Hey lieve meiden,
Wat een prachtweer is het vandaag, daar moet je toch gewoon vrolijk van worden!!! Ben lekker de stad in geweest in een niet al te grote naburige plaats Jt. Was erg gezellig en en ook geslaagd voor de bruiloft van zwager en schoonzusje dus helemaal fijn. Het allerleukste was nog wel dat ik voor het eerst sinds ik weet dat ik zwanger ben genoten heb van mijn eten. Het was overheerlijk!!! Hebben lekker buiten op een terrasje uitgebreid gelunched en heb mijn hele bord leegegeten zonder misselijk te worden na afloop! Echt super!
Morgen lekker makkelijk BBQ bij mijn ouders, dusse geen afwas voor ons is er ook heel mooi weer voor dus moet helemaal goedkomen.
@Kwisjuh, balen meis van je ongi. Heel erg jammer! Hoop voor je dat de pijn mee mag vallen en het snel over mag zijn. Op naar de volgende ronde! Laat je je nieuwe NOD datum nog even weten, dan voegen we je weer toe in ons mooie rijtje!
@Kidsvos, lekker happy blijven meid. Heerlijk hoor om echo te zien van je kindje, zo klein, zo teer en zo bijzonder! Geniet er lekker van!
@Lynn, meis wat jammer dat we je een tijdje gaan missen, zeker te weten dat we tegen die tijd een 4de topic hebben aangemaakt en met onze hoeveelheid reacties misschien zelfs al wel een 5de. Geniet lekker van je vakantie meis, zou zo meegaan in je koffer! Als is het weer hier natuurlijk ook niet te versmaden momenteel.
@Sukkie,natuurlijk denken we aan je. Heb het met je te doen hoor meis, zo hard leren met dit warme weer. Vind het altijd wel gemeen dat de examentijd in zo'n snikhete periode valt. Waarom niet gewoon examens in de winter ofzo... dan wordt je ook niet zo afgeleid door het mooie weer. Wat iemand laatst tegen me zei was dat het dan wel zo is dat je na het examen even lekker kunt onstpannen in het zonnetje, maar daar heb jij met je afstuderen nu niks aan natuurlijk. Succes hoor meis en mag hopen dat je dubbel beloond mag worden, met een knalfeest voor je afstuderen en een positieve test als klap op de vuurpijl. Ga heel hard voor je duimen, gun het je van harte!!! Succes met klussen ook meis, sleep je mannetje er maar eens bij inderdaad, beetje pauze tijdens studeren kan ook geen kwaad
@Loeske, lijkt me gezellig om binnenkort eens bij te babbelen op msn, ik ben er zelf elke dag wel even te vinden. Nu met het mooie weer wat minder omdat het zonnetje ook erg trekt, maar kan altijd de laptop nog mee naar buiten nemen.
@Anne, een vriendinnetje van mij begon 's ochtends inderdaad met de gewone cola van coca cola, ze is 20 weken vreselijk ziek geweest en dat was een van de weinige dingen die ze kon nemen. Moet zeggen dat ik gister toch wat teveel cola op had (had er ook zo'n zin in) lag helemaal hyper in bed, kan niet zo goed tegen cafeine. Kan geen koffie drinken en zit momenteel al aan de cafeine vrij thee, dus ja had het kunnen weten. Overgeven is gelukkig bij een keertje gebleven, voel me vandaag echt goed dus klap in mijn handjes. Snap heel goed hoor dat je liever wat kwaaltjes zou hebben. Niet getreurd, ze komen en gaan vanzelf weer. Geniet er nog maar even van, voor je het weet hang je boven de pot of sta je met een knijper op je neus te koken. Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je een van de geluksvogels bent die nergens last van hebben.
@Senorita, volgens mij lopen we elkaar op msn weer mis. Alles goed met je?
@Allemaal, geniet van het pinksterweekend!
Dikke kus Svtje