wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hey meiden, nou ik had gisteren ongesteld moeten worden en nog niks te zien :)

Ik durf niet te testen, dus wacht nog maar even.

Ik ben wel met vlagen heel misselijk.

Gisteren na het avondeten, moest ik even gaan liggen,zo beroerd was ik.

Nou, zodra ik nieuws heb, horen jullie het!

Liefs Viooltje

goeiemorgen!!
@viooltje: duim, duim,duim,duim.....!!
Hoop het echt voor je!

@vieguh: Wij hebben ook ovulatietesten binnen gekregen gisteren, had ze via internet besteld, volgende dag in huis (via internetbankieren) Van sensitest. Ziet er prima uit. Ook kan je er een ovulatieschijf bij bestellen, ideaal!! Maar hoop natuurlijk dat jij ze niet meer nodig hebt en nu al zwanger bent, spannend!!

Mijn afgelopen cyclus duurde 33 dagen, dus zou volgens de ovulatieschijf mijn volgende vruchtbare periode 24 tot 48 uur voor 24e van juli (ongeveer) zijn. Vanaf die datum kan ik dus beginnen met ovulatietesten. En dan is mijn nod 10 augustus!! Kan iemand me in het lijstje veranderen??
Heb trouwens echt ongi krampen nu, wel anders dan tijdens pilbloeding, pfff... maargoed nu kunnen we voor mijn gevoel echt beginnen!! En laat mijn vruchtbare periode nou in onze vakantie plaatsvinden!! Jeej, mijn mannetje en ik komen ben ik bang de tent niet uit, hahaha....

Ik werd trouwens gisteren door de apotheek gebeld, ehm mevrouw, die antibiotica die u 3 weken geleden heeft geslikt, heeft iemand u toen verteld dat ie de werking van de pil opheft?? ehm nee... oh onze oprechte excuses daarvoor dan. Oh maakt niet uit... let u wel op de verschijnselen?? Dat deden we al... Oh??? Nou succes dan, prettige avond mevr.
haha, best grappig...

nou fijne dag weer allemaal, en tot vanavond, eerst werken en verjaardagsfeestje.... xxx

Goeiemorgen allemaal,
Wat een takkeweer zeg bah! Vanaf morgen wordt het gelukkig weer beter.

@zebraatje:
Zo heeft jouw apotheek even geluk dan.... voor hetzelfde geld wil je het niet.....
Maar goed dat je ongi ben!! Nja liever niet natuurlijk maar wel netjes...
Jij was toch ook net gestopt met pil?? Kan het niet meer terug vinden....Of was het nou iemand anders.....

@Viooltje:
je klachten zijn wel heel erg lijkend op zwanger hoor he! Vind het knap dat je nog niet test! Wanneer wil je dta gaan doen?

@Marijke en Sv'tje:
Hoe was het slapen aan boord marijke?
Hebben jullie het gezellig gehad?

@alle meiden die we niet meer horen..... waar zijn jullie? Hoe gaat het met jullie?
Hoop weer eens wat te horen

Fijne dag allemaal kus Ilse

Goeiemorgen lieve meiden,

Was ontzettend gezellig gister met Richard en Marijke, we zijn heerlijk uitgebreid wezen dineren bij de Mac hahaha. Tja je moet af en toe toegeven aan je (eet) lusten toch! Heb in ieder geval revenge behaald, vorige keer dat we gewiid hebben was ik 2 x 4de en nu 1x 1ste en een x 4de dus ga zeker vooruit :) Het slapen aan boord is helaas niet doorgegaan, Rich bleek toch onverwachts te moeten werken vandaag. Dus dat plannen we gezellig een ander keertje in. Wel hebben ze uitgebreide rondleiding gehad aan boord, dusse helemaal op de hoogte van het schippersleven :)

nod's juni
naam leeftijd ronde kindje nod status
dora the explorer 30 3 2 9-jun ongi
loeske 23 4 1 10-jun zwanger
schuerke 27 4 1 4-jun ongi
sukkie_85 23 4 1 12-jun ongi
vieguh 27 1 1 17-jun ongi
lyn79 29 4 1 20-jun zwanger
midanie 26 3 1 22-jun ongi
poohh 24 4 1 24-jun ongi
kwisjuh 29 4 1 27-jun ongi

nod's juli leeftijd ronde kindje nod
schuerke 27 5 1 3-jul
zebraatje168 27 1 1 4-jul ongi
sukkie 23 6 1 9-juli
roos 21 3 1 9-juli zwanger
viooltje 34 1 10-juli
elleste 30 3 1 14-jul
vieguh 27 1 2 18-juli
line 33 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli
chanti 24 1 1 ?

nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 5-aug
zebraatje 27 2 1 10-aug

Zwangeren uitgerekend

mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
schippersvrouwtje 10 december
shar 5 januari
stefanie 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn
roos 18 maart

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje 21 juli 12.30 20 wk echo
22 juli 13.00 controle vk
shar
stefanie
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos

Wat wordt het?

mie_pie MEISJE
j-t
senorita
schippersvrouwtje
shar
stefanie
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos

@Roos, meid je staat met leeftijd en uitgerekende datum in het lijstje hoor. Mooie datum 18 maart, is mijn broertje jarig :) Hoop dat je je goed blijft voelen en zo niet er gewoon aan toegeven hoor das het beste voor je.

