wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hey Marijke,

Ik heb zo lief een nieuwe banner voor je gemaakt.... en nu zeg je dat ik je zit te pesten word ik wel een beetje 3tig van hoor

xxx Svtje

dit is echt het leukste topic van het forum!!
zit soms wel eens mee te lezen met andere topics maar daar word lang niet zoveel en vrolijk gekletst als hier hihi.
maar goed....

@ kidsvos:
O ja natuurlijk, hartje horen betekend og geen echo inderdaad. Wel leuk ook in ieder geval!

@marijke:
Erg mooi een zandkleur! Zoiets zou ik ook wel willen.
Met de klachtjes gaat het redelijk. Krampjes vallen weer mee en de tepeltjes ook (gelukkig!). Alleen afscheiding heb ik wel maar niet roze meer , dat was maar 1 dag.
Moe ben ik wel heel erg, maar twijfel nu of dat nog van de doggies komt.... Ik slaap de laatste paar nachten toch wel erg goed weer.
Nog een week en dan zien we het wel wat er komen gaat, (of niet hihi)

Pfff heb geen zin meer in werken en ga denk ik zo maar eens lekker op huis aan. Ff boodschappies doen want heb vanaaf bezoek. Allemaal mensen die de trouwfoto's willen kijken.
Jemig tis alweer bijna een maand geleden zeg!

Nou meiden hele fijne dag nog baaidiebaai

Hey Vieguh,

Ben het zo ontzettend met je eens,heerlijk topic met zulke lieve,gezellige en meelevende meiden!!!

Groot gelijk hoor dat je lekker stopt voor vandaag. Leuk he, al die visite die je trouwalbum wil zien, kijk er zelf ook af en toe nog in met visitie (he Marijke). Gewoon zo leuk om terug te zien. Een maand alweer, je zit nog steeds in je wittebroodsweken dan. Wow, wij zijn in augustus alweer 3 jaar onderweg, was zooo super dat het lijkt of het gister was! Zou het zo overdoen, met dezelfde man uiteraard!

Veel plezier vanavond!

Liefs Svtje

Ha meiden

Even snel een berichtje van mij...
Gisteravond had ik plots bloedverlies en ook helderrood, schrok me kapot.
Vannacht zeer beroerd geslapen en 's ochtends mijn werk opgebeld en me ziek gemeld (moet toch wat). Vervolgens meteen de verloskundige gebeld en gelukkig namen ze me serieus en kon ik komen voor een spoedecho.

Ik was behoorlijk nerveus, gelukkig konden we meteen naar binnen.
Meteen zag ik ons kleine ukkie, maar nu nog de vraag of er verder nog wat te zien was. Gelukkig zagen we al snel dat het hartje prima kloptte. Tranen gingen over mn wangen van blijdschap.
Verder zag alles er goed uit, de baarmoederwond was goed gesloten. Ze zag wel een klein vlekje waar de bloeding zat, maar dit hoefde verder niets te betekenen.

Moet zeggen dat ik behoorlijk ben gerustgesteld, maar toch ook nog bang, omdat ik nog steeds buikpijn heb. Tot nu toe geen bloed meer gezien, hopelijk blijft dit zo!
Ik heb gewoon 24 juni mn termijnecho, dus daar leef ik nu naar toe.
Ze kon niet goed zeggen hoe ver ik was, ze zag wel dat het eerder naar de acht dan naar de negen weken ging.

Liefs Anne

Hallo meiden!!

Weer even een berichtje van mij!!

@belgies.. Kan me voorstellen dat je je kapot schrikt als je bloed ziet, zou ik ook hebben.. Gelukkig is alles goed met jullie kleine..

@ svtje.. Schrok best van mijn krampen maar gelukkig bleek dat allemaal normaal te zijn, heb er nu ook minder last van! Voel me vandaag ook wat minder zwanger omdat ik me vandaag best goed voel haha, dacht jij dat ook niet in het begin "ben ik wel zwanger"..
Bij de verloskundige praktijk doen ze altijd bij de eerste afspraak een echo om te kijken oif alles goed is!! Verheug me er echt op en mijn man kan ook niet meer wachten haha..
Hoe is het bij jou?? Ben je nog steeds op het schip??

@ marijke.. Het is zo raar om nu echt zwanger te zijn, soms als ik geen kwaaltjes voel dan denk ik meteen "ben ik wel zwanger" haha.. Maar ben ook echt zo gelukkig en hoop ook echt dat alles goed zal gaan!!
Hoe voel jij je nu?? Nog veel misselijk??

