wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hoi Hoi,

Ik ben vorige week begonnen met een ovulatietest. Niet dat we enorme haast hebben ofzo, maar het leek me grappig om te kijken wanneer ik nou vruchtbaar was. Ik heb nu  8 dagen achter elkaar de  testen gebruikt, maar er komt helemaal niks uit....
Is dit logisch? Ik ben natuurlijk nog maar net gestopt met de pil.
Was benieuwd of jullie hier ook ervaring mee hebben? Lijkt me dat ik dan deze maand ook niet vruchtbaar ben toch? Had al wel ergens gelezen dat je dan toch wel weer ongesteld kunt worden. Beetje vaag allemaal, maar ik hoop logisch!?!

Isa

Hoii

@svtje lekker ja nog even thuis.
Gelukkig is je mond weer over lijkt me niet echt lekker.
Heb vandaag ovulatie testen gekocht van sensitest zullen morgen wel komen met de post.
Heb nu cyclus van 28 dagen dus mooi op regel hopelijk heb ik er een positieve test bij ga van de 10 tot 22 dag testen of moet al eerder een positieve test hebben natuurlijk.
Ben benieuwd.

Groetjes poohh

Hoi allen,

De test was negatief{kruidvat test} maar ja was voor de nod dag.
Die is morgen.
Ik heb een heerlijke dag met mijn kinderen gehad gisteren op decampina boerderij.
Vandaag een echt beroerde dag....
mijn vriend heeft het uitgemaakt.
Ben de hele dag al in tranen en weet me nu geen raad meer...
Durf ook niet meer te testen.......

ik weet het gewoon niet meer.

Goeieavond meiden,

Hier na lange lange tijd weer een berichtje van mij.
Ben de laatste dagen erg druk geweest met vanalles en nog wat:
- werken
- klussen hihi
- dingen regelen voor mijn pa vooral ons ma dadelijk in het ziekenhuis ligt
- oppassen op mijn neefje en nichtje enz enz.

Maar goed verder gaat alles hier lekker.
Als het goed is rond aankomende zondag mijn NOD ben benieuwd.
Heb nog niet veel kwaaltjes alleen: pijnlijke borsten (al vanaf week 2 heel vreemd), lucht in de darmen, moeilijker naar de wc kunnen af en toe, beetje meer honger en vooral merk ik dat mijn mannetje mij niet altijd meer zo gezellig vind en vind van mezelf ook dat ik de laatste tijd wel erg lomp uit de hoek kan komen en heb daarna zoveel spijt ervan traantje hihi.

Zow maar even uitgebreid reageren op iedereen:

@Roselien: Jeetje wat een rot nieuws vooral na een lekker dagje boederij.
En dan ook nog eens je NOD morgen duim voor je !!

@Sukkie: En wil het allemaal een beetje lukken met leren?
Zal voor je duimen!!

@Marijke: Heel veel plezier morgen bij de verloskundige,
Lijkt me echt super om z'n klein wondertje te zien groeien in je buik kan niet wachten tot het hier het ook zover is hihi.

@Vieguh: Aaahhh wat lief 2 van die kleintjes GEFELICITEERD!!

@Kwisjuh: Dus dat word  flink er tegenaan die week dat je thuis bent haha en inderdaad erg fijn wat afleiding in je wacht weken.
Hier begint het ook al aardig spannend te worden ookal probeer ik er niet zoveel mee bezig te zijn.

@Anne: Heerlijk toch lekker af en toe even je oogjes dicht doen gewoon aan toe geven als dat nodig is.

@Svtje: Lekker z'n bbq hebben wij van het weekend ook gedaan.
Lijkt me helemaal geweldig om van die lieve cadeautjes te krijgen voor dat kleine wondertje in je buik.
Iedereen die met je mee leeft.
Wat heerlijk voor je dat je weer iets hebt kunnen eten zonder het er meteen weer uit te gooien hihi hopen dat het nu elke dag een beetje beter word.

@Voor iedereen die ik vergeten ben Sorry
@Klussers zet hem op wij doen vrolijk met jullie mee.
@wachters ook met jullie doen wij vrolijk mee haha.

Fijne avond nog allemaal en tot snel weer!!
Liefs Schuerke

Hey Roselien,

Meid toch!Weet even niet wat ik moet zeggen. Wilde dat ik iets voor je kon doen! Denk je dat je het nog goed kunt maken met je vriend of was hij er heel stellig in? Hoop zo voor je dat jullie er samen uit kunnen komen. Snap heel goed dat je niet durft te testen, is nu zo dubbel allemaal. Denk aan je hoor, hier kun je altijd terecht!

