wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Zo daar is Sukkie weer :)
Lekker veel geschreven las ik al.
Oei Jt wat schrok ik van je berichtje, gelukkig is het helemaal goed gekomen!

@anne, wat fijn van je verloskundige dat je al even langs mocht komen, nu zul je wel een stuk geruster zijn he!

Ik heb nog niks van mijn sollicitatie gehoord, sluitingsdatum is 17 juni dus dan moet ik tot dan wachten. Is trouwens op een zmok school (@twijfeltje..)

Tsja hier is voor de rest niet veel gebeurd, gaan de cyclus weer opnieuw in (ongi weer voorbij) dus het zal weer even duren voor het spannend wordt.
Ik zal heel hard voor alle wachters gaan duimen want er zijn teveel boze gezichtjes!
Hup hup smileys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes S.

Hey Sukkie,

Ik miste je al!!! Gezellig dat je er weer bent Wanneer heb je precies je afstudeerfeestje? Wordt vast een hele gezellige boel.

Nog 5 nachtjes slapen en dan sluit de sollicitatieprocedure, lekker beetje afleiding zoeken en maar hopen en duimen dat je aangenomen wordt! Is het een baan bij je in de buurt? Duim voor je hoor!!!

Geniet van je weekend!

Liefs Svtje

Hai meiden!

@Sv'tje Uit je berichtje kan ik een beetje opmaken dat jij voor de mannen aan boord zorgt. Het maakt het allemaal wel een beetje lastig om een vaste baan te hebben als je vent aan het varen is. Ik vind het allemaal wel bijzonder om te horen hoe dat allemaal in elkaar steekt. Ik heb er namelijk geen enkel idee van. Maar zo leer je nog eens iets hahaha.

@Vieguh Ik lees dat je een  nestje puppy's hebt, wat intensief zeg! Maar ook leuk, zeker als ze wat groter worden en gaan hobbelen.  Wat voor hondjes zijn het? Ik heb zelf een flatcoated retriever van inmiddels twee jaar. Ik ben dus ook al een beetje moeder haha. Het is zo'n scheetje!

@Sukkie Wat leuk dat je gereageerd hebt op een vacature in het zmok. Ik doe het nu twee jaar en het is heel erg leuk! Je zult zien dat de kinderen ook hele leuke kanten hebben. Deze kinderen zijn overal al uitgekotst en hebben een veilig en stabiel plekje nodig en die rots in de branding kun jij voor ze zijn. Ik hoop van harte dat het gaat lukken. Hoe oud zijn de kinderen? Die van mij zijn tussen de 13 en 17 jaar. Dat lijkt heel wat maar eigenlijk zijn ze nog heel klein (voornamelijk sociaal). Laatst vroeg een leerling van mij (16jr) Juf, de aarde heeft toch ook een kringspier? Bedoelde hij de dampkring.....hahaaha. Heerlijk! Ik ben erg benieuwd, dus houd ons op de hoogte!

Hier nog geen duiveltjes. Ik heb in het lijstje mijn NOD op vandaag staan maar het is bij mij altijd maar een verrassing zoals ik al eerder meldde. Ik weet dus niet wanneer ik wil gaan testen...Of hoelang ik het kan uitstellen. Dus ik zal het waarschijnlijk van het weekend wel proberen. Even overleggen met mn mannetje.

Ik laat het weten wanneer ik meer weet.

Tot snel!

Hey Twijfeltje,

In de weken dat we vrij zijn werk ik regelmatig als oproepkracht op kantoor (secretariaat), heel erg leuk, dit baantje heb ik aan mijn stage overgehouden. Ook doe ik wel eens thuis/boord werk via internet, dat is helemaal ideaal. Momenteel (ivm "crisis") is er wat minder werk, ik wacht gewoon rustig af, vind het namelijk wel erg leuk om af en toe mijn eigen ding te doen. Verder zorg ik inderdaad voor de mannen en het huishouden hier aan boord.

Zo spannend bij jou! Vind het ook knap dat je nog niet getest hebt hoor! Hoop voor je dat je ongi weg mag blijven voor minstens 9 maanden DuimDuimDuim!!! Hou ons op de hoogte meid!

x Svtje

Hey allemaal,

Sorry dat ik niet echt actief mee klets op het forum maar lees jullie verhalen altijd en leef met jullie allemaal mee. Ik heb afgelopen zondag mijn ei weer gehad dus druk geklust afgelopen weekend. Nu heb ik vanaf woensdagavond steeds kleine steekjes in mijn buik en doen mijn tepels zeer. Gisteravond hadden we bruiloft en heb de hele avond last gehad van steekjes en een trekkend gevoel in mijn onderbuik. Op dit moment is het weer rustig maar nog wel steeds jeukende en zeer gevoelige tepels. Ik hoop dat dit goede tekens zijn en iets zegt me dat het wel eens raak kan zijn maar wil mezelf ook niet teveel hoop geven. Ik kan over een dikke week pas testen dus duurt nog lang helaas. Dit weekend een druk weekend met straatfeest, verjaardag vrienden en uit eten met een groep vrienden dus zal veel alcohol aan bod komen. Toch denk ik dat het beter is om dit maar te laten staan, je weet maar nooit of het raak is.

