wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Lieve Anne,

Vind het moeilijk om je te feliciteren als je je zelf zo onzeker voelt. Toch denk ik, zeker ook omdat je test positief is (dikke streep) dat je toch echt zwanger bent meis! Snap heel goed dat het dubbel voelt en dat je er even emotioneel van wordt!  Vind het ook heel fijn voor je dat de huisarts je terugbelt. Dat ongi gevoel was er bij mij echt wel hoor! Duurde ook gewoon een tijdje!

Weet je mannetje het al? Ik zeg voorzichtig.. Gefeliciteerd maar zou zo een dansje kunnen doen, ben zo blij (heel voorzichtig blij)

Hou ons op de hoogte meis!

Een hele lieve knuffel Svtje

Mijn banner wilde perse niet mee in het vorige berichtje, bij deze!

Kus Svtje

Ha schippersvrouwtje

Het is inderdaad een heel dubbel gevoel, ook al is de test duidelijk zichtbaar.
Fijn om te horen dat jij ook dat gevoel had.
Ik begin een beetje hoop te krijgen...
Ben bang dat de huisarts niet veel meer zou zeggen. Ik zal het toch een aantal dagen moeten afwachten, vrees ik.

Mijn mannetje weet het nog niet en is pas laat in de middag thuis, dus best balen.
Ik heb besloten hem maar niet te bellen.
Hij weet ook niet beter dan dat ik zaterdag zou testen, ik ben benieuwd hoe hij zou reageren.
Zo meteen komt mn schoonmoeder op de koffie, ze kan ieder moment komen.
Ik durf niet met een smoes af te bellen, maar de telefoon zal staks toch gaan.
Dan loop ik maar naar boven en dan zie ik wel of ze niets merkt. Ik hoop het niet!

Ik hou jullie op de hoogte...
Bedankt voor je steun en hopelijk is die kleine felicitatie terecht.

Liefs Anne

hey meiden

nou ik ga het weer proberen kijken of het deze x wel lukt haha.

@kidsvos: meis wat moet dit moeilijk voor je zijn heb het eens meegemaakt met mijn schoonzusje en ik weet dat het niet leuk is heel veel sterkte de komende tijd mop.

@belgies: meis ook ik had ongie achtige pijntjes en heb ik nog steeds iedere x als ik eigenlijk ongie zou moeten worden. Ik ga je net als svtje voorzichtig feliciteren en hoop dat de dokter je gerust kan stellen.

@ lynn: voel je je al were wat beter? ziek zijn is niet leuk he?

@ marijk: dag lief zusje zit ook al met je op msn en het gaat niet zo lekker met je maar je weet nu net als mij hoe de wcpot er van binnen uitziet hahaha

@schuerke: meis heel veel sterkte voor jou en je familie.

@ svtje: en heb je energie gevondne om te gaan schoonmaken? ik ben hier bijna klaar moet alleen straks nog even stofzuigen.

@senorita: hoe gaat het bij jou meis? al leuke positiebroeken gevonden?

@ alle zwangeren geniet ervan!!!!
@ alle klussers succes en wie weet snel een positieve test
@ alle wachtenden ik duim nog steeds voor jullie!!!!!!!!!!!!

liefs miepie

Maak een ticker

Hey ladies,

Wat een gezellige drukte al op de vroege ochtend (als je ziek bent begint je ochtend wat later hè ;-)

Anne, gefeliciteerd meis! Ik snap je onzekerheid en duim heel hard voor je dat alles goed gaat maar probeer rustig te blijven en heb vertrouwen in je lichaam! Als je iets zeker weet is het dat je zeker zwanger kunt worden, zelf moet ik dat nog maar afwachten. Ik gunde het je echt enorm na je vervelende ervaring vorige keer, super om te horen dat juist jou het weer gelukt is.

Marijke, meis hoe is het met je? Misschien zit je wel op msn, maar dat zie ik natuurlijk niet ;-) Hoop dat het bij die ene keer gebleven is en dat je geen of minder zorgen meer maakt.

Svtje, gezellig dat je er nog bent!

j-t, na een hele nacht hoesten heb ik eindelijk het gevoel dat het allemaal wat minder wordt. Voel me  al iets beter, mag ook wel na een week....

