wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's mei

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

kidvos
23
2
3
  2 mei

shar25
25
2
1
  5  mei

sanne88
21
2
1
  9  mei

5 mei

anne/belgies
28
4
1
12 mei

sukkie_85
23
3
1
13 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

loeske86
22
3
1
17 mei

midanie
25
2
1
18 mei

lyn79
29
3
1
19 mei

zonnetje4
25
1
2
20 mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

poohh
24
3
1
28 mei

sanne88
21
3
1
?

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

schuerke
26
4
1
3 juni

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
07-12-09

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
ja

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
14-05-09
controle huisarts

senorita
21-04-09
2de echo

schippersvrouwtje
volgende week
termijn echo

channiel
?
?

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00

baby23 stephanie
?
?

kidsvos
?
?
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

channiel

x
xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos

x
xx

Hey Midanie,

Balen zeg dat je dan een enorm verhaal typt en het weg is. Heb het zelf ook al meermale gehad en daar wordt je niet vrolijk van.Tegenwoordig heb ik 2 schermen openstaan, 1 waarmee ik ingelogd ben en andere niet (makkelijk om te lezen en reageren) en dan kopieer ik altijd ff mijn verhaaltje voordat ik het bericht plaats, als het bericht dan weg is, dan heb ik het toch altijd nog. In ieder geval fijn om te horen dat het goed met je gaat, behalve de spanning van het wachten en natuurlijk het stijldansen. Gaaf zeg! Zou ik ook wel graag willen, goed kunnen dansen, maar mijn ritemegevoel laat me meestal in de steek. Heel veel plezier en succes in ieder geval aankomende zondag! Hoop dat je een medaille of beker of wat de beloning dan ook mag zijn in de wacht mag slepen en dan een paar dagen erna een positieve test in handen mag hebben, dat zou wel een erg mooi cadeautje zijn!!! Heb in het schema je NOD aangepast naar 18 mei, dus weer helemaal up to date.

@Mie_pie, vandaag je echo! Ben zo benieuwd!!! Hoop dat je al heel veel kunt zien, maar dat zal ondertussen wel in je veertiende week, bijna 15 al zie ik net. Wow, bijzonder hoor! Hoop binnenkort op forum of msn een verslagje te zien van je echo!

Liefs Svtje

@ scheurke  wou nog even zeggen wat vervelend nieuws van je moeder. hoop dat ze er veel aan kunnen doen.

hoop dat ik het goed doe met jullie namen want haal telkens scheurke en sukkie door de war.

voor alle die ongi zijn geworden das balen. op naar de volgende ronde.
en ja die gene die wachten wat kan wachten lang duren!
zwangere die misselijk zijn succes ermee dat lijkt me echt niet leuk vooral als je dan ook nog eens overgeven moet. ik heb gelukkig nog geen misselijkheid gehad.
ben wel soms best moe. als het daar bij blijft heerlijk!

@ chanti vervelend hoor nog steeds niet ongi. kan me voorstellen dat je helemaal gaat denken wat is er aan de hand?!

@ aan allemaal haha ik ben niet zo goed in telkens onthouden naar wie ik wat wou schrijven anders maar een keer 2 schermen open van jongegezinnen.

oja nu schiet me te binnen iemand vroeg over of we al namen aan het verzinnen waren. namen vind ik echt leuk dus wij hebben dan ook al wel een lijstje en ook paar die er al echt uit springen van dat zal het weleens kunnen worden.
ik hou wel van namen die je niet vaak hoort.
groetjes van mij

Goedemorgen meiden...

Wilde toch nog even een berichtje achterlaten voordat ik naar drenthe ga!!
Gister was ik echt bang dat ik ongi zou worden want had wat bruine afscheiding in mijn ondergoed maar tot nu toe nog geen ongi te bekenen... Heb wel wat meer last van pijntjes en steken dus ga er van uit dat ik toch ongi wordt ipv dat ik zwanger ben... Hoop het wel :D maar dan is het niet zo'n teleurstelling...

Lees alle verhalen vrijdag als ik weer terug thuis ben ;).... Allemaal een fijne week en tot vrijdag ....

@ alle wachters... Vreselijk dat wachten hé!!   Duim voor jullie, up naar de smileys

@ alle klussers... Go for it!!!

@ alle zwangere... Hoop dat jullie niet al te veel last hebben van jullie kwaaltjes, geniet van het zwanger zijn!!!

Liefs Loeske

Goedemorgen allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij.
De spannende week is aangebroken, hoop dat we woensdag en donderdag ook de uitslagen krijgen en daar ook niet nogeens voor moeten wachten.
Verder hebben we gister lekker moederdag gevierd en mama eens flink verwend, sávonds mmmm bbq ongepland dus al mijn zussen en ik langs huis rijden en vanalles bijelkaar rapen en hadden zoveel dat het nog niet allemaal op was aan het einde hihi maar wel heel gezellig.
Kwa zwanger worden beetje rustig aan of ja zitten nog in ongi week dus even wachten tot het weg is.
Ben wel begonnen met temp. ben wel bent wanneer mijn ei ongv. is misschien zijn we elke x wel te vroeg gestopt met klussen teminste dat denk ik omdat mijn cyclus nu elke x langer is.

