wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hey meiden,

Het gaat inderdaad erg snel allemaal. Moet wel eerlijk bekennen dat het tot de 12de week een stuk langzamer lijkt te gaan dan daarna. Je zit dan toch een beetje in spanning, zal het goed gaan...Weet wel dat het er nu nog steeds iets verkeer kan gaan, maar de kans is kleiner. We hopen in december een gezond kindje in onze armen te mogen sluiten.

Om jullie vraag te beantwoorden, ik wil erg graag weten wat het wordt, ben nogal nieuwsgierig namelijk. Maar mijn wederhelft wil het niet weten dus leek het ons beter om er maar gewoon tot dec niet achter te komen. Het gevaar bestaat namelijk dat als ik het wel weet en mijn mannetje niet dat ik ga kletsen, ken mezelf een beetje. Ik kan het dan gewoon niet voor me houden van enthousiasme! Dus... ik heb nog nooit zo verlangd naar de winter, ben toch echt een zomermensje.

Heb sinds een week of 15 a 16 als ik 's avonds in mijn bed lig dat het heel druk is in mijn buik. Een soort gefladder en een heel warm gevoel, denk echt dat dat ons kleintje is. Sinds van de week is het gevoel alleen maar sterker geworden en lijk ik ook echt bewegingen te voelen. Als ik dan net in bed lig is het echt een gestuiter van jewelste. De bewegingen zijn nog niet krachtig genoeg om ze te voelen met mijn hand of de hand van mijn mannetje op mijn buik, kan niet wachten tot hij het ook kan voelen.

@Poohh, het was zeker weer enorm gezellig, de date van Marijke en mij, hoop dat er nog vele mogen volgen. We hebben elkaar via het forum wel echt gevonden ;)

Heel erg leuk dat je collega zwanger is, maar snap dat het voor jou best even hard aankomt, tuurlijk ben je blij voor haar, maar je wilt zelf ook zooooo graag! Haha je mannetje krijgt in ieder geval een beloning voor het klussen :) nu maar hopen dat jullie samen zeer binnenkort als beloning een positieve test in jullie handen mogen hebben. Gun het jullie van harte!

@Zebraatje, wij liggen het weekend (vandaag althans) lekker stil en gaan misschien hier nog wel even het dorp/ de stad in, verder genieten van de vrije tijd denk ik. Heb per slot van rekening gister de halve Prenatal al leeggekocht hihi. Wat zal jouw werkdag vandaag snel gaan met het vooruitzicht dat je je kleine nichtje mag gaan bewonderen, geniet van het kraambezoek en hoop ook voor jullie dat je zelf snel zo'n klein wondertje in je buik mag dragen.

@Sukkie geniet lekker van je feest vanavond!

Nog even een update van de tabel, Tatsje mag natuurlijk niet ontbreken in onze zwangerenlijst :

nod's juni
naam leeftijd ronde kindje nod status
dora the explorer 30 3 2 9-jun ongi
loeske 23 4 1 10-jun zwanger
schuerke 27 4 1 4-jun ongi
sukkie_85 23 4 1 12-jun ongi
vieguh 27 1 1 17-jun ongi
lyn79 29 4 1 20-jun zwanger
midanie 26 3 1 22-jun ongi
poohh 24 4 1 24-jun ongi
kwisjuh 29 4 1 27-jun ongi

nod's juli leeftijd ronde kindje nod
schuerke 27 5 1 3-jul
zebraatje168 27 1 1 4-jul ongi
sukkie 23 6 1 9-juli
roos 21 3 1 9-juli zwanger
viooltje 34 1 10-juli
elleste 30 3 1 14-jul
vieguh 27 1 2 18-juli
line 33 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli
chanti 24 1 1 ?

nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 5-aug
zebraatje 27 2 1 10-aug

Zwangeren uitgerekend

mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
schippersvrouwtje 10 december
shar 5 januari
stefanie 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn
roos 18 maart
tatsje

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje 21 juli 12.30 20 wk echo
22 juli 13.00 controle vk
shar
stefanie
marijke 15 juli 14 weken echo
kidsbaby
anne
loeske 21 juli 10 weken echo
lynn
roos
tatsje 20 juli termijnecho

Wat wordt het?

mie_pie MEISJE
j-t
senorita
schippersvrouwtje
shar
stefanie
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
tatsje

@Lynn, meid volgens mij is het invullen van jouw uitgerekende datum me een beetje ontgaan. Weet je de datum al? Dan zet ik die er uiteraard even in. Gaat het allemaal goed met je? Druk aan het werk waarschijnlijk. Geniet van je weekend in ieder geval.

@Alle klussers, meiden zet em op!

@Alle wachters, duim heel erg hard!

@Alle ongi-ers, hopen dat het de laatste keer mag zijn!

@Alle zwangeren, pas goed op jullie zelf en geniet met volle teugen! Voor je het weet ben je mama :)

Een heel fijn weekend allemaal!

