wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Kleed me even aan, hapje eten in de stuurhut en na het eten ben ik er weer...

Svtje

Dankjewel sv'tje
Ik ga eerst even de stad in voor wat afleiding, moet ook nog de nodige boodschappen doen. Bedankt voor je uitnodiging!   Ik zal je iig geval toevoegen als je dat goed vind?
Eet smakelijk!

Liefs Anne

@ anne; hehe wat vervelend nou! Snap heel goed dat je je heel alleen en onzeker voelt nou! Weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik nu zou kunnen zeggen, ik hoop natuurlijk dat het toch goed gaat en dat je niet gaat vloeien. Wat denk je dat een arts er aan zou kunnen doen? Ik weet niet wat ze kunnen in dit soort situaties, ik denk vooral adviseren ofzo. Is de pijn wel al minder?
Hoop dat je wat afleiding hebt in de stad!!!
Ik zal vandaag ook regelmatig hier zijn, je mag mij ook toevoegen op msn!!
sukkie85@hotmail.com

Groetjes en heel veel sterkte!

Goedemorgen!
O het is al weer middag zie ik, maarja dat ritme van mij is nog niet helemaal wat het behoort te zijn.....

Anne, wat ontzettend naar dat je je zo onzeker voelt. Ook ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen en echt helpen kan ik je ook niet. Als ik de verhalen van de zwangere meiden hier hoor kan het best bij een gezonde zwangerschap horen. Maar ik weet natuurlijk niet of de kramp die jij voelt hetzelfde is dat jij zij hebben  gevoeld. Heel veel sterkte meis! Probeer een beetje te ontspannen en neem zeker die paracetamol. Het kan absoluut geen kwaad en als je het dan minder voelt maak je je ook automatisch minder zorgen.

Sukkie, lekker hoor afstuderen! Dan ben je helemaal mooi klaar voor een kleintje erbij! Dat je met me wilt ruilen in verband met mijn vakantie snap ik wel ;-) Jij bent lekker getrouwd en ik maak een soort met huwelijksreis, goed verdeeld toch ;-) Nee serieus, wij gaan echt een supermooie en luxe reis maken. Ben er eigenlijk wel een beetje trots op dat we dat kunnen doen. Heerlijk een klein maandje naar het verre oosten, over twee weekjes ben ik net geland......

Svtje, weer goed bereik? Kun je tenminste weer lekker meekletsen. Ik ga jullie nog missen als ik vanaf maandag weer lekker mijn weekje met zo'n 50 uur werken ga maken. Zoveel als nu ben ik immers nog nooit hier geweest. Zo zie je, ziek zijn heeft ook voordelen! Weet trouwens zeker dat die date van jou en Marijke helemaal goed gaat komen! Leuk hoor dat dit zo tot stand kan komen!

Wat mezelf betreft: nog geen ongie. Op zich niet raar, want ze horen maandag pas te komen. Vannacht echt beroerd geslapen van de krampen in mijn buik, was er dan ook van overtuigd dat het vanochtend zo ver zou zijn maar nee dus. We wachten wel weer geduldig af, iets waar ik gelukkig redelijk goed in ben.
Weet niet svtje of ik de vorige keren al 3 à 4 dagen voor m'n ongie last had van krampen, volgens mij in maart wel, maar ik weet niet zo goed meer.....
Wat wel apart is, is dat ik met name krampen heb als ik me ontspan en lig. En aangezien ik nu vrij veel lig vanwege het ziek zijn valt dat echt op. Als ik gewoon op ben, zoals nu, voel ik eigenlijk weinig. Maar vannacht echt aardige kramp hoor, geen gezellige kleine steekjes! Lijkt me toch niet dat dit iets anders kan betekenen dan de ongie die weer staat te trappelen.....

Zo dat was weer het eind van mijn ego-stukje. Iedereen een heel fijn weekend en Anne nogmaals heel veel sterkte meis.

x Lynn

@ Kidvos: Wat erg voor je meid, kan me heel goed voorstellen dat je er kapot van bent. En inderdaad, dan zie je hoe bijzonder en speciaal zo'n klein wondertje toch is! Sterkte!

