wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

goeiemorgen
 ja ik heb een strijkijzer gekocht om jullie haha kan ik ook mee kletsen over het strijken
nee hoor geintje, maar dacht hmm sommige kleren kunnen toch een strijkje gebruiken
heb ook 2 blazers en die kunnen wel iets minder kreukelig.
maar niet dat ik nu alle kleren ga strijken denk dat het weinig blijft.
de pil is inderdaad wel handig geeft je een regelmatige cyclus en je wordt niet ongeplant zwanger.(tenminste vaak dan he)
ik zit er alleen aan te denken om naar de derde een ander voor behoedsmiddel te gebruiken.
5 zwangerschap testen nu ben je vast wel overtuigtmaar kan me de twijfel eerst wel voorstellen vooral met vaag streepje
ik zit nog even in de twijfel met msn adres kan natuurlijk jullie wel allemaal zelf toevoegen dan hoef ik niet hier mijn msnadres neer te zetten. want wil wel graag mee kletsen op msn dat gaat sneller en makelijker dan hier op het forum
eerst groetjes van mij

Goeiemorgen meiden,

Op msn is het ook nog rustig vandaag hoor! Heb al even met Senorita zitten kletsen en als ze er zo weer is gaan we waarschijnlijk ook nog even verder.

@Sukkie, leuk zeg dat je een logeetje krijgt. Gezellig en inderdaad alvast even oefenen. Als krijg je natuurlijk niet gelijk een peutertje of krijg je echt een baby te logeren? Leuk hoor, geniet ervan en laat ons weten hoe het geweest   is. Heb een berichtje achter gelaten op je hyves voor je (uiteraard niks over zwanger zijn erin gezet)

@J-t, meid snap heel goed dat je tegen ons niet zo heel veel meer te vertellen hebt vandaag, wat een msn gesprekken gister zeg! Wel super gezellig.Wat je testen betreft, denk dat je aan het idee moet gaan wennen dat het gewoon zo is en dat die kleine van jouw grote broer wordt. Fantastisch!!!

@Kidsvos, haha strijkijzer gekocht! Goed zo! Ik strijk ook echt alleen de bloesjes, overhemden en linnen kleding. Natuurlijk ook de dekbedden, maar goed niet veel dus. Wat msn betreft, je bent van harte welkom, als je terugleest kun je ons grootendeels toevoegen.

@Rianne, zou inderdaad even wachten tot de 31ste, zoals J-t al zei, zelfs dan kun je nog negatief testen en toch zwanger zijn. Heb je al symtomen? Spannend hoor meid, duim voor je!

@Shar, ook voor jou nog heel hard aan het duimen, hopen dat jij zo'n typisch geval bent van nog weinig hcg hormonen!!!

@alle wachters en klussers heel veel succes & plezier!!!

Allemaal een leuke zaterdag toegewenst! Hebben jullie nog leuke plannen? Denk dat ik msn nog even onveilig blijf maken, straks even wat boodschapjes doen en huis beetje stofvrij maken na al dat tegels slijpen pfff, maar krijgen toch geen visite en maandag gaat de verbouwing gewoon door, dus maak er niet al te veel werk van dit keer.

Liefs Svtje

Dames toch,

Wat erg niemand op het forum vandaag!!! Moeten het wel een beetje bijhouden hoor, straks staan we op pagina 4! Kunnen we ons topic niet eens meer vinden. Zal de verantwoordelijkheid wel nemen hoor

Hopelijk hebben jullie allemaal een leuke zaterdag gehad? Op naar een gezellige zondag!

Duimendraaiend door het weekend en aankomende week heen, uiteraard voor jullie allemaal, maar ook een beetje voor mezelf.

Liefs Svtje

Goedemorgen!!

Allemaal lekker geslapen?? Vandaag een uurtje korter. Wij zijn gisteren gewoon op tijd naar bed gegaan, want die kleine man is toch wakker he... Maar netjes op tijd hoor! We hebben heerlijk tot 8 uur op bed gelegen. Nu zit ik samen met de mannen beneden te ontbijten. Lekker gezellig met de computer op schoot ;-)
Zijn er nog klussers onder ons? Wachters in ieder geval wel!! Ik heb echt al zere duimen van het draaien!  tzou zoooooooooooooooooooooo leuk zijn en ik gun het jullie zo!!!! Meer dan ik het mezelf gun ;-) Blijf het nog  steeds oneerlijk vinden, maar ben er wel ontzettend dankbaar voor.
Kheb een vriendin die al 4 jaar aan hetklussen is met geen resultaat. Dat vind ik dan zo erg als ik dan in de tweede ronde al zwanger wordt! Maar ja, tis natuurlijk reuze fijn, maar ik gun het haar zo graag!
Dadelijk naar een kerkdienst bij ons in het dorp. Vanmiddag misschien even fietsen of wandelen als het mooi weer is. En vanavond gewoon lekker op de bank hangen.

