wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

twijfeltje
opvliegers kunnen ook een teken van zwangerschap zijn.
ik heb het wel iets voor dat ik ongi werd maar toen niet zo veel.
toen ik dus zwanger was en het nog niet wist had ik last van warme opvliegers tot zweten bijna aan toe. en nu weleens van ineens warm en daarna in eens koud dat ik met een deken lekker op de bank hang.
spannend hoor zie dat je vrijdag je nod dag hebt.
groetjes van mij

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatst verwachte ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

sanne88
27
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38
2
3
   3 juni

roos170
21
1
1
  8 juni

dora the explorer
30
3
2
  9 juni

loeske
23
4
1
  9 juni

schuerke
27
4
1
10 juni
4 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni
 8 juni

twijfeltje1984
25
4
1
12 juni

rianne_82
26
3
1
14 juni

isa83
26
1
1
14 juni

vieguh
27
1
1
17 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

poohh
24
4
1
24 juni

kwisjuh
29
4
1
27 juni

nod's juli

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

Line1975
33
3
1
1 juli

schuerke
27
5
1
3 juli

Sukkie_85
23
5
1
9 juli

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

j-t  
ja,maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-2009

senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-2009

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010

anne/belgies

ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010

loeske        
Jaaa
jaaaa
16-02-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
11-06-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
24-06-09
controle verloskundige 14.00

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
27-05-09
verloskundige

baby23 stephanie
?
?

kidsvos
06-06-09
2e afspraak verloskundige

anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho

Loeske
11-06-09
Huisarts bellen
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos
nu denk ik een jongen, maar
twijfel nog iets

x

anne/belgies
nog geen idee
x

Loeske
nog geen idee
x
x  

Hoi allemaal,

Loeske, gefeliciteerd!!! Super hoor, zo'n grote wens die in vervulling gaat.  

Als je zelf nog aan het wachten bent, denk je bijna: laat mij die kwaaltjes ook alsjeblieft hebben... Ik herken wel dat je in ieder geval erg gefocust ben op wat je lijf aan signalen afgeeft, of wat je dan denkt dat het afgeeft.

over die vragen over ei en begin van menstruatie: volgens mij zijn de antwoorden al gegeven. cyclus die langer duurt, is meestal langer omdat de tijd tot aan de eisprong langer duurt. als dat ei eenmaal gesprongen is tot de dag dat het afkomt, is meestal vrij vast.

ik kijk ook op predictor.nl, en vooralsnog probeer ik aan mijn lijf te voelen wat er gebeurt. ik ben nog niet zover dat ik dat met ovulatietesten wil vaststellen. ik hoor er wel veel over, maar dat is soms wisselend, wat men er dan van vindt.  iemand van jullie daar mee bezig geweest of al mee bezig?  

Ik zit op mijn werk illegaal te forummen, dus laat het hierbij voor vandaag,

groetjes Line

hey kidsvos,

hoe is het met je meid?!
Zag dat je binnenkort voor de echo mag en dan het hartje kan horen?!
Wat leuk man.
Ja het is nu wachten geblazen maar als ik de 17e nog niet ongi ben dan kan dat natuurlijk ook komen door een onregelmatige cyclus.

Hier de "kwaaltjes" nog het zelfde, van de week bijna onderuit gegaan. Werd in eens niet goed, koud zweet brak me uit, dizzy  en moest echt gaan liggen op de bank.
Iemand wel eens gehad als kwaaltje?

Pffff wat een rot weer buiten zeg, ik wil de zomer en wel NU!!!!

Voor iedereen nog een hele fijne dag gewenst.
Liefs Ilse

Hallo Lieve meiden..

Bedankt voor jullie felicitaties!!
Het is zo onwerkelijk dat ik nu zwanger ben, maar hou wel in de achterhoofd dat er nog vanalles mis kan gaan.. Begin nu wel meer kwaaltjes te krijgen, heb veel last van krampen en misselijkheid.. Gelukkig nog niet moeten braken..

@ vieguh.. Toevallig had ik ook als kwaal dat ik het snel koud had en dan echt tot rillen toe!! Heb die week ook 2 dagen gehad dat ik ook moest gaan liggen op de bank omdat ik me moe en duizelig voelde.. Bedenk wel dat je lichaam je goed voor de gek kan houden, je bent constant alleen met zwangerschap bezig en allerlei kwaaltjes wat je voelt... Duim voor je meid dat je een positieve test mag hebben!!!

@ Dora.. Jammer dat je oni bent geworden meid... Kan me goed voorstellen dat je niet teveel op het forum bent, dat had ik ook omdat je te veel met zwangerschap bezig bent.. Je kan je dan zelf helemaal gek maken..
Duim voor je dat ronde4 wel positief zal eindigen!!!

@roos170... En weet je al iets?? Duim voor je dat de ongi weg blijft!!

@sukkie... Dus je bent nog niet ongi... Duim voor je ...

@ alle nieuwelingen... Van harte Welkom!!

