wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

goeiemorgen meiden, of eigenlijk middag....
@Tatsje:
Gefeliciteerd natuurlijk met je zwangerschap.
Maar als ik je verhaal goed begrijp is je relatie over nu??
Hoe doe je dat dan nu? Sorry als ik het verkeerd begrepen heb hoor!

@Sv'tje:
Ja ronde 2 en 1e kindje ja hahahaha.
Thanx voor het aanpassen.

@Marijke:
Meid wat vervelend voor je zeg dat je bekkenklachten hebt.
Ik hoop dat het niet erger gaat worden de aankomende maanden want dan ben je niet blij volgens mij. Doe lekker rustig aan he!!

@Viooltje:
Weet je al wat??

Hier alles rustig. We zien vrijdag wel wat er van gebakken is afgelopen klusronde.

Fijne dag allemaal Kus Ilse

ik heb sinds maart met deze man dus neej me relatie is niet over wel met degene waar ik al jaren mee samen was maar dat is niet de vader van me kindje de man met wie ik nu ben is de vader van mijn kindje dus je heb het half goed begrepen :D

Goeiemiddag lieve meiden,

Gister nog lekker de stad in geweest, tuurlijk ook weer wat gekocht :) het wipstoeltje wat ik graag wilde en wat in de aanbieding was en nog wat kleine kleertjes. Nu voorlopig wel even genoeg. Waarschijnlijk alleen nog ff 2de wippertje aanschaffen voor aan boord, om nou elke keer hele auto vol te laden, das natuurlijk ook niks. Straks geen plek meer voor Pukkie.

@Jt, snap heel goed dat je weinig op het forum te vinden bent hoor. Zwanger, een kleine man thuis en werken. Vermoeiend genoeg zou ik zeggen. Zie je gelukkig veel op msn wat ik errug gezellig vindt!

@Marijke, meis hoop dat je klachten een beetje afnemen. Met jou zit ik helemaal urenlang op msn dus heel veel heb ik je via dit topic niet meer te melden ;) Veel te gezellig he!

@Chanti, hebben jullie en lekkere avond gehad met z'n tweetjes? Zal vast wel na al die verbouwingen bij jullie thuis. Fijn hoor dat je nu echt een beetje aan het einde aan het komen bent. Nu nog vulling voor jullie babykamertje ;)

@Kwisjuh, geen ervaring met die ovulatietesten, maar klinkt volgens mij heel logisch wat je beschrijft. Geloof dat Poohh zei dat het niet met ochtendurine mag ofzo... kan dat kloppen. Schijnt ook zo te zijn dat je 's ochtends en 's avonds kan doen en dat dat dan ook weer kan verschillen streep of geen streep.

@Tatsje, fijn dat je nu helemaal lekker in je velletje zit met je nieuwe vriend en je plekje gevonden hebt. Erg belangrijk en zeker een stabiele basis voor je kindje als je relatie lekker loopt. Geniet er lekker van samen!

@Vieguh, hoe ik daar nou bij kwam, je verkeerd in het schema zetten. Zal het maar op mijn zwangerschap schuiven, mooi excuus toch! Zit al gezellig met je op msn, dus ook jou niet zo heel veel te melden. We gaan allebei voor de bankhangdag :)

Meiden, geniet van jullie vrije zondag, hier regent het dus geen buitenweer vandaag helaas. Hoop dat het de rest van de week beter mag worden.

Veel liefs Svtje
18+3

Haailoo,

@Tatsje:
O gelukkig voor je! Erg fijn dat je een liever goeie vent hebt met wie je dit kleine wondertje mag ontvange strakkies!

@Kwisjuh:
Je zou zeggen dat je het goed doet die ovutesten. Heb er zelf (nog) geen ervaring mee dus zou het niet weten. Ik wil e maybe volgende maand mee beginnen maar het is zo duur!!

@Jt:
Net wat Sv'tje zegt: Helemaal te begrijpen meid!!
Let wel op jezelf he!!

