Hey Tatsje,
Wat leuk dat je er weer bent! Ken je inderdaad als Chantal_21. Hartstikke gezellig dat je weer meekletst en ontzettend gaaf dat je zwanger bent!!! Van harte gefeliciteerd meid, geniet ervan! Heb zelf ondertussen 21 juli mijn 20 wk echo, gaat allemaal zo super snel.
@Vieguh, was gezellig vandaag op msn en hyves! Hoop dat je nog een beetje aan werken toegekomen bent. Lekker hoor, huisje weer schoon. Geeft altijd zo'n voldaan gevoel. Zeker zo net voor het weekend.
@Chanti, fijn hoor dat je zometeen lekker uit de rommel bent thuis. Het is ook een keertje klaar inderdaad. Lekker hoor gourmetten, geniet er van.
@Line, geniet van het klussen en hopen maar op goed resultaat.
@Sukkie maak een gezellig knalfeest van je examenfeest meid, je hebt het enorm verdient na al dat zwoegen met dat warme weer! Nu maar hopen dat je binnenkort weer reden hebt voor een feestje
Wij liggen onverwacht het weekend stil, wat heel ongebruikelijk is. We zijn nog in Nederland, er is wat vertraging ontstaan en ik ben er helemaal blij mee. Zijn net lekker samen even naar de prenatal geweest, had wat leuke dingetjes gezien in de aanbieding. Onder andere een campingbedje gekocht (bruin) en wilde graag het wipstoeltje maar dat was helaas uitverkocht, volgende week maar een andere vestiging proberen. Ook mijn allereerste truitje gekocht voor Pukkie. Echt heel lief en aan 2 kanten te dragen

dus mijn weekend kan niet meer stuk.
Meiden geniet er allemaal van!
Dikke kus Svtje
18+1