wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey ladies!

Grrrr... I HATE waiting...

Ik had idd een positieve ovulatie test van de kruitvat. Alleen had ook matcare en die gaf dus weer helemaal niets aan. Vul ook m'n temp in op fertilityfriend.com en die gaf ook aan me ovulatie gehad te hebben toen de kruitvat test het aangaf. Vind het allemaal een beetje wazig. Verder ben ik ook duizelig... En die ongesteldheidskrampen, vind het zo raar. Elke keer als ik naar de wc ga denk ik, ja hoor daar is de ongi. Maar er komt niets.. Heb ook erg veel witte afscheiding, het is wit en dik (sorry voor de uitleg) Net een beetje op internet gezocht en bleek een meisje hetzelfde te hebben, achteraf bleek ze zwanger te zijn. Ik moet dat soort dingen ook niet lezen :S hahaha.

Ik ben klaar met poetsen, ga nu even boodschappen doen. Succes met jullie bezigheden en sukkie succes met je kat! Misschien even de dierenarts bellen?

En ik ga proberen niet te testen... Uuuuh... ;-)

Kusje

hai sukkie
lekker zeg dat je thuis kunt werken, vind dat zelf altijd veel lekkerder, kun je ook nog een beetje je tijd zelf indelen. Wat zielig dat je kat ziek is, dat is ook zo vervelend, ze kunnen nooit zelf zeggen wat eraan mankeert.
Onze katjes zijn afgelopen week gecastreerd, maar zijn nog steeds een beetje van de rel. De impulsieve druktemaker is naar mijn idee veeeeel te rustig. En de bangige lieverd is ook weer banger geworden en zit weer vaker onder de bank. Hoop dat ze straks wel weer wat meer zichzelf worden!

katten zijn toch een beetje onze kindjes. is echt vervelend als ze dan niet lekker zijn. Chanti ben jij niet bang dat als je zwanger bent, het kindje er misschien allergisch voor is en dat je de katten weg moet doen?
Ik ben daar namelijk wel een beetje bang voor..:S

Het gaat hier volgens mij nu echt regenen, jammer was al echt aan de zon gewend. Wat een geluk dat ik niet uit huis hoef nu :)

@ senorita; wat gek van dat slijm, je bent nu toch al over tijd he, waarom wilde je ook al weer niet testen?
dat slijm is echt vervelend net als veel van de kwaaltjes, het kan allebei zijn; ongesteld of zwanger! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt want dat wachten is helemaal niks natuurlijk.

Ik moet nog 2 weken wachten voor ik mijn nod heb :( dat duurt nog echt lang!

onze katten zijn ook echt mijn kindjes nu haha. Loop de hele tijd tegen ze te praten enzo, maarja ben dan ook verder wel alleen thuis, dus anders is het zo saai!
Ik ben idd wel een beetje bang dat een kindje allergisch zou kunnen zijn. Mijn vriend was namelijk ook allergisch voor huisstofmijt en ook voor katten, honden etc. Daarnaast heeft ie ook hooikoorts en astma, dat komt veel in combinatie voor. We gingen katten uitproberen en als het niet zou gaan, zouden z'n ouders ze nemen. Gelukkig is het niet nodig en gaat het heel erg goed! De angst dat een kindje allergisch zou zijn is dus reeël, maarja dat moeten we maar ondervinden denk ik. We hebben wel een luchtreiniger in huis die de lucht zuivert en in stofzuig me een ongeluk, en hoop dat dat voor een kindje ook genoeg zal zijn...

hey meiden

ik heb ook 2 katten en is idd niet te hopen dat onze kindjes allergische zijn maar ja als het wel zo is dan woont mijn mama op de boerderij en daar kunnen ze vast wel heen dan de kleinste zo ie zo die komt er vandaan die weet nog wel wat het is denk ik haha

hier nog geen ongi ook geen ongi gevoel tekenen ofzo dus ik wacht rustig af als ik me zo nog 2 weken voel haha word ik gek maar tot nu toe gaat het nog.

morgen spannend want miepie heeft echo ga vanaf half 3 me telefoon in de gaten houden want ze zou me gelijk bellen dus spannend

hier is officeel week 3 van sonja begonnen en in 2 weken 4,8 kilo kwijt wel jammer van die 0,2 hah want bij 5 kilo ga ik spareribs eten want af en toe moet ik mezelf ook wel verwennen en dan doen we gewoon groente en ovenfriet bij dan is het toch wat sonja haha als ik op gewicht ben ga ik ook af en toe iets lekkers eten

xx

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

jacqsenna
22
1
2
12 maart

pooh
24
1
1
24 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

chantal_21
21
1
1
4     maart

sitty
25
1
1
6     maart

melltjuh
23
2
1
6     maart

issabella_jada
24
1
1
10  maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje 79
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

kwisjuh        
29
1
1
20 maart

marijke_en_richard
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21 maart

senorita1
22
1
1
22 maart

nod datums

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

lynn        
29
1
1
21 maart
(20 maart)

stephanie89
20
2
1
22 maart

loeske86
22
1
1
26 maart

mutseke        
24
2
2
27 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

stefanie (baby23)
23
1
1
eind maart

april nod's

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

schippersvrouwtje1984
24
6
1
2     april

_angel_80
28
3
1
3     april

belgies
28
3
1
3      april

sukkie_85
23
2
1
7      april

kidvos
??
1
3
14 april

lynn
29
2
1
21 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

christina2009
?
?
?

stephanie89
ja
ja
?
hey meiden,

heb onze wachters incl mezelf in de wachtlijst gezet daar kunnen we dan alsnog ons poppetje kwijt anders word het zo onoverzichtelijk dacht ik heb de gene met een poppetje laten staan dus je zou ook je poppetje daarbij kunnen zetten kijk maar ff haha ik denk er nog ff als iemand een idee heeft laat het weten oke?

xxx

Hey lieve meiden,

Ben er weer, heb jullie allemaal heel erg gemist. Was erg eenzaam zonder het forum van't weekend. Gelukkig heb ik nu weer alle kans om me helemaal op het forum te storten. Zijn weer in het  "bereikgedeelte" en morgen lekker naar huis dusse.. de komende 2 weken blijf ik jullie plagen! Er is wel erg veel heen en weer gekletst zeg, eerst maar eens even inlezen en dan uitgebreid reageren!

