Lieve Sukkie,
Van harte gefeliciteerd met je huwelijk!!! Het is me helemaal ontschoten meis, zwanger denk ik.... Fijn dat je zo'n heerlijke dag gehad hebt. Het is gewoon zo bijzonder om ervoor te kiezen om samen verder te gaan. Zou het zelf zo weer overdoen, met dezelfde lieve man uiteraard. Geniet van je wittebroodsweken en het zou natuurlijk helemaal super zijn als jullie verrast werden met een positieve test. Meid, ik duim voor je, gun het je van harte om je huwelijk zo te starten! Jammer dat je al een negatieve test gehad hebt, maar misschien is je hcg gewoon nog niet hoog genoeg, hoop zo dat je woensdag positief nieuws voor ons hebt. DuimDuimDuim!!!
naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi
chanti_85
24
1
1
19 maart
nod's mei
naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/
kidvos
23
2
3
2 mei
shar25
25
2
1
5 mei
sanne88
21
2
1
9 mei
5 mei
anne/belgies
28
4
1
12 mei
sukkie_85
23
3
1
13 mei
rianne_82
26
2
1
14 mei
midanie
25
2
1
15 mei
dora the explorer
30
2
2
15 mei
loeske86
22
3
1
17 mei
lyn79
29
3
1
19 mei
zonnetje4
25
1
2
20 mei
kwisjuh
29
3
1
27 mei
poohh
24
3
1
28 mei
sanne88
21
3
1
?
nod's juni
naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/
schuerke
26
4
1
3 juni
zwangeren
naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum
_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09
senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?
j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09
schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
07-12-09
channiel
Vriend niet, ikzelf ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)
marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010
shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010
stefanie/baby23
05-01-2010
kidsvos
ja
ja
afspraken bij verloskundige
naam
datum
waarvoor?
_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige
j-t
14-05-09
controle huisarts
senorita
21-04-09
2de echo
schippersvrouwtje
over 3 wk
termijn echo
channiel
?
?
marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige
shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00
baby23 stephanie
?
?
kidvos
?
?
wat word het?
naam
eigen idee
meisje
jongen
miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet
x
x
jt
xx
x
senorita
xx
x
schippersvrouwtje
een meisje!!!
x
x
channiel
x
xx
marijke_en_richard
een jongen!!!
x
x
shar_25
xx
x
baby23
xx
x
kidsvos
x
xx
Zo, even het schema bijgewerkt, Schuerke en Lynn even een nieuwe NOD datum gegeven. Vol goed moed op naar de volgende ronde dames!!!
@Chantal21, meid, je was al verwijderd van het lijstje, als je een positieve test in handen krijgt, dan zetten we je uiteraard gelijk bij de zwangeren en als dat niet zo is, wat we natuurlijk niet hopen, dan kom je weer op het nieuwe NOD lijstje. Fijn dat je er weer bent in ieder geval en duim voor je hoor. Geloof dat je vandaag ging testen, hoop op goed nieuws!!!
@Baby23, de namen heb ik echt al een paar jaar klaarliggen. Is bijna jammer, want is zo leuk om ze te verzinnen. Ben nu Marijke maar aant helpen, hoop niet van de wal in de sloot Marijk hihi. Wat de bakerpraatjes betreft.... zou er niet teveel waarde aan hechten, gewoon in je omgeving es rondvragen bij zwangeren of meiden die zwanger geweest zijn, ze zullen je wel vertellen wat ze meegemaakt hebben en je advies geven.
@Loeske, spannend hoor meid, kan heel goed innesteling geweest zijn en nu maar afwachten... wachten duurt erg lang, maar het is te hopen dat je ook beloond wordt met een positieve test! Zou zo gaaf zijn! Het rijtje zwangeren kan altijd langer zeg maar...Gaat snel he, morgen alweer 10 weken, kan niet wachten om over de 12 weken heen te zijn. Weet dat het dan alsnog wel mis kan gaan, maar toch...