@ roos170.. Jammer dat je ongi bent geworden, hoop dat het snel weg is zodat je naar de volgende ronde kan..

Voel me vandaag best goed, niet zoveel last van kwaaltjes.. Alleen rommelt het af en toe in mijn buik/ baarmoeder en dat gaat dan gepaard met wat misselijkheid!! De meeste kwaaltjes komen met 6 weken dus hoop dat ik daar niet teveel last van heb...
Vanavond ga ik gezellig met me man film kijken, we hebben heerlijk samen vrij en daar gaan we ook van genieten..

@ iedereen.. Fijne avond!!

Liefs Loes

@ Vieguh,

Thanx is wel handig om te weten wat iedereen met NOD bedoeld. Ik snap het. Ik moet nog even wachten dan haha. Ben net ongesteld geweest en zijn nu aan het proberen om zwanger te worden. Ik vind het zo spannend allemaal! Ik ben ook blij dat ik dat hier even kwijt kan. Ik zou het wel tegen iedereen willen vertellen!!!!!!

Hey Anne,

Wat zal jij geschrokken zijn zeg! Pff schrik er nu nog van, gelukkig zag ik al gelijk je banner staan onderaan. Heerlijk dat je die kleine gezien hebt en dat het hartje klopte. Maakt niet uit hoever je bent, 8 of 9 weken, het zat goed op de echo, das het belangrijkste. Snap dat je nog steeds een beetje bang bent en elke keer kijkt of je geen bloed verliest. Moet eerlijk bekennen dat ik dat nog steeds elke keer doe... checken. Hoop dat de tijd tot de 24ste snel mag gaan, ik tel mee af hoor, want mag dan zelf natuurlijk ook hartje luisteren.

Zo spannend bij Jt vandaag en dus ook bij jou, wat delen we veel met z'n allen he! Heerlijk dat we er zo goed over kunnen praten en er voor elkaar kunnen zijn! Hoop dat we ook dit 4de topic weer lekker zo verder mogen gaan!!!

@Loeske, ben nog aan boord, in de loop van volgende week gaan we lekker naar ons huisje toe, heb dan ook al verschillende afspraken staan, kinderwagen bekijken en alstie bevalt gelijk meenemen, afspraak met verloskundige en gezellige dingen doen met vriendinnen. Heb dat af en toe wel hoor, als ik minder misselijk ben dat ik denk... heb het toch niet gedroomd...meestal word ik kort daarna misselijk alsof die kleine wil zeggen ben er nog wel hoor mama (ziet er zo leuk uit... mama  wow!)

Voor de meiden die nog niet zwanger zijn, ik hoop dat jullie heel snel mogen ervaren wat het is om een klein wondertje in je buik te hebben groeien!!! Af en toe komt het allemaal best op me af, ben ik wel een goede moeder en hoe zal het allemaal gaan die eerste uren, dagen, alles zo nieuw. Maar de laatste dagen ervaar ik echt een verlangen naar december hopen dat alles goed mag blijven gaan en wij tegen die tijd ons kindje in onze armen mogen sluiten!!!

Dikke kus voor jullie allemaal!

Svtje

@Belgies: ook al ben ik nog nooit zwanger geweest, ik kan me toch al een redelijke voorstelling maken van wat er dan door je heen gaat. Wat heerlijk dat je daarna toch weer gerustgesteld wordt.

Ik heb een vraagje (ja het lijkt wel alsof ik alleen maar vragen heb en ik kan me voorstellen dat dat soms wat suf overkomt), maar ik kan nergens echt een antwoord vinden op deze vraag.
Weet iemand van jullie of miskramen erfelijk zijn? En of het erfelijk is dat het lang duurt voor er uiteindelijk een kleine op de wereld wordt gezet?

Ik zal het even kort uitleggen. Mijn moeder heeft 8 jaar moeten wachten voordat ze haar eerste kindje kreeg. In die 8 jaar heeft ze 5 keer een miskraam gehad. Nu maak ik me daar best een beetje zorgen over. Ik ben een beetje bang dat het misschien erfelijk is. Mijn moeder denkt van niet, maar ik weet het eigenlijk niet zeker. Misschien weet iemand hier het antwoord?

Alvast heel erg bedankt.

Elleste

Terug
Bovenaan