wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hoi Svtje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik weet even niet hoe ik die lijst moet updaten, mag ik het even zo doorgeven en zou jij het dan op de juiste manier willen toevoegen? ...
Ben 24 jaar, en we dit is de eerste ronde voor de 2e!
Ons zoontje wordt volgende week alweer 2!! Hoogste tijd dus voor een broertje of zusje . Ik ga eens even een stukje terug lezen, want jullie hebben al een heleboel ervaringen uitgewisseld.

Groetjes, Mamamski

Zou iemand mijn nieuwe nod in de lijst willen zetten?
12 juni, weer een cyclus van 33 dagen denk ik.
Zou leuk zijn als ik dan zwanger zou raken, want is vlak voor vaderdag ;)
Deze maand maar weer goed aan de slag.

@belgisch, zag dat je nog steeds wacht, wat spannend joh. Heb goede hoop voor je dat je positief gaat testen!!

@jt wat fijn van die echo, je bent nu al 11 weken en nog wat zie ik! Wauw dat schiet al mooi op zeg.

@marijke, wat vervelend dat je zo moe bent, komt denk ik door de zwangerschap he!

@mamamski, ben benieuwd of je positief gaat testen. Had je al klachtjes? Of niet? Weet niet of ik t gemist heb?

@iedereen, nog een fijne dag vandaag, ik heb straks ook nog een vergadering dus een lange zware dag voor de boeg...:(

Groetjes!

Goedemorgen meiden!

@svtje
Stiekem baal ik er wel van dat je nu net op mijn vrije dagen in Frankrijk zit :-( Maar goed, zo doe ik natuurlijk wel weer meer in het huishouden haha. Net wat boodschappen gehaald. Ik ga m'n eigen recept met sla doen. Lekker makkelijk.  M'n zoontje  is nooit zo gezellig rond die tijd, dus uitgebreid koken heeft echt geen zin. De aardappels doe ik volgens jouw recept... Hoef je bijna niks aan te doen en ik ga ze zo als klaarmaken... kan maar gebeurd zijn. Kben ook erg benieuwd of het lekker is! Ik laat je het wel weten. En zodra jij het zonnetje ziet in La France, neem hem aub mee hier naar toe ;-)
Tot zaterdag!

@mamamski
Tis hier druk he. Ik hou het ook nooit bij. Zeker als ik werk lukt het me niet om op alles te reageren. Maar goed, dat is neit anders. Gezellig is het zeker. Wat leuk dat je ook voor je tweede kindje gaat! Je bent ook een jonge moeder zie ik. Gezellig hoor! Hoop dat je het wachten een beetje door komt. Was je bij de eerste snel zwanger?
Zelf ben ik zwanger van ons tweede kindje (in de tweede ronde al!!!) Ons eerste kindje is ook een zoontje. Vandaar dat ik het zo leuk vind... jij ziet een beetje in dezelfde situatie. Succes met wachten!

@sukkie85
Dat zou leuk zijn als je met vaderdag een positieve test hebt!!!!!! Khoop het zo voor je!! Flink klussen dus!! Ik duim voor je!
Kben morgen 12 weken, dus de gevarenzone is dan voorbij. pfffffffff dat is echt een opluchting voor me!
succes met werken en vergaderen!!

liefs j-t

hoi meiden

hier even een eggo bericht van mij vanmorgen bloederig slijm bij afvegen.
gelijk verloskundige gebeld als het hier bij blijft is er niets aan de hand maar toch ben ik helemaal van slag elk pijntje denk ik nee toch
svtje mis je nu al heel jammer dat je offline viel zit hier nog alleen tot half 5 dus hoop maar datiemand me op msn komt steunen of een beetje afleiding

xxx

hoop dat me banner idd mag blijven

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's mei

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

kidvos
23
2
3
  2 mei
 mk

shar25
25
2
1
  5  mei

sanne88
21
2
1
  9  mei

5 mei

anne/belgies
28
4
1
12 mei

sukkie_85
23
3
1
13 mei

11 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

11 mei

loeske86
22
3
1
17 mei

midanie
25
2
1
18 mei

lyn79
29
3
1
19 mei

zonnetje4
25
1
2
20 mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

poohh
24
3
1
28 mei

sanne88
21
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

schuerke
26
4
1
3 juni

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
07-12-09

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
14-05-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
20-05-09
echo 11 wk 2 dgn bij huisarts

channiel
?
?