@Isa, het kan zijn dat je cyclus na het stoppen van de pil nog niet gelijk regelmatig verloopt. Bij sommige meiden (is ook weer bij iedereen verschillend) komt de ongi pas na een week of 6 soms zelfs later pas weer op gang. Hoop natuurlijk voor je dat het niet zo is hoor! Weet toevallig dat het bij Poohh best lang geduurd heeft en dat het bij Chanti nog steeds niet op gang gekomen is. Kan dus zijn dat je cyclus gewoon wat langer is dan de gemiddelde 28 dagen en dat je ovulatietesten daarom nog niet positief zijn. Als ik jou was zou ik eerst een keer ongi afwachten en dan met ovulatietesten beginnen. Ze zijn niet gratis namelijk en wel fijn om te weten of je cyclus ook daadwerkelijk op gang gekomen is voordat je er elke dag een test tegenaan gooit. Succes ermee meid!

@Poohh, ben benieuwd, heb zelf nooit ovulatietesten gebruikt, maar is volgens mij een erg prettige methode als je niet precies zeker weet wanneer je eisprong plaatsvindt. Veel klusplezier in ieder geval!

@Schuerke, je kwaaltjes klinken goed, maar je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden, dus zal je geen valse hoop geven. Fijn dat het lekker met je gaat en zondag is zo joh, nog maar 5 nachtjes slapen. Heerlijk dat je zo bij kunt springen als je moeder opgenomen wordt in het ziekenhuis. Sterkte ermee he! DuimDuimDuim voor een positieve test!!!

Meiden, een fijne avond nog en slaap lekker voor nu of straks (denk dat Marijke er ondertussen bijna in ligt en ikzelf ga het ook zeker niet laat maken vanavond)

Hoi

@marijke veel plezier bij de verloskundige morgen spannend. maar ook leuk.

@rosalien  wat erg voor je hopelijk komt het weer goed.

@spannend je nod komt dichterbij, wij mogen weer aan de klus vanaf zaterdag ga vanaf dan ook ovulatie testen gebruiken ben wel eens benieuwd wanneer  mijn eisprong is.
Ben nu wel geregeld ong cyclus 28 dagen dus hoop op een positive test.

@isa ik ben na het stoppen met de pil direct ong geworden net als anders en toe na 9 weken pas en daarna nu 2 keer cyclus van 28 dagen.
Ik ga vanaf zaterdag beginnen met ovulatie testen hopelijk krijgen we een positieve test.
Het kan zijn dat je geen positieve test krijgt door dat je nog moet ontpillen.

@schuerke spannend hopelijk ben je zwanger spannend.

Groetjes poohh

roselien

wat vervelend
dan moet er zeker van alles geregeld worden?!
wel zonde maar maak het het beste van.
sterkte met alles.
pooh
succes met het gebruik van de ovulatie testen misschien zie je nu een keertje wanneer
er ongv. een eitje springt
sanne88
je nod voorbij weet je al meer?
isa83
kan best nog zijn denk ik dat je ovutest iets later positief is.

vieguh leuk hoor puppy s. wij hebben 3 kittens morgen zijn ze 2 weken oud
de oogjes gaan open en dan wordt het leuk nog even dan lopen/rennen ze de kamer rond. en gaan we weer op zoek naar nieuwe leuke baasjes. de moeder is een turkse van met afstammings bewijs. dus de kittens zijn zowiezo half ras.
ze lijken erg op het ras turkse van.

marijke leuk hoor naar de verloskundige intake gesprek zeker.
ik heb gisteren ook weer eens een briefje ingevuld met allemaal vragen over de zwangerschap. die ik dan mee moet nemen aankomende maandag, want dan heb ik mijn intake bij de verloskundige.

svtje morgen weer lekker naar je man.

dora en loeske bijna alweer een nod dag al last van dingen.
scheurke ook spannend hoor.

anne dus erg moe ene kant een goed teken toch! niet heel handig als je moet werken.
ik ben blij dat ik niet veel werk vandaag schoonmaken maar kan dat vanavond anders ook samen doen met me man of dat ik zo nog even gauw heen ga. en in het weekend even weer schoonmaken.
als mijn zoontje op bed ligt   s middag ga ik even op de bank hangen en val dan soms ook wel even in slaap. en mijn dochter kijkt dan even tv en luiert dan ook even. of ze speelt.

drukte al op plaats bericht
en zie ook ineens dat er paar letters groot zijn dat zag ik  niet haha nou ja kunnne jullie het goed lezen.
ga toch maar even op de fiets en dan gauw schoonmaken. want dan kan me man vanavond gewoon naar zijn moeder die in het ziekenhuis ligt.
heb alleen  geen zin  ben gauw moe en bang dat ik te veel doe. normaal moet het gewoon kunnen maar door al het gedoe moet ik zeggen ben toch wel gauwer bang.
en thuis wou nog beetje opruimen haha.
mijn ouders komen als goed is morgen hier, 5 maanden niet gezien dus wel zin in.
groetjes van mij

Terug
Bovenaan