wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

@ Senorita
Ik keek vanmorgen in de lijst en zag daat je echo staan. Goed om te horen dat alles erop en eraan zit, is toch een opluchting kan ik me wel voorstellen! Wat je zag hangen kan misschien ook de navelstreng zijn? hahaha
Lijkt me wel vervelend om zoveel puistjes te hebben. Had je daar in je pubertijd ook last van? Ik heb ze nooit gehad, en hoop ook dat ze wegblijven als ik zwanger raak. Het zou toch een stunt zijn dat je zwangerschapskwaaltjes zelf uit kon zoeken...haha
Over de verstopping lees ik ook veel, het is een bekende kwaal onder de zwangeren. Dan helpt een kiwi in de morgen ook vast niet meer veel....heb wel eens gelezen over een lepel olijfolie (bah) maar daar krijg je misschien puistjes van!
op www.omaweetraad.com staan wat tips tav verstopping. Trouwens, er staan een heleboel handige tips voor huis- tuin en keukenproblemen!

Liefs Kwisjuh

Hey Kwisjuh!

Bedankt voor de tip! Ik ga het zometeen even bekijken. Ben inmiddels toch maar wat gaan eten.. Moet zo werken en dan is het helemaal vervelend.

Mijn moeder was er ook bij en had hetzelfde gezien (verpleegkundige) dus het zou best kunnen;) Maar goed, het maakt mij nog steeds niests uit hoor. Ik hoor het bij de volgende echo wel.

Hoe is het met jou?

Liefs Senorita!

Hi Senorita!
Die site is echt heel handig, ik gebruik t vaak als ik niet weet hoe ik een vlek ergens uit moet krijgen of als ik geen zin heb om dure spullen te kopen die je toch maar één keertje gebruikt.Trouwens, er staan ook tips op tegen  zonnebrand

Met mij gaat t goed, ik zit rond mijn NOD. Morgen of overmorgen zullen we t zien.  Ik hoop er niet teveel op, eigenlijk wijst alles naar menstruatie: vette haren, een pukkel op me kin (!), opgezette buik, humeurig.... hahaha! maar wie weet....

Liefs Kwisjuh

Hoi,

Ik heb sinds vandaag beetje last van mijn onderrug.
Kan dat 8 dagen voor de nod?
het is wel spannend.............

Groetjes Roselien

Hey Meiden,

Weer eens een berichtje van mij.
Ik heb vandaag mijn eerste afspraak gehad bij de gyn. Mijn huisarts heeft me doorverwezen i.v.m. suiker.
Ik kreeg een  inwendige echo en ja hoor een mooi vruchtzakje met kind en kloppend hartje!!! Zo mooi en fijn om te zien dat het goed is!!!   Ik ben alleen iets korten zwanger, vandaag zou ik 8 weken zijn maar het is 7 +. Over 2 weken krijgen we een termijn echo.
Hij / zij is nu 1.18 cm klein.

Liefs Stefanie.

Hallo Meiden,

Weer een berichtje van mij!! Heb het behoorlijk druk gehad de laatste tijd, voornamelijk met werk en we zijn begonnen in de tuin... Bijna alles is eruit en deze week komen ze waarschijnlijk voor de overkapping en daarna kan er betegeld worden.. Ben benieuwd...
Heb voor het eerst ovulatietesten gebruikt!! Gister had ik een positieve test en we hebben natuurlijk geklust, nu is het afwachten en daar ben ik niet zo goed in haha...

@ svtje... Thanks voor je mail, voeg je nu meteen toe.. Ben echt benieuwd naar je echo's .. Hoe voel je je nu?, helpen de vitamines??

@ Baby 23.. Super dat alles goed gaat met je kindje ;) en dat alles werkt.. Geniet ervan!!!

@ schuerke.. Nog gefeliciteerd, heb je een leuke verjaardag gehad?? Gelukkig ook allemaal goed nieuws over je moeder, ben echt blij voor je meid.. Zag dat we rond de zelfde tijd onze NOD hebben, duim voor je zodat we samen zwanger zijn...

@ Roselien... Welkom.. Moest toch even slikken toen ik je verhaal las, je hebt toch al heel wat meegemaakt in je leven.. Duim voor je meid dat je snel zwanger mag worden!!

Sorry als ik iemand vergeten ben!!

@ alle zwangere::: Geniet ervan!!

@ alle klusser:: Go for it!!

@ alle wachters:: Duim voor jullie op een positieve test!!

@ alle ongi-ers:: Hoop dat het snel stopt en op naar de volgende ronde!!

