wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Sorry Sorry! dat ik zo lang niks van me heb laten horen.. ben ook erg druk! en wil het allemaal een beetje van me afzetten! volgende week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis:)... Lekker Aan de Klus! en ook direct klusweek Dus dat word nog meer klussen!

Nou ik ga aan de schoonmaak!

Toedels

Goeiemiddag lieve meiden,

Ik heb het forum ook een beetje verwaarloosd hoor, voor mijn doen dan. Had Marijke zelfs beloofd om jullie te vertellen dat ze zo moe was en daarom pas vandaag weer zou reageren. Ben zelf niet hier geweest dus mijn belofte ook niet waargemaakt. Het is toch wat allemaal.

Hier nog steeds af en toe behoorlijk misselijk (verandert nog niet heel veel). Energie is ook 0,0 voor mijn gevoel, heb echt nergens fut voor. Doe dan ook niet zo veel moet ik bekennen.

Ga eens gezellig op jullie reageren en even in het schema vermelden wanneer ik mijn echo heb

@Kidsvos, das super handig hoor, die 2 schermen open. Kan niet zonder,anders zou ik continu de helft van de meiden vergeten of door elkaar halen volgens mij.

@Loeske, hoop dat je het heerlijk hebt in Drenthe, mooi weer en dat jullie lekker samen genieten van jullie vakantie. Hoop zo voor je dat als je terugkomt van jullie weekje, je goed nieuws hebt!!!DuimDuimDuim

@Schuerke, fijn dat jullie een leuke moederdag hebben gehad, waarbij jullie je moeder echt lekker verwend hebben. Tuurlijk mag je hier lekker je verhaal kwijt over je moeder, bij ons kun je lekker even spuien, je onzekerheid neerzetten of even verdrietig zijn hoor, wij oordelen niet. Heftig hoor, zo'n operatie, een hele spannende tijd voor jullie gezin,veel sterkte hierin! Denk veel aan je hoor!

@Poohh, hard aan de klus meid, geniet ervan en hopen op goed resultaat. Ik lees er verschillende berichten over moet ik zeggen, over het wel of niet elke dag klussen. Laatst weer een stukje waarbij gyn gezegd had dat elke dag rond eisprong ook prima is. Gewoon doen wat jullie denken en waar je je goed bij voelt. Het moet natuurlijk wel leuk blijven. Wat dat babyshoppen betreft, lijkt me heerlijk! Hebben al wel via marktplaats een box, ledikantje en commode gekocht en die gaan we de volgende vrije week ophalen.

@Mie_pie, heb natuurlijk al met je op msn gezeten, maar hier ook nog ff reageren hoor. Wat heerlijk dat je echo goed was en alles erop en eraan mocht zitten. Super lijkt me dat om te zien. Wij mogen volgende week met 11 weken en 2 dagen voor echo,heb er nu al zin in!

@Belgies, misselijk op zijn tijd en moe, maar dat hoort er allemaal bij. Het is vandaag 13 mei, dus ben wel erg benieuwd naar je? Weet je al iets? DuimDuimDuim!!! Hebben box,commode en ledikantje via marktplaats gekocht die gaan we volgende vrije week ophalen, maar verder nog niks hoor, wel al wat kleertjes gekregen. Zo lief en klein. Gun je van harte dat je die binnenkort ook voor jezelf mag gaan kopen.

@Dora, wat vervelend dat je dochtertje ziek is zeg. Wel fijn dat je weet wat het is en dat het verder geen kwaad kan. Wel ontzettend leuk dat ze zo'n lieve tekening had gemaakt voor haar mama op moederdag!!! Dat gaat boven alle cadeautjes! Nog even en dan gaan jullie lekker naar Parijs! Hoop dat je dochter zich dan wat beter voelt en jullie op en top kunnen genieten. Wel erg jammer dat je ongi geworden bent, maar eerst maar eens genieten in Parijs en dan op naar de volgende ronde!

@Sukkie, balen meis dat je ongi geworden bent en dan ook nog zo heftig. Gemeen hoor! Wel fijn dat je het in ieder geval op je trouwdag nog niet was. Had zelf vaak aleve feminax bij de hand als ik zo heftig ongi was, werkt echt heel goed, althans bij mij dan. Hoop dat je er snel vanaf mag zijn en met goede moed op naar volgende ronde he!!!

