wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

@ Senorita: Waarom wil je niet testen? Zit daar n speciale reden achter? Of is t gewoon dat je moeilijk elke keer met n test onder je arm naar de wc kunt lopen haha! Dat zou trouwens ook flink in de kosten lopen!

hey kwisjuh

ik zou het liefste ook elke keer met een test gaan haha dan zijn er ook niet veel twijfels bij ons he haha mijn borsten zijn nog steeds groter haha en geen tekenen van de duivels heel vaag allemaal we wachten rustig af heb jij al tekenen van duivels?

xx

@ Marijke: heb inderdaad gespannen borsten, donderdag en vrijdag wat ongi krampen gehad, beetje pijn in m'n onderrug...maar geen bloed...nog steeds niet! Maar nogmaals, ik weet niet hoe mijn cyclus er zonder  mirena uit ziet dus ik heb nog ff geduld. Wat ik trouwens wél nog weet, is dak vroeger (vóór de pil en daarna mirena) echt altijd onwijs veel pijn had tijdens mijn menstruatie. Zo erg dak soms flauw viel! Dat hoop ik echt niet meer zo heftig mee te hoeven maken!

nou kwisjuh

hier nog zo'n ongi zieke want wat heb ik vaak zitten janken van de pijn dat is ook de reden dat ik aan de pil moest van de ha want had geen kiste of iets maar abnormale pijn en ook ik hoop dat het echt niet zover komt maar ja er zit niets anders op dan wachten
spannend dat je ook gespanne borsten hebt
xxx

nou kwisjuh

hier nog zo'n ongi zieke want wat heb ik vaak zitten janken van de pijn dat is ook de reden dat ik aan de pil moest van de ha want had geen kiste of iets maar abnormale pijn en ook ik hoop dat het echt niet zover komt maar ja er zit niets anders op dan wachten
spannend dat je ook gespanne borsten hebt
xxx

Hey Marijke & Kwisjuh,

Ik had ook altijd heel veel pijn als ik ongi werd/was voordat ik aan de pil ging iets korter dan 3 jaar geleden. Nu alweer ruim 6 maanden gestopt en de eerste 5 keer weinig tot geen pijn gehad bij ongi. Afgelopen keer echt vergaan van de buikpijn, niet normaal en helemaal niet zoveel bloedverlies. De 3 keer daarvoor juist wel heel heftig bloedverlies, ik snap er echt helemaal niks meer van. Nu ook al niet duidelijke m'n eisprong gemerkt als normaal. 2 tot 4 april mijn NOD, afwachten maar!

Knuffel Svtje

hey svtje jij zit nu toch maar te wachten kan jen og wel ff voor ons duimen haha en duimen ik straks voor jou en je kapiteintje mischien helpt het toch haha

DAMES WIL SMILE'S ZIEN !!!!!!

pff wou dat ik ze in jullie kon stoppen haha
xx

Mijn duimpjes waren al niet zo groot, maar zijn de afgelopen weken echt enorm afgesleten van al dat duimen en voorlopig stop ik er nog niet mee hoor meiden! Ga door met duimen tot het bittere eind (dat wil zeggen totdat iedereen zwanger is)

X Svtje

Terug
Bovenaan