wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

quote: vieguh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2009 16:24:55'));

Hallo allemaal,

Ik zal mee eerst even voorstellen.
Ik ben ilse en ben net getrouwd.
Wij willen graag aan ons eerste kindje beginnen en kwam zo op jullie forum terecht.
Ik zie dat het een hechte club is waar ik mij bij aan mag sluiten.
Ik ben net gestopt met de pil en klaar met mijn menstruatie en ben dus bezig met de eerste ronde.
Alleen heb ik wel wat vraagjes want ik ben er nog niet zo in thuis. Wat bedoelen jullie met NOD?
Zal waarschijnlijk heel voor de hand liggend zijn maar toch.

Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat bij ons.
Aan alle meiden die zwanger zijn wil ik veel succes wensen en mijn felicitaties geven.
Greetz

hoi ilse
wat leuk dat je ons komt vergezellen met al je verhalen het is ook zo spannend om te stoppen met de pil daar weten we hier alles van hihi

nod is de niet ongesteldheidsdag dus de dag dat je ongesteld zou moeten worden maar hoopt van niet zeg maar
als je je leeftijd geeft en de datum van de nod dan zetten we je er in de lijst bij
succes met klussen (in bed) we hebben overal woorden voor hihi
xxx
marijke

@ Poohh
Ja, idd t is wel spannend als je NOD dichterbij komt. Ik voelde vanmorgen nog niks, maar vanmiddag had ik wat roze bij afvegen en lage rugpijn en krampjes. Lijkt dus toch op ongi....maar daarna niks meer gezien. Ik wacht t gewoon ff af maar verwacht er niet teveel van. Misschien ben ik morgenvroeg zo ongesteld als een reuzenrad!

@ Senorita
Ja, das ook echt K*t dat t allemaal zo op elkaar lijkt....wordt er niet makkelijker op hahaha!

@ iedereen
Heb vandaag maar eens van die ovulatietesten besteld. Al voel ik mijn eisprong wel, toch wil ik even tjekken of t allemaal wel klopt wat mijn lichaam mij verteld...Ik heb er al wel wat over gelezen, maar heeft iemand er ervaring mee? Vast wel hihi ik zit tenslotte  hier op een zwangerschaps forum! Moet ik die dingen de hele maand gebruiken? Kan ik me haast niet voorstellen,dan wordt t wel een dure bedoeling!
Als t goed is komen ze morgen binnen,maar eerst wachten tot mijn (vermoedelijke) ongi over is...

@ Anne
Wat fijn dat je al eerder voor de echo kunt, al is het inderdaad nog wel even wachten. Maar nu je weet dat je krampen van je darmen komen en je geen bloed verloren bent hoop ik dat je er al wat meer van kunt genieten. Ik denk aan je meis!

Iedereen een fijne avond!

liefs Kwisjuh

hallo meiden,bedankt voor jullie reactie's!
@marijke
Ik ben 27 jaar en mijn eerste, ja ja komt ie, NOD zou rond 17 juni moeten zijn.

Ik vind het best spannend allemaal omdat ik natuurlijk niet weet wat te verwachten. Kijk ik weet natuurlijk wel hoe en wat maar als het jezelf aangaat dan is het toch spannend.

Hoi Allemaal,

Wat grappig dat dit forum bestaat, erg leuk om jullie verhalen te lezen.
Ik ben zelf 26 jaar en wij zijn nu net bezig om voor de 1e keer zwanger
te worden. Mijn 1e NOD (jaja, ik heb me goed ingelezen) is denk ik 14 juni.
Ik heb de pil niet afgebouwd en ga uit van een hele regelmatige menstruatie
van 28dgn, we zullen zien. Jullie allemaal veel succes met het klussen,
hopen dat het snel tot een mooi kunstwerkje leidt!

Groetjes,
Isa

hoi Isa,

leuk te lezen dat je nu in het zelfde schuitje zit als ik.
Ik ben ook net bezig met klussen (zonder pil natuurlijk) en hoop dat het allemaal lukken mag.
Ik ben ook net gestopt met de pil en weet dus ook niet hoe mijn cyclus precies is. Ben wel een keer eerder gestopt met de pil en was toen gelijk weer na 28 dagen ongeveer ongi. Hoop dat dat nu weer het geval is.
Klussen nu net zo als eerst niets meer en niets minder dus zullen er altijd wel soldaatjes liggen te wachten op mijn egg hihi.
Succes ermee en voor de rest van de meiden natuurlijk ook.
Greetz Ilse

hey hoi allemaal
eerste welkom voor de nieuwe hier
als ik goed heb gelezen 2 nieuwe?!
ilse en vlie....

even nieuws van mij
ik heb gister eens weer een zwangerschaptest gedaan en wat ik wel had verwacht aangezien de zwangerschap klachten niet weg zijn.
nog 2 strepen en ook nog donker ook, de test streep zelfs donkerde dan de controle streep.
ik de huisarts vanochtend gebeld: ja kan wel langs komen en daar nog een test doen maar ben er zeker van dat die het zelfde aan geeft.(tenminste dat lijkt me wel)
dus zeg ze kan de verloskundige wel bellen.
dus dat ga ik vanavond ook even doen die hebben dan telefonische spreekuur.
mijn klachten worden ook niet minder die lijken alleen iets erger te worden. gisteravond ook zo misselijk als wat zelfs even boven de wc gehangen maar kwam net niks.
jeuk aan me borsten gekregen.
we zullen wel horen wat ze zeggen vanavond.
groetjes van mij

Terug
Bovenaan