wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

heeeeeeeeeeeeeee senorita

van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben zo blij voor je!!!!! geniet ervan moppie. heb je al uitgerekend hoeveel weken je nu bent? en wanneer je bent uitgerekend?
ik ga vanmiddag voor de echo hou jullie op de hoogte.
ben zo zenuwachtig!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs miepie

Wat was jij er vroeg bij trouwens vanochtend, komt zeker omdat je niet kon slapen! Wel een super verjaardagscadeau zeg. Als ik nog tot mijn verjaardag moet wachten duurt het nog wel even helaas.

X Svtje

Hey Mie_pie,

Geniet van je echo vanmiddag he meid! Hoop zo dat je het hartje kunt horen!!!

Knuffel Svtje

hey schippervrouwtje las net dat je wat aan me geschreven had sorry!!!!!
het verschilt hier echt per dag gisteren wel miselijk niet overgegeven maar vanochtend al wel weer 2 x overgegeven. Ja ben echt super zenuwachtig voor vanmiddag ben zo bang dat er niks te zien is maar me moeder is er zeker van dat we wat gaan zien. het is gewoon onwerkelijk ben dan wel misselijk pijnlijke borsten maar ergens durf ik het nog steeds niet te geloven dat ik zwanger ben.
Maar ja vanmiddag gaan we het zien. Ik ga maar eens even douchen en me netjes maken voor de echo haha. Geniet ervan dat je straks weer lekker thuisbent.
liefs miepie

hoi senorita
gefeliciteerd met je zwangerschap!
en dat al in ronde 1.
hopelijk wordt je niet te misselijk.
ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!

zelf zit ik nu in ronde 1 maar ga er niet echt vanuit dat gelijk lukt.
beide andere 2 keren ben ik na 3 a 4 maand zwanger geraakt.
maar iedere zwangerschap is anders dus het zwanger worden misschien ook wel.
dus stiekum hopen we het een klein beetje dat het in de eerste rond raak is,   terwijl ik ook goed weet dat het veel langer kan duren.
nu wordt het ook nog eens spanneder omdat ik misschien al vorige week woensdag nacht mijn eisprong heb gehad zeker weet ik het niet. voelde het anders nooit.
omdat ik zowiezo uit ben gegaan van een lange cyclus en dan zal die nu wel erg kort zijn. nou ja we zien wel.
we gaan nog wel even door met om de dag klussen hebben alleen gister over geslagen waren te moe. dus wie weet vanavond weer we hebben er wel lol in dus komt goed
groetjes van mij

YES Senorita! Wat een mooi nieuws!!!
Eigenlijk had ik t wel een beetje verwacht met al je kwaaltjes...
Die dikke buikendag komt er dus sowieso want jij bent nu ook al zwanger, dus dan zijn er in ieder geval wat meiden met een dikke buik!
Ik vind het juist super als je mee blijft schrijven, de leuke berichtjes houden toch niet op als je zwanger bent? En nu kunnen we ook met je meeleven naar de eerste echo toe enzovoorts.
Trouwens ook heel goed dat je ouders zo blij waren, dat is denk ik de enige reactie die je wenst he?
Jammer van die van je vriend (of is het je man?) maar goed die moesten misschien even wennen aan het nieuws.
Wauw. Ik kreeg er echt kippenvel van! Super!

@Marijke, wat een toeval met die smileys.. mag je idd vaker roepen!

@sv'tje welkom terug online! Heb meteen meer te lezen zie ik :)

@ iedereen, ik lees straks nog eens terug (reageer  ik op wat meer mensen)  was even overdonderd door het nieuws van Senorita

hmm wat een rust hier. iemand nog nieuws?
hoe ging het met je echo mie-pie?

hey ladies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben super gelukkig we hebben zojuist ons kindje gezien met een kloppend hartje!!!! echt zoooooooooo mooi om te zien hoop dat jullie dat allemaal ook snel mogen meemaken.

liefs miepie

Terug
Bovenaan