@svtje
Heb je gister nog gewandeld? Ik ben 's middags nog in je woonplaats geweest en het was daar heeeeeeeeeeerlijk weer!! m;n koorstlip is al bijna weg, dus volg week maar op kraambezoek. Nog steeds kwaaltjes??? Nog 1 weekie wachten... ik wacht met je mee!! Zo spannend!
Fijne zondag!

@ senorita
Begin je al wat meer kwaaltjes te krijgen of niet? Ik nog steeds niet hoor! haha... geniet er maar van, ze komen van zelf. ;-) Ik ga morgen de dokter maar eens bellen... spannend!!!

@ miepie
Hoe gaat het nu met je? Hou je het eten nog een beetje binnen? Begin je al te groeien?

@ marijke
Ben je nog ongi? Wanneer mag je weer gaan klussen? Ik duim heel erg voor jou!!!

@ iedereen
Heel veel succes met klussen, veel sterkte met wachten en laat die smileys maar komen!!

Liefs J-t

Hey J-t,

Wat leuk dat je op het forum reageert!!! Voelde me gister wel remi hier hoor. Op msn natuurlijk niet, maar toch...

Wat lief van je dat je zo met me mee wacht en voor iedereen duimt! Wij gunnen het jou ook van harte hoor meid. Qua kwaaltjes kan ik mezelf natuurlijk ook dingen aanpraten,dusse wat dat betreft is het sleutelwoord afwachten en dat duurt nog een week! Wat ontzettend erg dat je vriendin al 4 jaar probeert op zwanger te raken zonder resultaat. Zijn er oorzaken gevonden bij ze waarom het niet wil?

Als je nog eens in 't dorp bent, mag je best eens aankomen hoor heb het gevoel alsof ik je al jaren ken en als het er op aankomt hebben we elkaar hoogstwaarschijnlijk al meerdere keren gezien op "bedrijfsfeestjes". Zo'n kleine wereld!!!

Hoop dat je een leuke dienst gehad hebt, wij gaan vanavond naar U-night. Ben benieuwd en daana lekker eten bij vrienden. We gaan pas rond 16.00 weg denk ik dusse tot die tijd maak ik msn en forum onveilig.

@klussers,wachters,zwangeren: denk aan jullie!!!

Liefs Svtje

Sorry dat ik zomaar stoor in jullie topic.
Maar ik heb een vraagje.

Had gister mij   ongi moeten krijgen maar niks geen pijn enz maar vamorgen bij het opstaan en het afvegen heel heel licht rose afscheiding en beetje bruin daarna maar verder helemaal niks.

Nou ik denk zelf van wel dat het nog doorzet maar kan het dus ook zo zijn dat dit het is en ik toch zwanger kan zijn?
Iets van innestelings bloedverlies of is it wel erg toevallig rond mijn ongi?

Alvast bedankt
Liefs Schuerke

Hey Schuerke,

Tuurlijk mag je even binnenvallen, gewoon doen, we zijn hier met elkaar voor advies, steun en gezelligheid.

Wat je beschrijft heb ik zelf ook gehad, al wil dat natuurlijk weer niks zeggen, want elk vrouwenlichaam zit anders in elkaar. Een echt antwoord heb ik dus niet voor je maar wel een eigen ervaring.

De laatste keer dat ik ongi moest worden 2 maart om precies te zijn, was er 2 maart niks te zien, 3 maart 's avonds heel klein beetje lichtrose, daarna niks meer, 4 maart 's avonds beetje donkerbruin   toen niks meer en toen zette het helaas 5 maart door om vervolgens 6 maart echt met behoorlijke krampen ongi te zijn. Ik had eerlijk gezegd ook de hoop dat het innestelling oid zou zijn. Tuurlijk moet je niet van dit verhaal uitgaan hoor! Hoop echt voor je dat het bij jou niet doorzet! Zou zo fijn zijn om een positieve test in handen te krijgen!!! Wanneer was je NOD en hoeveelste ronde zit je?

Duim voor je in ieder geval!

Liefs Svtje

Bedankt voor je reactie!!

Mijn NOD daar bedoelen jullie de dag dat je ongi moet worden mee toch?

Zo ja, had die gister moeten beginnen en 9 van de 10 x is het ook optijd.

We zijn in Oktober gestopt met de pil en wel geprobeerd maar niet echt heel actief maar sind 2 maanden kriebelt het toch wel heel erg bij ons allebei dus afgelopen weken hebben we om de 2 dagen geklust zoals jullie dat zo mooi noemen hihi.

Zit er over te denken mocht het nu toch doorzetten om volgende week met ovulatietesten te proberen heb jij daar ervaringen mee?

Liefs Ev

Terug
Bovenaan