wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Marijke
Bedankt voor het succes, jij ook succes komende maand!

Anne

dank je belgies!!!!

en sukkie weet je al iets ??????
ik duim voor je

xxx

Goeiemorgen meiden,

Wat een rust hier zeg, er zijn dagen dat je het niet bijgelezen krijgt en er zijn dagen dat je denk... wordt bijna saai  Iedereen druk bezig met van alles en nog wat, werken, klussen wachten tot je doordraait! Leef zo met iedereen mee!!!

@Anne, meis, wat spannend zeg! Snap heel goed dat je het wilt weten voor het weekend. Aan de andere kant, ben je dan niet bang als het zo is, dat je je mond voorbij praat? Ik wilde vrijdag eigenlijk graag testen, maar had vrijdagavond verjaardag met heel mijn familie dus heb ik uit zelfbescherming zaterdag pas getest. Je moet in ieder geval lekker doen waar jij je goed bij voelt! Keep my fingers crossed!!!

@Sukkie, ben zo ontzettend benieuwd of je al getest hebt, of jezelf nog hebt kunnen inhouden? Hoe voel je je? Al kwaaltjes? Zo spannend, zou zo leuk zijn!!! Ook voor jou heel hard aan het duimen hoor meis,hou ons op de hoogte!!!

@Marijke, wij houden het hier wel draaiend he

Allemaal een dikke knuffel en denk aan jullie!

Svtje

Schippersvrouwtje
Ik weet niet of ik me mond zou kunnen houden, mijn vriendin is namelijk bijna vier maanden zwanger, dus mocht het positief worden dan denk ik dat we het wel leuk is als we dan met zn vieren een geheim hebben. Echt niemand weet dat wij er mee bezig zijn.
Maar ik denk zelf dat het niet zo is, heb echt verder nergens last van, aan de andere kant zolang ik niet ongi ben kan het nog alle kanten op.
Als ik vrijdag niet test moet ik tot dinsdag wachten, aangezien we pas maandag thuis komen en denk niet dat ik zolang geduld heb.
Het zal jammer zijn als ik het weekend ongi zou zijn, want ik dacht dat ik dat sowieso niet zal zijn, maar dat heb je niet voor het zeggen helaas. De keren dat ik nu ongi ben geweest zonder pil, heb ik er behoorlijk wat last van gehad.

Zijn er nog meiden met nieuws?
Ik zal voor iedereen vierkant duimen die in dezelfde situatie verkeerd als ik.

Verder iedereen heel veel succes met wachten, klussen en natuurlijk met zwanger zijn!

Groetjes Anne

hoi meiden

zit net even metmijn agenda op schoot dit is mijn geheime agenda hihi met alles over de klusdagen enzo heb ik gewoon mijn vruchtbaarste dag vrijdag hihi heb zoveel afleiding gehad dat ik hetvergeten ben haha maar wel om de dag geklust en voel nu wel wat steekjes in mijn onderbuik vandaar dat ik ff kijk en met ene cyclus van 28 dagen dan zou het nu idd al kunnen dus heel spannend hier o hoop het zo dat ik een smile neer mag zetten die 2 weken wachten duurt weer veel te lang ben ik bang maar stel mezelf sterk op net als alle andere meiden
ga zo ff werken dan heb ik wat afleiding gelukkig maar

xx

o ja iedereen succes met waar ie mee bezig is klussen wachten of zwanger zijn ik duim voor ons allemaal dat het een vruchtbare maand is

xx

Dames!

Hier op dag 31 nog geen ongi te zien... heb eigenlijk ook geen kwaaltjes meer! beetje last onderin mijn buik... al dagen.. kan van de ongi zijn maar dan heb ik meestal een ander gevoel! najaa ik wacht nog maar even af! zal binnenkort wel doorzetten...

Iemand nog leuke nieuwtjes?

Terug
Bovenaan