Liefs Loeske

" Heb lijst aangepast want mijn NOD klopte niet meer omdat ik gister mijn eispring heb gehad"

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's mei

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

kidvos
23
2
3
  2 mei
 mk

shar25
25
2
1
  5  mei

anne/belgies
28
4
1
12 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei
 11 mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

11 mei

loeske86
22
3
1
17 mei
 14 mei

midanie
25
2
1
18 mei
  20 mei

lyn79
29
3
1
19 mei
  21 mei

zonnetje4
25
1
2
20 mei

mamamski
24
1
2
22 mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

poohh
24
3
1
28 mei

sanne88
21
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38

3
   3 juni

dora the explorer
30
3
2
  9 juni

Loeske
23
4
1
9 juni

Schuerke
27
4
1
10 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni

kidsvos
23
1
3

rianne_82
26
3
1
14 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
07-12-09

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

anne/belgies
ja, maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2009

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
14-05-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
27-05-09
intake gesprek verloskundige 09.45

channiel
?
?

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00

baby23 stephanie
?
?

anne/belgies
27-05-09
veloskundige bellen
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

channiel

x
xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

anne/belgies
nog geen idee !!
x

Ha Sukkie

Wat leuk een juf! En dan binnenkort één met diploma. Ik zelf werk in de kinderopvang en vind kinderen helemaal geweldig!
Als je ermee bezig bent zie je overal zwangeren en mensen met baby's, die zijn er normaal ook net zoveel, heb sinds kort een nieuwe auto en zie nu opeens overal van die auto's haha.

JT
Ik ga morgen bellen naar de verloskundige, ben erg benieuwd of ik eerder mag komen, je hoort het morgen van me...
Waarschijnlijk trek ik mijn woorden terug als het zover komt, maar ik heb ook zoiets van laat ik even misselijk worden of iets anders waar ik uit op kan maken dat ik echt zwanger ben.
Ook heb ik het de laatste dagen, vooral in de avond koud, heb nu ook de verwarming aan, terwijl manlief het in een t-shirt bloedheet heeft. Heb jij daar ook last van gehad of misschien iemand anders?
Wel fijn voor je dat je de eerste periode zo door bent gekomen, begin je al een buikje te krijgen? Lijkt me zo gaaf!

Marijke
Ik ben heel blij met jullie berichtjes. En erg fijn dat je eruit op kan maken dat het allemaal met zwanger te maken heeft. En dat je dit zelf ook ervaren hebt.
Als ik ergens een hekel aan heb is het te moeten overgeven, ik krijg het al benauwd bij het idee.
Wanneer is bij jou de misselijkheid begonnen? En was dat van het één op het andere moment? Hopelijk is het snel over zodat je keel weer een beetje hersteld! Zuurtjes schijnt ook bij veel vrouwen te helpen, dat hoorde ik van mijn vriendin (nu 5,5 maanden zwanger).

Senorita
Wat goed dat alles goed was bij de echo, had jij een reden dat je al vier echo's hebt gekregen? Ik zou ook zo graag willen dat het iets eerder mag.
Wat grappig dat je 'iets' zag hangen, ben benieuwd of het een hij of een zij is haha...

Roselien
Ik had last van buikpijn en rug zo'n twee drie tot vier dagen voordat ik positief testte.
Ik denk dat dat één dag voor of op mijn nod was.
Kan me voorstellen dat dat spannend is, kan er over mee kletsen zoals zovelen hier.

Stefanie
Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is en dat het hartje klopte. Er zal vast een hele last van je afvallen als je weet dat alles tot nu toe goed verloopt. Ik kan niet wachten tot ik zover ben dat ik ook mag.
En dan over twee weken alweer de termijnecho!
Heb jij zelf suiker?

Hier in Belgie was het ook niet zulk gezellig weer, begreep dat het in het westen van Nederland wel heel ernstig is geweest. Nu schijnt het zonnetje hier. Vanaf donderdag wordt het hier weer lekker weer als het goed is, dat hoop ik in ieder geval!

Meiden, fijne avond allemaal!

Liefs Anne

Hallo dames

@kwisjuh spannend he als je nod naderd.

Moet als het goed is donderdag ong worden dan is het mijn 29e dag net als de vorige maand.
Weet natuurlijk niet of het  nu ook zo is.
Hopelijk is mijn cyclus nu op regel.
Had vrijdag ineens maagzuur werd er beroerd van heb ik nooit.
Waren een weekend weg en normaal word ik helemaal lek geprikt en nu geen een keer mijn vriend wel.
Dus ja weet  het niet meer.
Wacht  maar rustig af is wel moeilijk als het dichterbij komt.

@iedereen succes met klussen en wachten

Groetjes poohh

Terug
Bovenaan