wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hey Anne,

Klopt hoor dat je ongi pijntjes kunt hebben als je zwanger bent. Zelf had ik het een week voor NOD al een beetje en nu af en toe nog steeds. Had ook veel last van afscheiding en pukkeltjes in mijn gezicht. Veel trek in van alles en nog wat (nu helaas helemaal niet meer) en was erg moe. Het verschilt natuurlijk erg per persoon, maar hoop echt dat het ongi gevoel bij jou gewoon goed nieuws mag betekenen!

Keep my fingers crossed!!!

Kus Svtje

Dankjewel Sv'tje

Had vorige week wel last van lekkere eetbuien, maar nu niet meer.
En heb ook nu wat last van meer afscheiding, maar we zien het wel.
Maar goed, jij had dus ook wat last van menstruatiepijn (soms heb ik het even wat erger).
Soms voel ik ook een lichte   steek, zowel links als rechts?? Door jou krijg ik een beetje hoop, vorige maand had ik behalve dat ongi-gevoel, nergens last van.
Als ik vrijdag heb getestt laat ik je de uitslag weten...
En bedankt voor je lieve steun.!!!

Liefs Anne

Hey meiden,

Ik wilde even een teken van leven geven en ik snuffel nog wel rustig mee hoor! Ben er nu al n tijdje niet geweest, maar ik lees nog wel ff de berichten terug! Klus mezelf een slag in de rondte dus dat is goed...haha!
Afwachten tot de 25ste!
Kus Kwisjuh

Kben zo opgelucht!!!!!

Vandaag heb ik het hartje horen kloppen van ons kindje. Ik dacht echt dat er iets niet goed was. Vervolgens kon de arts het hartje ook niet vinden... echt zenuwslopend!!! Maar goed, na flink zoeken heb ik toch het hartje gehoord!!! Zo mooi!!

Wat ben ik blij!! Op de een of andere manier vond ik zelf dat ik aan de beurt was voor een miskraam ofzo..... maar gelukkig leeft ons kindje gewoon nog.

Kben nog niks gegroeid, dus das wel lekker ;-) ondanks het vele eten..... misschien leuk om bij te houden hoeveel kilo's we groeien!

Waarschijnlijk lukt het me vandaag wel om even op iedereen te reageren. Maar ik wilde dit gewoon even kwijt!!

Liefs j-t

hey meiden had net ene heel berict getypt naar jullie allemaal doe ik iets verkeerd is ie weg sniksnik heb geen zin om het over te doen ga het v/d week nog es proberen

Maak een ticker

Goeiemorgen lieverds,

Even een berichtje voordat we La France binnenvaren. Vind ik helemaal niet leuk, want dan valt het bereik weg en kan ik niet op msn of forum komen. Nu gaan we niet zo ver over de grens dus hoop dat het bereik blijft, maar weet niks zeker dus vandaar. Waarschijnlijk vrijdagavond pas weer in de ether helaas.

@Anne, meis wat spannend allemaal. Wil je natuurljk geen valse hoop geven, maar klinkt best wel goed. Hoop zo dat je morgen positief test, het is je zo ontzettend gegund! Hoop dat ik morgenavond je berichtje kan lezen, maar ga sowieso hele dag aan je denken en voor je duimen hoor!

@Kwisjuh, heel veel succes/plezier met klussen en dan het lange wachten weer, pfff lekker veel afleiding zoeken en af en toe hier gezellig komen spieken en schrijven, dan komt het allemaal goed!

@Jt, wat heerlijk dat je het hartje gehoord hebt. We hebben net al gezellig zitten kletsen op msn maarre ga er voor 2 daagjes van tussen dus toch nog even een berichtje voor je. Geniet van je avondeten vanavond, ben of het je mannetje bevalt.

@Mie_pie, balen meis dat je dan zo'n lang stuk typt en het weg is... grrrrr! Je prachtige banner staat er gelukkig wel. Werkse vanmiddag!

@Marijke, hoop je zo nog even tegen te komen op msn meis!!!

@Allemaal, een heel fijn weekend toegewenst, hopelijk met mooi weer, moet zeggen dat waar wij zijn het steeds wel warm is maar bewolkt, van mij mag die zon wel doorbreken!

Een dikke knuffel voor iedereen die daar behoefte aan heeft, Svtje

Hallo allemaal,

Wat hebben jullie al ontzettend veel met en naar elkaar geschreven zeg! Ik durf me er gewoon bijna niet meer in te mengen! Maar ik doe het toch :).
Wij zijn nu bezig met de eerste ronde voor ons tweede kindje. Maar wat duurt dat wachten lang zeg! Ik kan me niet herinneren dat het bij de eerste ook allemaal zo lang duurde.. Het is zo spannend... Mijn NOD is 22 mei. Hoe komen jullie die tijd door totdat je wel of niet ongesteld wordt? Zijn jullie er ook constant mee bezig in je hoofd of helemaal niet? Ik baal zo erg dat ik nog 8 dagen moet wachten voordat we meer weten!
Ben benieuwd naar hoe jullie omgaan met 'het wachten'.

Groetjes,
Mamamski

Hey Mamamski,

Leuk dat je je bij ons voegt, des te meer zielen des te meer vreugd! Het is hier gewoon altijd druk en gezellig, vandaar dat we zoveel babbelen met elkaar. Van harte welkom in ieder geval en klets lekker mee!

Wat het wachten betreft daar kan ik nu niet meer over mee praten, maar eerst wel natuurlijk, juist tijdens die wachtdagen is dit topic heel fijn, lekker tegen iedereen aankletsen, je kwaaltjes vermelden en ervaringen uitwisselen. Natuurlijk ook thuis lekker afleiding zoeken, leuke dingen doen, grote schoonmaak houden noem maar op!

Wil je in ons lijstje? Zou je dan je leeftijd en ronde door willen geven? Het is je 2de kindje en 22 mei is je NOD, dus die gegevens hebben we al vast. Als het doorgeeft dan zetten we je erin en dan tellen we samen af!!! Wel zo gezellig.

Heel veel succes de komende 8 dagen, niet teveel piekeren en er vanuit gaan dat je ongi wordt, dan kan het altijd meevallen. Hoop natuurlijk dat je 22 mei een positieve test in handen mag hebben. Duim voor je!

Liefs Svtje

Terug
Bovenaan