Dikke knuffel Svtje
18+2

nod's juni
naam leeftijd ronde kindje nod status
dora the explorer 30 3 2 9-jun ongi
loeske 23 4 1 10-jun zwanger
schuerke 27 4 1 4-jun ongi
sukkie_85 23 4 1 12-jun ongi
vieguh 27 1 1 17-jun ongi
lyn79 29 4 1 20-jun zwanger
midanie 26 3 1 22-jun ongi
poohh 24 4 1 24-jun ongi
kwisjuh 29 4 1 27-jun ongi

nod's juli leeftijd ronde kindje nod
schuerke 27 5 1 3-jul
zebraatje168 27 1 1 4-jul ongi
sukkie 23 6 1 9-juli
roos 21 3 1 9-juli zwanger
viooltje 34 1 10-juli
elleste 30 3 1 14-jul
vieguh 27 2 1 18-juli
line 33 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli
chanti 24 1 1 ?

nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 5-aug
zebraatje 27 2 1 10-aug

Zwangeren uitgerekend

mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
schippersvrouwtje 10 december
shar 5 januari
stefanie 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn
roos 18 maart
tatsje

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje 21 juli 12.30 20 wk echo
22 juli 13.00 controle vk
shar
stefanie
marijke 15 juli 14 weken echo
kidsbaby
anne
loeske 21 juli 10 weken echo
lynn
roos
tatsje 20 juli termijnecho

Wat wordt het?

mie_pie MEISJE
j-t
senorita
schippersvrouwtje
shar
stefanie
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
tatsje

Eventjes het schema aangepast, zag dat ik bij Vieguh ronde 1 kindje 2 had staan en dat klopt niet helemaal. Moest ronde 2 kindje 1 zijn.

Kus Svtje
18+2

Hoi meiden,

Het is ontzettend lang geleden dat ik gereageerd hebt. Het lukt me ook niet om het bij te houden. Kheb het te druk met werk en m'n gezinnetje. Ik zit af en toe wel even op msn, dat gaat wat makkelijker. Wel lees ik jullie berichten door en ik vind het enorm leuk dat iedereen gewoon met dit forum is meegegaan. Wat een lastig forum zeg. Vooral dat we nu op blz 10 staan en je eerst moet zoeken voordat je het laatste bericht hebt... maar ja. Hopelijk wordt dat nog verbeterd.
Hier gaat alles goed. Inmiddels ben ik al 20 weken en een dag zwanger. WE hebben de 20 weken echo achter de rug. Alles in gelukkig in orde. Ze denken wel dat het een klein baby'tje is of dat ik nog geen 20 weken ben, maar het hoofdje was wel 20 weken... dus raden ze aan om nog eens een echo te doen over een paar weken. Nou, dat vind ik dus helemaal geen probleem haha!!! Verder zitten met de schoolvakantie lekker laat, dus ik moet nog 2 weken. Even de laatste loodjes... en dan heerlijk genieten! Voor degene die al vakantie heb, geniet ervan. Voor degene die nog even moeten: zet 'm op!! Succes met klussen en wachten! Hopelijk zijn jullie snel zwanger. Alle meiden die zwanger zijn!! Geniet er maar lekker van! Hopelijk kunnen jullie de kleine ook al snel voelen!! Das zo heerlijk!

liefs

hoi meiden,
hier ook weer eens een berichtje van mij

ik heb deze week bijna de hele week op de bank en bed gelegen ivm pijnlijke bekken moest rust houden van de verloskundige.
as woensdag hebben we 14 weken echo en moet ik naar de bekken fysiotherapeut dus dan weet ik meer over wat ik nog kan en mag. dinsdag trouwt miepie dus dan gaan we natuurlijk kijken bij mijn zwager en schone zus

xxx

goeiemiddag allemaal,

onze nieuwe deuren zitten er weer in hoor! Ben er helemaal blij mee, het is echt mooi geworden!
Vanavond lekker een rustig avondje in de planning, waarschijnlijk ff klussen haha. Afgelopen weekenden alleen maar druk geweest, dus is wel even lekker een avondje met z'n tweetjes te zijn!

@ M-M-L-C: ik woon in noord-holland...hoezo? Jij ook?

@ tatsje: gefeliciteerd meid! Een streep is een streep idd, dus geniet van je zwangerschap!! Waar heb je de laatste tijd uitgehangen? heb je volgens mij al even niet meer op het forum gezien..

@ svt'je: leuk hoor lekker weer ff babyshoppen! Het lijkt me echt supermooi om echt wat in je buik te gaan voelen! Jammer dat je mannetje nog niet mee kan voelen, dat lijkt me best wel bijzonder. Mijn vriend kan echt niet wachten tot het zover is!

@ jt: geeft toch niks dat je ff weinig tijd hebt. Als je behoefte hebt om even van je af te schrijven kun je dat gewoon altijd doen hoor! Het is toch niet te doen om altijd in alle situaties het forum bij te houden!? Fijn dat het verder goed gaat. Nog een echo is idd toch geen probleem, kun je mooi nog een keertje kijken! Werkze nog even!

@ marijke: vervelend van je bekken, gaat het nu wat beter? Hoop dat anders de fysio je wat kan helpen! Veel plezier bij miepie dinsdag!

Liefs Chantal

@ Roos
Gefeliciteerd meid! En zo snel, helemaal gaaf!

Ik las net dat iemand (weet ff niet meer wie) de ovulatietesten van sensitest had besteld. Ik heb deze ook maar sinds ik die gebruik heb ik nog geen streepje gezien. Natuurlijk wel het teststreepje,maar niet nog n tweede streepje. Volgens mij heb k vorige maand geen eisprong gehad,omdat ik ook niks voelde. Vandaag voelde ik het heel duidelijk,maar de test gaf niks aan... weet iemand of ik iets fout doe? Beetje urine in n potje, dipstick erin 5 sec dan horizontaal neerleggen en ff wachten toch?? Snap er niks meer van hahaha!
Alvast bedankt!
Fijne avond en tot gauw
x Kwisjuh

Ow en Tatsje ook gefeiciteerd natuurlijk met je zwangerschap! Geniet ervan!
x

hey meiden ja ik was nogal een beetje druk ben niet meer bij degene waar ik begin van het jaar al 5 jaar mee was en heb ander werk maar het gaat heel erg goed met me dus tsja had een tijdje ook geen zin meer in het forum door die dingen maar ja ik weet het wat een veranderingen maar het voelt goed meiden ben echt heel erg gelukkig nu

oja en bedankt voor alle felicitaties :D:D:D

liefs

Terug
Bovenaan