Hey Anne,
Wat zal jij geschrokken zijn zeg! Pff schrik er nu nog van, gelukkig zag ik al gelijk je banner staan onderaan. Heerlijk dat je die kleine gezien hebt en dat het hartje klopte. Maakt niet uit hoever je bent, 8 of 9 weken, het zat goed op de echo, das het belangrijkste. Snap dat je nog steeds een beetje bang bent en elke keer kijkt of je geen bloed verliest. Moet eerlijk bekennen dat ik dat nog steeds elke keer doe... checken. Hoop dat de tijd tot de 24ste snel mag gaan, ik tel mee af hoor, want mag dan zelf natuurlijk ook hartje luisteren.
Zo spannend bij Jt vandaag en dus ook bij jou, wat delen we veel met z'n allen he! Heerlijk dat we er zo goed over kunnen praten en er voor elkaar kunnen zijn! Hoop dat we ook dit 4de topic weer lekker zo verder mogen gaan!!!
@Loeske, ben nog aan boord, in de loop van volgende week gaan we lekker naar ons huisje toe, heb dan ook al verschillende afspraken staan, kinderwagen bekijken en alstie bevalt gelijk meenemen, afspraak met verloskundige en gezellige dingen doen met vriendinnen. Heb dat af en toe wel hoor, als ik minder misselijk ben dat ik denk... heb het toch niet gedroomd...meestal word ik kort daarna misselijk alsof die kleine wil zeggen ben er nog wel hoor mama (ziet er zo leuk uit... mama wow!)
Voor de meiden die nog niet zwanger zijn, ik hoop dat jullie heel snel mogen ervaren wat het is om een klein wondertje in je buik te hebben groeien!!! Af en toe komt het allemaal best op me af, ben ik wel een goede moeder en hoe zal het allemaal gaan die eerste uren, dagen, alles zo nieuw. Maar de laatste dagen ervaar ik echt een verlangen naar december hopen dat alles goed mag blijven gaan en wij tegen die tijd ons kindje in onze armen mogen sluiten!!!
Dikke kus voor jullie allemaal!
Svtje