wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hallo meiden

Chaniel, onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap, gaaf hoor!

Sv'tje wat leuk dat je ouders zo blij zijn voor jullie, kan me voorstellen dat je het voor hun niet langer vol kon houden.

Nog even een update:
Maandagmorgen weer bloed wezen prikken en de waarders waren gedaald, maar omdat ik me nog steeds niet helemaal mezelf voelde mocht ik vanochtend nog een keer bloed laten prikken met als resultaat: helemaal schoon van zwangerschapshormonen!!
Heb net naar het telefonisch spreekuur gebeld.
Ben echt helemaal blij, nu hopen dat we weer snel, maar dan ook echt, zwanger mogen zijn en blijven.
Vandaag dan maar weer klussen, want kan dus zijn dat ik einde van de week gewoon weer een eisprong heb, volgens de huisarts.
Ook het ijzergehalte was iets gestegen en heb als advies gekregen om niet alleen foliumzuurtabletten te slikken, maar die van dagravit voor mama en baby te gaan slikken. Daar zitten alle nodige en juiste hoeveelheden vitamines in die je nodig hebt om gezond zwanger te worden. Dus die ga ik vanmiddag even in huis halen.
Misschien een ook een tip voor anderen?

Marijke, hoop zo voor je dat je eerdaags positief mag testen!!

Verder iedereen succes met klussen, wachten en zwanger zijn!!

Veel liefs Anne

hoi meiden

zo ik vind het super lief dat iedereen een smile wil zien bij mij en ik doe ook mijn best haha net lekker wezen paardrijden maar les van mijn moeder is altijd erg zwaar dus als ik zwanger ben hihi is ie nu geklutst haha en dan is het er in de buik al mee bezig met paarden dus das goed hihi
hier dus nog niets te zien maar is pas woensdag

@ channiel
WOW super zeg gefeliciteerd

@ svtje
ik had niet anders verwacht hihi maar leuk dat ze blij zijn voor jullie

@ miepie
laat het je weten als je tante word maar volgens mij word je ongeveer 11 mei al tante hihi maar snapte wat je bedoelde

senorita hoe is het gegaan?

xxx

Hoi Channiel,

Van harte gefeliciteerd! Wat is het snel gegaan he? Leuk voor je :)

Ik kan vanaf volgende week maandag 27 april proberen zwanger te raken. Mijn ovulatie is volgens een tabel op donderdag 30 april. Ik zit erover na te denken om ovulatietests te gaan gebruiken maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.

Spannend Marijke, ik hoop net als de anderen op een smiley :)

Groeten,

x Dora

Hey Channiel,

Gefeliciteed meis. SUPER!
Had je ergens last van of kon je niet langer wachten met testen?

Liefs Stefanie.

Dag dames.

Nou, ik ben inmiddels al iets gekalmeerd...
Vanochtend nog een test gedaan, deze keer eigen merk etos en er kwamen 2 duidelijke streepjes!!
Gister was mijn partner dr bij en lagen we in bed te wachten tot er op de test verscheen of ik zwanger was of niet.. toen het zover was durfde ik geeneens te kijken en heeft mijn vriend dat maar gedaan! Gelijk een foto van de test gemaakt en de hele dag door 100keer bekeken!
Dus straks maar even dokter bellen wat ik nu moet doen, want tja... heb dr geen verstand van met zwanger zijn!

Ik had het ook echt niet verwacht dat het na 2 rondes al raak zou zijn...
Ik ben vroeger zo vaak de pil vergeten en nooit zwanger geraakt (in die tijd gelukkig maar....!!) en negatief denker dat ik ben heb al zoveel pech gehad in het verleden met vanalles, dat ik dacht dat onze lieve Heer mij nu links zou laten liggen...(toch maar goed dat ik een klein beetje in hem geloof hihihi), komt bij dat mijn vriend toen hij kleuter was, chemotherapie heeft gehad en wij daar beiden ook stiekum bang voor waren, dat het daardoor niet zou lukken.
Ik ben nu zo onwijs blij! Maar ook zo bang dat het tóch misgaat... dat lees je ook zoveel hier op het forum en het lijkt me erg moeilijk om mee om te gaan....
Ik wens jullie allen hier dan ook alle geluk toe met het klussen en dat er voor jullie allen ook een engeltje tussen zit.....

@ Baby23 ik heb geloof ik nergens last van... Ik moest rond 19,20,21 april ongesteld worden en aangezien ik op van de zenuwen was heb ik gister maar getest.
Stom toevallig had ik maandag wel even  last van mijn borsten, vooral van mijn tepels, maar goed dat komt een enkele keer wel vaker voor.
En nu lijkt t alsof ik een zwaar gevoel in mijn maag heb, maar ik geloof eerder dat dat de zenuwen zijn!!
Ik heb verder gelukkig nog nergens last van, hoop dat dat zo blijft, want als ik ergens last van heb, zoals mijn migraine, dan ist altijd best heftig.

