Hey lieve meiden,
Heb weer even niks van me laten horen geloof ik. Voel me nog steeds echt niet optimaal helaas. Behoorlijk verkouden en daardoor gewoon heel moe. Heb nu maar even een paar rustige dagen ingecalculeerd. Morgen maar even aan de verloskundige vragen of ik nog ff langs de dokter moet.
We zijn trouwens net terug van de 20 weken echo. Helemaal geweldig om te zien. Gelukkig is alles goed, voor zover ze kon zien natuurlijk. Pukkie was wel aardig verstoppertje aan het spelen, dus moest ze me aardig porren om alles goed in beeld te krijgen. Mijn buik zal morgen wel blauw zijn, kan niet zeggen dat het prettig voelde. Maar was uiteraard voor het goede doel

Al had ik stiekem willen kijken wat het wordt, kon er geen wijs uit dus kon ook niet in de verleiding komen haha.
@Boefje, maar hopen dat je klusweekend in bed tot goed resultaat mag leiden!
@Lynn, morgen je intake bij de verloskundige, spannend hoor meid! Vond het zelf erg gezellig, beetje kennis gemaakt en alle medische dingen doorgesproken. Bij mij kwam ze zelfs thuis

Geniet er lekker van! Pas goed op jezelf he!
@Vieguh, we hebben de 20 weken echo nu gehad en dat zal als alles goed blijft gaan de laatste echo zijn. We zullen ons kleintje gaan zien als het geboren wordt

Hoort erbij hoor dat bozige, zijn je hormonen en kun je niks aan doen gaat snel weer over, althans bij mij dan
@Elleste,het lunchen zaterdag was heeerlijk!!! Lekker bijgekletst en heerlijk gegeten. Moet inderdaad wat rustiger aan doen want mijn weerstand is prut met peren. Snap heel goed dat je een mooie banner wilt! Wil de mijne ook erg graag weer onder mijn berichtjes zetten!
@Roos, heb zelf de eerste controles bij de dokter gehad en die kon ik vanaf een week of 8 bellen, eerder is bij ons niet gebruikelijk. Nu had ik met 6 wk licht rose verlies en daardoor mocht ik toen gelijk komen voor een echo. Nu loop ik bij de verloskundige en daar had ik de intake met 12 weken, daarna een afspraak met 16 weken en morgen weer met 20 weken. Verschilt volgens mij per dokter of verloskundige wanneer je je eerste afspraak hebt.
@Kwisjuh, jouw testjes gaan echt de hele wereld over he

Die van mij zijn niet verder gekomen dan Duitsland en Frankrijk, ook al aardig trouwens. Spannend hoor meid, duim voor je! Lekker illegaal forummen trouwens hoor
@Line, je NOD komt al lekker dichtbij he! Het gaat goed hier met de uit de grond schietende zwangeren dusse ER KAN NOG MEER BIJ!!! Grappig trouwens dat je zus gedroomd had dat je in verwachting was van een 2ling. 1tje zou al helemaal super zijn he!
@Sukkie, heerlijk meis, bijna vakantie! Is ook wel weer om ziekjes te worden he, koud, warm, regen, zon... pfff typisch Nederlands. Geniet lekker van je vrije tijd! Wat ontzettend leuk trouwens, dat gastouderschap
@Miepie, heerlijk hoor een getrouwde zwangere vrouw 25 weken op weg

Geniet er lekker van meid. Die kleine laat zich hier ook regelmatig voelen, vooral als ik lekker rustig in mijn bedje lig
@Tatsje, meid wat vervelend zeg! Had zo gehoopt dat je ander nieuws had gehad. Heel veel sterkte ermee hoor! En als je daar behoefte aan hebt hier lekker van je afschrijven of juist afstand nemen.
@Poohh, hoe is het met jouw kwaaltjes? Al tekenen?
@MMLC, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Geniet er lekker van!!!Wat een prachtig nieuws, dat horen we graag hier. Hoop dat je je goed voelt

Veel plassen is in het begin zeker een kwaaltje, dat trekt weer weg en dan als je babytje op je blaas gaat drukken komt het weer terug.
Meiden, ik ga lekker even mijn bedje in, voel me echt ziekig

Hoop dat ik snel weer een beetje opgeknapt ben, dan kom ik weer lekker kletsen!
Kus Svtje
19+5 weken zwanger