wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

.... zat ik te wachten op mijn loge, een neefje van 8, doe ik de deur open; de vrienden van mijn aanstaande..
5 minuten later open ik de deur weer, de vriendinnen van mij!
 tsja en zo zit je dus ipv op de bank midden in je eigen vrijgezellenfeest.
Ik was even beduusd want we waren net aan t koken, maar na een glaasje champagne kwam ik weer bij ;)
Leuke verrassing was t, zijn gaan uit eten en daarna lekker swingen in een cafe.
Nu even aan t bijkomen, de mannen zijn in de tuin bezig die al lekker opschiet.
Ga ze zo maar eens wat koffie brengen!

Geen babynieuws dus deze keer!
X

Hey Baby23,

Hoop inderdaad dat jij je ook snel bij het zwanger worden rijtje mag toevoegen meis.
Zou heel erg leuk zijn en dit topic kan wel weer wat smileys gebruiken.

@Anne, hoe is het met je? Was het fijn gister even met je mannetje ertussenuit? Hoop voor je dat je lichamelijk niet al te veel klachten meer hebt en dat je het een plekje kunt geven meid!

@Marijke, zaterdag.... spannend hoor!!! Nog 7 nachtjes slapen en dan.... Hoop dat de beginnende kwaaltjes snel de kop op gaan steken voor je! Geniet van je sportschool vanmiddag! En pak nog even lekker een broodje filet American... nu mag het nog!!!

@Sukkie, wat een leuke verrassing zeg!!! Lekker genoten van een vrij-gezellige avond met vriendinnen.

@Alle klussers succes!

@Alle wachters ik duim en wacht mee!!!

@Iedereen geniet van jullie weekend, ik ben rond middernacht weer uit de ether tot maandagavond ofzo... dus niet heel actief morgen zoals jullie begrijpen.

Allemaal een dikke knuffel Svtje

Hallo!

Is weer een aantal dagen geleden dat ik hier gekeken heb, merk dat hoe vaker ik op het forum kijk... hoe meer ik er mee bezig ben dus probeer het te beperken!

Wat een Berichten allemaal zeg! om die allemaal weer na te moeten lezen...

Heb weinig nieuws.. komende week wel de KLUSWEEK! haha dus we gaan flink klussen!

Toedels!

Hey meiden,
Ik moest even mijn banner laten zien .
Jouw Banner:

Liefs Stefanie

Hoihoi!
Ik kom gezellig hier meekletsen, want volgens mij is het andere topic waar ik op zat doodgebloed....
(hopelijk vinden jullie het niet erg....)

Rond deze dag moet ik mijn NOD hebben... bah spannend hoor!
Ik hoop dat het zonnetje mij dat even kan doen vergeten straks!

Liefs Channiël.

Hey meiden

Welkom channiel, tuurlijk mag je hier meekletsen. Spannend voor jou, hoop dat je snel zwanger bent en wie weet wel nu....

Sv'tje
Het was afgelopen vrijdag heel gezellig, heerlijk eerst samen een terrasje gepakt en vervolgens na een restaurantje om lekker te eten.
We hebben heel veel gepraat, en dat heeft wel opgelucht. Niet alleen maar over baby's hoor! hihi...
Lichamelijk gaat het op zich wel goed, voel me met de dag beter, alleen mn buik voelt nog niet zoals die moet voelen, maar zit mss wel tussen mn oren.
Morgen weer bloed laten prikken en dan hopen dat het helemaal weg of bijna weg is, want dan zijn er weer nieuwe kansen.
We gaan er gewoon meteen weer voor, voelen ons er allebei goed bij.
Gaat het bij jou verder allemaal goed?

Sanne
Veel succes tijdens je klusweek.

Sukkie
Wat een leuke verrassing, had je echt helemaal niets door?
Of toch wel vermoedens? Herken het nog van mezelf nl.
Bedankt voor het duimen! Gek genoeg ben ik er nu vrij rustig onder, en we gaan er gewoon weer opnieuw voor en hopen dat het dan wel een keertje goed gaat. We zijn ook nog niet zo lang bezig dus misschien scheelt dat ook wel, geen idee?
Maar leuk is anders, niet dat je denkt dat het me niet zoveel doet, want dat is absoluut niet zo!

Veel liefs Anne

Marijke
Duurt lang he dat wachten en dat nog een hele week?
Ik weet nog dat ik een dag voor nod en op de dag zelf negatief testte en er maar  niks kwam, vond dat echt niet fijn, dat leek wel een eeuwigheid te duren.
Hoop voor je dat je een goed gevulde week hebt en dat het snel weer zaterdag is!

Stefanie
Toch wel fijn dat je dan toch maar getest hebt, nu hopen dat het raak is. Ik ga voor jou en iedereen duimen dat het snel zo is........
Ik heb geen ervaring met ovu-testen, mss komt dat nog eens van pas, maar gebruik voorlopig even helemaal niets.

Liefs Anne

Hoi hoi iedereen  

Wat een heerlijk weer he, ben de  laatste dagen vaak buiten de deur geweest en minder op het forum. Ik was vrijdag bij een vriendin van me die een zoontje heeft van bijna 2. We waren gezellig aan het kletsen, kindjes lekker aan het spelen en ineens vlak naast ons gaat mijn dochter histerisch huilen. Bleek ze haar voetje in een lamp hebben gestoken die op de grond lag tegen de gloeilamp aan. Arm kind! Ik heb haar voetje meteen onder stromend koud water gedaan en ze was weer rustig. Het werd een blaar maar de volgende ochtend ging de vel ervan af en werd het een open wondje. Voor de zekerheid naar de huisatsenpost gereden waar ze een creme tegen brandwonden kreeg en gazen verbandjes. Die verband moet ze niets van hebben dus ik hou de wond schoon door soms met water te spullen. Verder loopt ze gelukkig goed, ook  met haar schoenen aan, het zit aan de bovenkant van haar voetje. Dit was een minder leuke gedeelte van het weekend. Vandaag gaan we op bezoek bij  mijn half-broer en zijn vriendin  die geen kindjes hebben (nog)  dus ga ik haar EXTRA goed in de gaten houden!

@ Anne. Ben blij dat het goed ging bij de huisarts en dat jullie er meteen voor kunnen gaan!

@ Sukkie. Parijs is zeker de stad van de liefde en wat romantisch als ik positief kon testen. Daar ga ik natuurlijk niet vanuit anders ben ik er zo op gefocust.

@ Stefanie. Spannend wachten op je nod. Hoop dat het raak is. Leuke banner heb je!

@ Marijke. Nog een weekje geduld. Spannend! Hoop ook voor jou dat het raak is.

@ Sanne. Veel klusplezier!

@ Channiel. Welkom. Ik schrijf ook nog niet zo lang mee. Misschien vind je het leuk om je gegevens in de schema in te vullen dat weten we wat meer van je  :)

Fijne zondag allemaal. Geniet van het zonnetje!!!

Groetjes, Dora

Terug
Bovenaan