@ alle ong-ers.. hoop dat de rode duivels snel weg zijn en op naar de volgende ronde!!
@alle wachters.. Tel met jullie mee af en ik duim me rot...
@ alle Klussers.. Geniet ervan!!!
@ alle zwangeren... Geniet van jullie mooie zwangerschap...

Liefs Loeske

Bedankt voor de reacties. Ik twijfel gewoon constant of ik alles wel goed uitreken enzo.

Ik zou wel graag op de lijst willen. Mijn nod is morgen (10 juni).

Groetjes Elleste

He loeske,

Nee er is nog steeds niks....  Ben nu 1 dag overtijd!
Ik heb wel last van opvliegers....pff warm hoor! haha
Hopelijk blijft het zo, hou je / jullie op de hoogte!

Wanneer zal ik gaan testen denken jullie..???

Liefs Roos....

Ha meiden

Alle nieuwe meiden, welkom hier!

Loeske
VAN HARTE GEFELICITEERD meid!! wat geweldig!! Hoe voel je je verder?
En wel je mond kunnen houden tegen je ouders?  
Onwerkelijk he, ik besef het ook soms nog even niet, komt wel goed denk als we de eerste echo hebben gezien.

Sv'tje
Fijn dat je gewicht nog stabiel bent. Ik weeg al  jaren lang 58 kilo, maar nu schommel ik dus al tussen de 60 en de 61. En mn buik is behoorlijk bol, waarschijnlijk ook door de hormonen. Ik at voorheen zo'n 3 a 4 boterhammen op een dag en dat zijn er nu 5 a 6, en zo ook met fruit, soms eet ik wel drie/vier stuks. Ik eet dan liever iets gezonds dan ik een reep chocola open trek bijvoorbeeld of een crackertje. Wil straks nog wel overeind blijven staan hihi....maar heb gewoon heel snel weer honger en ben absoluut geen grote eter.
Gelukkig kan je de rest van de dag wel alles eten, zo krijg je toch voldoende binnen.
Ik slik zelf ook vitaminepillen voor zwangeren vrouwen, dus zal vast en zeker het nodige binnenkrijgen.
En wat betreft die mannen, die hoeven er alleen maar naar te kijken hoe wij het werk doen, dus nu moeten ze niet zeuren (sorry mannen, mochten jullie ook meelezen).

Sukkie jammer van je ongi, wel goede moed blijven houden hoor, hopelijk volgende ronde, ik ga voor je duimen.

Marijke
Vervelend dat je je zo naar voelde, heb je dat steeds 's ochtends? Ik hoop het voor je, lijkt me erg vervelend.
Bij mij gaat het eigenlijk prima, mn borsten zijn weer opnieuw gevoelig, heb (nog) geen last van misselijkheid, soms een vervelend gevoel in mn maag, maar niet echt misselijk te noemen. Heb wel veel last van puistjes, die ik normaal bijna nooit heb.
Verder wel veel moe, vooral eind vd dag. En boer (sorry voor de details) af en toe wat zuur op, maar is nog niet heel vervelend, wel vies, bah.
Mn buik lijkt wel een kanon die ieder moment kan ontploffen, maar verder gaat het goed. Ik ben alleen bang dat ik eerdaags vragen ga krijgen, het valt echt op. Heb bijna alleen maar vrij getailteerde kleding. Als de echo straks goed is, ga ik het ook niet langer voor me houden, maar dat duurt nog wel twee weken! Hopelijk wordt het niet erger.

Kidsvos
Van die nare nasmaak heb ik ook last, mn mannetje zei van het weekend nog dat ik niet zo fris uit mijn straatje rook en dat ik dat nooit had, misschien komt het wel door de hormonen.
Heb jij toevallig ook last van geirriteerd en bloedend tandvlees? Ik vind het best vervelend, ik lijk tijdens het tanden poetsen net dracula haha..
Lekker hoor een weekje op vakantie, ik wens je alvast veel plezier en geniet ervan!

Poohh
Vervelend is dat het, je praat zo snel je mond voorbij. Je moet soms echt goed nadenken voor je iets zegt, maar soms lukt dat doodweg niet.
Heb er ook last van gehad.

Elleste
Wie weet! Nog niks te zien of nog geen tekens van je ongi?
Geloof me als je zwanger bent wordt het alleen maar erger met wat je voelt in je lichaam, althans bij mij. Maar het kan je wel valse hoop geven, maar voor hetzelfde geldt ben je toch zwanger, je weet het helaas pas als nod-dag nadert.

Dora
Gewoon reageren en komen als jij daar behoefte aan hebt, alle begrip voor je!
Jammer van je ongi, succes alvast voor de volgende ronde...

Twijfeltje
Ik hoop voor je dat het tekens zijn van een zwangerschap!

Vieguh
Dat wat jij omschrijft overduizelig en zweet uitbreken, dat had ik de vorige keer vlak voor ik positief testte.

Roos
Duim voor je!!

Als ik iemand vergeten ben sorry!!
Ga nog even voor de buis hangen en dan mn mandje in.....welterusten alvast!

Liefs Anne

Terug
Bovenaan