@Anne: Ben je al terug van de stad? Ik leef zo met je mee, niet normaal dat je twee maanden achter elkaar zwanger raakt en dat je nu weer zo'n pijn hebt net als de vorige keer. Ongelofelijk gewoon! Ik hoop echt en duim met je mee dat t deze keer goed gaat. Probeer positief te blijven,das misschien wel t enige wat je tot maandag kunt doen...

Ben zelf nog steeds aan t wachten. Klusperiode is voorbij, wacht gewoon rustig af. T grappige is dak me er niet zoveel mee bezig wil houden maar in mijn onderbewuste schijnbaar wel. Ik heb deze week al twee keer gedroomd dak een positieve test had! Daarbij ben ik 3 kilo aangekomen en zijn mijn bosten gespannen. Ik snap er niks van, ben toch echt ongi geweest vorige periode. T duurde niet lang en t was niet heftig maar t was er wel! Heb zelfs nog n test gedaan en die was ook negatief. Ach, zolang ik niet misselijk wordt ben ik niet zwanger hahaha!

Meiden,succes voor alle wachters en klusplezier voor de vruchtbaren onder ons
Voor de zwangeren een rustig en misselijkheidsvrij-weekend!

Liefs Kwisjuh

Hey Anne,

Prima joh, voeg me maar gewoon toe! Hoop dat je in de stad wat afleiding hebt gevonden en dat je je wat beter mag voelen.Blijf aan je denken hoor, wij allemaal hier!

@Kwisjuh, gek joh toch wel klachtjes dus... wie weet joh, maar je NOD is nog wel even weg. Lekker veel afleiding zoeken in van alles en vooral hier komen schrijven he!

@Lynn, pff meis jij maakt lange werkdagen zeg, 50 uur per week. Kan me voorstellen dat dat weer even wennen gaat zijn na ruim een week ziek te zijn geweest. Wel fijn dat je in ieder geval weer op de bank zit en niet meer in bed ligt, is een goed teken. Tja wat betreft je klachten kan het alle kanten op he. Zou wel erg leuk zijn als het zo mocht zijn. Het is ook nog geen 19de natuurlijk, duim voor je dat de ongi weg mag blijven!

@Schuerke, weer even geleden dat we iets van je gehoord hebben, komt ook omdat er wel erg veel gekletst wordt hier natuurlijk. Alles goed? Met je moeder? Zo'n spannende tijd voor jullie! Denk ook aan jou en je familie hoor!

@Mamamski, we zijn alweer een dagje verder, nog maar 6 nachtjes tot je NOD!DuimDuimDuim!!!

@Sukkie, vond het erg gezellig op msn zonet, merk ook wel dat ik in het huishouden minder doe sinds msn maar ja haal het tot nu toe steeds wel weer in. Nu even rustig op msn dus maar even aan de strijk en de was opvouwen.

@Kidsvos, hoe is het met jou? Nog veel pijn gehad? Ben je nog wijzer geworden van je dokter? Leef met je mee hoor meis!

@Loeske, als ik me niet vergis ben jij lekker in Drenthe geweest, hoe was het daar? Leuke week gehad? Morgen je NOD, al iets bekend?

@Rianne, kom je hier nog wel eens langs meid?

@Klussers, go for it!

@Wachters, duim en wacht en tel mee af!

@Ongi-ers weg ermee en op naar nieuwe ronde!

@Alle meiden die het moeilijk hebben, hier kun je altijd terecht! We zijn er niet alleen in vreugdevolle tijden, maar ook met verdriet!

@Alle zwangeren, geniet ervan!

Lieve knuffel Svtje

Hoi Anne,
Wat verschrikkelijk voor je dat in deze onzekerheid zit. Hopelijk kom je het weekend een beetje door en kunnen ze je maandag meer duidelijkheid geven.
En ik maar zeuren over een paar wachtdagen...

Veel sterkte en ik hoop dat het er 'gewoon bij hoort!'
Mamamski

Lieve Anne,

Maak me zorgen om je omdat ik je hele middag niet meer online heb gezien. Hopelijk zijn je krampen afgezakt en ben je een beetje tot rust gekomen. Is je mannetje weer thuis inmiddels? Pas goed op jezelf meis en doe rustig aan!

Denk aan je en hoop echt dat het allemaal goed blijft gaan!!!

Knuffel Svtje

Terug
Bovenaan