wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Goedemorgen dames!

Ik leef nog. Althans.. slapen, werken en eten.. dat is het enige wat ik voor elkaar krijg. Natuurlijk is het ook nog giga druk op mijn werk dus moet er volle bak tegen aan. Ik heb gelukkig geen last van misselijkheid of iets in de richting maar kan de hele dag slapen. Ze zijn aan het verbouwen bij mij thuis dus ben naar mijn ouders gevlucht en lig lekker op de bank met de laptop.. Jeetje.. ik moet wel HEEL VEEL trg lezen!
@ sukkie: gefeliciteerd met je huwelijk:) (anders vergeet ik het weer)

Hoe gaat het met iedereen? Ik zag dat het zwanger lijstje wat langer is geworden.. goed nieuws! Ik las dat Marijke nog al last heeft van de misselijkheid? Ik hoop dat het snel overgaat meid! Enne, hoe ging het vertellen?

Heb inmiddels de 3e echo gehad en dit weekend ben ik volgens mij 12 weken. Maar aangezien ze allemaal wat anders zeggen heb ik weer een echo afgesnoept op 25 mei. Dan ben ik dus over de 13 weken dus dat is wel spannend. Hoef ook niet meer via het ziekenhuis te lopen, mag nu gewoon bij de verloskundige!

Ik ga het eens allemaal teruglezen zolang ik niet in slaap val;)

Alle klussers veel plezier, alle wachtende ik duim en alle zwangere wakker blijven;) haha!

Liefs Senorita

Oh ja, schippersvrouwtje, heb nu ook de olie van weleda, die trekt nog sneller in je huid.

Beste meiden,

Allereerst, vanochtend bij de HA geweest. Hij denkt inderdaad aan de Zesde ziekte, maar met 100 % zekerheid kon hij het niet zeggen. Het is een onschuldige kinderziekte die na ca. 3 dagen vanzelf overgaat. Als ze donderdag niet beter is moet ik nog even bellen om te overleggen.

Verder ben ik vanochtend onverwachts ongi geworden :-( Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 27/28 dagen maar ineens op dag 25 ongesteld. Die kwaaltjes die ik in een eerdere bericht van mij beschreef waren dus ongesteldheidstekenen en geen zwangerschapstekenen :)) ... helaas! Op naar ronde nr 3! Wij gaan in juli de hele maand op vakantie en ik heb zo'n gevoel dat ik dan zwanger zou kunnen raken. Met mijn dochter waren we namelijk ook op vakantie toen ik zwanger raakte. Maar goed, dat is nog wel even 2/3 maanden afwachten :) Dan zou ik een lente kindje krijgen, en dat lijkt me erg leuk!

@ Sukkie. Jij bent ook ongi nu, weet hoe je je voelt maar blijf positief, dat doe ik ook. Je bent net getrouwd en ik neem aan dat je daar nu heerlijk van kan genieten.

@Senorita. Wat fijn dat je nu naar een verloskundige kan gaan. Hen je al iemand uitgekozen?

Even iets wat me nu binnenschiet. Toen ik vorige keer zwanger probeerde te raken ben ik na 3 rondes tarwekiemolie capsules gaan slikken (te koop bij de kruidvat). Het werkt goed voor de bloedsomloop en dat zou gunstig zijn bij het zwanger worden. Weet niet of het toeval is, we waren toen ook op vakantie maar ben toen wel in ronde 4 zwanger geraakt. Ik denk dat ik weer die capsules in ga nemen, het is toch alleen maar goed voor je.

Iedereen sterkte met alles en nog wat!
x Dora

Goedemiddag allemaal,

Hier nog steeds geen ongi, dus dat is in ieder geval positief. Verder wat kleine steekjes in mijn buik de hele tijd, voelt wel anders dan ongi maar ja ik kan het me natuurlijk ook verbeelden. Gewoon maar weer wachten dus.

@dora en @sukkie  wat vervelend dat jullie ongi zijn geworden. Op naar de volgende ronde en dan maar hopen dat het raak mag zijn voor jullie.

@svtje thnx voor het aanpassen van de lijst. Dansen is niet zo moeilijk hoor, als je maar een goede partner hebt . Ik hoop natuurlijk ook dat we een beker winnen zondag maar ik heb natuurlijk veel liever een positieve test in mijn handen.

@loeske ik hoop dat je met een positieve test terugkomt uit drente.

@belgies ik duim voor je

@schuerke ik hoop dat alles goed komt met je moeder en dat de uitslagen goed zijn. Ik heb trouwens deze maand ovulatietesten gebruikt en deze gaf inderdaad 2 dagen een positieve test op dag 19 en 20 van mijn cyclus. Of het werkelijk nut heeft gehad om ook op die dagen extra te klussen dat moeten we nog afwachten.

