wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hey lieve meiden,

Heb jullie niet in de steek gelaten hoor!!! Kan ik niet, vind jullie veel te leuk! Was alleen zo ontzettend moe gister dat ik de energie niet had om te reageren op het forum. Wel even op msn gezeten gisteravond en geloof dat Marijke jullie op de hoogte heeft gehouden. Erg lief Marijke!!!

Vandaag weer naar boord gereden, zijn er net, dus nu is het echt : Baby aan boord! Ben 's morgens niet super misselijk, maar ook zeker niet op  mijn fitst. Verder alles goed gelukkig.

Genoeg over mij, nu ga ik lekker op jullie reageren! Heb jullie verwaarloosd namelijk. Ben sinds ik me aangemeld heb hier alleen maar afwezig geweest als we in La France waren.

@Jt, leuke tip, oei ik groei zag em liggen in de winkel toen ik krijg nou tieten heb gekocht. Ga er van de week lekker in beginnen. Leuk dat jij em ook gekocht hebt, kunnen we het er over hebben. Heb gister heel lang op balkon gezeten, maar tenzij je op een scooter langs bent geweest of in een busje heb ik je niet gezien???

@Chanti, inderdaad erg leuk dat ik nu voor spulletjes kan gaan kijken. Kopen sowieso nog niet hoor, alleen dan ff dat boek. Liep in de Prenatal gister en voelde me er zo gek, net alsof het niet voor mezelf was. Dan zie je meiden met dikke buik en dringt het ineens tot je door, dat als alles goed mag gaan ik over een paar maanden ook zo'n dikke buik heb. Zo gek, wel super natuurlijk!

Heb je nog genoten van het zonnetje? Goed dat je zo geklust hebt, hoop echt voor je dat het spoedig resultaat mag hebben, volgens mij is dit wel een vruchtbaar forum aan het worden. Duim hard voor je!!!

@Poohh, dankjewel meis! Leuk dat iedereen zo meeleeft, ik ook met jou/jullie hoor!!!

@Sanne, kan natuurlijk ook zijn dat je test negatief was omdat je lichaam nog te weinig hcg heeft aangemaakt. Je had het er over dat je het zo warm had, ik zelf had en heb het nog steeds met vlagen heel erg koud, vooral mijn handen en voeten zijn net ijsblokjes af en toe. Duik 's avonds met een dikke pyjama en een dekbed op de bank. Verschilt natuurlijk ook weer per persoon hoor. Meis duim voor je hoor!!! Hou ons op de hoogte! Ook dat chaotische herken ik wel, kom niet zo goed meer uit mijn woorden, is maar goed dat jullie mij via forum en msn "spreken".

@Sukkie, Dankjewel meis voor je felicitaties!!! Lief dat je er zo aan gedacht hebt.   Ben erg benieuwd naar het boek,ligt naast me om gelezen te worden, maar eerst ff op mijn forumvriendinnetjes reageren! Vandaag is dus je 31ste dag, spannend meis! Zelf had ik op dag 29 stipje roze, maar verder kwam er niks. 's avonds met mannetje besloten om de volgende ochtend te testen, vooral omdat ik mezelf zo anders voelde. Mijn tepels bleven maar zeer doen, heel veel afscheiding en ongi gevoel af en aan. Had eigenlijk tot de 31ste dag willen wachten, maar werd zo gek van mezelf. Hoop dat jij goed nieuws voor ons hebt zeer binnenkort!!! Leef zo met je mee!!!

@Senorita, ben zo benieuwd, hoe het was bij de gyn? Heb al beetje met Marijke op msn gekletst, maar wil je verhaal natuurlijk graag even horen. Hoe was het? Beetje gerustgesteld? Heb aan je gedacht hoor in de auto vanochtend. Is je mannetje nog meegeweest?

