wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Goedemorgen Dames,

Nou heb ik toch ergens last van.. maar ik weet niet wat ik ervan moet denken.. Heb sinds gister (of misschien pas bewust gemerkt) steekjes links onderin mijn buik. Precies waar de beeb zit (we hebben een doptone, die kleine zit altijd in z'n hoekje). Dus ik vannacht googlen op mijn telefoon, je moet wat als je wakker bent, en kwam ik uit op het voelen van de baby... Dat het toch al vaak voor komt vroeg in de zwangerschap. Ik ben 100% zeker dat het mijn darmen niet zijn, sowieso veel te laag. Dus of het ene of k moet me zorgen maken.. Vreemd..

@ Kwisjuh: Alles wijst ook op een zwangerschap.. Is zo lekker lullig, de meeste sympthomen zijn hetzelfde! Ik duim voor je :)

@Stephanie: Wat fijn om te zien he, zo'n kloppend hartje! De termijn echo is helemaal leuk, rond die week kun je hem/haar druk tekeer zien gaan.

@Loeske: Succes met de verbouwingen.. Ik ben er echt letterlijk depressief van geworden.. hahaha!

@Belgies: Meid, die kouheid heb ik ook heel erg gehad, ik lag gewoon op de bank met een deken.. Belachelijk maar ja haha. En ik was ook op mijn dood dat ik zou moeten overgeven.. Ik kan dat dus ECHT niet.. petje af voor de misselijke dames hier echt waar. Maar het kan dus anders belgies, want ik heb 1xs gespuugd en weet zeker dat het aan het eten lag! En wat betreft die echo's, ik heb een afwijking. Achteraf helemaal niet erg voor de zwangerschap pas vanaf 30w. Maar ja. Als je veel echo's wilt gewoon blijven bellen, heb ik ook gedaan. en mijn termijn verschilde elke week. Maar omdat we zoveel (gratis) echo's hebben gehad gaan we de traditie voortzetten en dus in Juni een pretecho. Ik hoop dat je snel kunt gaan meid, echt waar. valt er een last van je schouders.. althans een deel. 2 uur later maak je je weer druk maar dat zal bij het moeder worden horen;)

@Pooh: Denk aan je! Lang leve het maagzuur zullen we maar zeggen;)

Tot snel,

Liefs Senorita

Dames

Denk dat ik ong ga worden wat bruinige afscheiding vanmorgen sorry voor de vieze details
hou jullie op de hoogte.

@spannend seniorita

Groetjes poohh

hey senorita

leuk om te horen dat het zo goed met je gaat! lekker de 13 weken voorbij hopen dat je snel die moeheid overheen bent

als je nog tijd hebt vandaag ben op msn mischien kunnen wedaar nog ff bijkletsen

xxx

Hey meiden,

Ik zit nog steeds in mijn wachtdagen 20 mei was mijn NOD ik heb daarna getest nagatief en 2 dagen erna weer negatief.
Nu ben ik precies 1 week overtijd en heb besloten morgen ochtend voor de laatste keer te testen.
Ik ben benieuwd ik ga er maar niet vanuit.
Bij mijn eerste kindje was ik een maand gaan ontpillen en was ik daarna in 1 x zwanger.
Dit keer ben ik niet gaan ontpillen dus misschien is mijn cyclus nog niet helemaal in orde....
Ik vind het wel spannend..

liefs Zonnetje4

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's mei

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

kidvos
23
2
3
  2 mei
 mk

shar25
25
2
1
  5  mei

anne/belgies
28
4
1
12 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei
 11 mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

11 mei

loeske86
22
3
1
17 mei
 14 mei

midanie
25
2
1
18 mei
  20 mei

lyn79
29
3
1
19 mei
  21 mei

zonnetje4
25
1
2
20 mei

mamamski
24
1
2
22 mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

poohh
24
3
1
28 mei

sanne88
21
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38

3
   3 juni

dora the explorer
30
3
2
  9 juni

Loeske
23
4
1
9 juni

Schuerke
27
4
1
10 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni

kidsvos
23
1
3

rianne_82
26
3
1
14 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
07-12-09

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

anne/belgies
ja, maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2009

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
14-05-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
27-05-09
intake gesprek verloskundige 09.45

channiel
?
?

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00

baby23 stephanie
?
?

anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

channiel

x
xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

anne/belgies
nog geen idee !!
x
Ha Dames

Heb de lijst weer aangepast, want heb zojuist de verloskundige gebeld.
Ik mag twee weekjes eerder komen voor de termijnecho, namelijk 24 juni, vandaag over vier weekjes! Duurt alsnog wel erg lang, maar dan konden ze met zekerheid iets zien, zei ze.

Senorita, dan is dat ook te wijten aan het feit dat het met zwanger zijn te maken heeft.
Maar het is verders niets ernstigs, omdat je zegt pas vanaf zo'n 30 weken?

Verder voel ik me prima, alleen doodmoe en vandaag knallende koppijn (heb ik bijna nooit), gaat wel weer over. Ik denk dat het toch wel door de spanning komt, maar nu kan ik ergens naartoe leven.
Verder rommelt het wat in mn buik en darmen zijn nog steeds van slag.
Ik ga nu even de stad in, want een collega komt bij ons eten, we hebben vanavond vergadering, bah!! Maar ik ga mn mond houden hoor, tot nu toe heb ik er geen moeite mee...

Liefs Anne

Hallo allemaal,

Ik zal mee eerst even voorstellen.
Ik ben ilse en ben net getrouwd.
Wij willen graag aan ons eerste kindje beginnen en kwam zo op jullie forum terecht.
Ik zie dat het een hechte club is waar ik mij bij aan mag sluiten.
Ik ben net gestopt met de pil en klaar met mijn menstruatie en ben dus bezig met de eerste ronde.
Alleen heb ik wel wat vraagjes want ik ben er nog niet zo in thuis. Wat bedoelen jullie met NOD?
Zal waarschijnlijk heel voor de hand liggend zijn maar toch.

Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat bij ons.
Aan alle meiden die zwanger zijn wil ik veel succes wensen en mijn felicitaties geven.
Greetz

@vieguh, welkom! nod betekent niet ongesteld dag (de dag waarop je ongi moet worden maar het niet hoopt te worden)
Vragen staat hier vrij, hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn! Veel plezier op dit forum!

@anne, goed zeg! De afspraak al gepland, ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan.

@JT, zal je wel een keer op msn wat meer details vertellen over mijn studie  
Het is idd heel leuk om eindelijk juf te zijn straks. Had ook duaal willen doen maar dat werd plotseling afgeschaft terwijl ik zelfs al een plek had :(

@alle wachters, heel veel sterkte, nog even en dan heb je zekerheid!

We zijn nog in de klusfase, wie weet lukt het deze ronde! Ik dacht trouwens, als we weer bij de 700 berichten zijn en aan forum 4 zijn, zullen we dan het forum een andere naam mee geven? Toen poohh startte was t toch al 4 maanden terug

Wat vinden jullie daarvan en wie weet er een leuke forumnaam?

Groetjes Sukkie

Terug
Bovenaan