben met het 2/2 varen. Arme jij, zo'n grote strijk, het leuke vooruitzicht is dat je vanmiddag even het zonnetje in mag en dat je nu visite hebt natuurlijk. Ook altijd heel gezellig! Denk dat ik dat wel zou missen als er een kleintje zou aandienen, lekker even met de wagen het zonnetje in.

@Senorita, zou vandaag inderdaad mijn eisprong moeten hebben. Tot nu toe heeft predictor het goed berekend voor mij. Heb meestal zeurend gevoel rechts onder in mijn buik. Eigenlijk nooit links. Verder merk ik het aan het rekbare slijm. Overigens heb ik ergens gelezen dat een eisprong heel vaak 's nachts is, vraag met niet waarom. Hou jullie op de hoogte, sowieso vanavond maar weer ff klussen, wil nu echt helemaal niks missen, weet dat het nog maar ronde 6 is, maar toch...

Volgens mij heb ik gezellig even tegen iedereen teruggebabbeld. Is ook echt 1 van mijn vaste bezigheden de laatste paar weken. Iedereen hier is zo gezellig, dat mijn niet forum-vriendinnetjes er volgens mij onder lijden. Komt vooral omdat ik met hen nit over zwanger en alles wat daarbij komt kijken kan praten.

@Poohh, meid, hoe is het met jou? Heb jij ondertussen al kenmerken voor ongi of zwangerschap? Weet niet of de dokter je misschien ergens mee kan helpen? Of wacht je het nog rustig af?

@JacqieSenna, ben je nog ergens? Als je nieuws hebt, wij zijn erg nieuwsgierig!!!

@Shar, nog steeds niks? Spannend hoor!

@Chanti,today is the day!

Nou meiden, heb toch niet zo heel veel spannends te doen, behalve wat wassen draaien, eten koken en misschien een beetje poetsen... dusse ik zet mijn duimen weer aan vandaag voor jullie allemaal!

Dikke kus Svtje

even pauze... ja hard aan het werk! De dag vliegt om. Ik vind het wel heel leuk om jullie verhalen te lezen.
Arme mie-pie, hoop dat t snel beter gaat..

Wat een mooi lenteweer hier! Heerlijk, gaat alleen nog harder kriebelen..

Meiden tot straks of morgen!!

Heb de was inmiddels weer binnengehaald.. het is niet meer zo mooi in het Zeeuwse.. :S

Ik verwacht nu elk moment mijn ongi's, alles wijst erop..Ben eigenlijk wel erg teleurgesteld.  Jammer maar, op tot de volgende ronde.. Mannetje lief wilde dat niet omdat dan de kleine rond de feestdagen geboren word en laat dan net de hele familie jarig zijn.. is echt altijd een regelrecht drama.. Maar mijn cyclus is zo ellendig lang dat onze kleine het dan half januari het feesten kan afsluiten. Prima dus. Ik vind het wel erg bijzonder trouwens, dat sommige mensen 1x de pil vergeten of van 1x zwanger zijn terwijl mensen die het bewust proberen er een jaar(en) mee bezig zijn (zonder medische indicatie) Zou er een verband tussen zitten? Dat vraag ik me dan weer af. Volgende NOD dus pas begin mei.. Bah. Weer zo lang in onzekerheid. Ik hoop dat jullie allemaal smileys krijgen en ik met jullie mag meegenieten!

Werkse Sukkie! Ik ga even boodschappen doen. Misschien iets leuks kopen om me op te vrolijken;-)

Knuffel!

senorita... Schijnt bij jullie de zon?? Hij verdwijnt hier telkens  Hopelijk wordt het vanmiddag beter...

Mie_pie, Als de medicijnen de buikkrampen niet veroorzaken, wat dan wel??

Svtje. Als je een kleine hebt, dan moet je ook je bed uit.... dus dat is nog een reden om zwanger te worden!! Hopelijk niet te vroeg dan. Mijn zoontje wordt altijd tussen half 8 en half 9 wakker!! Kheb echt mazzel met hem!! Heb jij op jullie schip een plekje waar je buiten kunt zitten? Je zou dan de box lekker buiten kunnen zetten. Dat ga ik van de zomer ook doen (wel een oude box). Kheb er nu al zin in!

sukkie... jij hebt dit weekend je ei toch??? Succes met klussen!

Nou de visite is weer vertrokken, was wel weer even gezellig. Kben ondertussen ook even wat boodschappen wezen doen. kGa   vanavond worteltjes met vis eten, van zo'n maggi-pakje. De zon komt er af en toe door... hoop dat het vanmiddag ook zo lekker is! M'n zoontje leg ik dadelijk even op bed en dan ga ik aan m'n strijk beginnen ;-) Nu even wat eten en ondertussen forum lezen en wat tv kijken (nou ja, aflevering gemist).
tot straks!!

Terug
Bovenaan