@Senorita, sprak je van de week al even op msn. Meis wat ben ik blij weer wat van jou te horen. Fijn dat het goed met je gaat. Extreem vermoeid is uiteraard niet zo lekker, maar hoop voor je dat het snel over mag zijn. Jij bent wel goed bezig zeg met het echo snoepen. Houden zo! Ik mag volgende week ook eindelijk!!! Thanks voor de tip van Weleda olie. Smeer me een hoedje met bio oil, vliegt erdoornheen dat spul. Masseer 2 x per dan mijn buik in rondjes. Misschien vindt die kleine dat wel lekker en kalmeert hij er straks van mocht het een drukke baby worden.

@Midanie, graag gedaan hoor, de aanpassing in het schema. Tuurlijk beter een positieve test dan een beker, maar beiden zou wel heel gaaf zijn. Hoop echt dat je ongi wegblijft. Duim heel hard voor je!!!

@Jt, tuurlijk vergeven we je het feit dat je niet op iedereen reageert. Je had een dipdagje, heel erg moe! Dan moet je ook lekker rustig aandoen en zeker niet ingewikkeld met de computer bezig gaan hoor meis! Gek joh dat je honger hebt en nergens trek in. Ik heb vooral nergens trek in en vol gevoel, hoef echt niks, maar moet eten dus doe mijn best.

@Sanne, gefeliciteerd meis met jullie huisje! Lekker hoor, naar je eigen zin maken, inrichten en dan.... hopelijk een positieve test! Dubbel veel klusplezier maar voor jullie dan!!!

@Chanti, hoest met bob de bouwer? Alles nog goed? Nog steeds geen ongi om de hoek komen kijken?

@Shar, meis hoe is het met je? En met je mannetje? Heeft hij nog steeds griep? Veel beterschap maar!

@Marijke, ga straks nog wel even op ons topic schrijven hoor, maarre eerst hier maar eens een verhaaltje los gelaten.

@Rianne, spannend meid, morgen NOD, ook voor jou duim ik voor positieve test hoor!

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's mei

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

kidvos
23
2
3
  2 mei

shar25
25
2
1
  5  mei

sanne88
21
2
1
  9  mei

5 mei

anne/belgies
28
4
1
12 mei

sukkie_85
23
3
1
13 mei

11 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

11 mei

loeske86
22
3
1
17 mei

midanie
25
2
1
18 mei

lyn79
29
3
1
19 mei

zonnetje4
25
1
2
20 mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

poohh
24
3
1
28 mei

sanne88
21
3
1
?

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

schuerke
26
4
1
3 juni

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
07-12-09

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
ja

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
14-05-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
20-05-09
echo 11 wk 2 dgn bij huisarts

channiel
?
?

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00

baby23 stephanie
?
?

kidsvos
?
?
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

channiel

x
xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos

x
xx
Zo schema weer even ge-updated!

@Sanne, Sukkie en Dora, geven jullie je nieuwe NOD datum even door, dan is alles weer compleet!

@Alle klussers, zet em op!

@Alle ongi-ers jullie ook, gauw over en op naar volgende ronde!

@Alle wachters, duim mezelf 3 x in de rondte en hoop op positief nieuws, de lijst zwangeren is nog lang niet lang genoeg!

@Alle zwangeren, geniet ervan! Hopelijk niet te ziek, maar anders, kop op, is voor goede doel!

Geniet allemaal van jullie dag voor zover mogelijk natuurlijk!

Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal, Svtje

Lukt me niet de hele lijst te kopieren:s mijn nod is 31 mei.. kan iemand dit even invullen? alvast bedankt!

heb een soort van nieuwe banner gevonden ff kijke of het werkt hahaha en ik ga ff lekker een tukkie doen heb erg veel last van bandenpijn

Maak een ticker

gr miepie

ga echt snel were op jullie reageren hoor maar ben druk met werk en veel moe.

Hey lieve meiden,

Lig al sinds zaterdag zo ziek als een hond in mijn bedje, het kan zijn dat ik wat gemist heb of dat ik even wat vergeet, sorry...

Allereerst Sukkie, gefeliciteerd met je huwelijk! Fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad, nu even door je ongie heen en dan weer aan de slag. Wat je zegt de baby komt er, wanneer moeten we alleen even geduldig afwachten.

