wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey meiden,

Wat een rust als ik er niet ben  Zijn weer lekkker thuis, al een tijdje hoor, maar even boodschappen gedaan, hadden niks in huis. Even naar de bouwmarkt geweest, de tegelaflevering voor morgen besproken bij de tegelshop en de tassen uitgepakt. Nu vind ik dat ik even lekker mag bijkletsen met jullie.

@Mie_pie, wat heerlijk voor je! Wat een gerustelling, dat je weet dat alles goed is. Kan me voorstellen dat je er zenuwachtig voor was. Ben je echt zover als dat je zelf berekend had? Wel vervelend dat je nog steeds moet overgeven, maar goed dat je er af en toe wel iets in kan houden.

@Shar, Chanti, J-t, Dejong, JacqieSenna, hoe is het bij jullie, nog steeds niks te zien en nog geen positieve test dames? Hoop het voor jullie allemaal van harte, kom op meiden, wie wordt nummertje 6 op de lijst van de dikke buiken dag???

Dacht zelf dat ik mijn eisprong van't weekend gehad heb. Nu had ik gisteravond echt heel erg buikpijn en vandaag af en toe een steekje, dus vanochtend voor de zekerheid nog maar een keertje geklust, wilde het goede moment echt niet missen. Nu maar afwachten en mezelf een beetje afleiden met de badkamer en jullie verhalen.

@Senorita, je moet echt blijven kletsen hoor, kan je gezelligheid niet missen en net als van de andere zwangeren kunnen we van jou ook advies krijgen!!!

Dikke kus Svtje

Kus Svtje

Hey Senorita,

Alles goed met je meid? Je zei dat je vandaag aanwezig zou zijn op het forum, maar heb je nog niet gezien, dus dacht vraag even hoe het met je gaat? Misschien was je zo moe van de shock dat je lekker geslapen hebt vanmiddag?

Meiden wat een rust hier, echt niet normaal, allemaal erg druk zeker? Ik ga zo even bouwmarkten afstruinen, fijn dat ze doordeweek gewoon tot 21.00 open zijn! Hopen dat we kunnen slagen voor een badkamermeubeltje.

Hoop vanavond nog wel wat reacties te zien en te reageren! Of vinden jullie me niet meer aardig

Kus Svtje

Hallo meiden,
mijn naam is Bianca en ben bijna 37 jaar (18 april jarig).
Ik ben getrouwd met Mattheo sinds oktober 2007 en we zijn nu 5 jaar bij elkaar.
Sinds een paar maanden kwam bij ons de kinderwens om de hoek kijken en zijn we veel gaan nadenken over onze wens. Ook bij de dokter langsgeweest om wat dingen te weten aangezien ik niet de jongste ben.
Aanstaande donderdag slik mijn laatste pil en dan gaan we het proberen. Ondertussen slik ik al foliumzuur en struin alles wat met kinderen te maken heeft af.
Als jullie nog vragen hebben voor, mag je ze gerust stellen.
Groetjes Bianca!

sorry meiden, weer weinig tijd gehad vandaag. dit keer geklust bij een vriendin thuis, die ook aan het verbouwen is. Morgen weer werken dus dan ben ik er ook niet.
Nu moet ik eigenlijk ook weg, maar moest echt  ff reageren op senorita:

GEFELICITEERD!!!

Super meis! kan me voorstellen dat je in shock bent!  Je hebt weinig tijd gehad  om aan het idee te wennen zeg!  Hoop dat je er snel lekker samen met je mannetje van kunt gaan genieten!

Liefs Chantal

hoi meiden

wat is het hier rustig geweest haha vandaag de hele dag met baby ´s in de weer geweest haha de lammetjes bij mijn moeder echt schattig al die kleine beestjes dus gelijk geoefend met de fles geven  samen  dus hebben dat ook onder de knie haha verder nog niets te zien qua rood dus ja weer wachten ben nu bek af dus ga lekker naar bed tot morgen meiden

xx

Hallo meiden,

Even een snel kort berichtje van mijn kant. Morgenavond heb ik alle tijd voor jullie. Kheb net even gekeken of er nieuws was.... Senorita!!! Wat leuk!!! Gefeliciteerd!
Marijke... we zitten in hetzelfde schuitje. Allebei zaterdag getest en negatief en nog niet ongesteld. Ik begrijp er niks van. Als ik donderdag nog niet ongesteld ben ga ik een test kopen en dan vrijdagochtend testen. Wie weet :( Ik voel me absoluut niet zwanger, heb geen kwaaltjes of iets, dus hoop gewoon dat die ongi snel komt en dat mijn lichaam stopt om me voor de gek te houden. Ik herken dit wel, bij mijn vorige zwangerschap was ik daarvoor ook telkens overtijd, om gek van te worden....!!!!
Nou, nu duik ik m'n bed in!!

toedeloe!!!

Senorita: ZWANGER!!!!!!!!! Helemaal super meid, gefeliciteerd! En stoppen met je schuldig voelen hè! Volgens mij gunnen we het je echt allemaal onwijs. Onze tijd komt echt nog wel. Lekker genieten en hopelijk blijft de misselijkheid zoals mie_pie dat ervaart je bespaart....

Wel supernieuws ook voor jou mie_pie, gefeliciteerd, wat moet dat een mooie ervaring zijn zeg. Nu nog hopen dat jij je snel ook wat beter voelt.

Ik blijf duimen voor iedereen die in onzekerheid zit, er is niets vervelender dan niet weten waar je aan toe bent. En ook al horen jullie me helaas niet elke dag ik denk wel heel hard aan jullie hoor!

Voor  de wachtenden onder ons  die de komende weken hun NOD verwachten breekt ook weer een spannende tijd aan. Zelf vind ik die weken eigenlijk wel leuk  Ze duren lang maar zijn wel leuk spannend. Maar dat komt natuurlijk ook omdat ik pas net de anticonceptie de deur uit heb gegooid, geen haast heb en me nog geen zorgen maak. Wanneer deze factoren anders zijn kan ik me voorstellen dat het ook minder leuk wordt. Sterkte met wachten, ik duim natuurlijk ook voor jullie.

Welkom Bianca! Leuk dat je meekletst!

Lief dat je aan me denkt Schippervrouwtje! Ik mag tot nu toe niet klagen over de ongies. Tot op heden regelmatig, met slechts 1 dag echt last en daarnaast nog twee daagjes de  standaard ongemakken. Allang weer hersteld dus, ik kan weer lekker aan de slag

Slaap lekker lieve meiden, hopelijk morgen nog meer goed nieuws en nog meer smileys!

Liefs Lynn

Svtje, jeetje heb de helft ook weer gemist... Wat lief van je! Persoonlijke assistent.. Ik heb enorm veel vragen... Dus misschien kunnen we morgen er een leuk babbel/internet-uitpluis dagje van maken! Ben je nog naar de bouwmarkt geweest?!??

Dikkkke zoen!

Terug
Bovenaan