@Lynn, Dankjewel voor je felicitatie!!!, snap je zo goed, dat je wat afstand moet/wilt nemen. Ben er zelf ook zo veel mee bezig en mee bezig geweest dat ik nauwelijks tijd nam om andere dingen te doen. Bij mij geen werk, wat me af kan leiden, dus heb mezelf ook wel voorgenomen om er iets minder mee bezig te zijn (het forum en msn) niet omdat ik nu zwanger ben en jullie niet meer nodig heb hoor! Absoluut niet, maar omdat het zoveel aandacht en energie vraagt. Was er gister gewoon echt te moe voor! Hoop dat je je nu wat beter op je werk kunt concentreren en dat je wel gezellig mee blijft kletsen zo af en toe?

@Anne/Belgies, dat je test negatief was zegt inderdaad nog niet zoveel, het is pas definitief niet zo, als je ongi wordt wat mijn denken betreft. Hcg kan nog te laag zijn. Ongi gevoel had ik ook ongeveer al een week van tevoren, had zelf 2 april mijn NOD. Verder heel veel last van kou en afscheiding, ook echt zere tepels en misselijk na het eten. Hoop zo voor je dat het ook bij jou binnenkort raak mag zijn!!! Duimen draaien overuren.

Was bij Jt volgens mij die op NOD negatief testte en week later positief, dus kan nog alle kanten op meiden!!!

Ook ik wil meer smileys zien, treed gewoon in de voetsporen van Marijke met haar legendarisch tekst, wie weet brengt het geluk!

@Alle wachters, duim mezelf 3 x in de rondte!!!

@Alle klussers, maak er wat van!!!

Een hele dikke knuffel Svtje

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

sitty
25
1
1
  6 maart

jacqsenna
22
1
2
12 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

nod's april

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

schippersvrouwtje 1984
24
6
1
2 april

_angel_80
28
3
1
3 april

belgies
28
3
1
3 april

sanne88
21
1
1
4 april

sukkie_85
23
2
1
7 april

midanie
25
1
1
10 april

dejong1970
38
2
2s
12 april

kidsvos
22
1
3
14 april
 2 april

lynn
29
2
1
21 april

loeske86
21
2
1
23 april

kwisjuh
29
2
1
25 april

marijke_en_richard
21
3
1
25 april

schuerke
26
3
1
27 april

stefanie (baby23)
23
2
1
28 april

poohh
24
2
1
28 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

stephanie89
ja
ja
?

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
28-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
10-12-09

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1ste afspraak

alyssa

stephanie

j-t
02-04-09
24-04-09
14-05-09
1ste afspraak bij huisarts
echo!!!
controle huisarts

senorita
07-04-09
1ste afspraak

schippersvrouwtje
?
?
Zo het schema ook weer even een beetje naarboven gehaald, dan is het makkelijker om te zien wie wanneer NOD heeft en al overtijd is!

xxx

hallo dames,

sorry sorry sorry sorry en nogmaals sorry dat ik zolang niks van   me heb laten horen maar heb het zo ontzettend druk gehad dat ik zelfs geen van mijn vrienden de afgelopen 2 weken heb gesproken.
heb in 2 weken tijd 8 avonddiensten gewerkt 1 vroege dienst en zit nu midden in mijn nachtdienst.
na de nachtdienst van vanavond ben ik weer als het goed is een beetje in mijn normale ritme en kan ik gelukkig weer een beetje mijn sociale contacten onderhouden en daar horen jullie dames natuurlijk ook bij.

ik heb een klein beetje terug kunnen lezen met een slaperig hoofd en wat lees ik tot mijn heerlijke verbazing
SCHIPPERSVROUWTJE hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap meid geniet er lekker van

en hier zijn mijn duiveltjes weg en ga ik weer eens flink aan de slag om een smiley te kunnen verdienen. de rest van de dames als ik iets vergeten ben sorry

dikke x shar

Hey Shar,

Dankjewel meis voor je felicitaties. Had je al gemist!!! Fijn dat je hierna weer in een ritme zit waarbij je weer lekker mee kan kletsen! Fijn dat jouw ongi weer over is, nu kan je er weer lekker voor gaan!

Marijke heeft een banner voor me gemaakt, kreeg het niet voor elkaar, ga hem hieronder even uitproberen, hoop dattie het doet.

Marijke you are the best!!! Hij doet het.