@Schuerke, spannend hoor, die onderzoeken bij je moeder, ik hoop zo voor je dat de uitslag mee mag vallen meis. Moeders zijn zo bijzonder en belangrijk!!! Zeker als je zelf zo graag moeder wilt worden.
@Jt, ja mijn internet is echt prut met peren van de week, hoop dat het nu beetje beter wordt, zijn weer in Nederland. Straks komen mijn ouders even gezellig op bezoek en blijven eten, voor moederdag, komt echt even leuk uit zo. Ook jij heb natuurlijk moederdag vandaag, ben benieuwd of je nog verwend wordt door je zoontje! Ik probeer positief te blijven hoor, maar alles wat je voelt is gewoon eng... Jouw droom zal ook verschrikkelijk geweest zijn, badend in het zweet wakker.Gelukkig is het maar een droom en wat Dora al zei, dromen zijn gewoon dingen waar je mee zit, waar je angst voor hebt. Pas goed op jezelf he!
@Dora, ook jij hebt een kleine meid die je vast gaat verwennen of al heeft verwend vandaag. Geniet van je moederdag en wie weet, vieren jullie het volgend jaar wel met z'n viertjes dat zou wel even een feestje zijn! Dankjewel dat je meeleeft, soms weet je je echt even geen raad he, met die misselijkheid. Heb steeds gezegd, maakt me niet uit hoe misselijk ik ben, als het maar goed mag blijven gaan en gezond is, maar is echt wel prut af en toe. Morgen alweer 10 weken, dus de komende 2 weken mogen voor mij voorbij vliegen...
@Kidsvos, ook jij zult vandaag genieten van een verwenddag denk ik, leuk hoor moederdag, geniet er lekker van met je kids!
@Zonnetje4, een fijne moederdag gewenst!
@Indysmama, ook jij een leuke moederdag met je dochtertje!!!
@Anne/Belgies, komt steeds dichterbij he, hoe voel je je? Duim mezelf drie keer in de rondte hoor!
@Rianne, lang niks gehoord meis, met jou ook alles nog goed?
@Midanie, ook bij jou alweer tijdje geleden dat je getypt hebt volgens mij, alles in orde met je?
@Shar, met jou ook alles goed meis? Druk aan het werk? Hoe voel je je?
@Senorita, lang niks van je gehoord, hoop dat je het goed maakt en Ukkie ook?
@Marijke, ik ga vandaag nog wel even op ons topic reageren hoor meis, hoop dat het nieuws gister heel leuk ontvangen is en vandaag uiteraard ook weer!!!
@Chanti, ook aan jou wordt gedacht hoor! Druk in de verbouwing nog steeds? Duim voor je dat je ongi nu eindelijk eens op gang mag gaan komen meid!
@Kwisjuh, long time no "see", met jou ook alles goed?
@Poohh, stuur even naar iedereen een berichtje,dus ook even naar jou. Bevalt je nieuwe autootje goed?
@Mie_pie, al weer op naar de 15 weken, whoohoo! Voel je je nog steeds zo goed?
@Channiel, hoe verloopt je zwangerschap, al veel kwaaltjes, of valt het mee?
@Alle Klussers, go for it (jullie weten wel voor wat )
@Alle wachters, wacht met jullie mee en hoop een aantal positieve testen, zodat de zwangere groep steeds groter mag worden.
@Alle ongi-ers, prut,prut en nog eens prut. Maar gauw op naar de volgende ronde!!!
@Alle zwangeren, geniet ervan!!! Hopelijk niet teveel kwaaltjes.
Geniet allemaal van deze mooie zondag, althans ben nog niet buiten geweest dus weet niet wat het weer doet, maar over het algemeen worden er nogal wat bezoekjes aan moeders en schoonmoeders afgelegd op zo'n dag als vandaag, dus gezellig wordt het vast wel.
Een hele dikke knuffel Svtje