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00

baby23 stephanie
?
?
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

channiel

x
xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

zoals jullie mischien wel zien aan het tabel heb ik hem helaas moeten aan passen.
ik kreeg vanmiddag even erge lage buikpijn kon er ook haast niet van recht opstaan.
en moest mijn dochter halen van school en denk er vloeit wat en das niet goed. ik denk schiet nu op ik wil naar huis. was ze ook nog haar knuffel vergeten maar die uit eindelijk terug gevonden.
ik thuis ja hoor bloed en even later ook stolsels verloren.
dus das echt niet goed. ben echt even verdrietig erom
maar aan de andere kant liever in zo' n vroege stadium dan veel later.
ik kijk ook nu even naar mijn kids en denk het is echt bijzonder het zwanger worden en het blijven natuurlijk en gezonde kids krijgen.

groetjes van mij

Hey meiden,

Nog steeds ziek  in m'n bedje heb ik in één keer alle tijd om alles op het forum goed bij te houden, ach zo heeft het ook zo z'n voordelen.....

Kidsvos, wat een ontzettend triest, naar verhaal. Je weet dat het kan gebeuren maar erop rekenen doe je toch niet. Je hebt gelijk dat het gelukkig vroeg is maar ik leef toch erg met je mee! Houd je vast aan je andere twee wondertjes, je weet in ieder geval dat je het heel goed kunt! Sterkte meis!

Marijke, en dan jouw onzekerheid! Ik kan er weinig van zeggen omdat ik er absoluut geen verstand van heb (weinig ervaring zeg maar....). Wel weet ik van twee vriendinnen dat zij ook wat bloedverlies hebben gehad in de 7e/8e week. Dit heeft zelfs een dag of drie geduurd met af en toe een klein druppeltje. Dat hoeft dus niets te betekenen, want met hen is het ook prima afgelopen! Houd vertrouwen meid en lekker de verloskundige stalken als je even zekerheid wilt. Als het jou helpt lekker doen hoor. Blijf positief, hoewel ik me heel goed besef dat dit makkelijker klinkt dan het is!

En dan toch ook j-t gefeliciteerd hoor! Ik kan me heel goed voorstellen dat het hartje horen net even die zekerheid geeft die je zoekt. Zeker na die nare droom laatst, blijft zoiets toch in je hoofd spelen. Super dat je nu lekker kunt genieten!

Heb ik eindelijk eens tijd om een beetje mee te lezen en schrijven zit svtje weer in Frankrijk....  Wie gaat nu al die berichten posten zodat ik wat te doen heb.....
Mis je nu al!

Wachters, ik blijf duimen. Klussers veel plezier en aan degene die nieuw bij ons zijn: klets lekker mee!

x Lynn

@ kidsvos
Waar we allemaal bang voor zijn is bij jou gebeurd! Hoe voel je je nu? Heb je nog last van kramp? Heb je de dokter al ingelicht? Heel heel heel veel sterkte! En hopelijk kunnen je kids je wat afleiding bezorgen.

@marijke
Ik was net ineens weg.... M'n zoontje werd gillend wakker :-( Niks bijzonders gelukkig. Het berichtje van kidsvos is voor jou niet echt opbeurend he? Dus denk maar veel aan svtje en al die andere meiden waar het allemaal goed mee gaat! Als je die spanning blijft houden zou ik toch om een echo vragen. Zorg goed voor jezelf en laat je lekker verwennen vanavond door je mannetje :)

@Lynn
Tsjonge, balen zeg dat je nog steeds ziek bent. Dat schiet niet op zo. Verveel je je niet? Hopelijk knap je snel weer op, want 24 uur per dag op bed is behoorlijk saai.
Bedankt voor je felicitatie ;-) Je hebt helemaal gelijk. Ik ben nu een stuk zekerder en geloof nu wel dat het goed gaat komen ;-)

Zo, hier stappen we zo op de fiets om eens lekker uit te waaien. En om de tijd door te komen, want m'n zoontje is niet zo heel gezellig vandaag :-(.

Geniet van alle (kleine) mooie dingen!

Liefs j-t

Terug
Bovenaan