wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hey allemaal, wat geweldig te zien dater steeds meer smilies bijkomen, je word er gewoon vrolijk van . Ik had gisteren eindelijk een positieve ovulatietest dus gisteren maar druk aan het klussen gegaan en maar goed dat we zaterdag ook al bezig waren geweest . Ik ben echt blij dat alles toch gewoon werkt ook al heb ik dan een lange cyclus van 34 dagen. Mijn NOD in de lijst heb ik verkeerd ingevuld en moet even aangepast worden naar 18 mei. Kan iemand dat even voor me doen?

Gefeliciteerd aan alle zwangeren
Suc6 voor alle wachters
en veel plezier voor alle klussers

Dat er maar snel nog veeeel meer smilies bij mogen komen.

xxx Midanie

@ kidsvos, schuerke en sanne; wat spannend zeg, jullie zitten nu of tegen de nod aan of er al dik overheen (zoals schuerke) ik duim voor jullie hoor!

@kidsvos, ik kan je helaas niet helpen met die opvliegers!

@midanie. en nou maar hopen dat t wat helpt he, dat gerichte klussen! 34 dagen cyclus is idd lang, ik heb dat ook! (1 van 31 en 1 van 33 gehad)
Dat stelt het geduld nog net iets meer op de proef he!

@sv; leuk om van je te horen! (weet alleen niks meer terug te zeggen ;)

Ik ga maar eens hard aan het werk, een fijne dag allemaal!

hey meiden hier weer een berichtje van mij.

@kidsvos.schuerke en sanne meiden ik duim me rot voor jullie dat de ongie weg blijft en jullie straks een positieve test hebben!!!!!!!!!

@ kidsvos ook ik kan je niet helpen met opvliegers heb er geen last van sorry.

@ marijke mijn arme arme zusje ze heeft gistere overgegeven lieverd ik weet wat je doormaakt en het is niet fijn hoop dat je vandaag een beetje volhoud op je werk denk aan je mop

@ svtje he meis ik was gistere niet meer op msn aangezien mark zijn broer kwam met zijn dochtertje hebben film gekeken, maar ik hoop dat alles goed is gegaan meis heb de hele tijd aan je gedacht.

@ midanie succes met al dat klussen meid gelukkig is het geen straf he?

@ baby23 hoe voel je je meis is het al meer doorgedrongen dat je zwanger bent?

@ shar hoe voel jij je meid?

@ senorita hoe gaat het met jou? al postiebroeken gevonden?

@ jt behalve moe zijn nog geen andere kwaaltjes?

@ sukkie succes met werken!!!!!

met mij gaat het allemaal weer beter gelukkig vrijdag en zaterdag weer een halve dag gewerkt morgen weer van half 2 tot 6. en ik mag straks naar de tandarts toe brrrrrr verstandskies moet eruit anders krijg ik er tijdens de zwangerschap meer last van zei mijn tandarts dus wat moet dat moet en volgens de verloskundige kan een lichte verdoving geen kwaad voor de baby.
nou meiden dat was het weer voor vandaag haha

dikke knuffel voor jullie allemaal liefs miepie

Goedemorgen meiden,

mmmmm word weer lekker weertje vandaag.

Hier alles nog oke, gister wel veel last van mijn buik gehad maar niet zoals anders altijd, meer bovenin mijn buik en lies.
Vamorgen bij het afvegen wel licht rose maar of het nu doorzet ik weet het niet.
Duim Duim Duim!!!

@kidsvos,sanne ook succes met afwachten duim ook voor jullie!!

@marijke wat lees ik nou heb je over moeten geven gister?
Ach ja moet er iets voor over hebben en het is voor het goede doel natuurlijk.

@svtje Lekker druk weekend gehad?
Verder al wat kwaaltjes te herkennen of valt het nog mee?

@midanie klus ze en geniet ervan.

Iedereen nog een fijne dag
Liefs Schuerke

@ schuerke en sanne ook veel succes met wachten.

jij zit ook al even over je nod dag heen.
en sanne bijna nod dag.

bij mij nog niks. nog even dan maak ik me zelf gek haha.
maar hou ook in me achterhoofd dat me cyclus heel verschillend kan zijn.
maar onbewust ga je toch stiekum denken dat het wel eens raak kon zijn.

andere succes met klussen
en zwanger niet te veel overgeven he.
groetjes van mij

Nou niets meer te bekennen van licht rose gelukkig!!
Net maar even 2 testen gehaald bij de apotheek deze keer en die man gaf me wel een fijn en rustgevend advies.
Vroeg hoelang ik overtijd was en zei 7 dagen.
Nou zei hij dan begint het pas (hormonen) dus beste is om ochtend urine te nemen dan heb je de grootste kans dat het positief aangeeft.
Nou zullen zien morgenvroeg vind het wel erg spannend zo hoor en word er best onzeker van.
Maar houd er wel goed rekening mee dat het negatief zal zijn.

Dadelijk gaan werken dus even afleiding hihi.
Liefs Schuerke

@schuerke; wat spannend joh, 7 dagen overtijd is toch al best veel! van welke cyclusduur ben je dan uitgegaan? heb je ook kwaaltjes of dat niet? Kom hier regelmatig je toestand checken, ben heel benieuwd naar morgen!

@marijke; ach arme! je weet nu wel zo goed als zeker dat je echt zwanger bent want dat is natuurlijk een duidelijke kwaal. Hoop voor je dat je t niet zo erg als miepie gaat krijgen (maar dat heb je natuurlijk van dichtbij meegemaakt)

@kidsvos; is logisch dat je jezelf vanalles wijsmaakt (of niet) het kan natuurlijk nog altijd!

Ik zit nu op cyclusdag 25 en ik ga uit van 32 dagen (1e keer 31, 2e keer 33)
Geen echte kwaaltjes, alleen heel emotioneel, vergeetachtig,  hoofdpijn  en moet vaak plassen. Schrijf dat  heel erg toe aan de stress.. huwelijk en afstuderen en dan ook nog een lieve maar bemoeizuchtige familie. Beetje bruidjesstress geloof ik!
Nog eventjes en dan hoef ik me alleen maar op t zwanger worden te richten, geeft volgens mij een stuk meer rust.

Zo, na deze update  weer verder met mijn bezigheden!

Knuffel Sukkie

Hallo meiden als jullie het goed vinden zou ik graag met jullie willen mee kletsen
Zal me ff voorstellen ben Miranda en 29 jaar jong ben sinds 21 dec 2007 de trotse mama van een super meisje met de naam Indy
Na een super zwangerschap ben ik bevallen met een keizersnee omdat Indy in een volledige stuit lag en zo niet geboren kon worden
Ben zondags 26 april voor het laatst ongie geweest en nu dus druk ant klussen voor wondertje nummer 2
Vind het super spannend vooral omdat ik me een beetje druk maak over de keizersnee ben bang dat het eventueel problemen gaat geven of dat het misschien niet wil lukken door verklevingen
Van Indy was het in 1 keer raak (gewoon veel geluk gehad)
De verloskundige zegt dat ik me niet druk hoef te maken maja lukt niet echt hahahaha
nu zit ik dus op cyclusdag nummer 9 en heb een drukkend gevoel in mn buik en onder in mn rug   alsof ik ongesteld moet worden maja we zullen wel zien wat het gaat worden deze eerste ronde
nou het is een heel verhaal geworden en voor de meiden die ook aan de klus zijn of in spanning zitten zet m op dat we maar vlug zwanger mogen worden en de gene die al zwanger zijn een voospoedige zwangerschap

liefs Miranda/Indy

Terug
Bovenaan