wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

hey scheureke

wat vervelend die negatieve test zeg maar idd wat je zegt geen ongi is nog steeds een kans op zwangerschap kijk naar mij vrijdag negatieve test maandag positief dus alles kan nog wil je niet teveel hoop geven

probeer wat afleiding te zoeken dat scheelt ook enorm en ik weet natuurlijk hoe moeilijk zoiets is
succes

xxxx

Stefanie gefeliciteerd!!!!
Wat goed zeg, je zult er nog wel helemaal ondersteboven van zijn, vooral omdat je t niet echt verwacht had!

@shuerke, jammer van de test maar marijke heeft gelijk, het kan te vroeg zijn om te testen (en zij kan het uit ervaring weten..) ik duim voor je, dit was een vruchtbare maand dus wie weet.

@sv: wat leuk dat je t iedereen bent gaan vertellen! Lijkt me idd een mooi moment, alleen dan jammer dat je er zo moe van wordt he!

@senorita; hoe gaat het bij jou en je zwangerschap?

@jt voel je je bij deze zwangerschap anders dan bij de vorige?

Ik ga er zo vandoor, vrijgezellenfeestje! (maar nu niet de mijne..)
Wij gaan er deze maand niet van uit dat t gelukt is ivm de pijnlijke down under, maar dat is gelukkig weer over. Binnenkort gaan we trouwen dus daar kunnen we nou heerlijk naar vooruit kijken.
Stiekem zou t toch een mooi huwelijkscadeau zijn, maar dat zien we dan weer!

Meiden; een fijne dag en voor degene die wachten: ik DUIM voor jullie

hallo allemaal!!

@ sukkie
M'n broeken en rokken passen nog wel... tenminste... zolang ik sta gaat het wel, maar als ik ga zitten, zit het toch niet zo lekker meer. Maar m'n shirtjes zijn echt aan de korte kant en met zo'n uitpuilende buik staat dat echt niet. Dus heb wat shirtjes gekocht, maar verder wacht ik even tot de 12 weken om zijn.... Er kan nog vanalles gebeuren natuurlijk!
Ben jij nog aant klussen? Is het een beetje gelukt? Ik ga hard duimen voor je!!
Verder voel ik me niet echt anders... ik had bij m'n eerste ook veel geluk, een voorspoedige zwangerschap, de bevalling ging goed. Het opknappen dat viel wel wat tegen, maar het gaat nu weer lekker!!

@ marijke. super dat je ook een echo krijgt!! spannend hoor, ben benieuwd wanneer jouw uitgerekende datum is!! M'n zoontje heeft het shirtje wel aangehad ja... maar tis eigenlijk niemand opgevallen haha!! Twas wel lekker zonnig, maar wat een domper op zo'n mooie dag :s

@ baby 23
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! wowie!!!!!!!!!!

@svtje
Hoe gaat het met je? red je het allemaal nog? Lekker rustig aan doen en genieten van de mooie dingen.... Vandaag nog even naar de babydump geweest... tis megakorting daar. Op de kinderwagen zit nu 20% korting, toch weer mooi meegenomen en je krijgt hem pas wanneer je het wilt en het kan altijd geannuleerd worden... Ideaal dus.
Hoop je nog te spreken... en anders tot volgende week!!

liefs j-t

Hey meiden,

Het is hier een goede maand he !!!
Ik kan het nog steeds niet geloven. Die test heeft een plus maar ik moet het nog even door laten dringen geloof ik. Hadden jullie dat ook. En nu ik het weet ga je van alles voelen en beredeneren zo van oja nou snap ik het.
Hoe voelde de andere zwangeren zich toen ze nog maar kort zwanger waren??
Ik heb best wat krampen en ik word er erg onzeker van.

@ klussers: heel veel succes ik duim voor jullie!!!
@ wachters: heel veel sterkte en ik duim ook voor jullie.
@ zwangeren: hoop dat jullie je een beetje goed voelen.

Liefs Stefanie

Hey Meiden,

Ik zal me even voorstellen ik ben Zonnetje4 25 jaar en ik heb een dochtertje van bijna 14 maanden ze is van 10 maart 2008 en heet Nynke.
Mijn vriend (27)  en ik willen graag voor een tweede gaan en ik ben daarom sinds kort gestopt met de pil.
Bij Nynke was ik in 1x zwanger maar ik ga er niet vanuit dat dat dit keer weer zo is we wachten het af.
We waren eerst nog in twijfel want eigenlijk wilde we wachten tot van de zomer maar omdat het hier erg kriebelt hebben we ervoor gekozen er voor te gaan en we zien wel hoe snel we dit keer zwanger zijn.
Ik vind het allemaal weer erg spannend!
Ik zie dat er al heel wat dames al  zwanger zijn GEFELICITEERD!! geniet ervan.
Rond 20 mei heb ik mijn NOD dag dus we wachten af.

Liefs Zonnetje4

hey baby23

het is idd allemaal nog zo onwerkelijk zo heel in het begin ik heb het af en toe nog steeds hoor dat ik denk is het nu echt? maar ja me buik groeit ben heel erg misselijk geweest en heb afgelopen woensdag het hartje gehoord dus ja het is echt haha. over die krampen heb ik ook heel veel last van gehad ik heb gelezen dat dat komt omdat je baarmoeder gaat groeien.
probeer er zoveel mogelijk van te genieten meid
liefs miepie

goedemorgen meiden

zo gister lekker gebbqd maar was daarna weer misselijk en buikpijn haha dus eindigde niet zoals het hoorde  nu ook wel wat misselijk mischien van de honger dus ga zo maar iets eten we zien wel hoe het loopt
hoop natuurlijk niet dat ik moet spuggen want dan krijg ik al dat gepest wat ik bij   miepie heb gedaan natuurlijk terug haha  ( had gezegt tegen dr je kan pas misselijk worden na 6 weken staat in me boek dus je stelt je aan) ze wist natuurlijk wel dat ik het niet meende haha maar ja nu zegt ze kijk maar uit mischien heb je te hard gelachen haha dus ja ben op mijn hoede hihi luv ja zussie

@jt
ja idd jammer van de domper op koninginnedag pff of er al niet genoeg elende is in de wereld

@ baby23
ik kan het nog niet echt geloven hoor dat ik mama word en mijn vriend ook niet echt dat ie papa word denk dat je daar de echo voor nodig hebt hihi

@ svtje
volgens mij doen wij om en om op forum en msn haha zie je niet zo vaak meer ineens
voor alle wachters succes ik duim
voor alle klussers zet hem op
voor alle zwangere probeer te genieten

xxxx

Terug
Bovenaan