@ alle klussers, kom op jullie kunnen het en geniet ervan
@ alle wachtenden, ik hoop dat jullie ongi mag uitblijven (incl. die van mij)
@ alle zwangeren geniet ervan

xxx Midanie

Goeiemorgen meiden,

Allemaal lekker geslapen??
Ik weer als een blok heerlijk!!
Het weer zit gelukkig ook weer mee dus een mooi weekend staat voor de deur.

@Sukkie:
Spannend hoor je sollicitatie! Ik hoop zo voor je dat jij het gaat worden. Je bent nog jong en de stof die moet leren zit er nog lekker vers in dus ze zullen wel gek zijn als ze jou niet aannemen. Succes meid!!

@Twijfeltje:
Ja erg intensief zo'n nestje zeker als je daarnaast ook nog een full-time job hebt. Maar het is wel erg leuk!!
Het zijn chihuahua's. Nooit gedacht dat ik zo'n hond zou nemen ( ben totaal geen paris Hilton figuur), maar ze zijn echt erg leuk!! De oogjes van beide pups zijn nu open en ze kijken je nu ook al echt aan. Volgende week verwacht ik de eerste stapjes.
Flatcoaters zijn ook schatten van honden en erg betrouwbaar!! Ook als je straks een kindje hebt zullen ze niet snel jaloers worden. Is het een reu of een teef?

@Midanie:
Spannend hoor al die klachtjes. Ik zit in het zelfde schuitje nu en heb de 17e mijn NOD.
Ik hoop voor je dat het raak is en dat er een mooie smile bij komt.
Veel plezier dit weekend met al die feestjes. Altijd leuk toch?!

@sv'tje:
ja tuurlijk wist ik wel dat ie nega zou zijn maar het was een test die je 4 tot 5 dagen voor je NOD al kon gebruiken dus ik dacht kom laat ik het eens doen. Ik was alleen thuis en moest eigenlijk lachen om mezelf toen er "niet zwanger" in stond!
Jij hebt vandaag die bruiloft geloof ik he? Heel veel pelzier meid!

Hier alles lekker zn gangetje. Weinig nieuws meer erbij dus alles blijft zoals het was.
Vanavond lekker met mn ouders en schoonouders naar pannenkoekenhuis en aansluitend borrelen bij ons. Dit als dank voor alles wat ze voor ons gedaan en gegeven hebben voor de bruiloft. Aansluitend gaan we de video bekijken die mijn vader helemaal bewerkt heeft. Ben erg benieuwd wat er van geworden is.

@alle klussers: Bovenal er lekker van blijven genieten.
@alle wachters: Kom op met die smiley's.
@alle zwangeren: Geniet van de dingetjes die alleen jij voelt, dat lijkt me zo knus!

Goeiemorgen lieve meiden,

Het weekend is weer begonnen. Ik lig nog lekker even in mijn bedje  maar het gaat een lange dag en avond worden (bruiloft) dus vind dat ik nu beter beetje bij kan tanken dan dat ik om 16.00 al instort. Hoop dat het weer mooi blijft vandaag, voor de zekerheid nog even een panty mee laten nemen door mijn schoonzusje, beetje onvoorbereid naar boord gegaan deze keer en om nou hele dag te bibberen zag ik ook niet zitten.

Spannend weekend voor jullie, Twijfeltje en Vieguh....komt de ongi wel of niet. Tuurlijk hopen we van NIET!!! Zou wel een mooi feestje zijn natuurlijk.