Dikke knuffel Svtje

hey allemaal

word helemaal verlegen van alle lof van schippersvrouwtje hihi
zo heb net ff lekker ongezond gedaan een patatje met een berehap en zit propvol dr van en normaal altijd 2 dingen erbij al het er geen drie waren dus is ook neit gek dat ik dik werd haha dit was gewoon puur voor het lekkere en heb er van genoten hihi morgen weer een sonja dag hoor af en toe moet je jezelf kietelen
meiden ben super nieuwschierig naar alle wachters want ik hoop op veel smilies en zelf ben ik hard aan het klussen om hier ook maar een smile te plaatsen maar eerst in ondertrouw hihi das nog maar 8 dagen en dan nog maar  10 tot de nod pff wat duurt dat lang zeg kan nu al niet wachten tot die test positief is haha

xx

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zou het leuk vinden met jullie mee te schrijven.
Ik en mijn man  zijn sinds deze maand bezig met zwanger worden voor een tweede kindje. Onze dochter is nu ruim 18 maanden. Lijkt me zo leuk als zij straks een broertje of zusje heeft. Mijn man heeft een tijdje getwijfeld of hij nou al  voor een tweede kindje  wou  gaan maar  sinds kort  zegt hij ook JA :)
Ik  ben al een tijd gestopt met de pil. Mijn laatste ovulatie was op 2 april en mijn eerstvolgende nod is 17 april. Bij mijn dochter was ik in de vierde ronde zwanger geworden. Spannend! Deze keer kan het natuurlijk heel anders gaan.
Ik  heb me  in  het schema toegevoegd.

Groeten van Dora (is niet mijn  echte naam)

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

sitty
25
1
1
  6 maart

jacqsenna
22
1
2
12 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

nod's april

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

schippersvrouwtje 1984
24
6
1
2 april

_angel_80
28
3
1
3 april

belgies
28
3
1
3 april

sanne88
21
1
1
4 april

sukkie_85
23
2
1
7 april

midanie
25
1
1
10 april

dejong1970
38
2
2s
12 april

kidsvos
22
1
3
14 april
 2 april

Dora the Explorer
30
1
2
17 april

lynn
29
2
1
21 april

loeske86
21
2
1
23 april

kwisjuh
29
2
1
25 april

marijke_en_richard
21
3
1
25 april

schuerke
26
3
1
27 april

stefanie (baby23)
23
2
1
28 april

poohh
24
2
1
28 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

stephanie89
ja
ja
?

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
28-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
10-12-09

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1ste afspraak

alyssa

stephanie

j-t
02-04-09
24-04-09
14-05-09
1ste afspraak bij huisarts
echo!!!
controle huisarts

senorita
07-04-09
1ste afspraak

schippersvrouwtje
?
?

Hey Dora,

Welkom, het is hier heel gezellig en bij vragen echt druk. Klets lekker mee! Nog maar 10 dagen tot je NOD dan, spannend hoor, net als voor de rest ga ik voor je duimen!

X Svtje

Dank je Svtje! En nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!
x Dora

Schippersvrouwtje,
Er is inmiddels nog steeds niets te zien, nog wel steeds een ongi gevoel, maar niks te zien, dus nog maar even afwachten.
Heb besloten om tot vrijdag te wachten voor ik weer een test doe ( als er nog niks te zien is), want we gaan gezellig een weekendje weg met vrienden en doe het dus liever voor die tijd. Ze weten namelijk van niets dat we op dit moment een kinderwens hebben.
Die dagen doen wel lang zo, maar is niet anders...
Heb alleen sinds vandaag wat meer last van afscheiding, maar kan natuurlijk ook betekenen dat het er aan zit te komen.
Bedankt voor al het duimen!

Sukkie
IK ben uitgegaan van de langste cyclus en deze was 30 dagen, dus gisteren was de 31e dag.
Voor jou ook spannend hoor, heb je al ergens last van?

Voor iedereen ook aan het wachten is, veel geluk en hou het geduld.

En voor iedereen die de vruchtbare dagen ingaan veel succes...

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan