wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hee Dames

Hier weer  een berichtje van mij.

svtje@ Gefeliciteerd ook al had ik dat al op msn gedaan.

Chantie@ succes met wachten.

Mijn ong is weer weg dus het klussen kan beginnen.
Het zonnetje komt er door dus zo lekker ff genieten heerlijk.
Eindelijk zon als ik vrij ben ha.

Groetjes poohh

Vandaag testje gedaan... Negatief.. majaa ik blijf positief...
was pas de eerste ronde, dus ik wacht nu op de RD... die zullen een deze dagen wel komen! zo niet dan nog maar een testje wagen.

Toedels!

Net terug van t Sauerland, en wat lees ik... Schippersvrouwtje zwanger!?!?!
Wauw meid, heb hele weekend aan je gedacht, en dat is maar goed ook blijkt.
Kon mijn nieuwsgierigheid net ook niet bedwingen..!
Heerlijk voor je, dat geeft me ook weer een beetje hoop eigenlijk..
Nog niks te zien hier en geen kwaaltjes, vrijdag testen als alles wegblijft.

Voor iedereen die ook wacht, jullie zijn sterk!!
Dikke knuffels Sukkie

hoi meiden

wat hebben we al veel meiden die zwanger zijn he we zijn denk ik een vruchtbaar clubje ben er van overtuigd dat we straks allemaal een dikke buik hebben haha incl mezelf natuurlijk maar maak me daar ook geen zorgen over

sukkie wat spannend en hoop dat jij ook een smile kan planten
sanne volgende ronde weer een kans blijf genieten

xx

Heej meiden,

Dat boek: krijg nou tieten'   is trouwens een echte aanrader.
Mannetje is er nu in bezig!
Hier is het heel lastig om niet nu al te testen. Morgen mijn nod als ik uit ga van een cylcus van 31 dagen (wat best lang is)
Wat is het langste dat iemand heeft gehad??

Knuffs

@ senorita, zie dat je de 1e afspraak hebt morgen..succes!!

Hai meiden,

@ pooh succes met klussen dan maar hè!!

@ sukkie: spannend hoor, geen kwaaltjes hebben kan natuurlijk ook weer beide kanten opgaan. Ik zit op het moment op een cyclus van 47 dagen, en nog geen ongi te bekennen. Heb wel sinds zaterdag een rommelig gevoel in m'n onderbuik en af en toe een beetje kramp, maarja er komt maar niks.. Hoop wel dat m'n volgende ronde al wat korter zal duren dan dit, want zo schiet t natuurlijk niet op! Hoop dat jij gewoon een normale cyclus krijgt, of helemaal geen ongi natuurlijk! Dat laatste zou uiteraard het beste zijn ;)

@ marijke, sanne: lekker hoor zo positief blijven! Ik ben er ook van overtuigd dat het ons allemaal gaat lukken en dat we dan gezellig de dikke buiken dag kunnen houden! haha

@ senorita: idd je eerste afspraak morgen, leuk hoor!  laat je ons ff weten hoe het gegaan is?

Nou ik ga weer aan de klus,

tot later!

X Chanti

@svtje

Ik begin me nu toch echt wel een beetje zorgen te maken hoor! Je bent de hele dag nog niet online geweest!! Waar ben je???
'k Rijd vanavond langs je huissie!!! Het is idd eindelijk zover ;-) Je begrijpt me wel.
Morgen ben ik de hele dag werken en woensdag een halve dag. Dus woensdagmiddag/avond zie je me weer verschijnen!!

liefs j-t

Terug
Bovenaan