Hey meiden,
Ga weer eens even uitgebreid reageren op jullie, heb het druk gehad (voor mijn doen) en dus weinig tijd en energie gehad om op forum/msn te verschijnen.
@Kidsvos, hoe is het met je? Weet je al iets meer? Hoop voor je dat je ongi uitblijft! Duim uiteraard voor je meid!
@Loeske, de vlagen misselijkheid hebben me gevonden, maar gelukkig blijft het daarbij. Nog niet overgegeven ofzo, wel een emmertje naast m'n bed gehad vannacht. Ook denk ik dat ik blaasontsteking heb, morgen maar ff urine brengen voor de zekerheid. Alles voor het goede doel he! Hoop echt voor je dat het mee mag vallen met de ontslagen bij je vriend op het werk, dat hij gewoon zijn baan mag houden!!! Hoop dat het klussen een mooi resultaat op mag leveren!
@Anne, meis wat lastig van je collega. Natuurlijk erg leuk en zij is waarschijnlijk heel enthousiast, terwijl als ze het zou weten, ze zich misschien wel een beetje inhoudt. Als het aanhoud zou ik het gewoon even tegen haar zeggen. Hoop dat het bij jullie weer snel gaat lukken meis en dat je gewoon lekker met je collega mee kan gaan babbelen!!!
@Marijke, wat een leuk idee voor moederdag zeg! Ben erg benieuwd hoe ze reageren! Waarschijnlijk heel enthousiast, wat is er nou leuker dan oma worden en het te horen op moederdag!
@Schuerke, wat vervelend voor je van je negatieve test en dan ook nog ff zulke vervelende reacties op je zo goed bedoelde berichtje. Dat kun je dan net even niet hebben he! Het is ook zo moeilijk om emoties en gevoel goed uit te drukken dmv typen, wordt nogal eens verkeerd opgevat helaas. Snapte in ieder geval wel wat je bedoelde en ook dat je het niet verkeerd bedoelde. Ik had een dag voordat een positieve test had ook heel klein beetje,echt ieniemienie rozig drupje.... hoop voor je dat het hetzelfde betekend als bij mij. Duim voor je, gun het je zo ontzettend!!!
@Sukkie, ja was erg leuk om het iedereen mee te delen. Gelukkig ook alleen maar positieve reacties gehad. Mijn eerste cadeautjes ook al gekregen, zooo leuk en lief! Vind het zelf nog wel vroeg hoor, dus ga nog niet shoppen, pas over week of 4. Nu maar lekker uitrusten.
@Jt, bedankt voor je tip van de babydump, altijd handig om zulke dingen even te weten! Ik doe lekker rustig aan en hoop dat jij dat ook doet?
@Baby23, bij mij moest het ook echt even doordringen hoor en eerlijk gezegd nog steeds wel. Paar keer per dag denk ik ineens oh ja... ik ben zwanger! Komt vooral omdat je nog niks ziet en nog weinig mensen het weten denk ik. Tot 6,5 week had ik eigenlijk vooral trek in van alles en nog wat en daarna kwamen het niet tegen bepaalde luchtjes kunnen en alleen zin in junkfood. De misselijkheid is er sinds paar dagen wat heftiger dan eerder, gelukkig zonder spugen. Heb dat ook wel hoor, elk steekje of krampje wat je voelt denk je .... hoort dat wel... gelukkig heeft mijn schoonzusje me aangeboden dat ik haar dag en nacht mag bellen als ik twijfel of bang ben. Dus das wel erg lief! Hoop dat jij je goed voelt meis!
@Zonnetje, van harte welkom hier, klets gezellig mee! Altijd wat te beleven hier dus je bent hier goed terecht gekomen. Heb je toegevoegd in onderstaand schema, heb er 1ste ronde 2de kindje bijgezet, als het andere ronde is, moet je het maar zeggen!
naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi
chanti_85
24
1
1
19 maart
nod's april
naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod
schippersvrouwtje 1984
24
6
1
2 april
midanie
25
1
1
10 april
15 april
dejong1970
38
2
2s
12 april
channiel30
31
2
1
22 april
lynn
29
2
1
21 april
loeske86
21
2
1
23 april
19 april
kwisjuh
29
2
1
25 april
26 april
marijke_en_richard
21
3
1
25 april
schuerke
26
3
1
27 april
stefanie (baby23)
23
2
1
28 april
poohh
24
2
1
28 april
nod's mei
kidvos
22
2
3
2 mei
shar25
25
2
1
5 mei
sanne88
21
2
1
9 mei
anne/belgies
28
4
1
12 mei
sukkie_85
23
3
1
13 mei
rianne_82
26
2
1
14 mei
midanie
25
2
1
15 mei
dora the explorer
30
2
2
15 mei
loeske86
22
3
1
17 mei
zonnetje4
25
1
2
20 mei
kwisjuh
29
3
1
27 mei
poohh
24
3
1
? mei
zwangeren
naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum
_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09
senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?
j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09
schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
07-12-09
channiel
Vriend niet, ikzelf ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)
marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010
shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010
stefanie/baby23
05-01-2010
afspraken bij verloskundige
naam
datum
waarvoor?
_mie_pie
25-03-09
29-04-09
11-05-09
27-05-09
1ste afspraak
verloskundige hartje horen kloppen
echo!!!!!
verloskundige
j-t
14-05-09
controle huisarts
senorita
21-04-09
2de echo
schippersvrouwtje
over 3 wk
termijn echo
channiel
?
?
marijke_en_richard
29-04-09
naar huisarts 10.15
shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00
stefanie/baby23
@Senorita, alles goed bij jou? Lang geleden weer zeg!
@Allemaal geniet van het weekend!
@Alle klussers, enjoy en maak er wat van!
@Alle zwangeren, geniet er lekker van en hopelijk niet al te ziek!
Een hele dikke knuffel Svtje