wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hoi \valesca,

Ik zelf doe het om de dag omdat een kennis van mij dokter si en heeft ge\egd dat het om de dag beter is. Ik zou ook na een eventuele eisprong gewoon om de daG DOORGAAN OMDAT JE NOOIT PRECIES WEET WANNEER JE JE EI HEBT. O caps lock aan hahahaha.
dus ook na de eerste 14 dagen ga ik gewoon om de dag door tot ongi
succes

wat een gedoe eigenlijk nu staat hij ineens weer ergens anders dit topic zoeken zoeken.
nou ja weer gevonden. vind het nog wel jammer dat het forum zo is.
lekker druk gezellig weekend gehad.
zaterdag geshopt en ja iets voor de baby een knuffel en een shirtje met tekst papa s kanjer, erop.
zondag even met de boot naar eiland schiermonnikoog geweest.
maandag naar de verloskundige geweest en heerlijk eindelijk het hartje gehoord. :)
dinsdag niet zo veel. en vanochtend even aan het werk geweest.
klusmensen heel heel veel succes !!! lekker romantice het bedje in duiken.
wachter ook heel veel succes wachten lijkt misschien weer lang te duren.
groetjes van mij marielle

Hai meiden,

Nou ik ben dag 27 van mijn cyclus bloedvrij doorgekomen :) Ik ga ook niet testen, ik wacht het nog een paar dagen af.

Verder ben ik er steeds rustiger onder, als ik ongesteld wordt ga ik er gewoon weer tegenaan.

Uiteindelijk ben ik ook nog niet zolang bezig. Vanaf januari. Alleen vanaf mijn miskraam in maart ben ik er zo ongeduldig mee bezig.

Toi toi toi voor diegenen die bijna hun NOD hebben!

En voor degenen die al zwanger zijn, geniet ervan!

Liefs Viooltje

Hey lieve meiden,

Heb jullie gemist, varen weer in gebied met bereik gelukkig dus kan er weer op los kletsen hier.

nod's juni
naam leeftijd ronde kindje nod status
dora the explorer 30 3 2 9-jun ongi
loeske 23 4 1 10-jun zwanger
schuerke 27 4 1 4-jun ongi
sukkie_85 23 4 1 12-jun ongi
vieguh 27 1 1 17-jun ongi
lyn79 29 4 1 20-jun zwanger
midanie 26 3 1 22-jun ongi
poohh 24 4 1 24-jun ongi
kwisjuh 29 4 1 27-jun ongi

nod's juli leeftijd ronde kindje nod
schuerke 27 5 1 3-jul
zebraatje168 27 1 1 4-jul
sukkie 23 6 1 9-juli
viooltje 341 10-juli
elleste 30 3 1 14-jul
vieguh 27 1 2 18-juli
line 33 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli
chanti 24 1 1 ?

nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 5-aug

Zwangeren uitgerekend

mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
schippersvrouwtje 10 december
shar 5 januari
stefanie 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje 21 juli 12.30 20 wk echo
22 juli 13.00 controle vk
shar
stefanie
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn

Wat wordt het?

mie_pie MEISJE
j-t
senorita
schippersvrouwtje
shar
stefanie
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn

@Chanti, je staat er weer in hoor meis, wat zeker niet de bedoeling om je eruit te knikkeren. Je hoort er helemaal bij hoor!!!

@Viooltje, kan me voorstellen dat je er ongeduldig mee bent hoor. Volgens mij is iedere vrouw dat, op het moment dat die pil de prullenbak ingaat wil je eigenlijk a la minute... bij sommigen is het zo gepiept en bij anderen duurt het gewoon wat langer. Je weet in ieder geval dat je zwanger kunt raken. Hoop voor je dat je snel kunt genieten van een voorspoedige zwangerschap!

Meiden, is een heel verhaal geworden. Maar ja wat wil je ook als je 2 dagen niet op het forum kan.

@Alle klussers, geniet ervan en hopen op goed resultaat!

@Alle ongi-ers, maar snel vergeten en op naar de volgende ronde!

@Alle wachters, tel mee af en duim heeeeeel erg hard!

@Alle zwangeren, geniet van het wonder van nieuw leven en pas goed op jullie zelf!

Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!

Liefs Svtje
17+6

@Elleste en bij jou al nieuws? DuimDuimDuim!!!

@Roos, de rode vlekken onder je voeten komen me niet bekend voor, maar had het zelf met mijn handpalmen, die waren veel roder dan anders. Hoop voor je dat het een kwaaltje is! Duim hoor!

@Valesca, zegt niks hoor dat je test negatief was, kan zijn dat hcg gewoon nog niet genoeg was. Probeer het over een paar dagen nog eens als je niet ongi geworden bent. Duim ook voor jou hoor!
Pfff heftig klusleven hebben jullie hihi. Bij ons stuk rustiger, zeker nu. Toen we aan het proberen waren zwanger te raken deden we dat vanaf een week voor NOD om de dag, de dag voor NOD, op NOD en de dag erna en daarna nog 2 x om de dag ofzo... Ronde 6 had gelukkig effect! Hoop dat het bij jullie snel raak mag zijn!

