wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

jeetje kidsvos!! wat onwijs gaaf voor jullie!!
Ben echt superblij voor je!
maar wat is het dan geweedt? Hebben ze daar iets over gezegd??

oooh kidsvos wat ben ik blij voor jullie  
helemaal geweldig!!
Hoop dat alles verder goed mag gaan.

xxx Midanie

@kidsvos, ow wauw! heb de hele dag aan je gedacht,  dacht al heel stiekem dat je toch een kindje zou krijgen en gelukkig is dat ook zo!
Wat heb jij veel moeten doorstaan de afgelopen tijd, zeker omdat je echt dacht dat je toch ongi was geworden.
Wauw meid, geniet er van! Je hebt het heel erg verdiend.

@iedereen
Sorry sorry, even wat minder forumtijd gehad, zal nog wel even zo blijven.
Hier zijn de klusdagen zo goed als om, nu in de wacht.
Bijna klaar met afstuderen, nog zo'n 2 weekjes! Pffff
Vanavond lekker uit eten met mijn man en zijn ouders, heerlijk heb er zin in!

@zonnetje, mamaski, kwisjuh; heeeel veel succes deze week! Ik hoop snel bij jullie die smileys te zien.

Groetjes Sukkie

hey kidsvos

HOI HOI HOI GEFELICITEERD MEIS BEN ZO BLIJ VOOR JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zo kon me niet inhouden had zo met je te doen meid en op msn nog over gehad en wat je stiekem niet durfde te denken is dan toch ineens zo wouw wouw wouw

en die 7wkn en 4 dagen klopt dat met die positieve test van toen? of wijk het wat af

xxxx en een dikke knuffel
heb me banner nog niet gezocht hihi volgende keer

Lieve Kidsvos,

Wat ben ik blij voor je!!! Heb zo aan je gedacht vandaag!!! Fantastisch nieuws zeg! Weet je wat de bloeding geweest is of konden ze je daar niet mee helpen. Heerlijk hoor, geniet van je zwangerschap!!! We kletsen binnenkort wel weer even op msn.

@Sukkie, nog 2 weekjes meid, je kan het!!! Veel succes!!!

Ben weer terug uit de stad heb helemaal niks gekocht, dus lekker goedkoop, maar was wel erg gezellig. Mijn mannetje is nu frietjes aan het halen (heb nog geen honger) dus gaan zo eten.

Geniet van jullie lange  weekend allemaal, ziet er veelbelovend uit met het zonnetje dus moet goedkomen.

Veel liefs Svtje

wat lief dat jullie aan me hebben gedacht.
en inderdaad wat je stiekum hoopt gebeurt dan toch echt!
verschilt 1 dagje met eigen uitrekening eigen uitgerekent was het 7 weken en 3 dagen.
scheelt dus echt niet veel. houden de echo datum dan aan.
ze kon niks zeggen over wat het dan wel geweest was.
ze had wel over een 2ling het komt weleens voor dat 1 vruchtje af wordt gestoten, maar echt zeker weten doe je het niet.
ze kon zien dat alles goed was en dat het bloeden dan niks raars heeft achter gelaten.

het is 1,3 cm echt innieminie maar het leek al best compleet zo.
ik ben zo happy!!
groetjes van mij

Hey lady's!

Ik probeer dus al vanaf gisteravond een berichtje achter te laten, vanmorgen ook weer,lukt steeds niet. Hopen dat t nu goed gaat! Mijn ongi heeft toch doorgezet, eerst woensdag licht roze, helaas gisteren volop bloed. Op naar de volgende ronde!!

@ Kidsvos, heb zoveel aan je gedacht, echt geweldig mooi nieuws dat dat wat je niet durfde te hopen toch waar is geworden! Geniet ervan meid, het heeft duidelijk zo mogen zijn!!

Sorry ik heb niet zoveel tijd om op iedereen te reageren, dat zal ik gauw weer eens doen. Maar vergeet niet, ik volg jullie op de voet!

Liefs en een fijn weekend  Kwisjuh

Hallo Meiden..

@ kidsvos... Echt te gek!! Gefeliciteerd meid.. Gelukkig hebben ze kunnen zien dat alles goed is en kan je toch een beetje gaan genieten van je zwangerschap...

@ svtje... Gelukkig heb ik je goed toegevoegd op msn haha, zit er niet meer zoveel op en wist niet meer precies hoe dat moest.. Ik draai wisseldiensten dus hoop dat we snel samen op msn zitten zodat ik je echo's kan zien ..
Gelukkig voel je je al weer wat beter, overgeven lijkt me ook echt vreselijk...

@Pooh.. Jammer dat je ongi bent geworden, hoop dat je niet teveel last hebt en dat het snel weg is!! Op naar de nieuwe ronde met positief resultaat...

@ Sukkie... Nog 14 dagen, tel met je mee af!! Hopen op een ...

Nou hier zijn de klusdagen ook voorbij en nu maar wachten wachten wachten haha... wat gaat de tijd dan langszaam.. Gelukkig moet ik veel werken dan vliegen de dagen ook snel voorbij..
Nog 9 dagen wachten en dan weten we of ik een smiley kan invullen....

Fijna avond meiden

Liefs Loeske

Terug
Bovenaan