@Midanie, wat gezellig dat je er weer even bent, is inderdaad een tijdje geleden, geeft niks hoor! Lekker druk weekend voor de boeg, dus je hebt in ieder geval wat afleiding. Nog een week tot NOD spannend meid! Wat zou het heerlijk zijn he! Wat de alcohol betreft van het weekend, ik zou me daar niet al te veel zorgen over maken. Zelf drink ik eigenlijk nooit, maar had het met rauw vlees, carpaccio en medium biefstuk. Elke keer als ik in mijn wachtdagen zat en we gingen uit eten dacht ik.... nu maar even niet. Heb op een gegeven moment internet maar eens geraadpleegt, want vroeg me af hoe andere vrouwen dat deden (vooral degenen die al ontzettend lang bezig waren) Het blijkt dat de eerste 4/5 weken er nog geen bloedcontact is tussen jouw en je baby, dit wil natuurlijk niet zeggen dat je maar raak moet drinken en elke dag kilo's rauw vlees naar binnen moet proppen. Het is wel zo dat je dan in ieder geval niet elke wachtweek alles laat staan om vervolgens wel gewoon ongi te worden....Dus een glaasje alcohol van het weekend mag je gewoon drinken volgens mij. Nogmaals zelf drink ik niet, dus als je je er niet goed bij voelt gewoon lekker niet doen, dacht tip je in ieder geval eventjes. (Heb het ergens van internet, iig over het vlees,dus mocht ik nu helemaal verkeerd zitten )

Kan zelf trouwens niet wachten tot in een Italiaanse bol met Filet American mag eten die staat naast me op het nachtkastje na de bevalling denk ik. Lust helemaal niks, maar daar moet ik hele tijd aan denken momenteel, apart he, heb er uiteraard heel graag voor over!!!

Meiden geniet van jullie weekend, klussend, wachtend (afleiding zoekend), zwangerend en ook ongi-end( lekker woordje) er maar gewoon wat van maken!

Dikke kus voor jullie allemaal, Svtje

Ha meiden

Loeske
Hoe gaat het met je zwangerschap?
Ook al voel je je niet zwanger, uit ervaring weet ik nu dat het echt wel goed zit.
Ik heb ook nog steeds niet echt kwaaltjes en heb toch echt de kleine gezien met kloppend hartje.
Het enige vervelende op het moment is dat ik erg last heb van darmkrampen, maar nog niet naar de wc kan.

Sv'tje
Was inderdaad erg geschrokken, maar ben helemaal blij dat er toch echt een kleintje zit met kloppend hartje. Wat er dan door je heen gaat is niet te beschrijven zo mooi, maar daar weet jij alles van!
Verder gaat alles prima, al hou ik het nog steeds nauwkeurig in de gaten.
Nog anderhalve week en dan zien en horen we de kleine weer. Jij hebt waarschijnlijk alleen controle en hartje luisteren zeker?
Echt balen dat je maar twee echo's krijgt, het is zo'n kleine moeite om even je kleine te zien. Ik lijk misschien een zeikerd, maar vind dat gewoon erg jammer.

Jt
Gelukkig is alles goed en heb je het hartje gehoord!
Wat kun je in de rats zitten he als er iets gebeurd, of in joou geval dat je niets hoort.
Gelukkig is het bij ons allebei goed!

Vieguh
Vervelend dat wachten he. Dat is nog het ergste. Je kan er vrij weinig meer aan doen als je vruchtbare dagen voorbij zijn, alleen nog maar afwachten en dat vond ik ook het vervelendste.
Hopelijk heb je een mooie cyclus van rond de 28 dagen. En nog meer te hopen is dat je dat helemaal niet te weten komt!
Bij duurde het de eerste keer ook 35 dagen voor ik weer ongesteld werd.

Marijke
Op mijn werk weet nu iedereen het, want moest op mn werk de verloskundige bellen en moest dus onder werktijd weg en aangezien ik nu aantoonbaar bewijs heb, had ik zoiets van laat het maar weten. Als er dan iets is hoef ik niets uit te leggen. Ik hoop alleen dat er geen ouders zijn die het zien, want het is echt al behoorlijk zichtbaar opgezet. Ik hoop dat ik het iig tot die 24e verborgen kan houden.
Wat gaaf dat je van je ouders de kinderkamer krijgt.
Maar hoe is het verder met jou? Dat lees ik zo snel nergens.

Roos
Balen van je ongi, volgende maand nieuwe kansen en gelukkig heb je die nog genoeg...

Sukkie
Wat fijn dat je man zijn baan mag behouden, dat is toch wel een zorg minder.
Nu hopen dat jij snel aan een nieuwe baan mag beginnen!

Verder voel ik me dus prima en tot nu toe nog geen misselijkheid te bekennen, hopelijk blijft dit zo, maar anders heb ik het ervoor over als het na drie maanden maar ophoudt hihi..

Alle ongi-mensen, hopelijk mogen jullie snel weer klussen.
Alle Klussers, doe jullie best, meer kan je niet doen.
Alle wachters, veel succes, ik weet dat dit het moeilijkste onderdeel is!
Alle zwangeren, geniet ervan met of zonder kwaaltjes.

Veel liefs Anne

Terug
Bovenaan