wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

@ Astrid, welkom op het forum! als je langer mee wil kletsen kun je je nod datum doorgeven dan zet ik of iemand anders je in het schema!

@elleste, hallo dan, natuurlijk ben je ook welkom!
Herken het wel hoor, ik heb ook iedere keer als het niet lukt zoiets van, ach t komt wel goed. Rond je nod wordt het toch wel weer spannend hoor!
Veel succes met wachten, als je wil kan je ook in het schema!

@marijke, was erg gezellig op msn net!

Hier niet veel gekke dingen meer, is bij dat ene beetje bruinverlies gebleven. Volgens mijn man heb ik vele grotere tepels, zelf dacht ik dat ook wel maar ja ik ben er toch vrijwel zeker van dat ik ongi ga worden. Dus we zullen zien, de hoop is hier nog niet helemaal weg!

Groetjes en een dikke knuffel van mij

hihi even weer een andere banner aangemaakt, blijft leuk :D

Hoi lieve meiden,

FF niet veel gevolgd de laatste dagen maar jeey wat is er al weer veel gebeurd dus.....:

@ line, asjepoester, roos en elleste:
welkom op het forum en klets lekker mee zou ik zeggen! Tis erg gezellig hier!!

@ loeske:
GEFELICITEERD!!!! had het raar gevonden als je met deze kwaaltjes nog ongi had geworden. Geniet ervan!!

@ poohh:
Lijkt me vervelend om zo moe te zijn, maar ook weer zo heerlijk als je weet waardoor het komt.
Geniet lekker van je nappie zo tussendoor.

@ sukkie:
Balen dat je ongi geworden bent. Hoop dat je snel voor de volgende ronde kan.

Hier is het nog steeds klussen voor de lol en wachten. Heb naast mn rozige afscheiding die ik gehad heb  nu ook gevoelige tepels. Ook voelt mn buik vol en heb kleine krampjes af en toe.
duurt nog 9 dagen tot mijn NOD maar verwacht dat ik gewoon ongi ga worden. Zal  het  een stunt vinden om in ronde 1 al zwanger te zijn.
Gelukkig ben ik er niet teveel mee bezig want  zit nog steeds met mn hoofd  bij de verbouwing van de badkamer en de zorg voor de pups.
Het gaat erg goed met ze en met Fleur nu gelukkig ook weer.

Voor iedereen die ik vergeten ben: sorry.

Slaap lekker voor straks Kussss Ilse

Hallo Dames,

Als eerste : @Loeske: Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik had vandaag mijn NOD dag..
Maar voel me nog helemaal niet ongi en ben het ook nog niet
Hoop dat het zo blijft.....

Liefs Roos

Ha Meiden!

Loeske, van harte! Wat een goed nieuws! Ik hoop dat er snel meerdere smileys mogen volgen!

Sukkie, wat vervelend dat je ongi geworden bent. Duim voor je voor de volgende ronde!

Hier begint het nu wel wat spannend te worden.... Ik heb wat krampjes, opvliegers (is dat een kwaaltje? Ik heb t namelijk altijd koud) en vooral geen trek in brood... Maar je weet het nooit. Ik denk dat ik van t weekend pas ga testen, als het zo lang kan volhouden.

Tot snel!

Fijn om te horen dat nieuwelingen zo welkom zijn hier :)

Ik heb 2 vraagjes (misschien wel hele domme hoor): Als je een langere cyclus hebt, zoals ik, wordt dan de tijd tussen je vorige ongi en je ei langer, of de tijd tussen je ei en je volgende ongi? (ter verduidelijking: ik heb een cyclus van 35 dagen, duurt het dan langer voor je ei komt, of duurt het langer voordat je ei naar beneden rolt en je daarna ongi wordt... om het maar even plastisch uit te drukken..)

En mijn 2e vraag: vanaf wanneer telt je ongi? Is dat vanaf het moment dat je wat bruin bloedverlies hebt of vanaf het moment dat het heviger wordt?

Elleste

Hoi lieve meiden,

Daar ben ik weer na een lange pauze. Ik heb op dit moment om eerlijk te zijn even geen behoefte om actief mee te doen, anders kan ik alleen maar aan mijn zwangerschapswens denken, echt waar! Wel wil ik graag op de lijst blijven en kom ik regelmatig een kijkje nemen of er wat zwangeren bij zijn gekomen.

Leuk om te zien dat er veel nieuwe meiden mee doen :)

Helaas ben ik gisteren op mijn nod ongi geworden. Ik had me vergist en mijn nod op 9 ipv 8 juni aangegeven. Nu dus op naar ronde 4. Mijn eerstvolgende nod is 6 juli.

@Loeske, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :)

@de klussers, veel klus plezier!
@de wachters, heeel veeeeel geduld!
@zwangeren, sterkte met de kwaaltjes!

Liefs, x Dora

Hoi Dora,

Wat jammer dat je ongesteld bent geworden.
Ik begrijp het helemaal dat je even afstand wilt nemen van het forum want het neemt toch veel plek in beslag in je koppie en dat is nou net niet fijn als je bezig bent zwanger te worden.
Je zal niet de eerste zijn die pas zwanger wordt als je het hebt losgelaten!!
Ik wens je veel succes met ronde 4 en hoop nog wel een keer wat van je te horen en zeker als je zwanger bent geworden!

Liefs Ilse

vieguh nu nog 8 dagen wachten  maar het nu wachten kan nog erg lang lijken te duren. succes!
weet ff de namen niet meer alle nieuwe forum lidjes welkom hier!
elleste
volgens mij reken je je cyclus vanaf de dag dat je ook maar iets bloedverliest dus zelfs het bruinbloed verlies. of zal ik het nu ook fout hebben?
je eisprong is als goed is 14 dagen voor je volgende menstruatie. vaak is het zo dat als je je eisprong hebt gehad dan wordt je ongeveer 14 dagen er na ongi.
dus dan zal jij dus ook een latere eisprong hebben. bij www.predictor.nl kun je eventueel ook uitrekenen wanneer je eisprong dan is.
groetjes van mij

Terug
Bovenaan