A
Anoniem
Guest
hoi meiden,
net een heel stuk getypt...loopt m'n computer vast. En zo vast, dat ik hem helemaal opnieuw moest opstarten . Dus nu een nieuwe poging. Het weer buiten is echt heerlijk he? Kben al helemaal in de zomerstemming, maar moet toch echt nog een paar weekjes werken. Kan heel goed tegen de warmte. Sterker nog. Ik heb vrijdag gewoon de hele middag met een trui in de schaduw gezeten. Ik vond het gewoon koud!!! Maar ik heb het voortdurend koud. Alleen in de zon niet, maar ja... daar moet ik wel mee uitkijken, want ik had al uitslag. Gelukkig is dat wel weggetrokken.
@marijke... nog even en dan krijg je je echo!!!! spannend hoor!
@senorita... hey das lang geleden! Super dat de verbouwing voorbij is! Wat zullen jullie blij zijn. Wow, jij boft maar met je 4 echo's! Krijg je bij elke controle een echo? Wel lekker hoor! zou dat ook best willen ;-) Kun je die kleine goed horen met de doptone? De arts moest bij mij (met 11 weken) toch nog heel goed zoeken!
@alle zwangeren
Verstopping is een kwaaltje wat bij de zwangerschap hoort, maar tkan juist ook andersom! Normaal heb ik juist last van obstipatie. Maar nu moet ik echt rennen!! En dan ook meerdere keren op een dag. Om gek van te worden... Ach ja, tkan er maar weer uit zijn hihi. Tegen obstipatie zijn allerlei middelen. Een stuk ontbijtkoek helpt ook en kiwi's idd.
@stefanie
Hej... heb je last van suiker of zwangerschapssuiker? leuk dat je binnenkort weer een echo krijgt!! mazzel hoor!
@anne... super dat je gewwon wat eerder mag komen bij je verloskundige. Het is nu al juni, dus het begint op te schieten. je hebt het hierboven al kunnen lezen, maar ik heb het gewoon de heeeeeele dag koud!! Zelfs nu het buiten 24 graden is!! Koude voeten, rillingen enzovoorts. M'n buik is al enorm!! t Lijkt wel of ik 20 weken zwanger ben. Maar dat had ik met m'n zoontje ook wel. In het begin groeide ik heeel hard en op het eind niet meer. Wel leuk hoor, want nu kan iedereen het gewoon zien en kan ik ook al van die leuke banden om! Ik lees dat je het boekje van Claudia hebt besteld. Het eerste gedeelte vond ik wel humoristisch. Het laatste stukje helemaal niet. Zelf vond ik de bevalling en kraamtijd erg mooi, maar zij heeft het heel anders beleefd. Nou ja, je moet het maar eens lezen en dan na de bevalling nog een keertje
@svtje, super dat je geslaagd bent! ideaal zo'n winkel in de buurt he??? Hej... ben je dan tot donderdag alleen thuis??? Hoe was je bbq? Twas er heerlijk weer voor. Geniet van van deze dag!
@rosalien... nog 2 daagjes!! spannend!!
pffffffffff dat was het zo wel geloof ik. Nu nog even m'n banner opzoeken!!
Geniet van deze heerlijke vrije dag!!
liefs j-t
@zonnetje4
Heb je al getest?
@Ilse en Isa
Welkom hier!
@sukkie
Lukt het een beetje met je studie met deze warme dagen?? Nog even doorbijten. Ben je ook al met vaderdag bezig? Succes met klussen!
Tsjonge, wat reageren jullie veel zeg, tis echt een hele klus nog om op iedereen te reageren!!! pfffffffffffffffff
Maar ik ga nog even verder
@pooh, balen van je ongi zeg!! Das nooit leuk. Op naar de volgende ronde.
@kidsvos
Wat een geweldig nieuws zeg!! Na die domper ben je toch zwanger!! Ik ben helemaal blij voor jullie! Wat een opluchting moet dit zijn. Weg met al die onzekerheid!! Je bent gewoon zwanger van een mooi kindje!!! En nu genieten!!!
@loeske... wachten is nooit leuk he!! succes ermee en hopen op een positest strakjes!