Goeiemorgen lieve meiden,
Was jullie niet vergeten hoor, schaam me diep, heb echt een paar dagen niks van me laten horen. De reden... voelde me prut en internet was dat ook, om de 5 seconden viel het weg en had ik een groot stuk getypt kon ik het niet meer kopieeren om het te behouden dus was er even klaar mee. Maar nu ben ik er weer hoor! Ga lekker even op mijn gemakje teruglezen en dan op iedereen reageren. Heb jullie wel gemist hoor!
Even bij het begin beginnen, voel me zelf gelukkig stuk beter, mijn mond is nog niet helemaal goed, maar wel zover dat ik weer iets kan kauwen. Ben de appelmoes en brinta en cup a soup wel beetje zat ondertussen.
Zag dat ik behoorlijk achterloop met berichtjes dus ga even helemaal vanaf de vorige pagina beginnen:
@Jt, heb mijn multivitamientjes gister gehaald, de eerste net op, centrum speciaal voor zwangere vrouwen. Net ook gelijk even een smoothie met sinaasappel en banaan op dus moet helemaal goedkomen! Nog even thuis, dus wel lekker hoor! Ga waarschijnlijk sowieso niet gelijk mee naar boord, maar stap in Nederland ergens op, moeten zo'n eind rijden hoe de planning nu is. Leuk hoor dat je lekker geshopt hebt, heb zelf ook al een en ander ingeslagen qua positiekleding bij de prental, heerlijk!
@Roselien, wat een heftig verhaal meid, je hebt al veel meegemaakt. Ik hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven en dat je maar snel zwanger mag zijn van zo'n prachtig klein wondertje!!!
@Mamamski, spannend hoor! Denk aan je en duim voor je! Geeft niet hoor dat je er niet altijd kunt zijn, iedereen heeft z'n eigen drukke leventje. Gewoon af en toe gezellig langskomen en meeschrijven!
@Kwisjuh, wat een verhaal meis, gezellig hoor! De BBQ was super, heb zelf niet veel gegeten, maar was errug gezellig en mijn mannetje vond het erg lekker dus helemaal goed! Mijn mond gaat nu beter en voor de rest voel ik me goed. Behoorlijk moe, maar slapen is echt een wondermiddel daarvoor Ben erg benieuwd of jij ons goed nieuws gaat brengen meid! Hoop het zo voor je!!!DuimDuimDuim Ps: dank voor je tip: www.omaweetraad.com, altijd handig!!!
@Anne, tuurlijk mag je hier spuien, daar zijn we voor hoor! Heb het boek van Claudia de Breij, uitgeleend aan Marijke op het moment, vond het wel leuk, maar hou van wat minder grof in de mond, das natuurlijk persoonlijk. Misschien denk jij er heel anders over. Pepermuntjes en gewone cola (geen light) zijn ook goed tegen misselijkheid! Zeker als je in de auto zit is een pepermuntje geen overbodige luxe! Althans bij mij dan. Wat heerlijk dat je eerder mag komen voor je termijn echo, duurt nog steeds lang, maar minder lang moet je maar denken! Fijn dat ze rekening houden met je!
@Sukkie, al die buiken om je heen maken het verlangen alleen maar groter denk ik. Je wilt zelf zo graag, dus je ziet er ook meer en alles wat maar met zwanger worden te maken heeft valt je extra op. Zou heerlijk zijn als het klussen bij jullie tot een positieve test mag leiden! DuimDuimDuim!!!
@Schuerke, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, beter laat dan nooit he! Zag dat je je leeftijd aangepast had dusse vandaar. De storm was inderdaad enorm, is ook al weer even geleden, maar dat krijg je als je paar dagen niet reageert . Hoe is het allemaal met je moeder? Was het oppassen op je neefje en nichtje leuk?
@Marijke, zit al gezellig met je op msn dus ga niet uitgebreid reageren. Gaat beter en ben blij dat het bij jou ook beter gaat! Hebben elkaar vrijdag wel een beetje ziek gemaakt geloof ik. Al vind ik onze date zeker voor herhaling vatbaar!!!
@Senorita,fijn hoor meis dat de verbouwing achter de rug is. Is sowieso altijd al puinhoop en als je dan zwanger bent wil je helemaal niet in de zooi zitten. Tja die mannetjes van ons hebben het niet gemakkelijk hoor, dat probeer ik mezelf elke keer maar voor te houden. Al vind ik wel dat ze het makkelijker hebben als je kijkt dat wij een bevalling moeten doorstaan! Wel goed smeren he, in de zon! Ukkie moet niet verbranden!!! Jij hebt zeker abonnement op echo maken, waar kun je die krijgen? Zoeen wil ik ook wel!Lekker hoor dat de echo goed was, wel gek dat ze bij jou nog steeds niet precies weten hoe ver je bent. Extra spannend dus eigenlijk! Meis, pas goed op jezelf he, hoop je weer wat vaker tegen te komen op het forum of op msn, gezellig! Zou wel heerlijk zijn he, als je je beeb kon voelen! Lijkt me zo bijzonder!