Even uitgebreid reageren op iedereen is lang geleden:

@schippersvrouwtje,Volgende week echo zie ik best spannend ben best benieuwd hoe dat is en voel. volgens mij ben je dan onwijs trots als je het hartje hoord of je kindje ziet.Fijn dat je weer in Ned. bent en hoe was het etentje met je ouders gegaan?trotse opa en oma?

@Marijke, en hoe zijn de reacties geweest? Want jij ging het toch ook vertellen he op moederdag? Was het met een fotolijstje of zit ik er nu langs?

@Chantal21, en goed nieuws of helaas? duim voor je!!

@baby23, Hoe gaat het nog niet te veel kwaaltje hoop ik.
Nou weet ik   het niet zeker maar waren jullie het nou die het met moederdag aan de ouders gingen vertellen? zo, ja hoe was het gegaan leuke reacties?
zo, nee oeps verkeerd onthouden hihi.

@Loeske, Spannend he dat afwachten, hier staat alles even op een laag pitje eerst even de uitslagen afwachten deze week van mijn moeder en daarna zien we wel weer verder maar ik duim voor je en heel veel plezier in Drenthe en hoop voor je op goed nieuws.

@Jt,Dora,Kidsvos,Indysmama, hebben jullie een fijne moedredag gehad? lekker verwend?

@Belgies,En hou je het nog een beetje vol het afwachten. Duim voor je!!

Hallo dames

Wij zijn druk aan het klussen doen ons best om de dag ze zeggen dat beter is voor zaad.
Hopelijk gaat het deze maand lukken
Eigenlijk beschouw ik dit als 1e ronde eerst ontpillen toen haast niet geklust vanwege drukte mijn vriend werk tja dan gaat het  niet lukken he.

@Schuerke Sterke met je moeder hopelijk komt het allemaal weer goed.
Dus onverwachts bbq dat is altijd leuk.
Wij hebben gegourmet lekker buiten was mooi weer scheeld weer met de stank in huis
Succes met klussen.

@loeske Fijne vakantie, mooie omgeving hier hoor ha ik woon in provincie groningen.
Hopelijk word je niet ong.

@Svtje hoe is ie misselijk lees ik dat ik vervelend.
Heb zaterdag met mijn vriendin die zwanger is gewinkeld en uiteraad baby spullen gekeken lieffffff.

@marijke hoe reageerder je ouders.

Liefs pooohh

hey meiden

hier kan de dag niet meer stuk zojuist een echo gehad en ons mooie kindje gezien hartje klopte nog steeds en hebben al kunnen zien dat hij/zij 10 vingertjes en 10 teentjes heeft en de ruggegraat zag er ook goed uit.
kan me ogen niet van de fotos houden haha
ga van de week ff weer reageren op jullie allemaal nu ff genieten!!!!!1

liefs miepie

Ha meiden

Sukkie
Allereerst super gefeliciteerd met je huwelijk!!! Hoe voelt het nu om man en vrouw te zijn?
Veranderd niet echt veel aan he, maar toch vreemd in het begin en toch ook wel speciaal? Althans dat vond en vind ikzelf.
Heb je een mooie dag gehad? En heb je het uitgebreid gevierd of klein gehouden?

En nu natuurlijk de spannende dagen voor de deur!!! Voel je al iets, of geen tekens. Hopelijk ben je nog niet ongi...
Ik ben ook nog niet ongi, maar heb al wel duidelijk tekens, dus denk helaas dat het er toch wel aan zit te komen. Echt al behoorlijke buikpijn, dus denk dat het vanavond of morgen toch wel door gaat komen. Heb geen gevoelige (.)(.) meer en de buikpijn is heftiger sinds gisteravond.

Schuerke
Hoe is het met jou in deze moeilijke dagen? Hopelijke krijgen jullie één deze dagen positief nieuws voor je moeder.
Heb geen ervaring met temperaturen of ovulatietesten, maar zit er wel aan te denken om dat toch aankomende maand uit te gaan proberen, meer omdat ik nu een beetje een onregelmatige cyclus heb.
Het wachten valt me best zwaar ook al denk dat het deze maand niet gelukt is, maar zolang het er niet is, is er hoop....

Loeske
Voor jou ook spannend deze week, ga voor je duimen...
Nu lekker aan het genieten van je vrije weekje, je treft het wel met het weer.

Marijke
Vervelend zeg dat je zo misselijk bent. Die hormonen spelen ook overal op, komt het niet door de ongi, dan wel door de zwangerschap.

Chantal
Weet je al iets of heb ik iets over het hoofd gezien?

Stefanie
Hopelijk blijft het zo en die pukkels gaan wel weer weg (hoop ik voor je).

Loeske
Spannend hoor, weet je al iets?

Dora
Nog steeds geen tekens? Ben benieuwd.

Sv'tje
Bedankt voor het duimen, hoop het zelf ook zoooo, maar vrees dat ze me dit keer niet overslaan.
Hoe is het verder met jou, al iets gekocht?

Verder iedereen succes wachten, klussen en zwanger zijn!

Liefs Anne

Miepie

Sorry zag jou berichtje helemaal over het hoofd, maar super dat alles goed is en dat alles er op en eraan zit. Lijkt me zo gaaf om dat ook te mogen meemaken.
Kan niet wachten...
Kan me voorstellen dat je dag niet meer stuk kan en kijk jij maar lekker vaak naar je foto's en geniet maar.

Liefs Anne

Terug
Bovenaan