Hey lieve meiden,
Ben er weer, heb jullie allemaal heel erg gemist. Was erg eenzaam zonder het forum van't weekend. Gelukkig heb ik nu weer alle kans om me helemaal op het forum te storten. Zijn weer in het "bereikgedeelte" en morgen lekker naar huis dusse.. de komende 2 weken blijf ik jullie plagen! Er is wel erg veel heen en weer gekletst zeg, eerst maar eens even inlezen en dan uitgebreid reageren!
@J-t mijn roosjes zijn vandaag over boord gegaan hoor, morgen naar huis en met alleen mannen hier blijven ze toch niet goed. Ze hadden ook hun beste tijd gehad moet ik zeggen. Alles hier weer helemaal spik en span gemaakt vandaag, had ik de tijd voor aangezien ik niet op 't forum kon. Tassen gepakt en morgen lekker naar huis!
Ik heb echt alle tijd om te koken, daar maak ik dan meestal ook gebruik van. Als we thuis zijn is het echt niet altijd zo uitgebreid hoor. In 't weekend probeer ik gewoon even wat extra's op tafel te zetten en 'k moet zeggen het viel enorm in de smaak. Alle schalen leeg, een beter compliment kun je als kokkie niet krijgen. Ook de cake werd met open armen ontvangen hihi, die had geen tijd om uit te drogen zeg maar.
@Lynn, de zon heeft zich hier helaas niet meer laten zien, maar ook geen regen en storm gelukkig, dus wat dat betreft mag ik niet klagen. Hoop dat jou ongi snel over is en je je met volle overgave op de volgende ronde kan gaan storten!
@Sukkie, Weightwatchers, heel veel succes ermee! 5 kilo is goed te doen hoor! Vind het zelf altijd een heerlijk gevoel als je je streefgewicht weer bereikt hebt! Zeker zo met de zomer voor de deur. Tenzij je straks natuurlijk met een mooie zwangere buik loopt, zou een mooi resultaat zijn van al dat klussen van't weekend!
Ik heb dat trouwens ook steeds, dat ik van alles over het forum wil vertellen, dan zeg ik maar... heb ik op internet ergens gelezen ofzo. Heb dat ook heel erg dat ik iedereen gewoon heel goed ken, voor mijn gevoel. Zou leuk zijn om elkaar eens te ontmoeten.
@Kwisjuh, je moet het inderdaad dagelijks bijhouden hier, anders ben je zo een uur aan het bijlezen. Gewoon te gezellig! Kan inderdaad zijn, dat je lichaam nog een beetje op gang moet komen na het verwijderen van je spiraaltje. Maar voor hetzelfde geld... Je kunt er toch geen pijl op trekken heb ik het idee, op die lichamen van ons. Nou helpt het natuurlijk ook niet mee dat we er zo fanatiek mee bezig zijn allemaal. Maar goed... lekker doorgaan, zou het niet willen missen.
@Chanti, balen zeg, zo'n lange reactie en dan zomaar weg. Meestal kopieer ik mijn tekstje even voordat ik em ga plaatsen, Scheelt een hoop irritatie zeg maar!
Eigenlijk wel grappig, dan ben je zo fanatiek aan het sporten (heel gezond) dat gezond eten erbij in schiet. Geeft niks hoor af en toe een frietje.
Vervelend joh, dat jij nog geen positieve ovulatie test gehad hebt. Zou fijn zijn, als je die in ieder geval binnenkort krijgt, dan is je cyclus in ieder geval weer op gang.
Hoop dat je je huishouden een beetje tot bedaren hebt kunnen brengen (verwijs naar huishouden schreeuwt hihi)
@Mie_pie, wat spannend, hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen. Zou zelf echt wakker liggen omdat ik zo benieuwd zou zijn. Hoop dat je het hartje al kunt horen en dat alles in orde is! Hoe is het nu met je misselijkheid en pijnlijke borsten? Allemaal voor het goede doel he! Veel plezier morgen in ieder geval en hou ons op de hoogte!
@Senorita, hoop het zo enorm voor je, ongesteldheidskrampen, daarmee kan het beide kanten op, met dat wit verlies ook, dus een testje wagen zou geen overbodige luxe zijn denk ik. Maar je bent sterk, sterk, sterk!
Succes morgenochtend vroeg en laat het ons zo snel mogelijk weten he!
@Chanti, Sukkie en Marijke, over huisdieren kan ik niet meepraten omdat het voor ons niet echt handig zou zijn om ze steeds heen en weer te slepen en katten aan boord, lijkt me ook niet echt je van het. Het is volgens mij al wel vast een beetje oefenen, ze hebben ook liefde en aandacht nodig!
@Poohh, alles goed met je? Nog steeds niks?
@JacqieSenna, nog steeds geen ongi en positieve test?
@Shar, weet jij al iets, je symptomen nog steeds zo aanwezig? Duim heel hard hoor!
@Alle zwangeren, geniet ervan!
@Alle klussers, klusze!
@Alle wachters, wachtse en kom maar op met die positieve testen!
@Alle meiden die ongi zijn, weg ermee!
Een fijne avond allemaal, zal hier af en toe nog wel even opduiken!
Dikke knuffel Svtje