A
Anoniem
Guest
quote: vieguh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2009 16:24:55&apos
);
Hallo allemaal,
Ik zal mee eerst even voorstellen.
Ik ben ilse en ben net getrouwd.
Wij willen graag aan ons eerste kindje beginnen en kwam zo op jullie forum terecht.
Ik zie dat het een hechte club is waar ik mij bij aan mag sluiten.
Ik ben net gestopt met de pil en klaar met mijn menstruatie en ben dus bezig met de eerste ronde.
Alleen heb ik wel wat vraagjes want ik ben er nog niet zo in thuis. Wat bedoelen jullie met NOD?
Zal waarschijnlijk heel voor de hand liggend zijn maar toch.
Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat bij ons.
Aan alle meiden die zwanger zijn wil ik veel succes wensen en mijn felicitaties geven.
Greetz
hoi ilse
wat leuk dat je ons komt vergezellen met al je verhalen het is ook zo spannend om te stoppen met de pil daar weten we hier alles van hihi
nod is de niet ongesteldheidsdag dus de dag dat je ongesteld zou moeten worden maar hoopt van niet zeg maar
als je je leeftijd geeft en de datum van de nod dan zetten we je er in de lijst bij
succes met klussen (in bed) we hebben overal woorden voor hihi
xxx
marijke
Hallo allemaal,
Ik zal mee eerst even voorstellen.
Ik ben ilse en ben net getrouwd.
Wij willen graag aan ons eerste kindje beginnen en kwam zo op jullie forum terecht.
Ik zie dat het een hechte club is waar ik mij bij aan mag sluiten.
Ik ben net gestopt met de pil en klaar met mijn menstruatie en ben dus bezig met de eerste ronde.
Alleen heb ik wel wat vraagjes want ik ben er nog niet zo in thuis. Wat bedoelen jullie met NOD?
Zal waarschijnlijk heel voor de hand liggend zijn maar toch.
Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat bij ons.
Aan alle meiden die zwanger zijn wil ik veel succes wensen en mijn felicitaties geven.
Greetz
hoi ilse
wat leuk dat je ons komt vergezellen met al je verhalen het is ook zo spannend om te stoppen met de pil daar weten we hier alles van hihi
nod is de niet ongesteldheidsdag dus de dag dat je ongesteld zou moeten worden maar hoopt van niet zeg maar
als je je leeftijd geeft en de datum van de nod dan zetten we je er in de lijst bij
succes met klussen (in bed) we hebben overal woorden voor hihi
xxx
marijke