wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Anne, gelukkig heb jij zo'n positieve huisarts, fijn hoor. Waarom zou je nog een keer willen testen? Je bent zwanger, probeer ervan te genieten. Ik zeg: die andere test lekker voor volgende week laten liggen (of zondagochtend met je mannetje). Als ie dan nog mooier kleurt moet dit zeker vertrouwen geven dat het dit keer allemaal goed moet gaan.

En Sukkie, nee ongi ben ik nog niet. Al heel mijn leven (dus voor de pil, tijdens de pil en nu erna) komt het altijd 's ochtends bij het opstaan. Zal dus wel morgen aan de beurt zijn, leuk net als vorige maand vol in het weekend. Ach na een week in de lappenmand kan dat er ook nog wel bij ;-) Ik hoop natuurlijk dat het gewoon maandag of dinsdag komt, keurig op 31 dagen weer. Dat klinkt misschien raar maar een constante cyclus geeft me wat vertrouwen. We zullen zien en jullie zullen het weer horen. O en nu is het klaar met m'n geklaag en gezeur hoor, nog één keer.... JOEHOE over precies twee weken zit ik in het vliegtuig!!!!

x Lynn.

Ha Lynn

Je hebt gelijk, ik moet die test gewoon maar volgende week doen ergens einde van de week. Mijn mannetje zou dat denk ik ook zeggen. Die is altijd zo voorzichtig.
Het begint nu wel een beetje door te dringen dat het nu gewoon goed kan gaan. Het  zal wel toevallig zijn als het twee maanden achtereen fout zou gaan, maar je weet het nooit.
En aangezien ik dit vorige maand ook had, ben ik juist zo bang dat het weer gebeurd.
Ik ga nu proberen voorzichtig te genieten al besef ik nog niet helemaal dat ik in principe gewoon zwanger ben.

Dank je Sukkie, en nee, ik vat het niet verkeerd op. Ik hoop dat je gelijk krijgt!
En ik hoop ook heel erg voor jou dat je ook snel een positieve test mag hebben!!

Ik hou jullie op de hoogte en laat weten hoe manlief heeft gereageerd.

Liefs Anne

hey meiden
@ belgies fijn dat je huisarts je heeft kunnen geruststellen ben benieuwd wat je mannetje zegt!!!!!!

@ sukkie: hier gaat alles weer goed niet meer misselijk wel veel moe maar ja hoort erbij he en af en toe last van me banden maar verder heb ik helemaal geen klagen hoor. We genieten voor de rest erg van onze zwangerschap en tellen de weken af voor onze 20 weken echo op 16 juni!!!!!!!!

li
Maak een tickerefs miepie

Ha Miepie

Fijn dat het zo goed met je gaat en je niet meer misselijk bent!
Ik probeer positief te blijven denken, heb op het moment niet zo'n last van mn buik.
Ik probeer  gewoon maar een banner neer te zetten en hopelijk mag deze blijven staan!!
Hoop dat ik het goed doe.

Liefs Anne

hey belgies nou je banner is gelukt meis!!!!!!! we gaan allemaal voor je duimen dat het deze x wel goed gaat!!!!

liefs miepie

@Kidsvos
Het spijt  me voor je Kidsvos, ik wens je heel veel sterkte toe.

@Svtje
Bedankt voor het updaten van de lijst, ben daar helemaal niet handig mee...

@Belgies
Gefeliciteerd! Een streep is een streep. Ik duim voor je dat alles goed gaat!

@j-t en @Sukkie
Nou inderdaad zeg, het is echt superdruk hier. Je moet echt elke dag even lezen anders loop je meteen achter!
Ik voel me al een paar dagen anders, maar misschien voel ik dat doordat ik het graag wil voelen. Telkens een heel licht 'zeurtje' in m'n onderbuik. Bij de eerste was het met 3 maanden 'raak', dus snel. Ik hoop dat het nu nog een beetje sneller lukt :). Vanwege ziekte hebben we ons tweede kindje wat langer moeten 'uitstellen' dan dat we eigenlijk wilden. We wilden een redelijk klein leeftijdsverschil ertussen maar dat ging dus even niet lukken. Gelukkig hebben we nu groen licht en kunnen we er voor gaan. Maar ik vind dat wachten op die NOD echt een drama. Eigenlijk wil ik nu al een test doen, maar ik zou pas de 22e mn NOD hebben. Wil iemand mij vertellen dat testen nu nog geen zin heeft?!! Ergens weet ik dat natuurlijk wel, maar ik ben zo benieuwd...