Miepie, super van  de mooie foto van je kleine, geniet er lekker van.

Svtje, volgende week heb jij ook zo'n mooi exemplaar in je handen, wat een mooi vooruitzicht! Leuk dat je de 'uitzet' al gekocht hebt, dan wordt het heel echt in één keer!

Senorita, goed om weer van je te horen. Jammer dat je zo weinig energie hebt om ervan te genieten. Wel apart dat niemand met zekerheid kan zeggen hoe ver je bent. Mooi voordeel wel dat je steeds voor een echo mag komen! Hopelijk voel je je snel beter!

Marijke, hoe is het met jou? Nog steeds zo misselijk? Je hebt de ervaringsverhalen van miepie wel heel serieus genomen  Nee hoor meis, heel veel sterkte. Binnenkort ben je net zo blij als miepie met een foto van je kleine in je hand.

Schuerke, wat een onzekerheid joh, heel veel sterkte nogmaals. En je kan hier kwijt wat je kwijt wilt hè! Verdriet en geluk wisselen elkaar hier af en voor alles is een luisterend oor (of eigenlijk oog).

Dora, sterkte met je dochter, hoop dat ze snel beter is en jullie tripje naar Parijs helemaal leuk wordt. Ik vind Parijs echt prachtig zeker met mooi weer, geniet ervan. Goed vooruitzicht je vakantie in juli, wie weet dat je ook dit keer zwanger terugkomt, ik zal duimen.

Midanie, Loeske, Rianne en Anne, ik duim natuurlijk ook voor  jullie die nu in spanning zitten in de laatste dagen voor NOD. Ben heel benieuwd of deze maand nog meer smileys met zich meebrengt.

Chanti, hoe is het met jou? Eindelijk wat meer duidelijkheid over je ongie? Sterkte meis.

Zelf ga ik trouwens 29 mei op vakantie. Klein maandje naar het verre oosten, heerlijk vooruitzicht dus, mij hoor je niet klagen.

Liefs Lynn

Lieve Lynn,

Van harte beterschap meis, hoop dat je snel weer een beetje op mag knappen! Hoop inderdaad dat wij volgende week ook mooi echo foto's mee mogen krijgen en dat alles goed mag zijn.

@Mie_pie, wat een mooie banner!!! Super zeg.

@Sanne, zet je even in tabel hoor:

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's mei

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

kidvos
23
2
3
  2 mei

shar25
25
2
1
  5  mei

sanne88
21
2
1
  9  mei

5 mei

anne/belgies
28
4
1
12 mei

sukkie_85
23
3
1
13 mei

11 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

11 mei

loeske86
22
3
1
17 mei

midanie
25
2
1
18 mei

lyn79
29
3
1
19 mei

zonnetje4
25
1
2
20 mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

poohh
24
3
1
28 mei

sanne88
21
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

schuerke
26
4
1
3 juni

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
07-12-09

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
ja

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
14-05-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
20-05-09
echo 11 wk 2 dgn bij huisarts

channiel
?
?

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00

baby23 stephanie
?
?

kidsvos
?
?
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

channiel

x
xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos

x
xx
Geregeld!

Veel liefs Svtje

hoi meiden

ik leef nog maar ben meer dood dan levend ben vanaf nu 4 dagen vrij dus beloof dat ik morgen ff reageer op alles en iedereen want nu geen puf voor

xx

Ha Meiden

Nog steeds geen ongi te bekennen!!
Heb wel menstruatie-achtige pijn??(kon je dit nou ook niet hebben als je mogelijk zwanger zou zijn?), maar niet heel heftig, soms heel even en verder een zeurend gevoel.
Vrijdagochtend ga ik denk toch maar testen als er dan nog niks is te zien.
Dus er is nog hoop, al heb ik zelf mijn twijfels.
Ben nog steeds behoorlijk moe, terwijl ik wel gewoon genoeg slaap en last van lichte hoofdpijn, ook mn maag voelt niet helemaal lekker aan. Maar dit kan evengoed natuurlijk stress zijn of bij de menstruatieklachten horen.
Ik maak mezelf al weer behoorlijk gek merk ik....
Eerdaags wordt het duidelijk en daar houd ik me maar even aan vast.

Liefs Anne

Terug
Bovenaan