Morgen lieve meiden,
Heb jullie gemist vant weekend. Wat is dat eenzaam dan ineens zo zonder forum. Gelukkig lagen we niet al te laat stil en heb ik samen met mijn mannetje van het weekend kunnen genieten. Voor hem ook wel eens fijn om een vrouwtje te hebben die niet elke minuut van de dag aan de laptop vastgeplakt zit.
Er is weer heel wat geschreven van het weekend, zal eens uitgebreid gaan reageren, maar begin even met vandaag:
@Senorita, meis heb je niet meer gesproken op msn, maar geniet van je echo vandaag!!!Hoop dat je straks weet hoe ver je bent en dat je het hartje weer hebt mogen zien.
@Sanne, zie dat je klusweek hebt van de week, maak er wat van he meis en genieten is ook belangrijk!!! Je vraag over of mannen/vrienden al bezig zijn met kinderen. Bij ons zeker wel, anders waren we er natuurlijk nog niet voor gaan proberen. Wij zijn allebei 24 en inmiddels ook al een tijdje getrouwd, we waren het er over eens dat we graag jong een kindje zouden willen (als het ons gegeven werd).
@Baby23, das inderdaad een mooie banner!!! Nog 7 dagen....Spannend hoor! Duim voor je!
@Channiel, van harte welkom op het allergezelligste topic van dit forum!Altijd leven in de brouwerij. Klets lekker mee! Ook spannend voor jou zeg!!! Duimduimduim!!!
@Anne, fijn dat het vrijdag zo gezellig was, dat je even hebt kunnen ontspannen. Denk ook wel dat het klopt hoor, dat je buik nog gek voelt, is niet zomaar iets natuurlijk. Je lichaam moet weer even herstellen. Succes meid, nu jullie besloten hebben dat jullie er weer voor gaan!!! Ik voel me redelijk goed, het enige is dat ik nergens zin in heb wat gezond is... das echt balen. Alles staat me tegen, qua groenten en fruit. Hoop dat dat snel beter wordt. Maar verder mag ik niet klagen. Na het eten af en toe een beetje misselijk, maar als dat alles is.
@Dora, fijn dat het weer bij jullie zo lekker was. Bij ons was het minder helaas, terwijl in Nederland het zonnetje scheen hadden wij buitjes en bewolking. Gister was het gelukkig iets beter. Gaat het weer beter met je dochtertje haar voetje? Ook zielig zeg!
@Sukkie, succes met je ovulatietesten meid en natuurlijk veel klusplezier!!!
@Loeske, balen meis dat je toch ongi geworden bent. Wat kan ons lichaam ons voor de gek houden he. En dan denk je dat je lichaam je voor de gek houdt en dan zegt je test ineens zwanger... Kan ook echt alle kanten op. Nou hoop dat je ongi gauw over is zodat je weer snel op kunt naar de volgende ronde!!! Succes met klussen in ieder geval.
@Martine, van harte welkom hier en klets lekker mee! Ja spannende verhalen hebben we over het algemeen wel! Nu nog es wat meer positieve testen!
@Marijke, zo spannend voor jou momenteel. Kan alle kanten op met je klachtjes helaas. Maar hoop echt voor je de goede!!!Morgen je 28ste dag...pfff leef zo me je mee meis!!! Duim mijn duimen blauw voor je!
Volgens mij heb ik zo'n beetje op iedereen gereageerd die geschreven heeft afgelopen weekend.
@Alle klussers go for it!!!
@Alle wachters, Sterk zijn he!!! Denk aan jullie en tel mee af!!!
@Alle ongi-ers, gauw op naar de volgende ronde!!!
@Alle zwangeren, geniet ervan en hopelijk niet te ziek!!!
Allemaal een hele fijne dag, als er gewerkt moet worden werkse en als er gepoetst moet worden poetse en als er gezond gaat worden geniet er lekker van!!!
Dikke knuffel Svtje