wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hey ladies,

Daar ben ik ook weer eens een keer.......

Allereerst Schippersvrouwtje en jt super GEFELICITEERD!!!!!!!!
Gun het jullie echt onwijs! Lekker op die roze wolk blijven zitten en genieten. Onze tijd komt nog wel.

Ik ben wat minder aanwezig geweest de laatste weken. Enerzijds vanwege al het m'n drukke werkzaamheden, anderzijds omdat ik bij mezelf merk dat ik er soms een beetje meer afstand van moet nemen.
Ik zit er in principe heel ontspannen in maar door dagelijks te lezen en te reageren was ik er steeds meer mee bezig. Te veel om me goed op m'n werk te kunnen focussen.
Vandaar dat ik het msn-en ook even aan me voorbij laat gaan, hoe lastig ik dat misschien ook vind.

Ik duim voor nog veel meer positieve testen de komende dagen! Alle wachters, succes, blijf sterk! En de klussers natuurlijk weer veel plezier.

O en Senorita, veel succes morgen hè!

Dikke x Lynn

Hallo allemaal

Daar ben ik ook weer eens een keer.

Schippersvrouwtje super gefeliciteerd met je zwangerscahp, gaaf hooooooor!!!
Mijn nod was dus afgelopen 3 april, maar tot nu toe nog niks gezien.
Heb wel al sinds vorige week woensdag (2 dagen voor nod) het gevoel dat ik ongi moet worden. Maar niet heel heftig, wel af en toe wat steken zowel links als rechts.
Herkent één van jullie zwangeren dat?
Heb verder ook helemaal geen verschijnselen, waar ik uit op kan maken dat is zwanger zou kunnen zijn.
Heb vanochtend toch maar helaas negatief, maar het schijnt niets te zeggen toch?

groetjes Anne

Goeiemorgen allemaal!

@ Anne, van welke cycluslengte ben je uitgegaan toen je teste? Je moet van de langste uitgaan die je gehad hebt.
Was nog bij iemand die eerst negatief teste en een week later positief, weet niet bij wie. Maar t kan ook dat je ongi wat later komt.

Ik word hier een beetje gek!! Wil heel graag testen omdat ik dan duidelijkheid heb, zit nu op de ongi dag (dag 31) en niks te zien. Nog maar even wachten tot morgen..
Iedereen een fijne week, als er nieuws is horen jullie het!

Knuffels

Hee sukkie

Ga je vandaag testen?
Wij zijn weer aan het klussen begonnen.
Beetje om de dag nu voor de zekerheid spannend.
Ben benieuwd met jou succes.

Groetjes poohh

hoi allemaal het is vandaag lekker rustig hier

@ lynn leuk dat je toch ff reageerd en iedereen doet het op zijn eigen manier zo ook jij  hou ons zo af en toe een beetje op de hoogte zou ik zeggen

@ belgies
spannend allemaal succes met wachten

@ sukkie ik duim me rot voor je hoor

en de rest succes met wachten, klussen, of zwanger zijn hihi

Hallo!

Hier op dag 30 nog geen ongi....   wel last van steken in de buik dus het zal er wel een keer aankomen... En heb het de hele tijd SNIKHEET.... normaal ben ik een gigantische koukleum!! echt raar.. meer mensen ervaring mee? En ben normaal rustheid zelf!  en nu super Chaotisch... achja zullen de hormonen wel zijn!

Groetjes

Hai!

@ Sanne, die steken in mijn buik heb ik maar een beetje. Rest niet, dus kan je helaas niet verder helpen. Ik heb soms beetje ongi gevoel maar niet echt, je hoeft ook eigenlijk geen klachten te hebben. Een vriendin van mij is nu 30 weken en had de kwaaltjes pas na 6 a 7 weken. Houd dus maar hoop!!

@ Marijke, dankjewel het doet me goed dat je voor me duimt!

@ poohh misschien toch vandaag testen, dus spannend!!

@ sanne
ik duim ook voor jou meid spannend hoor

dus meiden zet hem op ik wil een SMILE zien
zo dat hielp de vorige keer ook

xx

Terug
Bovenaan