Worden jullie soms ook zo gek van jezelf? En wat vinden jullie mannen daarvan? Die van mij blijft er zo nuchter onder dat ik daar soms gefrusteerd door raak... pffff.

Groetjes,
Mamamski

Hey lieve meiden,

Heb heel hard gepoetst, geboend, gestofzuigd en gewassen, gestreken en gevouwen, het eten gemaakt  (met hulp van mijn lief)  en cake gebakken!!! Internet was toch een tijdje buiten bereik dus gelijk alles maar gedaan. Nog 1 dekbed strijken en dan vind ik het prima (misschien doe ik dat zelfs morgen wel)

@Anne, meis wat fijn dat je door het gesprek met je huisarts en het lezen van berichten jezelf toch een beetje meer hoopt hebt kunnen geven. Wat een gedoe me tje schoonmoeder, wel beter dat ze niks gemerkt heeft.Je hebt een prachtige banner!!!Fleurt de hele boel hier op. Hoop echt voor je dat het allemaal goed mag blijven gaan en dat je in januari een trotse mama mag zijn!

@Lynn, vind het zelf ook wel fijn dat internet het nog doet (niet helemaal naar wens hoor) Fijn dat je je al iets beter voelt en nu maar hopen op een uitblijvenden ongi, zou helemaal super zijn!!! Sowieso ga je over 2 weekjes lekker genieten op vakantie, das altijd een leuke opsteker! Waar ga je heen?

@Mie_pie, ja heerlijk joh, schoonmaken is helemaal gelukt, bij jou ook zag ik. Fijn hoor. Werkse morgenochtend en geniet lekker van de rest van je weekend!!!

@Kidsvos, hoe is het met je meis? Wat zei de huisarts vandaag? Probeer rustig aan te doen!

@Rianne, bij jou al nieuws? Lang niks van je gehoord meid!

@Stefanie/baby, meis hoe is het met jou? Hoe voel je je?

@Loeske & Midanie, komt ook voor jullie dichterbij, de NOD datum, al tekenen?

@Alle wachters, duim voor jullie!

@Alle ongi-ers, kop op, snel op naar de volgende ronde!

@Alle klussers, geniet ervan en hopen op mooi resultaat!

@Alle zwangeren, geniet ervan en hoop dat jullie je goed voelen!

@Allemaal geniet van jullie weekend voor zover mogelijk!!!

Even een update in het schema meiden:

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's mei

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

kidvos
23
2
3
  2 mei
 mk

shar25
25
2
1
  5  mei

anne/belgies
28
4
1
12 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

11 mei

loeske86
22
3
1
17 mei

midanie
25
2
1
18 mei

lyn79
29
3
1
19 mei

zonnetje4
25
1
2
20 mei

mamamski
24
1
2
22 mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

poohh
24
3
1
28 mei

sanne88
21
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

schuerke
26
4
1
  3 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni

kidsvos
23

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
07-12-09

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

anne/belgies

18-01-2009

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
14-05-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
20-05-09
echo 11 wk 2 dgn bij huisarts

channiel
?
?

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00

baby23 stephanie
?
?

anne/belgies
?
?
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

channiel

x
xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

anne/belgies

x

Veel liefs, Svtje

Hey Mamamski,

TESTEN VOOR JE NOD HEEFT ECHT GEEN NUT !!! Je bent Sterk,Sterk,Sterk!!!

Mijn man is ook erg nuchter hoor, maar daar hebben we dit forum voor om gewoon lekker door te zagen over zwanger zijn, het wachten en alles daar mee te maken heeft. Onze mannen vinden het gewoon fijn dat we hier ons verhaal kwijt kunnen dan hoeven  ze er zelf niet zo vaak naar te luisteren!

Kan heel goed hoor dat je iets voelt, maar je lichaam kan je ook goed voor de gek houden, de meesten van ons kunnen daar aardig over meepraten. Het is te hopen dat het bij jou gewoon zo is hoor!

Geniet van je weekend meid! Gewoon lekker leuke dingen doen en voor je het weet is het vrijdag! Tel met je mee af hoor!

Liefs Svtje

Terug
Bovenaan