@Sv'tje:
Hoe is het op de bank ;-p

Morgen krijgen de pups hun eerste injectie. Vind het wel sneu mja tis alleen maar goed voor ze!
Over 3 weken gaat het teefje weg snik snotter snif!! Ze is ook zoooooo leuk mja ventlief heeft gelijk we kunnen ze moeilijk allemaal houden.
Tis wel een werk hoor. Maar o zo leuk!
Vanavond ff lekker Macen!! Heb geen eten in huis dom he ;-p
Dus ja dan blijft er maar 1 ding over.
Gelukkig begint het hier op te klaren. Wordt ik altijd weer een blijer mens van.
Nou ik ga maar weer eens stoppen want heb weinig onzin meer te vertellen hihi
Baai Liefs Ilse

Hey Vieguh,

Prima vertoeven op de bank hoor ;) Net lekker gegeten en nu weer op de bank haha gaat vandaag niet zoveel meer gebeuren denk ik.

Zielig voor je pups maar voor hun eigen bestwil inderdaad. Succes ermee!

Hoop dat jij genoten hebt van de Mac! Hmmmm altijd lekker!

Liefs Svtje
18+3

Hey Sv'tje,
getver nee tis niet lekker gevallen blughhhh.
smaak was prima maar valt niet lekker op mn maagje helaas. Misschien te vet geweest ofzo??
Lekker he zo;n daggie niks, je word er alleen zo lui van. Schijnt de zon al bij jullie?

Hoi meiden,

Na een paar dagen meelezen nu ook een berichtje!
Wij zijn net bezig met onze grote wens in vervulling te brengen.
Zijn in maart gestopt met de pil, met de wetenschap dat ik toen even kon 'ontpillen' omdat we een verbouwing van een aantal maanden in gingen van ons huis!
Op 13 juni mijn laatste periode gehad en 1,5 week later begonnen met ovulatie testen. Precies op dag 14 van mijn cyclus een dikke vette piek dus geklust!
Door omstandigheden helaas niet( naar mijn mening dan) genoeg kunnen klussen dus bleef bij 1 keer in rond mijn eisprong!
Maar toch de hoop dat het zo zou zijn. Paar dagen later echt misselijk en niet normaal hoe moe. De dagen erna gespannen borsten en een algeheel vreemd gevoel..... Zou het zo zijn? Afgelopen vrijdag, 1 dag voor mijn menstruatie getest, negatief, en helaas vanochtend ongesteld geworden.... Al het gevoel dat het zo was zat dus toch tussen mijn oren!!!
Maar volgende ronde nieuwe kansen!!

hoi allemaal!! Ze is zooo mooi mijn lieve kleine nichtje!! Wat blijft het bijzonder he zo'n ukkie!! Gaat het idd nog meer kriebelen!! Alles op zij tijd he? We zijn een goed eind op weg moeten we maar denken. Ronde 2 is al van start. Nu dag 4 van mijn nieuwe cyclus... ga vanaf dag 10 beginnen met ovulatietesten van sensitest. Heb er 24 binnen gekregen. Dus vanaf de 18e elke dag testen en om de dag klussen...misschien wel elke dag!! Haha... geen kansje missen he?? En dan hebben we lekker vakantie!!! Alle tijd en rust! Heerlijk kan me er nu al op verheugen!! Nog 1 weekje werken, pff... lijkt wel of je hele lichaam zich daarop in stelt of niet?? Zal jullie op de hoogte houden wat betreft de ovutesten, mijn schoonzusje heeft deze ook gebruikt en haar bevielen ze goed. Eens kijke of ze gelijk heeft ;-)
Zoooo lief trouwens hoe mijn broer omgaat met zijn dochtertje, mijn schoonzusje ook natuurlijk, maar op de 1 of andere manier vind ik het ook heel bijzonder om te zien hoe mijn broer ermee omgaat. Zo lief en bezorgd. Ben errug trots op alledrie!! fijne avond, truste en tot morguh

Terug
Bovenaan