wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

hoi meiden,

net een heel stuk getypt...loopt m'n computer vast. En zo vast, dat ik hem helemaal opnieuw moest opstarten . Dus nu een nieuwe poging. Het weer buiten is echt heerlijk he? Kben al helemaal in de zomerstemming, maar moet toch echt nog een paar weekjes werken. Kan heel goed tegen de warmte. Sterker nog. Ik heb vrijdag gewoon de hele middag met een trui in de schaduw gezeten. Ik vond het gewoon koud!!! Maar ik heb het voortdurend koud. Alleen in de zon niet, maar ja... daar moet ik wel mee uitkijken, want ik had al uitslag. Gelukkig is dat wel weggetrokken.

@marijke... nog even en dan krijg je je echo!!!! spannend hoor!

@senorita... hey das lang geleden! Super dat de verbouwing voorbij is! Wat zullen jullie blij zijn. Wow, jij boft maar met je 4 echo's! Krijg je bij elke controle een echo? Wel lekker hoor! zou dat ook best willen ;-) Kun je die kleine goed horen met de doptone? De arts moest bij mij (met 11 weken) toch nog heel goed zoeken!

@alle zwangeren
Verstopping is een kwaaltje wat bij de zwangerschap hoort, maar tkan juist ook andersom! Normaal heb ik juist last van obstipatie. Maar nu moet ik echt rennen!! En dan ook meerdere keren op een dag. Om gek van te worden... Ach ja, tkan er maar weer uit zijn hihi. Tegen obstipatie zijn allerlei middelen. Een stuk ontbijtkoek helpt ook en kiwi's idd.

@stefanie
Hej... heb je last van suiker of zwangerschapssuiker? leuk dat je binnenkort weer een echo krijgt!! mazzel hoor!

@anne...  super dat je gewwon wat eerder mag komen bij je verloskundige.  Het is nu al juni, dus het begint op te schieten.  je hebt het hierboven al kunnen lezen, maar ik heb het gewoon de heeeeeele dag koud!! Zelfs nu het buiten 24 graden is!! Koude voeten, rillingen enzovoorts. M'n buik is al enorm!! t Lijkt wel of ik 20 weken zwanger ben. Maar dat had ik met m'n zoontje ook wel. In het begin groeide ik heeel hard en op het eind niet meer. Wel leuk hoor, want nu kan iedereen het gewoon zien en kan ik ook al van die leuke banden om! Ik lees dat je het boekje van Claudia hebt besteld. Het eerste gedeelte vond ik wel humoristisch. Het laatste stukje helemaal niet. Zelf vond ik de bevalling en kraamtijd erg mooi, maar zij heeft het heel anders beleefd. Nou ja, je moet het maar eens lezen en dan na de bevalling nog een keertje :)

@svtje, super dat je geslaagd bent! ideaal zo'n winkel in de buurt he??? Hej... ben je dan tot donderdag alleen thuis??? Hoe was je bbq? Twas er heerlijk weer voor. Geniet van van deze dag!

@rosalien... nog 2 daagjes!! spannend!!

pffffffffff dat was het zo wel geloof ik. Nu nog even m'n banner opzoeken!!
Geniet van deze heerlijke vrije dag!!

liefs j-t

@zonnetje4
Heb je al getest?

@Ilse en Isa
Welkom hier!

@sukkie
Lukt het een beetje met je studie met deze warme dagen?? Nog even doorbijten. Ben je ook al met vaderdag bezig? Succes met klussen!

Tsjonge, wat reageren jullie veel zeg, tis echt een hele klus nog om op iedereen te reageren!!! pfffffffffffffffff
Maar ik ga nog even verder :)

@pooh, balen van je ongi zeg!! Das nooit leuk. Op naar de volgende ronde.

@kidsvos
Wat een geweldig nieuws zeg!! Na die domper ben je toch zwanger!! Ik ben helemaal blij voor jullie! Wat een opluchting moet dit zijn. Weg met al die onzekerheid!! Je bent gewoon zwanger van een mooi kindje!!! En nu genieten!!!