Ik vind het best raar, zit nog maar nét met jullie te kletsen of ik kan weer weg...
Wel jammer...

Mensen, succes met klussen en geniet vant mooie weer!

Liefs Channiël.

@ channiel; gefeliciteerd hoor! wat een vlotte tijd heb jij, ronde 2 netjes hoor!

@sv wat leuk dat je je ouders bij het complot hebt betrokken!

@ marijke, oh meid wat spannend leef echt heel erg met je mee, zal t forum checken of er al wat bekend is heb t alleen heel druk!

@iedereen; fijne dag en klus/wacht ze!!

hoihoi

Daar ben ik weer. Na een paar dagen werken kom ik jullie weer vergezellen. Hopelijk kan ik binnenkort iets minder gaan werken...

@ chaniel, Welkom hier!! Je hebt gelijk goed nieuws! Wowie, gefeliciteerd!! Wat onwerkelijk nog allemaal he... Laat je weten wat de dokter zei en hoe het nu verder gaat (afspraak enzo)

@sukkie, hoe bevalt je de ovutesten. Je bent toch begonnen nu? Hopelijk geeft ie het bij jou lekker duidelijk aan!

@ loeske, balen van je ongi! Succes met klussen. Wel slim dat je lekker op tijd begint en daarmee lang doorgaan! Zet 'm op!

@ martine, welkom!!

@senorita, waar zit je? Hoe was je echo?? Hopelijk is alles goed... laat je het even weten, want op msn is het ook akelig stil....

@ sanne. Ik was ook een van de eerste binnen onze vriendengroep, maar je ziet wel dat andere nu ook wat serieuzer beginnen te worden (2 jaar later...) Sommige mensen vonden wel dat ik zo snel zwanger was, maar ze hebben dit niet hardop gezegd. Ik ben nu zwanger van de tweede en die twee zitten best dicht op elkaar. Nu ben ik wel bang voor scheve gezichten, maar ja.... wij zijn er ontzettend blij mee!! Dus wat maakt dat uit! De meeste zullen echt blij voor je zijn!! Succes ermee!

@svtje
Lekker thuis he... Wat begrijpelijk dat je het verteld hebt! Wij moeten het ook nodig gaan vertellen, want ik heb het al tegen een vriendin verteld en m'n man ook al tegen een goede vriend van hem.... we kunnen onze mond niet meer houden. Morgen... als de echo goed is, dan is het zo verrrrr!!!

Vandaag een poetsdag voor mij, morgen echo en zaterdag hele dag weg....... drukjes dus!!

Succes met klussen, wachten (marijke, ik duim zo voor je!!!) en zwangeren geniet van het wondertje!!

liefs j-t

/A>

Goeiemorgen meiden,

Hier wordt weer druk geklust, in de badkamer wel te verstaan en dan bedoel ik daarmee het ophangen van het badmeubel hihi. Gister lekker voort eerst weer in ons eigen huisje een douche genomen. Das toch wel erg lekker hoor!!!

Er is weer gezellig geschreven gister! Dus zal ook weer eens een stukje schrijven.

@Sanne, fijn dat je je eisprong kan voelen he, dat maakt het toch weer een stukje makkelijker. Veel klusplezier in ieder geval!

@Belgies, was idd echt letterlijk een last die van mijn schouders viel, geheim hebben voor mijn ouders vond ik niet leuk. Fijn dat het bij jou allemaal goed mocht zijn bij de arts zeg! Hoop echt voor jullie dat je snel weer zwanger mag zijn en dat je dat wondertje mag houden!!!

@Marijke, net al even met je op msn gezeten, nu ga je werken. Even je gedachten verzetten. Hoop zo voor je dat je geen bloed gaat zien komende dagen!!! En dat je zondag een positieve test in handen mag hebben!!! DUIMDUIMDUIM!!!

@Dora, jij weer veel klusplezier volgende week, maak er wat van!!!

@Channiel, ga je er weer vandoor? Er zijn hier nog wel wat zwangeren die gebleven zijn, ikzelf ook. Je hebt net wat opgebouwd met de meiden hier, als je wilt blijven ben je van harte welkom hoor! Het is natuurlijk geheel aan jezelf!

@Sukkie, ja he, nu hoef ik niet alleen meer ons geheimpje te bewaren (samen met mijn mannetje natuurlijk) Toch wel een opluchting. Hoe gaat het met jou en je ovulatietesten? Geniet van het klussen iig!!!

@Jt, heerlijk thuis, badkamer straks lekker af! Helemaal super, eindelijk uit de rotzooi. Gaaf hoor, morgen je echo, hoop dat het allemaal goed mag zijn en dat je het hartje mag zien kloppen. En daarna lekker vertellen, ook een last van je schouders! Hoop dat ze allemaal erg blij zullen zijn.

@Senorita, inmiddels via msn vernomen gister dat het gelukkig goed met je gaat!!!Heerlijk meis, echt blij voor je.

Allemaal een dikke knuffel Svtje

Terug
Bovenaan