wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hey meiden,

Dank voor jullie felicitaties!!!

@Heidi, spannend ook voor jou, wachten duurt errug lang!!! Maar die positieve ovulatietesten is ook wel een beetje vreemd, misschien toch... Hoop het zo voor je!!! Blijf duimen draaien hoor.

@Kidsvos, fijn dat het met je zoontje meevalt. Lekker hoor even wezen shoppen, jezelf verwend met een nieuwe broek en je kinderen in het nieuw, wat wil je nog meer! Ja, heb letterlijk door het huis lopen dansen.

Ik ben net terug van Confessions of a shopahollic in de bios, erg leuke film. Samen met een vriendin geweest en niet eens moeilijk om mijn mond te houden, het kwam er gewoon niet op. Super dus!!!

Nu heb ik echt trek, dus mijn mannetje is lekker frietjes halen, had ik zin in hihi en hij gelukkig ook.

Liefs Svtje

Hey Stefanie,

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Jullie komen niet zo makkelijk van me af hoor, vind jullie veel te gezellig!!!

X Svtje

hey schippersvrouwtje!!!!!!!!!!!!!

gefeliciteerd meissie!!!!!!!!!!!!!!!! whoehoe eindelijk is het dan zover yes!!!!!!!!!!!
geniet ervan moppie!!!

liefs miepie

Hey Mie_pie,

Dankjewel meis, hoop dat jij je ook snel beter mag voelen hoor. Denk aan je!

Liefs Svtje

Hallo allemaal!

Heb vandaag mijn Nod en tot nu toe nog niks te zien... verwacht er niks van.. najaa stiekem toch wel.. als er morgen nog niks is dan toch maar tesen!

Grr dat onzekere en wachten! word tijd dat wel allemaal smilies hebben hier!

Hey meiden,

Het is rustig vandaag op het forum, iedereen aan het genieten van het zonnetje, aan het werken of aan het klussen zeker

Ben vandaag bij mijn ouders wezen eten en het niet vertellen gaat me erg goed af, hoe het komt weet ik niet, maar het is gewoon makkelijk! Komt denk ik ook omdat ze niet echt weten dat we het aan het proberen waren. Hoop dat ik het de komende tijd nog even voor me kan houden. Denk ook dat het nog even echt moet doordringen ofzo. Ben er wel echt heel erg blij mee en mijn mannetje ook. Morgen even incognito shoppen, straie creme, vitamines en misschien het boek krijg nou tieten kopen.

Allemaal een fijne avond en hoop de komende tijd veel smileys tegen te komen, gun het jullie van harte!

@Sanne, Keep my fingers crossed, hoop het zo voor je!!!

@Alle klussers, geniet ervan!

@Alle wachters, duim heel hard voor jullie!!!

Liefs Svtje

hoi dames!

Ligt iedereen nog te slapen of zijn jullie aan het werk?

Gisteren een heerlijk relax dagje gehad. Vandaag wat minder. Moet echt een hoop opruimen. Morgen en woensdag moet ik werken, dus wil het dan wel netjes hebben. Maar kweet niet of dat gaat lukken. M'n zoontje is erg hangerig en wilde net alleen maar bij mij zijn  Dat werkt lekker makkelijk ;-) Maar kheb net in 'Oei, ik groei' gekeken en ik zie dat er weer een sprong aankomt, dus dat verklaart zijn gedrag. 'Oei, ik groei' is echt een leuk boek om als kraamcadeau ofzo te vragen. Het beschrijft de sprongetjes die je baby maakt. Eerst geloofde ik er niet in, maar het klopt precies. Ik merk nu dat mijn zoontje hangerig wordt, ik kijk in  het boek bij zijn leeftijd en ja hoor... een sprong.

svtje: Krijg nou tieten wilde ik ook altijd nog eens lezen. Je hebt me op een goed idee gebracht. Kheb het meteen besteld.

alle wachters: wie komt er met de volgende smiley???? tzou zo leuk zijn!!!
alle klussers: ga er flink tegenaan haha
alle ongi: geef de moed niet op! Nieuwe ronde, nieuwe kansen....

alle zwangeren: wat is het toch een wonder zeg!! Kan het nog steeds niet bevatten.
Zijn er nog meer meiden die mee doen met moeders voor moeders?

liefs j-t

goedemorgen!

Leuk hoor Sv'tje, nu gaat het pas echt beginnen! Nu kun je steeds meer dingetjes ervoor gaan kopen en wordt het steeds werkelijker, raar maar heel leuk lijkt me dat!

Hier weer een lekker zonnetje zo te zien, hoop dat ie nog ff blijft, maybe kan ik vanmiddag dan lekker buiten zitten.
Verder weinig veranderingen hierzo. Had zaterdag een beetje krampjes, dus dacht dat ik ongi zou worden, maar er is nog niks gebeurd. Heb nog wel steeds een beetje rommelig gevoel in m'n onderbuik, dus misschien komt het nog. Aan de andere kant had ik ook, voor zover ik er verstand van heb haha, vorig weekend vruchtbare afscheiding: veel,  helder en kleverig zeg maar (vind dat wel raar om te zeggen, maarja daar is het forum ook voor toch?!?) en dus ook maar goed geklust. Als daar mijn eisprong zou moeten zijn geweest zou ik dus pas volgend weekend ongesteld horen te worden en zou ik (deze keer)  een cyclus hebben van ruim 50 dagen.
Naja denk dat er weer niks anders opzit dan wachten...

liefs Chantal

Terug
Bovenaan