wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

hey meiden

hier gaat alles goed:
- pijnlijke tepels
- steekjes in mijn buik
- moe  

dus wie weet is het nu wel raak ik hoop het maar zaterdag of zondag nod hihi heb echt geen idee woensdag as is de 28e dag en langste is 32 dus tussen woensdag en zondag zou ik ongi kunnen worden wat k niet hoop

@ senorita
meis super spannend morgen ik zal aan je denken laat het ff weten

@ loeske jammer van je ongi

heb een geheugen als een zeef hihi
dus wie ik vergeten ben heb alles gelezen

xxx

Hallo Dames!

Ik had een vraagje... ik zie dat er hier wel meerdere jonge dames onder ons bevinden ik ben zelf (21).. Nu vroeg ik me af of jullie vrienden enz ook al bezig zijn met kinderen? niet bang voor scheve gezichten? vanwege jong moeder willen worden/zijn? mijn vriendinnen zijn namelijk een en al feest! en ik juist niet... majaa woon in een klein dorp vandaar

@senorita Succes morgen en geniet ervan! toch een wondertje om te kunnen zien:)

@Marijke ik duim voor je!

Liefs

quote: Martine1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-04-2009 22:33:45'));

Hai hai,

Ik ben sinds kort op het forum en vind het heel leuk om jullie spannende stukjes te lezen!
Ik las bij baby 23 dat je last had van pijnlijke tepels. Ik had daar ook last van, van dag 14 tot dag 18. met ook buikpijn rechts onderin. Betekent dit dan dat mijn eisprong rond die tijd is? Ik heb namelijk al wel heel veel gelezen op internet, maar dit nog niet. Ik hoop dat ik dan goed geklust heb...

Iedereen heel veel succes met klussen, hopen en afwachten!

Martine

He Martine,

Volgens berekeningen zou ik de 14e mijn ei moeten hebben maar ik heb een ovu test gedaan en die was de 16 pos.
Die berekeningen zijn volgens mij richtlijnen. Je mag er nooit 100 % vanuit gaan. En ja rond die periode pijnlijke tepels. Had ik vorige maand ook en ook niet tijdens ei maar erna heb toen geen ovutest gedaan.
Er staat zoveel niet op internet maar mijn verhaal zegt wel genoeg toch. Ik hoop dat het raak is.
Wanneer had jij je ei dan en die pijnlijke tepels?

Liefs Stefanie  

Hey Marijke,

Spannend zeg!!! Hou je het nog vol?
Wanneer ga je testen?
Duim voor je!

Liefs Stefanie.

hoi meiden

@ martine
welkom op het forum wil je je nod, leeftijd, ronde, hoeveelste kindje doorgeven dan zetten we je in de lijst succes met zwanger worden!

@ sanne
hey sanne,
wij hebben er niet veel last van omdat onze vrienden al wat ouder zijn en die hebben al een kleintje of kleintjes hihi en ze verwachten allemaal dat wij snel kinderen hebben hihi dus ja wij hebben niet veel last en wij willen een gezin heeft verder niemand wat mee te maken.

@ baby
hoi stephanie
het is wel spannend natuurlijk maar ben nog niet echt zenuwachtig nog dus ja ben er zelf van overtuigd dat ik ongi word tussen woensdag en zondag dus probeer tot zondag te wachten met testen maar weet niet of de spanning nog komt

xxx

Morgen lieve meiden,

Heb jullie gemist vant weekend. Wat is dat eenzaam dan ineens zo zonder forum. Gelukkig lagen we niet al te laat stil en heb ik samen met mijn mannetje van het weekend kunnen genieten. Voor hem ook wel eens fijn om een vrouwtje te hebben die niet elke minuut van de dag aan de laptop vastgeplakt zit.

Er is weer heel wat geschreven van het weekend, zal eens uitgebreid gaan reageren, maar begin even met vandaag:

@Senorita, meis heb je niet meer gesproken op msn, maar geniet van je echo vandaag!!!Hoop dat je straks weet hoe ver je bent en dat je het hartje weer hebt mogen zien.

@Sanne, zie dat je klusweek hebt van de week, maak er wat van he meis en genieten is ook belangrijk!!! Je vraag over of mannen/vrienden al bezig zijn met kinderen. Bij ons zeker wel, anders waren we er natuurlijk nog niet voor gaan proberen. Wij zijn allebei 24 en inmiddels ook al een tijdje getrouwd, we waren het er over eens dat we graag jong een kindje zouden willen (als het ons gegeven werd).

@Baby23, das inderdaad een mooie banner!!! Nog 7 dagen....Spannend hoor! Duim voor je!

@Channiel, van harte welkom op het allergezelligste topic van dit forum!Altijd leven in de brouwerij. Klets lekker mee! Ook spannend voor jou zeg!!! Duimduimduim!!!

@Anne, fijn dat het vrijdag zo gezellig was, dat je even hebt kunnen ontspannen. Denk ook wel dat het klopt hoor, dat je buik nog gek voelt, is niet zomaar iets natuurlijk. Je lichaam moet weer even herstellen. Succes meid, nu jullie besloten hebben dat jullie er weer voor gaan!!! Ik voel me redelijk goed, het enige is dat ik nergens zin in heb wat gezond is... das echt balen. Alles staat me tegen, qua groenten en fruit. Hoop dat dat snel beter wordt. Maar verder mag ik niet klagen. Na het eten af en toe een beetje misselijk, maar als dat alles is.

