Hey Anne,
Prima joh, voeg me maar gewoon toe! Hoop dat je in de stad wat afleiding hebt gevonden en dat je je wat beter mag voelen.Blijf aan je denken hoor, wij allemaal hier!
@Kwisjuh, gek joh toch wel klachtjes dus... wie weet joh, maar je NOD is nog wel even weg. Lekker veel afleiding zoeken in van alles en vooral hier komen schrijven he!
@Lynn, pff meis jij maakt lange werkdagen zeg, 50 uur per week. Kan me voorstellen dat dat weer even wennen gaat zijn na ruim een week ziek te zijn geweest. Wel fijn dat je in ieder geval weer op de bank zit en niet meer in bed ligt, is een goed teken. Tja wat betreft je klachten kan het alle kanten op he. Zou wel erg leuk zijn als het zo mocht zijn. Het is ook nog geen 19de natuurlijk, duim voor je dat de ongi weg mag blijven!
@Schuerke, weer even geleden dat we iets van je gehoord hebben, komt ook omdat er wel erg veel gekletst wordt hier natuurlijk. Alles goed? Met je moeder? Zo'n spannende tijd voor jullie! Denk ook aan jou en je familie hoor!
@Mamamski, we zijn alweer een dagje verder, nog maar 6 nachtjes tot je NOD!DuimDuimDuim!!!
@Sukkie, vond het erg gezellig op msn zonet, merk ook wel dat ik in het huishouden minder doe sinds msn maar ja haal het tot nu toe steeds wel weer in. Nu even rustig op msn dus maar even aan de strijk en de was opvouwen.
@Kidsvos, hoe is het met jou? Nog veel pijn gehad? Ben je nog wijzer geworden van je dokter? Leef met je mee hoor meis!
@Loeske, als ik me niet vergis ben jij lekker in Drenthe geweest, hoe was het daar? Leuke week gehad? Morgen je NOD, al iets bekend?
@Rianne, kom je hier nog wel eens langs meid?
@Klussers, go for it!
@Wachters, duim en wacht en tel mee af!
@Ongi-ers weg ermee en op naar nieuwe ronde!
@Alle meiden die het moeilijk hebben, hier kun je altijd terecht! We zijn er niet alleen in vreugdevolle tijden, maar ook met verdriet!
@Alle zwangeren, geniet ervan!
Lieve knuffel Svtje