wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hoi allen,

Roos, van harte gefeliciteerd meid! Het is je van harte gegund! Geniet er maar lekker van.

Ik moet zo weg, dus blijft even bij dit korte berichtje.

Groetjes Elleste

Hoi allemaal,

Weer eens even een berichtje van mij. Drukke werkweek en we zijn in huis beizg voor een andere vloer, dus weinig tijd om te typen en lezen hier. Dacht vanmiddag mijn eisprong te voelen, duidelijke steken in de rechter kant. Vanavond weer trouw aan de sla, ik denk de klusronde op tijd ingezet te hebben deze keer, na mijn vroege menstruatie van vorige maand. Volgende maand wil ik dan ovulatietesten gaan proberen, deze maar eens weer eens afwachten.

Tot zo ver mijzelf,

@ Roos: gefeliciteerd! Derde ronde en hoppa, zwanger, lekker hoor!! Geniet er maar van.

@zebraatje, wat een flater van de apotheek! ik had ook eens een keer zo'n akkefietje: laat je eens vallen dat je op termijn een kinderwens hebt, wordt je de volgendekeer bij de apotheek bestookt met goed bedoelde adviezen over foliumzuur enzo. Laat ik daar met mijn toenmalig vriendje nou helemaaaaaal niet op staan te wachten....

Aan allemaal een goed weekend, ik zit hier bijna te pitten achter de laptop, dus hou het hierbij.

Groetjes Line

heeey meiden ik kwam hier voorheen als chantal_21 nog op het oude forum nou ik heb een positieve test in handen hoor welliswaar een licht streepje maar een streep is een streep ik heb 20 juli me termijnecho dan gaan ze ff kijken van hoe of wat maar kan ondertussen me broeken al heeeeel moeilijk dicht krijgen dus ben best nieuwsgierig hoever ik ben

liefs

Hey Tatsje,

Wat leuk dat je er weer bent! Ken je inderdaad als Chantal_21. Hartstikke gezellig dat je weer meekletst en ontzettend gaaf dat je zwanger bent!!! Van harte gefeliciteerd meid, geniet ervan! Heb zelf ondertussen 21 juli mijn 20 wk echo, gaat allemaal zo super snel.

@Vieguh, was gezellig vandaag op msn en hyves! Hoop dat je nog een beetje aan werken toegekomen bent. Lekker hoor, huisje weer schoon. Geeft altijd zo'n voldaan gevoel. Zeker zo net voor het weekend.

@Chanti, fijn hoor dat je zometeen lekker uit de rommel bent thuis. Het is ook een keertje klaar inderdaad. Lekker hoor gourmetten, geniet er van.

@Line, geniet van het klussen en hopen maar op goed resultaat.

@Sukkie maak een gezellig knalfeest van je examenfeest meid, je hebt het enorm verdient na al dat zwoegen met dat warme weer! Nu maar hopen dat je binnenkort weer reden hebt voor een feestje ;)

Wij liggen onverwacht het weekend stil, wat heel ongebruikelijk is. We zijn nog in Nederland, er is wat vertraging ontstaan en ik ben er helemaal blij mee. Zijn net lekker samen even naar de prenatal geweest, had wat leuke dingetjes gezien in de aanbieding. Onder andere een campingbedje gekocht (bruin) en wilde graag het wipstoeltje maar dat was helaas uitverkocht, volgende week maar een andere vestiging proberen. Ook mijn allereerste truitje gekocht voor Pukkie. Echt heel lief en aan 2 kanten te dragen :) dus mijn weekend kan niet meer stuk.

Meiden geniet er allemaal van!

Dikke kus Svtje
18+1

Hello Lady's

@Tatsje1987: Gefeliciteerd! Ik had gisterochtend ook een positieve test in mn handen!

@Svtje: Volgende week je 20 wk echo al! Jeetje wat gaat dat snel...Willen jullie ook weten wat het wordt?

Ik wil ook iedereen bedanken voor de felicitatie's!
Helemaal geweldig! Wens iedereen een fijn weekend toe......

Liefs Roos

Hallo dames

Even weer een berichtje van mij.
Heb het ook zo druk lees elke dag wel ff mee maar niet de tijd om elke keer uitgebreid te reageren.
Marijke en svtje leuk dat jullie date weer gezellig was.
Mijn nod is 23 juli ronde 4 eigenlijk zonder ontpillen.
Pfff mijn collega (vriendin) is ook zwanger binnen 3 maand.
Maar we zetten door.
Hebben geklusd gister en vanavond zonder dat mijn mannetje een biertje mocht pakken ha ik ben echt erg eerst klusen dan bier.
Hopelijk is het bij mij deze maand ook raak :)
Klets van het weeken wel even weer maar dacht zal ff wat van me laten horen.

liefs poohh

hoi allemaal!! Hoe gaat het met iedereen?? Leuke plannen vor het weekend??

@vieguh: ja ben 6 juni gestopt met de pil, toen werd ik ongesteld door doorbraak pil, ben toen 7 dagen ongesteld geweest. (maand ervoor slikte ik de pil eigenlijk al niet echt serieus meer) Denk dat ik misschien toen al mijn eerste eisprong heb gehad (omdat mijn ongi zo lang duurde) Normaal ben ik tijdens pilongi nl maar 4 dagen ongi. Het verbaasd me eigenlijk wel dat ik het nu al ben, dit omdat ik 5 jaar geleden ook al eens gestopt ben met de pil, toen duurde het 8 maanden voordat ik ongi werd. Was echt blij, zat op de wc en riep heel hard door het huis naar mijn vriend: Schatje!! Op dezelfde dag tante en ongesteld, kan niet beter!! Ben er echt heel blij mee. Geeft me een hoop rust, weet dus dat ik een eisprong heb gehad, jeej, en denk dat ik wel weet wanneer ook, heb nl 4 dagen kramp linksonderin mijn buik gehad... precies waar ik nu mijn ongi krampjes heb. Nougoed, nu ga ik slapen, morgen werken tot 17 en erna eidelijk naar mijn lieve nichtje!! x

hey meiden , he ik hoef me buik niet meer in te houden omdat ik dacht dat ik gewoon dik aan het worden was :p .............................

@schippersvrouwtje : gaaf dat je al zover bent ik heb heel wat gemist merk ik al ..........wil je ook weten wat het wordt? voel je al iets ????

liefs

Terug
Bovenaan