wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

we stonden alweer bijna onderaan !!!

Goedemorgen dames!!
Lekker weekend gehad? Wij wel en het ziet eruit alsof het vandaag een lekker dagje wordt!!!
Vanmorgen al de dokter gebeld. Khoef past te komen als ik 12 weken ben. Maar daarmee ging ik niet akkoord. Bij m'n vorige zwangerschap kon ik ook gelijk komen. Ik wil rond de 10 weken graag een echo!! Zoiezo om te kijken hoe lang het zwanger is en ik zou zo graag dat hartje zien... en dat lijfje... zo mooi zo'n echo!!!

@schuerke
Heb je een leuk feestje gehad? Wat afleiding kan geen kwaad. Ben je al ongi? anders aan het einde van de week nog eens testen?

@svtje
Nou, ik heb je wel gemist hoor op msn!! Hoe was je avondje? Ons avondje was best onrustig. M'n zoontje wilde maar niet slapen. Hij was echt van slag door dat ene uurtje. Maar om half 9 lag hij toch... joepie!! Misschien msnen we vandaag nog wel. Vanmiddag ga ik even naar een vriendin. Nu wat strijken en ik ben van plan om m'n zolder te gaan opruimen ;-)

liefs j-t

Goeiemorgen meiden,

Ga me bijna zorgen maken, dit topic draaide een paar dagen geleden nog overuren, soms wel 5 pagina's erbij per dag en  nu..... stonden we bijna op pagina 2. Moet ook echt niet gekker worden hoor!!!

@Schuerke, lekker dat je wat afleiding had. Tuurlijk is het rot om ongi te worden en hoop en duim voor je dat het niet doorbreekt maar dat je goed nieuws hebt. Maar als het dan toch moet komen, dan maar snel, zodat je weer snel opkunt naar de volgende ronde!!!

@J-t, was errug gezellig gisteravond. Moest zo lachen, tijdens het eten kreeg ik een paar augurken op mijn bord, hier zei een vriend van me... dat is goed voor zwangere vrouwen. Ik zei: Jij maakt er wel een feestje van he! Ik dacht je moest eens weten dat we er aan werken zeg maar! Veel succes met het opruimen van je zolder en veel plezier bij je vriendin vandaag enne denk dat ik hier nog wel te vinden ben vandaag of op msn!

@Stephanie, hoe is het met jou? Wanneer moest je ook alweer terug naar de huisarts of het ziekenhuis?

@Loeske, en heb jij al nieuws voor ons?

@Stefanie, jij hebt ook eind maart NOD, weet je al iets?

@Rianne, komt steeds dichterbij he, je NOD, heb je al verschijnselen van het een of ander?

@Alle wachters inclusief mezelf ik duim heel hard!!!

@Alle klussers geniet ervan, nu kan het nog

@Alle meiden die regelmatig op msn zijn, denk aan jullie ook hoor, maar klets al zoveel op msn!

Ik hoop jullie hier of op msn weer te spreken hoor!!! Zo stil!!!

Liefs Svtje

ff weer up hoor!!

@svjte....: hopelijk is die augurk ook een goed voorteken ;-) net zoals bij mij dat rompertje!! M'n wasje is gedaan. Kga nu een t-shirtje bestellen voor m'n zoontje. Daarna wat beneden opruimen, want m'n vriendin komt bij mij al vroeg in de middag. Ik denk dat m'n zolder nog even moet wachten, maar je weet nooit!
wat ga jij vandaag allemaal doen?

liefs j-t

Hey J-t,

Niet zoveel eigenlijk. M'n ventje is druk aan het voegen in de badkamer. Kom er net achter dat we dus nog een week niet thuis kunnen douchen maar ja... als het straks helemaal klaar is denken we daar niet meer aan.

Het is wel mooi weer hier, dus misschien toch maar even naar buiten vandaag. Weet het nog niet.

Veel plezier met je vriendin!!! Die zolder komt nog wel, ook lekker leuke dingen doen!

Liefs Svtje

Goedemiddag allemaal,

Hier nog steeds geen ongi wel vamorgen weer heel licht rose maar verder nix.
Heb net een test gedaan (kon niet wachten) maar negatief.

Iedereen een lekker weekend gehad? (als we dit weer hadden dan was het waarschijnlijk beter geweest hihi.

Liefs Ev

Hey Ev,

Weer is nu heerlijk inderdaad. Balen dat je test negatief was, kan gewoon nog te vroeg zijn of je ongi gaat doorzetten. Dat laatste hoop ik natuurlijk niet voor je!

Keep my fingers crossed! Ook voor alle andere meiden hoor!

Knuffel Svtje

Dank je wel Svtje,

Heb de afgelopen dagen eens een beetje in vorige en andere topic zitten lezen en zie jou naam wel heel vaak voorbij komen hihi (nix mis mee hoor).
Moet zeggen dat ik het ook erg verslavend begin te vinden haha.

Mag ik vragen in welke ronde zitten jullie?

Ga zo eens even genieten van het zonnetje op ons terras, laptop op schoot, glaasje drinken erbij en beentje omhoog haha.

Liefs Ev

Terug
Bovenaan