@J-t mijn roosjes zijn vandaag over boord gegaan hoor, morgen naar huis en met alleen mannen hier blijven ze toch niet goed. Ze hadden ook hun beste tijd gehad moet ik zeggen. Alles hier weer helemaal spik en span gemaakt vandaag, had ik de tijd voor aangezien ik niet op 't forum kon. Tassen gepakt en morgen lekker naar huis!

Ik heb echt alle tijd om te koken, daar maak ik dan meestal ook gebruik van. Als we thuis zijn is het echt niet altijd zo uitgebreid hoor. In 't weekend probeer ik gewoon even wat extra's op tafel te zetten en 'k moet zeggen het viel enorm in de smaak. Alle schalen leeg, een beter compliment kun je als kokkie niet krijgen. Ook de cake werd met open armen ontvangen hihi, die had geen tijd om uit te drogen zeg maar.

@Lynn, de zon heeft zich hier helaas niet meer laten zien, maar ook geen regen en storm gelukkig, dus wat dat betreft mag ik niet klagen. Hoop dat jou ongi snel over is en je je met volle overgave op de volgende ronde kan gaan storten!

@Sukkie, Weightwatchers, heel veel succes ermee! 5 kilo is goed te doen hoor! Vind het zelf altijd een heerlijk gevoel als je je streefgewicht weer bereikt hebt! Zeker zo met de zomer voor de deur. Tenzij je straks natuurlijk met een mooie zwangere buik loopt, zou een mooi resultaat zijn van al dat klussen van't weekend!

Ik heb dat trouwens ook steeds, dat ik van alles over het forum wil vertellen, dan zeg ik maar... heb ik op internet ergens gelezen ofzo. Heb dat ook heel erg dat ik iedereen gewoon heel goed ken, voor mijn gevoel. Zou leuk zijn om elkaar eens te ontmoeten.

@Kwisjuh, je moet het inderdaad dagelijks bijhouden hier, anders ben je zo een uur aan het bijlezen. Gewoon te gezellig! Kan inderdaad zijn, dat je lichaam nog een beetje op gang moet komen na het verwijderen van je spiraaltje. Maar voor hetzelfde geld... Je kunt er toch geen pijl op trekken heb ik het idee, op die lichamen van ons. Nou helpt het natuurlijk ook niet mee dat we er zo fanatiek mee bezig zijn allemaal. Maar goed... lekker doorgaan, zou het niet willen missen.

@Chanti, balen zeg, zo'n lange reactie en dan zomaar weg. Meestal kopieer ik mijn tekstje even voordat ik em ga plaatsen, Scheelt een hoop irritatie zeg maar!

Eigenlijk wel grappig, dan ben je zo fanatiek aan het sporten (heel gezond) dat gezond eten erbij in schiet. Geeft niks hoor af en toe een frietje.

Vervelend joh, dat jij nog geen positieve ovulatie test gehad hebt. Zou fijn zijn, als je die in ieder geval binnenkort krijgt, dan is je cyclus in ieder geval weer op gang.

Hoop dat je je huishouden een beetje tot bedaren hebt kunnen brengen (verwijs naar huishouden schreeuwt hihi)

@Mie_pie, wat spannend, hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen. Zou zelf echt wakker liggen omdat ik zo benieuwd zou zijn. Hoop dat je het hartje al kunt horen en dat alles in orde is! Hoe is het nu met je misselijkheid en pijnlijke borsten? Allemaal voor het goede doel he! Veel plezier morgen in ieder geval en hou ons op de hoogte!

@Senorita, hoop het zo enorm voor je, ongesteldheidskrampen, daarmee kan het beide kanten op, met dat wit verlies ook, dus een testje wagen zou geen overbodige luxe zijn denk ik. Maar je bent sterk, sterk, sterk!

Succes morgenochtend vroeg en laat het ons zo snel mogelijk weten he!

@Chanti, Sukkie en Marijke, over huisdieren kan ik niet meepraten omdat het voor ons niet echt handig zou zijn om ze steeds heen en weer te slepen en katten aan boord, lijkt me ook niet echt je van het. Het is volgens mij al wel vast een beetje oefenen, ze hebben ook liefde en aandacht nodig!

@Poohh, alles goed met je? Nog steeds niks?

@JacqieSenna, nog steeds geen ongi en positieve test?

@Shar, weet jij al iets, je symptomen nog steeds zo aanwezig? Duim heel hard hoor!

@Alle zwangeren, geniet ervan!

@Alle klussers, klusze!

@Alle wachters, wachtse en kom maar op met die positieve testen!

@Alle meiden die ongi zijn, weg ermee!

Een fijne avond allemaal, zal hier af en toe nog wel even opduiken!

Dikke knuffel Svtje

Terug
Bovenaan