@loeske... wachten is nooit leuk he!! succes ermee en hopen op een positest strakjes!

oh help, wat er nu weer is gebeurd....... maar kheb het maar verzonden, voor m'n computer weer vastloopt. Hopelijk komen jullie er een beetje uit zo hihi

Ha meiden

Het boek komt als het goed gaat morgen binnen. Ben benieuwd!
Verder gaat alles goed, al hoe wel de moeheid flink is toegeslagen. Gisteravond zo erg dat ik een uurtje ben gaan liggen na het eten. Kan me niet heugen wanneer ik dat heb gedaan.
JT jij hebt het dus ook snel koud. Ik heb er vooral 's avonds veel last van, zo ook gisteravond, keek ik op de thermostaat, was het gewoon 23c.
Verder zijn mn darmen een beetje de andere kant opgeslagen, maar nog steeds af en toe een krampje.
Verder heb ik echt nergens last van. Ook aan mijn borsten voel en zie ik niks, hebben of hadden jullie dat ook met zo'n zeven weken?
Ben weer eens ongerust. Heb ook geen afkeer van dingen of vind dingen vies ruiken.
Misschien komt dat nog.
En het is imiddels al juni, nog ruim 3 weken en we weten meer! Kan niet wachten, maar vind het toch ook wel eng. Hoop zo dat er een klein mensje te zien is met een kloppend hartje!
Het barbeceuen was erg lekker en gezellig. We hadden mn schoonouders uitgenodigd en hebben nog altijd ons mond gehouden. Wel viel het mijn schoonvader op dat ik er moe uitzag, maar gaf het warme weer de schuld en dat terwijl ik het juist koud begon te krijgen hihi... Verder hebben ze echt niets in de gaten!, nog even houden zo tot de 24e!
Ik ga zo met mn mannetje even heerlijk fietsen, want heb het idee dat als ik bijvoorbeeld in de tuin zit, ik me dan moeier voel dan als ik wat aan het doen ben.
Zal vanavond of morgen even op iedereen reageren, manlief heeft de fietsen al buiten gezet.

Tot snel!
Liefs Anne

Moet natuurlijk niet steeds mn banner vergeten! Moest hem even opzoeken...

Hallo allemaal!
Zijn lekker even een nachtje naar Luxemburg gegaan, heerlijk!
Nu weer thuis, ben al klaar met al mijn studiewerk dus dat is mooi opgeschoten.
Lijkt trouwens wel alsof ik gevoelige en grotere tepels heb, lijkt me echt nog veel te vroeg voor een zwangerschapskwaaltje, is alleen heel verleidelijk om daar toch aan te denken!

@jt, nog niet bezig voor vaderdag, mijn collega gaat daar volgende week mee beginnen. Wat goed dat je al zo'n flinke buik hebt, dat geeft je zo'n lekker zwanger gevoel he, of niet?

@anne, sterk hoor dat je nog niks gezegd hebt, nog even aftellen en dan mag jij jullie kleine hummel op de echo zien.

@sv, babywinkels :) leuk meid! Gaat het al beter met je vitaminetekort?

@Roselien, ik sluit me aan bij Svtje, vroeg testen is heel verleidelijk maar ik weet uit ervaring dat je bij een negatieve test nog steeds niks weet! Hoop dat je ruzie met je vriend weer bijgelegd is en dat je als je al test een postieve hebt!

@loeske, spannend he! hou je t nog een beetje vol?

Groetjes Sukkie

Hey lady's!

Me ongi zit er weer op, viel allemaal wel mee. Gelukkig maar want ik had natuurlijk die mirena waardoor de ongi altijd al veeeeel minder is. Dus ik vreede voor t ergste maar vanaf de eerste 'natuurlijke' menstruatie valt t reuze mee.
Mijn NOD is 27 juni als ik uit ga van 32 dagen... In die periode (vanaf 17 juni) ben ik 3 weken weg voor me werk. Gelukkig ben ik tijdens de eisprong wel gewoon thuis, dus klussen gaat lukken . Ik neem maar een testje mee, kom pas 3 juli weer thuis, dus kan maar zo zijn dak dan al een week overtijd ben. Maar niet teveel hopen,dan valt t straks zo tegen...!

Hoe gaat de nieuwe titel zijn? Straks hebben we de 700 berichten gehad en kan ik t niet meer terug vinden haha!

Fijne dag vandaag en geniet van t mooie weer!

Liefs Kwisjuh

Hallo Allemaal,

Het mooie pinksterweekend zit er wer op helaas.
Druk bezig geweest met verbouwen van de badkamer. pffff al dat stof wat er dan in je huis rond dwaalt das echt niet leuk !!
Maar goed het moet maar gebeuren. Manlief vind het tegel snijden wat ik doe wel stoer en dan draait het  zo weer uit op een klusavontuur hihihi.
Als ik een regelmatige cyclus heb dan zou ik morgen mij eisprong moeten hebben.
Maar dat zal wel erg posi zijn.
We zien het wel. Ik blijf gewoon zorgen dat er ten alle tijden soldaatjes paraat staan.

