wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

hoi meiden

hier gaat alles weer goed bij die ene druppel bloed is het gebleven gelukkig
en de misselijkheid is nu ook weer ff weg vanaf vanmiddag dus daar knap ik weer van op ga nu ff op jullie reageren maar begin bij gister want krijg het niet aan gelezen zal weer wa vaker typen

@jt
heb je vandaag al gesproken maar ben super blij dat je zo genoten hebt van het hartje van je beeb heerlijk lijkt me dat

@mamamski
welkom op het forum het is echt het allerleukste forum wat er is haha alle meiden hier zijn super!!! dus klets lekker mee

@sukkie
sukkie vind je super dat je zo vaak aan me denk en naar me schrijft maar kon echt de kracht niet vinden om te reageren hoop dat jij ook snel positieve test hebt meis

@ kidvos
meis wat een verschrikkelijk nieuws zeg jemig schrok me rot gister toen svtje het vertelde ik had namelijk niet meer gekeken en achteraf maar goed ook was al zo onzer wt natuurlijk niets voor steld bij jou meid veel sterkte toegewenst in deze tijd

@lynn
heel vervelend dat je zo ziek ben zeg
en ben al weer positief hoor bedankt voor je steun

@belgisch
hey anne
super gefeliciteerd met je zwangerschap en ik duim voor je dat je nu gewoon een gezond kindje ter wereld zet   ene lief dat je huisarts je gerust heb gesteld probeer ervan te genieten ookal is dat erg moeilijk

@pooh
nee meis het is niets ergs hoe is het met jou?

@mie_pie
vind jou ook lief!

@svtje

meis je ben echt een lieve vriendin ben blij dat we elkaar hebben ontmoet en heb super veel zin in volgende week als we afspreken moet goed komen want lijkt wel of ik je al jaren ken
en nu nietgaan blozen he

bedankt voor al je steun

alle wachters succes ik duim voor jullie
alle klussers genieten en duim ook voor jullie
alle zwangere probeer tussen de klachtjes te genieten

xxx

Hey ladies,

Daar zit ik weer met het laptopje op schoot. Dit keer eens niet in bed maar lekker op de bank, ik ga vooruit!

Marijke, ik mis nog wel eens wat omdat ik niet op msn zit, maar ik vind het super om te lezen dat het weer goed met je gaat. Heb veel aan je gedacht vandaag. Heel fijn dat je weer lekker positief bent, nu weer genieten hè.

Veel plezier Svtje en Marijke met jullie date volgende week!

Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte wat mezelf betreft. Heb er alleen niet zoveel vertrouwen in.... Vanochtend best aardige ongiepijn en door de dag heen ook regelmatige lichte kramp, kan me niet voorstellen dat ie wegblijft deze maand.....

Goed weekend allemaal meiden, hopen dat het weer iets opknapt.

Liefs Lynn.

Mijn nieuwe banner!
Ongi nog niet helemaal weg, en zoals jullie zien heb ik nog wel even te gaan voordat er hier echte babyactie komt.
Bruiloft begint wat weg te ebben, hebben het super gehad! Nu als man en vrouw een kindje proberen te krijgen, dat is toch een iets ander gevoel.
Ben hard aan het studeren want ga binnen een maand afstuderen!!!! Joepie!

Even weinig tijd om op iedereen te reageren dus, maar jullie weten dat ik toch aan jullie allemaal denk!

Groetjes Sukkie

Ha Meiden

Manlief reageerde heel verbaasd en zei ook meteen: hoop er nu maar niet teveel op.
We moeten het eerst maar even afwachten komende dagen.
Nu vrees ik dat hij gelijk krijgt.
Heb nu gigantische krampen, echt heel branderig zeg maar, net zoals ik altijd heb als ik ongi wordt.
Er is nog niks te zien, maar eerlijk gezegd denk ik dat het niet lang op zich laat wachten?
Helaas is het weekend en kan ik niet de huisarts bellen.
Mocht het dan toch misgaan dan hoop ik wel dat ze een onderzoekje of iets willen doen.
Ben nu al heel erg emotioneel en als het echt doorzet denk ik dat ik echt door de grond zak, zeg maar.
Wat voel ik me kl*te!!! De hoop is op dit moment ver te zoeken...

Liefs Anne

Lieve Anne,

Snap dat je je heel onzeker en verdrietig voelt, hoop echt dat het ongegrond mag zijn en dat het allemaal goed mag blijven gaan. Misschien kun je proberen via een dokterspost? Weet natuurlijk niet hoe het in Belgie allemaal werkt. Eerste hulp? Kan me voorstellen dat vooral de onzekerheid je opbreekt! Als je daar behoefte aan hebt zou ik gewoon actie proberen te ondernemen.

Denk aan je meis en bid voor je!

Kus Svtje,

Hey Lynn,

Het daten met Marijke en mij moet helemaal goedkomen volgens mij. Kennen elkaar al jaren voor mijn gevoel (pas sinds feb ofzo).

Wat jou ongi gevoel betreft kan heel goed hoor als je zwanger zou zijn, wil natuurlijk geen valse hoop geven maar is wel 1 van de symptomen (lekker handig he dat alles zo op elkaar lijkt) Het is vandaag de 16de, heb je normaal ook al tijdje van tevoren zo'n gevoel? Geen ongi is goede tijding zullen we maar zeggen. DuimDuimDuim!!!

@Sukkie, spannend hoor afstuderen! Dan ben je straks helemaal klaar, lekker getrouwd, afgestudeerd, prachtige basis voor zo'n klein spruitje! Op naar de klusdagen! Veel plezier ermee en hoop dat het goed resultaat mag opleveren.

Liefs Svtje

Sv'tje

Fijn dat je zo snel reageerd, manlief is helaas bij zijn zus een keuken plaatsen en niemand weet er verder vanaf.

Bij ons heb je geen huisartsenpost, maar huisartsen met een wachtdienst.
Ik heb dus zojuist gebeld, maar volgens hun heeft het geen zin om langs te komen. Ze kunnen nu toch niets doen, omdat het nog zo pril is. (in het weekend doen ze geen onderzoeken.)
Ik moet maandag de huisarts zelf bellen.
Wel zei deze huisarts dat hij ook vreest dat het niet goed zit. Een ongesteldheidsgevoel is heel normaal, maar niet in die hevigheid zoals ik het omschrijf.
Hij benadrukte wel dat hij het zo door de telefoon niet met zoveel zekerheid ko zeggen.
Het beste is om twee paracetamols te nemen en eventueel een warme kruik en helaas afwachten.
Ik haat dat wachten en al die onzekerheid! Meer kan ik dus echt niet doen.

Liefs Anne

Meis toch....

Ik ben de hele dag online als het goed is, dus zal het forum zeker in de gaten houden. Het is zo moeilijk als je helemaal alleen thuis zit en er met niemand over kan praten! Zit ook op msn, mocht je dat willen: schippersvrouwtje1984@live.nl. Niet verplicht hoor meid!

Weet gewoon niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen, maar weet dat ik en de rest hier er echt voor je zijn!

Dikke knuffel Svtje

Terug
Bovenaan