wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Miepie! sorry... JOEHOE!!! ik ben ook helemaal benieuwd! Laat je ons wel even weten hoe het was? Jammer dat je geen foto's kunt plaatsen!!!

Knuffel

hey senorita spannend joh ik duim voor je dat het positief is meissie!!!! en ja natuurlijk hou ik jullie op de hoogte

kus

hey senorita, vervelend hè die onzekerheid! loop continu ook met tampons te sjouwen, maar heb ze steeds niet nodig...haha

miepie, wat spannend!! laat ons ff weten hoe het was! ben erg benieuwd

Ik heb hetzelfde... Me tas zit vol met maandverband en tampons. Maar goed, nog niet nodig gehad... Heb je last van kwaaltjes chantal? Of helemaal niets...

Ik weet het ook echt niet. Me cyclus is erg varierend. Maar nu ben ik al 17 dagen na ovulatie.. ik geloof dat dat erg veel is. Maar het lijkt mij sterk dat het in een keer raak is.. Ach ja, we shall see... Hoe is het met het huishouden? Hier was het echt ONTPLOFT gewoon... het lijkt nu niet zo meer op een rampgebied maar moet nog wel wat doen... hahaha!

Jammer dat t weertje weg is hé?

Kussie!

hey senorita,
ik heb eigenlijk nergens last van, behalve dat ik nog steeds soms zomaar ontzettend moe ben. Vorige week nog af en toe duizelig, maar heb ik van het weekend niet meer gehad. Voor de rest geen krampjes of wat dan ook...

Jij had wel een positieve ovulatietest gehad hè 17 dagen geleden? Voor jou is het dan wel echt overtijd  dan, maar ik heb nog geen positieve test gehad, dus weet niet eens wanneer ik overtijd ben, wel vervelend hoor.  

Bij ons in huis is het weer een beetje aan kant. Opgeruimd, gestofzuigd, bed verschoond en de was gedaan. Zo nog ff een was erin en dan is het weer mooi voor vandaag. Het is hier dweilen met de kraan open om het zo maar te zeggen. De katten maken er sowieso al een bende van, en nu we aan het verbouwen zijn is het stof en de rommel niet tegen te houden. Nja zal me iig niet vervelen!

jah, en wat een rotweer weer...

hoop dat het nog een beetje   droog blijft, want ik moet nog boodschappen doen

wow mie-pie, lijkt me echt zoooo spannend die echo! Dan is het echt zeker he, dat er een klein mensje in je groeit. Hoe gaat het eigenlijk met je misselijkheid? Gaat het al wat beter met die pillen, of ben je daar mee gestopt?

@senorita; ik ken dat een ontploft huishouden! gelukkig valt t hier nog mee, heb veel in het weekend kunnen doen, zaterdag de hele dag opgeruimd!

@chanti; da's vervelend he als je niet weet wanneer je ongi moet worden. ik had de vorige keer een cyclus van 31 dagen dus weet echt niet hoe dat nou gaat zijn.

@sv'tje, nog steeds online? Dat gaat nog goed he

Ik ben nou lekker thuis aan het werk, dat scheelt weer reistijd. Een van mijn katten is heel ziek dus ik kan hem nu fijn in de gaten houden. Geen idee wat die heeft :( straks maar naar de dierenarts.

Terug
Bovenaan