@Baby23, meid, wat fijn dat je echo goed was. Lekker toch, dat je nog een echo krijgt. Gewoon laten gebeuren hoor! Balen dat je last hebt van suiker. Hoop dat je een voorspoedige zwangerschap mag hebben! Hou ons op de hoogte!
@Loeske, zag dat je me toegevoegd had op msn, gezellig!Als je er bent laat ik je de echo's zeker zien! Mond gelukkig beter en veel vitamientjes tot me aan het nemen!
@Poohh, heel spannend bij jou!!! DuimDuimDuim hoop het zo voor jullie, na al dat geklus!
@Zonnetje, spannend ook voor jou! Je lichaam kan je maar vervelend voor de gek houden he! een ongi is goede tijding laten we maar zeggen. Al kan het natuurlijk zijn dat je ongi na het stoppen van de pil eerst even goed op gang moet komen. Hoop ook voor jou op goed nieuws hoor meid!
@Vieguh, van harte welkom bij het allergezelligste topic van dit forum! Klets lekker mee, hier is altijd wel wat te beleven. Meis, denk dat je het berichtje van Kidsvos niet helemaal goed gelezen hebt. Je kon het ook niet weten, maar ze heeft kort geleden een miskraam gehad en waarschijnlijk dat daardoor het hcg hormoon nog aanwezig is.
@Isa83, voor jou hetzelfde als voor Vieguh, hier erg gezellig, babbel lekker met ons mee!
@Kidsvos, balen meis, dat je niet zo goed weet waar je aan toe bent! Hoop dat de dokter je uitsluitsel kan geven! Denk aan je hoor!!!
@Shar, hoe was je afspraak bij de verloskundige? Alles goed gegaan?
@Mie_pie, hoe was jou afspraak bij de verloskundige?
We zijn inderdaad al weer toe aan een deel 4, heb er even met Marijke over gehad en dezelfde naam is wel het handigste denken wij (andere meningen zijn welkom hoor) niet dat wij het forum leiden namelijk!
naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi
chanti_85
24
1
1
19 maart
nod's mei
naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/
kidvos
23
2
3
2 mei
mk
shar25
25
2
1
5 mei
anne/belgies
28
4
1
12 mei
rianne_82
26
2
1
14 mei
11 mei
dora the explorer
30
2
2
15 mei
11 mei
loeske86
22
3
1
17 mei
14 mei
midanie
25
2
1
18 mei
20 mei
lyn79
29
3
1
19 mei
21 mei
zonnetje4
25
1
2
20 mei
mamamski
24
1
2
22 mei
kwisjuh
29
3
1
27 mei
poohh
24
3
1
28 mei
sanne88
21
3
1
31 mei
nod's juni
naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/
roselien
38
2
3
3 juni
dora the explorer
30
3
2
9 juni
loeske
23
4
1
9 juni
schuerke
27
4
1
10 juni
sukkie_85
23
4
1
12 juni
kidsvos
23
1
3
rianne_82
26
3
1
14 juni
isa83
26
1
1
14 juni
vieguh
27
1
1
17 juni
lyn79
29
4
1
20 juni
midanie
26
3
1
22 juni
zwangeren
naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum
_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09
senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?
j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09
schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
07-12-09
channiel
Vriend niet, ikzelf ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)
marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010
shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010
stefanie/baby23
05-01-2010
anne/belgies
ja, maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2009
afspraken bij verloskundige
naam
datum
waarvoor?
_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige
j-t
14-05-09
controle huisarts
senorita
25-05-09
afgesnoepte echo
schippersvrouwtje
24-06-09
controle verloskundige 14.00
channiel
?
?
marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige
shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00
baby23 stephanie
?
?
anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho
wat word het?
naam
eigen idee
meisje
jongen
miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet
x
x
jt
xx
x
senorita
xx
x
schippersvrouwtje
een meisje!!!
x
x
channiel
x
xx
marijke_en_richard
een jongen!!!
x
x
shar_25
xx
x
baby23
xx
x
anne/belgies
nog geen idee !!
x
Zo schema weer aangepast, Vieguh en Isa, dames jullie staan erin! Roselien geloof dat het je 2de ronde was, heb ik ook even aangepast (maar niet meer teruggelezen dus als het fout is even zeggen hoor)
Allemaal een fijne dag! Hopelijk komen er binnenkort een aantal smileys binnenrollen, nooit teveel namelijk!!!
Ga nu lekker even uitrusten van al dat reageren
Tot snel weer meiden!
Een dikke knuffel Svtje