@miepie, gefeliciteerd met je mooie echo en kan me voorstellen dat je je ogen niet van de foto af kan houden. Daar zitten we toch allemaal op te wachten om z'on mooie foto te hebben van ons eigen kindje.

@senorita wat fijn dat bij jou ook alles goed gaat.

xxx Midanie

Goeiemiddag meiden,

Nou de spannende dagen zijn aangebroken bijna.
Kregen alleen een brief vamiddag dat ze volgende maandadg een gesprek heeft  met de chirurg over de operatie voor haar darmen (die moet zoizo er komen) en volgende woensdag gesprek over de uitslagen van de scans ppff nog een week onzekerheid bah bah.
Maar zal er niet te veel over hebben hier hier zijn we met leuke dingen bezig wil daar niet te veel andere mee lastigvallen.

Verder hier alles oke actief elke morgen aan het temp. en gaat goed mooi elke morgen bijna hetzelfde dus benieuwd of ik zo iets meer inzicht in mijn cyclus krijg.
Morgen of vanavond maar weer beginnen met klussen zal mijn ventje leuk vinden hihi en ik ook wel hoor haha.

Mijn excus dat ik niet op iedereen reageer maar ach ja jullie snappen dat wel denk ik.
Liefs hoe iedereen mee leeft en lieve reacties achter laat dank je wel!!

Fijne avond allemaal.
Liefs Schuerke

Ha lady's

Scheurke,
Wat vervelend dat jullie nog een week in spanning moeten zitten!
Begrijp dat je niet op iedereen reageert, maar je mag er van mij net zoveel over schrijven als je zelf wilt hoor, geluk en verdriet liggen immers heel dicht bij elkaar.
Zo'n operatie is ook erg spannend lijkt me, is toch wel een behoorlijke ingreep lijkt me.

Verder nog niet ongi, wel duidelijk tekenen het iig rommelt. Denk steeds daar komt het, maar als ik naar de wc ga is er niets te bekennen.
Ik ben wel giga moe en heb hoofdpijn, iets wat ik niet zo vaak heb, maar denk dat het door de spanningen komt. Nu het eenmaal zover is. Mocht er vrijdag nog niets te bekennen zijn, gooi ik er toch maar een test tegenaan, als ik durf tenminste.

Lief dat jullie allemaal voor me duimen, ik houd jullie op de hoogte...

X Anne

En Dora

Ik hoop dat je dochter met een paar dagen is opgeknapt. Gelukkig is het niet iets anders.
Alvast veel plezier in Parijs.

Liefs Anne

hallo allemaal,

Kheb even geen puf om met twee schermen te werken en zo op iedereen te reageren... khoop dat jullie me vergeven.

@schuerke... Hoop zo dat de uitslagen positief zijn! Sterkte met het wachten!

Vandaag een dippie. Echt niks aan. Halve dag in bed gelegen en nu lig ik weer. Kben ook echt moe! Kheb reuze honger, maar kan niet aan eten denken. Dus schiet niet echt op.

Er zijn er weer een paar ongi geworden. Balen meiden!! Maar volhouden! Misschien is de volgende maand erg gunstig voor jullie!

Ik kan niet wachten totdat ik vakantie krijg. Maar helaas moet ik voor de echte vakantie waarin we weggaan  nog even wachten. Tsjonge, wat heb ik daar zin in!

Nou meiden, geniet van het klussen :p, succes met wachten en geniet van je zwangerschap. Hopelijk worden de kwaaltjes wat minder allemaal....!!!

Groetjes!!

@belgies, spannend hoor ik duim heel hard voor je!

@dora, ja dat trouwen geeft wel veel meer rust eigenlijk. We zijn nu ook met veel andere dingen bezig, en een baby gaat er toch komen, hoe snel of langzaam dat kunnen we helaas niet plannen!

@ Schuerke, je mag hier overal je hard over luchten hoor! Dat moet iedereen af en toe, en t kan helaas niet alleen over leuke dingen gaan, dat is jammer genoeg zo.
Ik duim ook voor jou, maar dan even voor een andere reden! Veel sterkte!

Pff ik ben harstikke moe, net thuis en heeeeeel erg ongesteld. Voel me net die meid uit de strip; S1ngle die in het dagblad staat. Die is dit namelijk ook altijd, heel hilarisch!
Heb even zo'n pijnstillers speciaal voor menstruatiepijn gehaald, die stomme ongi is trouwens wel een beetje extra stimulans, liever niet nog een keer!

Groetjes uit t zuiden!

Terug
Bovenaan