Nog even een nieuwtje. Ik ben oma geworden hahaha.,...
Gisteravond is mijn chihuahua teef bevallen van 2 gezonde pups!! De eerste was een teefje en de tweede een reu!!
wat deed ze het goed en wat ging het snel!! Om 5 uur begon ze en 50 minuten later zag ik het vruchtblaasje al komen. Weer 40 minuten later kwam de 2e pup!!
Wat een belevenis is dat zeg.
Voor ons dus dikke smileys hahaha. Weer eens wat ander babynieuws.

@Sukkie:
Knap van je dat je zo hard studeert met dit prachtige weer! Het gaat zeker zn vruchten afwerpen. Ik hoop inderdaad voor je dat je met het feest aan de ranja MOET!!.
Zal toch mooi zijn!

@Roselien:
Hoe was de boerderij dag? Lekker genoten samen met de kids?

@kidsvos:
Hoe gaat het nu? Lekker genieten hoor! Alle andere zwangeren natuurlijk ook!

@loeske:
Spannend dat het wachten begonnen is. Ik hoop voor je dat het een smiley oplevert en natuurlijk een dikke smile op je gezicht.

@Anne:
Echt knap van je inderdaad dat je zo goed je mond kan houden over iets waar je zelf helemaal vol van bent!
Ik zou het niet kunnen. Ben zo'n flapuit.... Maar het is wel wijs van je!

@ de rest:
Ongiers: hoop dat het snel voorbij is.
Klussers: succes
Zwangeren: There's a smile the world has never seen, just waiting to be shared.
There's a song the world has never heared, just waiting to be sung.
There's a heart the world has never known, just waiting to be loved.
There's a miracle just waiting to be born, just waiting to be yours.

Hey meiden,

Wat een stralende dagen hebben we zeg! Zit voor de 2de achtereenvolgende dag in etappes van het heerlijke zonnetje te genieten. Mijn kleurtje komt weer helemaal bij. Dan zie je er gelijk een stuk gezonder uit. Vandaag ook even in bikini gezeten, niet te lang met mijn buik in de zon, maar eventjes kan volgens mij niet zoveel kwaad. Mijn gezicht is wel een beetje verbrand, dus heb er maar even een pet bijgepakt.

Vandaag mijn schoonzusje met mijn kleine nichtje (1) op bezoek gehad en heel gezellig gebabbeld. Alweer cadeautjes gekregen Ik word ernstig verwend, 3 rompertjes en een beertje van metoyou! Echt helemaal leuk. Ben allenig op het moment, mannetjelief is al naar boord en ik ga donderdag pas. Echt niet leuk, maar ja... is gelukkig maar voor paar dagen. Voel me gelukkig een stuk beter, heb warempel spaghetti bolognese op zojuist. Niet veel, dat geef ik toe, maar het begin is er zullen we maar zeggen en als toetje appelmoes.

@Jt, ben een beetje wisselvallig op het moment en ga mijn gehuurde jurkje dan ook weer annuleren. Even van gedachten gewisseld met verschillende mensen en iedereen vindt het zwarte positiejurkje wat ik gekocht heb bij prenatal prima kunnen, dus ja... daar ga ik dan maar voor! De BBQ zondag was erg gezellig, heb het bij komkommer, tomaat,stokbrood en aardbeien  gehouden maar dat maakt niet uit.

@Anne, meis dat je moe bent is heel normaal hoor, gewoon aan toegeven als je de kans hebt. Heb ook regelmatig een middagdutje nodig gehad om het de hele dag vol te houden. Snap dat het niet te combineren is met je werk, maar vroeg naar bed gaan en ik het weekend slaap inhalen is ook het proberen waard! Dat je verder nog niks voelt dat kan gewoon hoor. De misselijkheid kwam bij mij pas echt opzetten vanaf een week of 8 a 8,5 ofzo... duurde even, maarre toen was het er dan toch en het spugen pas met precies 12 wk, dus ja weer geen peil op te trekken. Gelukkig daarna niet meer hoor. Merk wel dat ik dus chaggy word van moe zijn en als ik dan op bed ga liggen val ik als een blok in slaap. Niet iedereen vindt dingen stinken hoor, ook dat verschilt weer per persoon. Ik word echt gek van kooklucht en blijf het liefst bij warm eten uit de buurt (vanaaf toevallig niet) ook hoeft vlees voor mij helemaal niet meer, mis het echt niet. We zien wel hoe het verder gaat lopen, zou me als ik jou was niet al te veel zorgen maken. Zolang je geen krampen of bloedverlies hebt, gaat het gewoon allemaal in z'n eigen tempo op gang komen!

