Goedemorgen Dames!
Bedankt voor jullie lieve reacties! Echt zo lief!! Sorry voor het korte berichtje, ik was echt in shock... daarna hadden we halsoverkop besloten om het meteen onze ouders te vertellen want ben deze week jarig hé en anders werd het zo'n probleem.
Mijn ouders begonnen te huilen en springen, die van manlief waren een stuk koeler. Niets verkeerd ofzo, maar het was een beetje teleurstellend voor me ventje.
Die was gisteren trouwens helemaal gelukkig, terwijl ik echt in shock was had hij het allang verwacht. Ik ben nog steeds niet helemaal compleet gelukkig moet ik eerlijk zeggen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het nog niet helemaal geloof.
Vandaag dus maar even huisarts/verloskundige/gyneacoloog bellen, Ik weet niet welke van de drie, ik heb nogal een medisch dossier dus moest onder toezicht van verschillende geloof ik.
Ik weet even niet meer wie, maar er werd gevraagd naar mijn kwaaltjes.
* Ongesteldheidskram (begon een paar dagen na de eisprong en best hevig, het voelt anders dan ongesteld worden maar je krijgt wel dat wee-ige gevoel)
*Duizelig ( week na eisprong en nu nog steeds maar niet zo erg meer)
*Pukkeltjes ( nu is het gelukkig minder maar net na mijn eisprong zat ik dus onder, meerendeel op mijn rug )
*Witte afscheiding ( Vanaf een week na eisprong denk ik, dacht in eerste instantie dat ik een schimmelinfectie had, als ik perste op de wc bijvoorbeeld kwam er witte romige afscheiding uit, sorry voor de uitleg)
*Vergeetachtig ( ik vergeet alles de afgelopen week.. qua spullen, afspraken enz enz had dus gisterenavond een afspraak staan met een vriendinnetje, helemaal vergeten dus. schaam me diep )
*Boeren
Ik had geen echt last van misselijkheid alleen soms een brok in me keel en ik hoop dat dat zo blijft. Oh ja, de reden van testen gisterenmiddag; ik werd wakker en had ongelofelijk veel zin in cola, denk wel een halve liter gedronken. maar nu komt het, mijn ontbijt was gerookte zalm met sojasaus op de nuchtere maag. toen dacht ik dat er iets niet klopte.
Ik hoop dat jullie het allemaal leuk vinden als ik blijf schrijven, ik voel me namelijk een beetje schuldig. Niet alleen tegen jullie maar ook tegen anderen,.. dat ik in een keer zwanger mag raken vind ik een beetje bizar en ik had het jullie zo gegund.. ik was wel ongeduldig (nog steeds) maar het hoefde niet meteen raak te zijn, Ik gun het jullie zo....
Dus bij deze: ik heb geen vriendinnen die net zwanger zijn of willen worden behalve jullie... dus KOM OP MET DIE SMILEYS... ik wil in ieder geval een dikke buike dag meemaken.
Ben er gewoon vandaag, dusse keep on postin 'zou ik zeggen!
Dikke knuffel van mij!
Ohhh miepie, hoe was de echo!!!