wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

goeiemorgen!
@valesca: jemig zeg, dat is net zoiets (alleen nog tikje erger) staat je leven ook even mooi van op zijn kop ja... pfff als ze nou eerst eens nadenken voordat ze conclusies trekken!! Hadden ze toen geen bloedtestje gedaan?? Krijgen ze niet betaald om onderzoek te doen?? Heb je er nog wat van gezegd tegen jullie gynaecoloog??

@chanti: het kan idd stress zijn, ik weet wel dat door een heleboel spanning ik het juist wel werd (zelfs tijdens t slikken van de pil) kan 2 kanten op werken. Ik heb trouwens mijn moeder gisteren gesproken over hoe het toen bij mijn vader en haar ging tijdens de klusperiode en of het lang duurde voordat zij weer ongi werd, toen vertelde ze dat ze het pas werd toen ze de baby van een hele goeie vriendin vast mocht houden, dat deed schijnbaar echt iets met haar. Mooi verhaal, ik vraag nu dus aan iedereen of ik ook even de kleine mag vasthouden. Ben gisteren begonnen met de kleine van 5 daagjes van mijn nicht, hihi... Misschien komt t wel wanneer ik de kleine van mijn broer en schoonusje in mijn armen krijg... Morgen is ze uitgerekend.... duim duim duim...

Bedankt allemaal voor jullie ondersteunende/begrijpende reacties, ben ik erg blij mee. T is idd echt een pak van mijn hart dat de dokter gisteren mij gerust heeft gesteld. Kom er helemaal van bij ;-) laat me nu maar ongesteld worden want de RD's zijn er ook nog steeds niet haha!! Als het goed is komen vandaag mijn ovulatietesten binnen, heb er maar meteen 24 besteld, kunnen we het eens een tijdje in de gaten houden. Ben benieuwd hou jullie uiteraard op de hoogte.
En verder aan allemaal:
Duim, duim, duim!!! Hoop dat het helemaal goed komt in klusland, wachtland en zwangerland ;-)

fijne dag allemaal. x

@zebraatje

Ze hebben eerst een kweek genomen van blaasjes die ik had, en daar was niks in te vinden. Toen bloed afgenomen en daar was het wel te vinden, alleen dus een totaal anders type (het koortlip type) en dat heeft iedereen in het bloed die ooit eens een koortslip gehad heeft. Ik ben niet naar die vent terug gegaan, maar heb het via mijn huisarts opnieuw laten onderzoeken. Mijn huisarts wist hoe graag ik een kindje wilde en ze heeft een bioloog en iemand van het lab die ze goed kende ingeschakeld voor mij....binnen 3 dagen had ik een nieuwe uitslag waarin dus bleek dat ik niks had.

Mijn huisarts is echt geweldig....kan me geen betere voorstellen. Die vrouw heeft echt veel voor me gedaan om me te helpen en gerust te stellen.

@ iedereen.....een fijne dag gewenst en heel veel secces met wachten en klussen

Hallo meiden,

Ik heb vandaag mijn NOD dag.....
Ik voelde me van de week anders dan anders,
Veel plassen, en echte zere tepels!
Maar in elk geval heb ik dus vanmorgen getest:
en.......JA IK BEN ZWANGER!!!
Kan het nog steeds niet geloven gewoon! En toch stonden er echt 2 strepen!

Ik wil iedereen veel succes wensen met klussen & wachten & genieten.....

Veel liefs en tot gauw!

Xxx Roos

Jeeeej Gefeliciteerd Roos !!! wat een geweldig nieuws !!! Hoelang heb je erover gedaan?

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden....aan de ene kant super balen ! maar aan de andere kant, weet ik nu dat na vorige maand mijn lichaam wel gewoon werkt.

Volgende maand toch maar ovulatie testen halen.

Dank je!
Ik kan het nog steeds niet geloven!
We zijn nog maar net 3 maandjes bezig!
Is dus super snel gegaan.....

Wat balen zeg! Op naar de volgende ronde!

Liefs Roos

Dat is zeker snel...maar helemaal geweldig natuurlijk !

Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen meis !! hou ons op de hoogte hoor ;)

Liefs

Hey roos! Ik ken je helemaal niet maar van harte GEFELICITEERD!!!! Super zeg..!! :D:D:D Geweldig..

Geniet er lekker van en hopen dat alles goed gaat..! Ga je al snel naar de dokter?

XxX Jo

Terug
Bovenaan