Verder baal ik sowieso van m'n lichaam. Probeer een beetje te begrijpen hoe ze reageert maar kan er helaas nog helemaal niets mee. Afgelopen drie maanden had ik een regelmatige cyclus met  tussen m'n eisprong en ongi steeds dezelfde klachten als pijn in buik, liezen, benen en duidelijk grotere en erg pijnlijke borsten. Nu deze maand had ik vrijwel nergens last van (een beetje pijn in borsten maar heel weinig), het gaf me zelfs een beetje hoop zonder het gevoel te hebben echt zwanger te zijn hoor. Nou vanochtend wordt ik wakker met een redelijk heftige  ongie buikpijn en pijn in mijn borsten/tepels niet normaal, terwijl ik maandag/dinsdag pas m'n ongie hoor te krijgen....

Ach over twee weken precies......, OP VAKANTIE!!!!!!!

Liefs Lynn.

Ha Meiden

Zojuist de huisarts gesproken.
Heb er nu wel een beter gevoel bij.
Ze bevestigde dat het ongesteldheids gevoel heel normaal is, doordat de baarmoeder opgerekt wordt. Ik moest ook niet schrikken als er een beetje bloedverlies zou optreden.
Ze heeft voor me uitgerekend dat ik als alles goed gaat ik 18 januari ben uitgerekend.
Wat me echter weer tegen staat is dat je hier pas, zal ook wel in Nederland zijn, met 10weken de verloskundige  kunt bellen.
En dat duurt nog zo lang, dat is pas over een dikke maand!!
Eerst maar de komende week afwachten....
Bedankt voor jullie voorzichtige felicitaties!!

En Miepie, toch wel fijn om ook van jou kant te horen dat je dit ook hebt ervaren, geeft ook weer meer hoop.

Kus Anne

Mijn schoonmoeder heeft hoogst waarschijnlijk niets gemerkt, toen de foon  ging  liep ik naar boven en deed of meteen iets ging pakken, namelijk onze tekening van de tuin (had ze toch nog niet gezien). Ze zocht er naa mijn idee niks achter.
Ze was na een uurtje weer weg, want mijn schoonvader komt altijd rond 12.15 thuis om te eten.
Ga nu maar proberen wat afleiding te zoeken en ik zit er aan te denken om die andere test maandag maar te doen, anders maak ik mezelf denk ik gek. Wat denken jullie?

Liefs Anne

@anne, vat dit niet verkeerd op..maar wat ben jij vruchtbaar zeg! Ik hoop en ik duim heel hard dat je het dit keer wel bij je mag houden, en dat alles goed zal gaan.
Zeker omdat het al een keer mis gegaan is.
Heel heel veel sterkte de komende tijd, probeer je niet teveel druk te maken, dit is weer een heel nieuw vruchtje wat hopelijk een mooie baby wordt!

@kidsvos, wat een pech! Ik leef echt met je mee, gelukkig heb je wat afleiding kan me voorstellen dat dat wel fijn is nu...

@Sv; bedankt voor je berichtje! Mijn ongi is bijna over geloof ik, dat is vrij snel voor mijn doen. Ik had van aleve feminax geslikt (een pijnstiller) en die heeft goed geholpen.

@Marijke!! Hoe gaat ie? Hoop dat je geen gekke dingen meer hebt gehad, gelukkig heb je steun aan sv want die had dit toch ook! Postief blijven denken! Komt allemaal wel in orde!

@ Lynn, hee maar ben je nu wel of niet ongi geworden? Herken trouwens wat je zegt over de symptomen voor mijn ongi die heb ik ook altijd zo duidelijk!
Gelukkig voel je je al weer wat beter, dan ben je lekker weer fit voor je vakantie. Wat heerlijk, zou zo met je ruilen

@Jt, ja ik ga gewoon voor die vaderdag, Ook ik moet eens wat positiever gaan denken vind ik! Vergadering duurde heel erg lang pffff. Ja jij bent al lekker lang zwanger! Je gaat goed zo, binnenkort zal je buik wel gaan beginnen he!

@miepie, hoe gaat het met jou? jij bent de eerste zwangere dus al lekker ver! Hoop dat je je goed voelt verder!

Gr. Sukkie

Terug
Bovenaan