wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey Ev,

Klopt NOD dag is dag dat je ongesteld oftewel niet ongesteld zou moeten worden. Tja... is toch afwachten dan. Zolang het niet echt doorzet hou je hoop natuurlijk! Draai duimen hoor!

Met ovulatietesten heb ik geen ervaring. Zit nu zelf in ronde 6 en denk dat als het echt nog een tijdje duurt dat ik er wel mee ga beginnen. Geloof dat er in dit topic wel aantal meiden zijn die ze gebruiken, als ze het lezen zullen ze vast reageren! Weet trouwens van 1tje sowieso die de testen gebruikte en die is in ronde 1 zwanger geraakt. Maar dat verschilt natuurlijk ook weer per persoon.

Heel veel succes in ieder geval!

Liefs Svtje

Goedemiddag dames!
T is erug rustig hier en op MSN! Ik ben dr niet zoveel vandaag, mote nog vanalles doen. Ik wilde het schema aanpassen dak op 25 april mijn NOD heb. Althans dat denk ik, mijn cyclus is nu zo'n 31 dagen. Maar t lukt natuurlijk niet.... wil iemand dat ff voor me aanpassen? Morgen ga ik voor twee weekjes weg dus dan kan ik helemaal niet online komen. Zit me nu al te bedenken hoeveel tijd ik ervoor uit moet trekken om de 9de april al die berichtjes terug te lezen hahaha! Zelf heb ik rond de 10de mijn eisprong dus ik ben nog net op tijd terug om te klussen hihi! Anyway, ik denk aan jullie, en ik duim voor degenen die t nodig hebben.    
Voor de rest geniet van de zondag, en tot over twee weekjessss
liefs Kwisjuh

hey, daar ben ik weer!!

@ svtje.
Dat is altijd maar een vraag he... praat je die kwaaltjes jezelf aan of hebben ze echt een oorzaak? Ik denk wel dat je lichaam je goed voor de gek kunt houden, maar dat weet jij ondertussen ook wel. En andersom kan natuurlijk.... denken dat je niet zwanger bent, geen kwaaltjes en toch een positieve test... We wachten gewoon rustig af.... en hopen op het allerbeste!
M'n vriendin is de medische molen al helemaal doorgelopen. Ze heeft een verhoogde kans op miskramen maar kan wel gewoon zwanger worden. Maar het gebeurd maar niet. Echt sneu!!! Kvind het moeilijk om ons nieuws haar straks te vertellen.

Ha... wie weet kom ik nog eens langs, maar voorlopig houd ik het even op het forum en msn! Kvind het heerlijk om zo te babbelen met je!

Heel heel heel veel plezier vanavond!! En eet smakelijk!!!! Geniet van het heerlijke weer!! Volgens mij is dit het begin van een goede zonnige week!!

@ schuerke
De kans is groot dat je gewoon ongi wordt en zoals svtje al zei dat het over een dag of 2 goed doorzet. Ik herken je verhaal ook. Maar zolang je niet ongi bent is dit ene goed teken en kun je blijven hopen! Je hebt wel flink geklust, das wel een goed teken, maar het blijft een wonder natuurlijk!
Zelf heb ik deze ronde ovulatietesten gebruikt. Maar toen de testen zeiden dat m'n ovulatie binnen 24 uur zou komen hebben we niet geklust. Wel een paar dagen ervoor en een paar dagen erna. Toch ben ik zwanger.... een heel groot wonder voor ons!
Je zou het een keer kunnen proberen, maar ik vond het maar een vaag gedoe haha!

@kwisjuh
Wat jammer dat je zolang weggaat! Nou als je terugkomt horen we wel meer van je. Balen dat je zo'n lange cyclus hebt...   de dagen dat je moet klussen goed gebruiken!!!

@ iedereen
Ik heb een leuk idee... Rond koninginnedag ben ik 10 weken zwanger. Nu lijkt het me leuk om een shirtje voor m'n zoontje te bestellen in de kleur oranje met de tekst erop: stoer, ik word een grote broer!   We willen het zo dan aan onze ouders en de rest vertellen. Wat vinden jullie ervan??

fijne dag nog!!

doei

Hey meiden,

Het is hier inderdaad weer niet druk en op msn ook niet, allemaal aan het klussen? Of aan het genieten van het mooie weer?

@Kwisjuh, jammer dat je er 2 weken vandoor gaat, maar we vergeten je niet hoor!

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

jacqsenna
22
1
2
12 maart

pooh
24
1
1
24 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

chantal_21
21
1
1
4     maart

sitty
25
1
1
6     maart

melltjuh
23
2
1
6     maart

issabella_jada
24
1
1
10  maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje 79
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

kwisjuh        
29
1
1
20 maart

marijke_en_richard
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart
wauwie!!

dejong1970
38
1
2 samen
21 maart

senorita1
22
1
1
22 maart

nod datums

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

lynn        
29
1
1
21 maart
(20 maart)

stephanie89
20
2
1
22 maart

loeske86
22
1
1
26 maart

mutseke        
24
2
2
27 maart
(26 maart)

rianne_82
26
1
1
31 maart

stefanie (baby23)
23
1
1
eind maart

april nod's

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

schippersvrouwtje1984
24
6
1
2     april

_angel_80
28
3
1
3     april

belgies
28
3
1
3      april

sukkie_85
23
2
1
7      april

dejong1970
38
2
2 samen
12 april

kidvos
22
1
3
14 april

lynn
29
2
1
21 april

kwisjuh
29
2
1
25 april

marijke_en_richard        
21
3
1
26 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

stephanie89
ja
ja
?

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
?
?
?afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1ste afspraak

alyssa

stephanie

senorita
07-04-09
1ste afspraak

j-t

Heb je NOD datum in het schema gewijzigd. Veel plezier in ieder geval deze komende 2 weken en als je terugbent weer lekker komen schrijven he!

@J-t vind het ook gezellig met jou! Hoop dat de kwaaltjes iets betekenen. Maar we zullen moeten afwachten. Voel me in ieder geval niet zo lekker en in mijn gezicht zitten wat vlekjes die er normaal echt niet zitten.

@iedereen fijn weekend, geniet van het zwanger zijn, het klussen en hoop dat het wachten snel voorbij is!

Liefs Svtje

Hallo allemaal!
Daar ben ik even!
Nou onze logee is al een schoolkind, we hebben een flink actief weekend met hem! Maar t gaat allemaal prima, zie echt een leuke papa in mijn mannetje!!!
Ga nu weer lekker erbij zitten, spelletjes doen etc.
Volgens mij zitten er nu heel veel meiden af te wachten, dus veel sterkte, ik zal aan jullie denken!

Knuff!

Hey Sukkie,

Leuk joh, dat je mannetje zo leuk is met kinderen, vind dat altijd zo schattig om te zien. Geniet van jullie weekend met z'n  drietjes!  

Liefs Svtje

Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Sorry beetje late reactie maar hebben feestje gehad vamiddag.

Heb me er gewoon bij neer gelegt dat het elk moment kan doorzetten dan hou ik het ook niet tegen denk ik haha maar ja makelijker gezegt dan gedaan hihi.

Ben ook erg benieuwd hoe mijn kereltje zou zijn met zo'n kleintje.
Met mijn neefje en nichtje gaat ie echt super leuk mee om en ben zo trots op hem als ik dat zo zie echt schatig .

Liefs Ev

Terug
Bovenaan