wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

hoi stefanie

ik weet op dit moment dat de test zaterdag neg zei en ik nu niets weet haha want er is niets te zien en lijkt ook niets op komst maar rare maand gehad dus alles zou nog kunnen we wachten af

Hey Marijke,

Raar van die test zeg!!!
Heb jij op dit moment rare kwaaltjes? Of voel je je anders?
Ik hoop echt dat het raak is. Jij nu eerst een smiles en ik van de week oke??!!!?!??!

Ik hoop het zo.
Ik ga einde van de week testen.

Liefs Stefanie

hey stefanie

die test zal best gelijk hebben maar had na 1,5 week had ik helder verlies en op mijn nod bruinverlies dus ja wat was nou mijn ongi haha als dat laatste het ws kan die test nog niet positief zijn en anders komt de ongi vanzelf ik wacht af heb wel wat kwaaltjes maar niet bijzonder eigenlijk dus als ik weer iets merk dan hoor je het

ik ga lekker me bedje in\

tot morgen xxx

Hee dames

@senorita gefeliciteerd super en dat in de 1e ronde.

Bij mij nog steeds niks rood
Wacht nog 4 weken en dan maar eens ff naar de huisarts.

@Marijke wat spannend dat wachten.

@schippersvrouwtje lekker weer naar je huissssieee geniet ervan.

Groetjes poooh

Hey meiden,

Laten we in ieder geval vooropstellen dat Senorita heeft bewezen dat het in 1x mogelijk is!!!

@Poohh, heb heel veel zin om naar ons huisje te gaan, ook al wacht daar een badkamer die helemaal getegeld moet worden, maar dat komt vast goed.

Fijne avond allemaal!

X Svtje

Goedemorgen Dames!

Bedankt voor jullie lieve reacties! Echt zo lief!! Sorry voor het korte berichtje, ik was echt in shock... daarna hadden we halsoverkop besloten om het meteen onze ouders te vertellen want ben deze week jarig hé en anders werd het zo'n probleem.

Mijn ouders begonnen te huilen en springen, die van manlief waren een stuk koeler. Niets verkeerd ofzo, maar het was een beetje teleurstellend voor me ventje.
Die was gisteren trouwens helemaal gelukkig, terwijl ik echt in shock was had hij het allang verwacht. Ik ben nog steeds niet helemaal compleet gelukkig moet ik eerlijk zeggen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het nog niet helemaal geloof.

Vandaag dus maar even huisarts/verloskundige/gyneacoloog bellen, Ik weet niet welke van de drie, ik heb nogal een medisch dossier dus moest onder toezicht van verschillende geloof ik.

Ik weet even niet meer wie, maar er werd gevraagd naar mijn kwaaltjes.
* Ongesteldheidskram (begon een paar dagen na de eisprong en best hevig, het voelt anders dan ongesteld worden maar je krijgt wel dat wee-ige gevoel)
*Duizelig ( week na eisprong en nu nog steeds maar niet zo erg meer)
*Pukkeltjes ( nu is het gelukkig minder maar net na mijn eisprong zat ik dus onder, meerendeel op mijn rug )
*Witte afscheiding ( Vanaf een week na eisprong denk ik, dacht in eerste instantie dat ik een schimmelinfectie had, als ik perste op de wc bijvoorbeeld kwam er witte romige afscheiding uit, sorry voor de uitleg)
*Vergeetachtig ( ik vergeet alles de afgelopen week.. qua spullen, afspraken enz enz had dus gisterenavond een afspraak staan met een vriendinnetje, helemaal vergeten dus. schaam me diep )
 *Boeren

Ik had geen echt last van misselijkheid alleen soms een brok in me keel en ik hoop dat dat zo blijft. Oh ja, de reden van testen gisterenmiddag; ik werd wakker en had ongelofelijk veel zin in cola, denk wel een halve liter gedronken. maar nu komt het, mijn ontbijt was gerookte zalm met sojasaus op de nuchtere maag. toen dacht ik dat er iets niet klopte.

Ik hoop dat jullie het allemaal leuk vinden als ik blijf schrijven, ik voel me namelijk een beetje schuldig. Niet alleen tegen jullie maar ook tegen anderen,.. dat ik in een keer zwanger mag raken vind ik een beetje bizar en ik had het jullie zo gegund.. ik was wel ongeduldig (nog steeds) maar het hoefde niet meteen raak te zijn, Ik gun het jullie zo....

Dus bij deze: ik heb geen vriendinnen die net zwanger zijn of willen worden behalve jullie... dus KOM OP MET DIE SMILEYS... ik wil in ieder geval een dikke   buike dag meemaken.

Ben er gewoon vandaag, dusse keep on postin 'zou ik zeggen!

Dikke knuffel van mij!

Ohhh miepie, hoe was de echo!!!

Oh, ik snap dat schema weer niet. Krijg het niet aangepast... Kan iemand het voor me invullen? Ik weet nog niet of ik wil weten wat het word, zo wel mogen jullie het natuurlijk weten. Ik weet niet wanneer ik ben uitgerekend, en de medische lui bel ik vandaag. Ik houd jullie op de hoogte!

Dikke knuffel

Morgen moedertje in de maak!

Ik wil me wel beschikbaar stellen als je persoonlijke schema assistent de komende tijd! Heb toch niet zoveel om handen en zo doe ik ook nog eens wat met mijn opleiding

Hopelijk heb je goed geslapen en is het een beetje tot je doorgedrongen. Het is ook echt heel snel gegaan bij jullie, denk dat je daarom nog een beetje in shock bent. Straks iedereen bellen (medisch) en dan wordt het steeds echter denk ik.

Het schema voor je:

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

jacqsenna
22
1
2
12 maart

pooh
24
1
1
24 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

chantal_21
21
1
1
4     maart

sitty
25
1
1
6     maart

melltjuh
23
2
1
6     maart

issabella_jada
24
1
1
10  maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje 79
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

kwisjuh        
29
1
1
20 maart

marijke_en_richard
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21 maart

senorita1
22
1
1
22 maart

nod datums

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

lynn        
29
1
1
21 maart
(20 maart)

stephanie89
20
2
1
22 maart

loeske86
22
1
1
26 maart

mutseke        
24
2
2
27 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

stefanie (baby23)
23
1
1
eind maart

april nod's

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

schippersvrouwtje1984
24
6
1
2     april

_angel_80
28
3
1
3     april

belgies
28
3
1
3      april

sukkie_85
23
2
1
7      april

kidvos
??
1
3
14 april

lynn
29
2
1
21 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

christina2009
?
?
?

stephanie89
ja
ja
?

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?
Zo meis, weer een beetje ge-updated voor je. Ik ga zo voor 4 uurtjes de auto in, daarna kom ik weer lekker met je babbelen hoor meid. Ben zo ontzettend blij voor je. Geniet ervan!!!

Dikke kus Svtje

Terug
Bovenaan