@Vieguh, heb je toegevoegd op msn hoor, gezellig in stuk makkelijker!

@Valesca, tjonge ben echt zwanger... pffff kan het allemaal zo slecht volgen met dit nieuwe forum maar goed, sorry dat ik dacht dat er wel wat was. Ben des te blijer voor je dat het niet zo is natuurlijk.

@Zebraatje, van harte gefeliciteerd, trotse tante! Wat is het geworden, een neefje of een nichtje? Wel jammer dat je ongi geworden bent, maar je cyclus is in ieder geval op gang. Je staat weer in de tabel hoor. Wat een apart verhaal van de apotheek die je opbelt, beetje laat dat ze dat nu pas deden al maakt het voor jullie natuurlijk niet uit ;)

@Viooltje spannend hoor meid en knap zeg dat je nog niet getest hebt. Je zit in ronde 1, maar dat zegt helemaal niks inderdaad, bij sommigen gaat het zo snel. Al kunnen het ook wel ontpillingsverschijnselen zijn hoor.... hoop echt voor je dat het bij jou niet als oorzaak ontpillen heeft in ieder geval! DuimDuimDuim, hou ons op de hoogte.

@Friezinnetje, als je ons gevonden hebt, vind het wel erg gezellig als je weer mee komt kletsen hoor !

Meiden, de laatste dag van de week, allemaal een lekker vrij weekend, tenzij er zijn die weekenddiensten draaien natuurlijk, dan heb ik niks gezegd. Geniet er in ieder geval lekker van! Wij zijn nog eventjes binnen Nederland, maar dat zal wel niet zo heel erg lang meer duren, maakt ook niet uit Duitsland heeft ook bereik.

Veel liefs Svtje
18+1

Heb morgen mijn examenfeest, heb er zin in!!!
Zag dat er weer iemand zwanger is, gefeliciteerd! AL snel hoor, in ronde 3 goed gedaan meid.

Ben nog even aan het opruimen en dan heb ik weekend, heerlijk. Nog 2 weken en dan echt vakantie, hier in het zuiden gaan we nogal lang door ;)
Gaan deze maand ovutesten doen en heel nauwkeurig klussen (om de dag) nu maar hopen dat dit gaat werken..
Mijn cyclus wordt steeds korter dus geen idee wanneer ik mijn ei heb, houd jullie op de hoogte!

Groetjes Sukkie
ps allemaal een fijn en relaxed weekend!

hey meiden,

allereerst natuurlijk Roos, gefeliciteerd!!! Wat super zeg, weer een zwangere erbij! Mooi snel ook, geniet er lekker van meis! Nu maar hopen dat er nog snel meer mogen volgen!

@ valesca: balen dat je ongi bent geworden. Maar je hebt iig weer zekerheid, nu weer vol goede moed op naar de volgende ronde! succes met klussen weer!

@ vieguh: spannend hoor, je nod komt steeds dichter bij, hoop voor je dat het niet nodig is om ovulatietesten te kopen!
Ik heb ze zelf ook ff gebruikt de afgelopen tijd, maar heb nog nooit een positieve test gehad...Nou had ik ook wel een hele rare cyclus natuurlijk. Mijn dokter zei dat hij het me niet aan zou raden, maarja als anderen er wel succes mee hebben, waarom zou je het dan niet proberen. Ik heb er ook nog wat liggen dus ga die nog even opmaken deze maand denk ik. Het kan iig toch nooit kwaad.

@ zebraatje: gefeliciteerd met je nichtje! leuk zeg! het zal nu wel weer extra gaan kriebelen bij je denk ik hè? Als bij ons vrienden met een kleine over de vloer komen zijn m'n vriend en ik helemaal verliefd op m en hebben we het daarna alleen nog maar over kinderen haha.
Succes met de volgende ronde!

@ viooltje: spannend zeg, hou ons op de hoogte!!

@ sukkie: veel plezier op je examenfeest!!

Wij gaan vanavond lekker met vrienden gourmetten, helaas is het toch echt geen barbeque-weer...Morgen worden er openslaande tuindeuren geplaats in de kamer. Vandaag hebben we het oude kozijn en een stukje muur eruit gehaald, dus zit nu met een groot blauw zeil. In de bouwvak gaat m'n vriend met z'n collega de woonkamer stucen en daarna gaan we nog een andere vloer leggen. En dan eindelijk....zit t meeste werk er op! Heb nu wel genoeg van in de bende zitten!

Fijn weekend allemaal!

X Chantal

Hallo wast ik weer,
Net klaar met het huis schoonmaken pfff wat een werk is dat zeg mja kan er weer ff tegen aan.

@zebraatje:
gefeliciteerd met je nichtje! Hoop dat jij mag volgen in de fam.

@Chanti:
Ja soms kan je gewoon niet van op aan wat iedereen zegt. de een zegt dit de ander dat. Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt en als je lekker testen wilt doe je dat lekker.
Mijn nod komt er inderdaad aan ja maar voel helemaal niks alleen met vlagen misselijk een beetje. Mja kan van alles zijn natuurlijk.
Veel plezier vanavond met eten.

@Sukkie:
maak er een mooi feest van meid!!
Veel plezier!

Iedereen fijne aaf doei Kusss

Terug
Bovenaan