@Sukkie, doe mijn best met mijn vitamientjes en mijn mond is gelukkig helemaal over! Was leuk bij de babywinkel, nog een leuk jurkje gekocht wat ik vorige week zag hangen voor het dubbele bedrag, toen vond ik het te duur en nu dacht ik is van mij

@Kwisjuh,meid gelukkig maar dat het meevalt. Hopen maar op een beter resultaat voor de volgende ronde! Fijn dat je in je klusdagen in ieder geval thuis bent! Dat je in je wachtweken niet thuis bent is waarschijnlijk alleen maar beter voor de afleiding! Denk dat de titel gewoon hetzelfde blijft maar dan met nummer 4. Meis, ik verander je NOD in het schema hoor en wens je een goede reis!

@Vieguh, gefeliciteerd met de puppies! Leuk hoor! Tja over stof in de badkamer en daarbuiten kan ik meepraten. Onze badkamer is paar weken geleden ook helemaal verbouwd, pfff wat geeft dat een zooi zeg! Maar het eindresultaat mag er zeker wezen en tegen die tijd ben je de zooi wel vergeten hoor! Hoop dat het naar je zin wordt! Spannend hoor, morgen je eisprong, veel klusplezier en hoop voor je dat het mag resulteren in een positieve test over een paar weken!

@Zonnetje & Mamamski, bij jullie al ongi om de hoek wezen kijken? Ik hoop natuurlijk van niet, maar ben wel erg benieuwd! Hou ons op de hoogte, dan kunnen we de lijst weer even updaten!

@Roselien, spannend hoor, morgen je NOD! DuimDuimDuim!!! Heb je al getest, of heb je jezelf in kunnen houden? Kan het me goed voorstellen hoor, als je gezwicht bent. Nou meid ik hoop voor je dat je een dikke smiley in ons schema kunt plaatsen. Het is weer even geleden en de rode smileys beginnen te overheersen geloof ik. Kom maar op met die mooie brede glimlachjes!!!

@Marijke, morgen naar de verloskundige, JOEPIE!!! En naar de Tandarts, MINDER, maar ja moet ook gebeuren. Veel plezier bij de verloskundige meis! Bij de tandarts hoop ik dat ze niks vinden wat niet leuk is, gewoon goed gebit, keurig gepoetst, tot over een half jaar ofzo...

@Chanti, meis alles nog goed met je? Nog steeds geen ongi?

@Shar, hoe is het met jou en je zwangerschap? Krijg je al een buikje?

@Senorita, ook van jou weer een tijdje niks gehoord meis, alles goed met die kleine? Knap je al uit je kleren?

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's mei

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

shar25
25
2
1
  5  mei

anne/belgies
28
4
1
12 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei
 11 mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

11 mei

loeske86
22
3
1
17 mei
 14 mei

midanie
25
2
1
18 mei
  20 mei

lyn79
29
3
1
19 mei
  21 mei

zonnetje4
25
1
2
20 mei

mamamski
24
1
2
22 mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

poohh
24
3
1
28 mei

27 mei

sanne88
21
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38
2
3
   3 juni

dora the explorer
30
3
2
  9 juni

loeske
23
4
1
  9 juni

schuerke
27
4
1
10 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni

rianne_82
26
3
1
14 juni

isa83
26
1
1
14 juni

vieguh
27
1
1
17 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

poohh
24
4
1
24 juni

kwisjuh
29
4
1
27 juni

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

j-t  
ja,maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-2009

senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-2009

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

anne/belgies
ja, maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010

kidsvos

ja
denk het wel
11-01-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
14-05-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
24-06-09
controle verloskundige 14.00

channiel
?
?

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00

baby23 stephanie
?
?

anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

channiel

x
xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

anne/belgies
nog geen idee !!
x
@Allemaal, geniet van het prachtige weer, als werk en studie het toelaten uiteraard!

@Sukkie, denk aan je hoor in je afstuderen! Een hele goede vriendin van mij zit in precies hetzelfde schuitje als jij! Dus weet zo'n beetje waar je mee bezig bent!

Een hele dikke knuffel Svtje

Terug
Bovenaan