@Vieguh, gezellig hoor, al die visite maar om het forum dan open te hebben staan is inderdaad niet zo'n goed plan. Wachten weer voor jou, duurt lang he! Lekker afleiding zoeken van de week, dan is het zo de 18de! Ga het onthouden want heb de 18de met een vriendin afgesproken on lekker te gaan high tea-en. Tel met je mee af!

@Anne, wow 12 weekjes alweer! Gaat hard he! Super dat je je goed voelt! Hoe was het bij de tandarts? Zou super zijn als je het kan horen meid!!! Zo'n mooie ervaring!

@Sukkie, ik baal helemaal met je mee dat je ongi geworden bent. Wat prut zeg! Volgende keer ga ik nog harder duimen hoor! Had het je zoooooo gegund, kan me voorstellen dat je even gezwelgd hebt hoor! Had ik ook heel erg met ronde 5 pffff heb me even een hoedje gehuild zeg maar. Toen sleepte Marijke me uit mijn dipje dusse... kop op meis! Wij zijn er met z'n allen voor je hoor!!! Heb je nieuwe NOD in het lijstje gezet en vol goede moed naar de volgende ronde he! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!! Geniet lekker van je examenfeest meis!

@Kidsbaby, tja we raken steeds verder achterop. Nu al bijna op pagina 9. Moet niet gekker worden. Gaaf zeg dat je spulletjes hebt gekocht voor die kleine! Wow, het hartje horen kloppen is echt enorm bijzonder he! Jij hebt natuurlijk al 2 kindjes, maar volgens mij is het elke keer opnieuw helemaal super!

Weet neit wat er gebeurd, maar alles staat lekker door elkaar ineens. Was niet de bedoeling zeg maar...

Kus Svtje
17+6

Hallo dames,

Ik ben hier nieuw op het forum en lees al een tijdje mee. Wens echt alle dames het beste! Dat al jullie wensen mogen uitkomen.. Zou me even kort voorstellen; Ik ben 26 jaar en heb 24 juni mijn spiraaltje laten verwijderen. Wij willen graag zwanger worden!! :D (maar dat willen we allemaal hier..) Heb lang (al bijna 9 jaar) op dit moment gewacht en nu is het eindelijk zo ver.. Ben net getrouwd met een hele hele lieve man en hebben in februari een huis gekocht. Dus nu op naar de volgende stap.. Erg spannend allemaal.. Nu heb ik nog geen idee hoe lang mijn cyclus is omdat ik nog erg last heb van onregelmatig menstruatie. De 1e dag van mijn laatste m.p. (maandelijkse periode) was 24 juni en een week later werd ik het alweer (1juli). Maar heb mijn spiraaltje net laten verwijderen dus alles zal wel even op gang moeten komen.. We nemen de tijd ervoor. Het is zo iets speciaals dat we niks verwachten. We kunnen alleen maar hopen.. :D:D

Liefs Jo

Hey Jo,

Van harte welkom op ons gezellige topic! Klets lekker met ons mee!

Wat lastig dat je cyclus zo onregelmatig is, hoop dat dat snel mag veranderen met als gevolg gewoon lekker mininimaal 9 maanden niet meer ongesteld ;) Wat is je volgende NOD datum denk je ongeveer? Dan zet ik je in onze tabel, kunnen we met je mee wachten, duimen en hopen!

Liefs Svtje
17+6

Hey meides,

Ja nu alweer pagina 9!!!! Vind het maar niks dit nieuwe!!

@ Jo:
Welkom op het forum! Klets lekker mee zou ik zeggen.
Wat voor spiraal had je?
Hoop voor je dat je snel weer een regelmatige cyclus hebt.
Veel plezier met klussen iig hihi.

@Sv'tje:
Leuk dat je er weer bent meid!!
Heel je verhaal staat door de war ja hahahaha mja zo volgen we je ook. He leuk die high tea! Gezellig hoor! Ik ben er eigenlijk niet echt mee bezig... ik klus gewoon lekker om de dag door en zie wel wanneer ik ongi wordt. Tuurlijk is het spannend maar niet zenuwslopend ofzo.... Komt misschien wel als ik in ronde 5 of verder zit.

@viooltje:
Begrijp helemaal dat je ongeduldig bent! ZZeker als je al een MK gehad hebt dan wil je het volgens mij nog sneller weer dan normaal.
Hoop voor je dat de komende 9 maanden bloedvrij blijven meid! Duim voor je!

@Sukkie:
Vallen de ongikwalen mee?
Ik hoop het voor je. Wanneer heb je je examenfeest?
Gezellig hoor!

Hier beginnen de zogenaamde zwangerschapsklachtjes weer van voren af aan. Moe en bij een lege maag snel misselijk. Als ik iets eet gaat het over.
Mja dat had ik de vorige keer ook en was er niets an het handje. Zal nu vast wel weer zo zijn.
Vanavond verjaardag van een vriendin. Ze gaat aankomende augustus trouwen dus zit weer helemaal in de feest sferen aankomende tijd.

Meiden fijne aaf allemaal en iedereen succes.
Kusssss Ilse

Terug
Bovenaan