Ha meiden
Alle nieuwe meiden, welkom hier!
Loeske
VAN HARTE GEFELICITEERD meid!! wat geweldig!! Hoe voel je je verder?
En wel je mond kunnen houden tegen je ouders?
Onwerkelijk he, ik besef het ook soms nog even niet, komt wel goed denk als we de eerste echo hebben gezien.
Sv'tje
Fijn dat je gewicht nog stabiel bent. Ik weeg al jaren lang 58 kilo, maar nu schommel ik dus al tussen de 60 en de 61. En mn buik is behoorlijk bol, waarschijnlijk ook door de hormonen. Ik at voorheen zo'n 3 a 4 boterhammen op een dag en dat zijn er nu 5 a 6, en zo ook met fruit, soms eet ik wel drie/vier stuks. Ik eet dan liever iets gezonds dan ik een reep chocola open trek bijvoorbeeld of een crackertje. Wil straks nog wel overeind blijven staan hihi....maar heb gewoon heel snel weer honger en ben absoluut geen grote eter.
Gelukkig kan je de rest van de dag wel alles eten, zo krijg je toch voldoende binnen.
Ik slik zelf ook vitaminepillen voor zwangeren vrouwen, dus zal vast en zeker het nodige binnenkrijgen.
En wat betreft die mannen, die hoeven er alleen maar naar te kijken hoe wij het werk doen, dus nu moeten ze niet zeuren (sorry mannen, mochten jullie ook meelezen).
Sukkie jammer van je ongi, wel goede moed blijven houden hoor, hopelijk volgende ronde, ik ga voor je duimen.
Marijke
Vervelend dat je je zo naar voelde, heb je dat steeds 's ochtends? Ik hoop het voor je, lijkt me erg vervelend.
Bij mij gaat het eigenlijk prima, mn borsten zijn weer opnieuw gevoelig, heb (nog) geen last van misselijkheid, soms een vervelend gevoel in mn maag, maar niet echt misselijk te noemen. Heb wel veel last van puistjes, die ik normaal bijna nooit heb.
Verder wel veel moe, vooral eind vd dag. En boer (sorry voor de details) af en toe wat zuur op, maar is nog niet heel vervelend, wel vies, bah.
Mn buik lijkt wel een kanon die ieder moment kan ontploffen, maar verder gaat het goed. Ik ben alleen bang dat ik eerdaags vragen ga krijgen, het valt echt op. Heb bijna alleen maar vrij getailteerde kleding. Als de echo straks goed is, ga ik het ook niet langer voor me houden, maar dat duurt nog wel twee weken! Hopelijk wordt het niet erger.
Kidsvos
Van die nare nasmaak heb ik ook last, mn mannetje zei van het weekend nog dat ik niet zo fris uit mijn straatje rook en dat ik dat nooit had, misschien komt het wel door de hormonen.
Heb jij toevallig ook last van geirriteerd en bloedend tandvlees? Ik vind het best vervelend, ik lijk tijdens het tanden poetsen net dracula haha..
Lekker hoor een weekje op vakantie, ik wens je alvast veel plezier en geniet ervan!
Poohh
Vervelend is dat het, je praat zo snel je mond voorbij. Je moet soms echt goed nadenken voor je iets zegt, maar soms lukt dat doodweg niet.
Heb er ook last van gehad.
Elleste
Wie weet! Nog niks te zien of nog geen tekens van je ongi?
Geloof me als je zwanger bent wordt het alleen maar erger met wat je voelt in je lichaam, althans bij mij. Maar het kan je wel valse hoop geven, maar voor hetzelfde geldt ben je toch zwanger, je weet het helaas pas als nod-dag nadert.
Dora
Gewoon reageren en komen als jij daar behoefte aan hebt, alle begrip voor je!
Jammer van je ongi, succes alvast voor de volgende ronde...
Twijfeltje
Ik hoop voor je dat het tekens zijn van een zwangerschap!
Vieguh
Dat wat jij omschrijft overduizelig en zweet uitbreken, dat had ik de vorige keer vlak voor ik positief testte.
Roos
Duim voor je!!
Als ik iemand vergeten ben sorry!!
Ga nog even voor de buis hangen en dan mn mandje in.....welterusten alvast!
Liefs Anne