@Dora, fijn dat het weer bij jullie zo lekker was. Bij ons was het minder helaas, terwijl in Nederland het zonnetje scheen hadden wij buitjes en bewolking. Gister was het gelukkig iets beter. Gaat het weer beter met je dochtertje haar voetje? Ook zielig zeg!
@Sukkie, succes met je ovulatietesten meid en natuurlijk veel klusplezier!!!

@Loeske, balen meis dat je toch ongi geworden bent. Wat kan ons lichaam ons voor de gek houden he. En dan denk je dat je lichaam je voor de gek houdt en dan zegt je test ineens zwanger... Kan ook echt alle kanten op. Nou hoop dat je ongi gauw over is zodat je weer snel op kunt naar de volgende ronde!!! Succes met klussen in ieder geval.

@Martine, van harte welkom hier en klets lekker mee! Ja spannende verhalen hebben we over het algemeen wel! Nu nog es wat meer positieve testen!

@Marijke, zo spannend voor jou   momenteel. Kan alle kanten op met je klachtjes helaas. Maar hoop echt voor je de goede!!!Morgen je 28ste dag...pfff leef zo me je mee meis!!! Duim mijn duimen blauw voor je!

Volgens mij heb ik zo'n beetje op iedereen gereageerd die geschreven heeft afgelopen weekend.

@Alle klussers go for it!!!

@Alle wachters, Sterk zijn he!!! Denk aan jullie en tel mee af!!!

@Alle ongi-ers, gauw op naar de volgende ronde!!!

@Alle zwangeren, geniet ervan en hopelijk niet te ziek!!!

Allemaal een hele fijne dag, als er gewerkt moet worden werkse en als er gepoetst moet worden poetse en als er gezond gaat worden geniet er lekker van!!!

Dikke knuffel Svtje

Goedemorgen allemaal!

Heb vandaag heerlijk kunnen uitslapen, mijn mannetje is zo lief geweest om de hond uit te laten :D...
Was toch wel balen dat ik ongi was geworden maar gelukkig werkt wel alles goed, mijn mannetje verheugde zich ook erop dat ik zwanger was maar helaas..
We gaan gewoon flink klussen deze maand en dan moet ik tussen 13 mei en 17 mei ongi worden, we hopen natuurlijk van niet..
Binnenkort ben ik jarig (11mei) en mijn mannetje en ik (en de hond natuurlijk) gaan dan naar center parcs, mijn mannetje heeft dit achter mijn rug om geboekt :D..
Heb er echt zin in!!

@Sanne: Wij zijn de enigste van de vriendengroep die nog  geen kinderen hebben, dus bij ons lig dat anders... Maar ga er lekker voor meid, ooit moet iemand de eerste zijn in de groep hé...
Geniet van het klussen en hopelijk blijft je ongi volgende maand weg!!

@ Marijke: Spannend!!! Ik duim voor je en hoop dat je ongi weg blijft.. Goed van je dat je kan wachten tot zondag, ik zou gek worden hahaha...

@ Channiel... Van harte welkom op het forum... Zie dat je morgen eigenlijk ongi moet worden, Spannend!! Hoop voor je dat het weg blijft want er mogen wel eens meer smileys op het forum..

@ schippervrouwtje:   Was inderdaad erg balen maar gelukkig werkt alles goed. Zelfs mijn vriend was aan het balen, hij verheugde zich er zo op.. Maar we gaan weer flink klussen en hopelijk is het deze ronde wel raak..
Hoe voel jij je?? Hoop niet al te misselijk... Geniet lekker van je zwangerschap!

@ alle ongi-ers.. Dat de rode duivels maar snel weg zijn zodat we weer aan de slag kunnen...

@ alle wachters.. Spannend!! Duim en leef met jullie mee!!

@ alle klussers... Klus ze en geniet ervan ;)...

@ alle zwangeren.. Hoop dat jullie niet teveel last van kwaaltjes hebben en geniet ervan!!

Ga me eens klaar maken voor na het werk!!

Liefs

Aaaarrrggghhh...
snel even een stukje schrijven voor ik mijn bed in duik

Ik ben nog niet ongi geworden!!??
Allemachtig... ik ben gewoon op van de zenuwen. Tis vandaag dus dag 24 na mijn menstruatie... zoals gezegd, het is een keer voorgekomen dat ik op dag 19 ongesteld ben geworden en ook wel eens op dag 26, maar dat waren de eerste 2   maand nadat ik met de pil was gestopt...
Normaal zit er 21  of 23 dagen tussen...

Klinkt wellicht dom om te zeggen..., maar had vandaag voor de zekerheid een tampon in en die was nog gewoon "fris en fruitig" op t laatst.... dus het is vanbinnen nog helemaal schoon!!  sorry dat ik dat zo mededeel.... maar ben helemaal de kluts kwijt...
Straks komt het gewoon van de spanning dat het langer duurt...

Ik haal morgen toch maar ff een kruidvattest (die was toch 1 van de betere, wat ik hier las? waarom eigenlijk?) halen en overmorgen maar even testen!!

Oh jongens.... wat spannend!!!

Succes verder met zn allen!

Liefs.

Terug
Bovenaan