wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

@ Sukkie85, ik zit nu op dag 12

@Elleste, Wij hebben gister (de dag van de dikke streep) geklust, maar ook de 2 dagen ervoor....dus ik hoop dat het raak is, al ga ik nergens vanuit.....moet nog ff wachten voor ik meer weet helaas....wachten, wachten en nog eens wachten, maar we kennen het allemaal ;)

Hey lieve meiden,

Heb weer even niks van me laten horen geloof ik. Voel me nog steeds echt niet optimaal helaas. Behoorlijk verkouden en daardoor gewoon heel moe. Heb nu maar even een paar rustige dagen ingecalculeerd. Morgen maar even aan de verloskundige vragen of ik nog ff langs de dokter moet.

We zijn trouwens net terug van de 20 weken echo. Helemaal geweldig om te zien. Gelukkig is alles goed, voor zover ze kon zien natuurlijk. Pukkie was wel aardig verstoppertje aan het spelen, dus moest ze me aardig porren om alles goed in beeld te krijgen. Mijn buik zal morgen wel blauw zijn, kan niet zeggen dat het prettig voelde. Maar was uiteraard voor het goede doel :) Al had ik stiekem willen kijken wat het wordt, kon er geen wijs uit dus kon ook niet in de verleiding komen haha.

@Boefje, maar hopen dat je klusweekend in bed tot goed resultaat mag leiden!

@Lynn, morgen je intake bij de verloskundige, spannend hoor meid! Vond het zelf erg gezellig, beetje kennis gemaakt en alle medische dingen doorgesproken. Bij mij kwam ze zelfs thuis :) Geniet er lekker van! Pas goed op jezelf he!

@Vieguh, we hebben de 20 weken echo nu gehad en dat zal als alles goed blijft gaan de laatste echo zijn. We zullen ons kleintje gaan zien als het geboren wordt :) Hoort erbij hoor dat bozige, zijn je hormonen en kun je niks aan doen gaat snel weer over, althans bij mij dan ;)

@Elleste,het lunchen zaterdag was heeerlijk!!! Lekker bijgekletst en heerlijk gegeten. Moet inderdaad wat rustiger aan doen want mijn weerstand is prut met peren. Snap heel goed dat je een mooie banner wilt! Wil de mijne ook erg graag weer onder mijn berichtjes zetten!

@Roos, heb zelf de eerste controles bij de dokter gehad en die kon ik vanaf een week of 8 bellen, eerder is bij ons niet gebruikelijk. Nu had ik met 6 wk licht rose verlies en daardoor mocht ik toen gelijk komen voor een echo. Nu loop ik bij de verloskundige en daar had ik de intake met 12 weken, daarna een afspraak met 16 weken en morgen weer met 20 weken. Verschilt volgens mij per dokter of verloskundige wanneer je je eerste afspraak hebt.

@Kwisjuh, jouw testjes gaan echt de hele wereld over he ;) Die van mij zijn niet verder gekomen dan Duitsland en Frankrijk, ook al aardig trouwens. Spannend hoor meid, duim voor je! Lekker illegaal forummen trouwens hoor ;)

@Line, je NOD komt al lekker dichtbij he! Het gaat goed hier met de uit de grond schietende zwangeren dusse ER KAN NOG MEER BIJ!!! Grappig trouwens dat je zus gedroomd had dat je in verwachting was van een 2ling. 1tje zou al helemaal super zijn he!

@Sukkie, heerlijk meis, bijna vakantie! Is ook wel weer om ziekjes te worden he, koud, warm, regen, zon... pfff typisch Nederlands. Geniet lekker van je vrije tijd! Wat ontzettend leuk trouwens, dat gastouderschap :)

@Miepie, heerlijk hoor een getrouwde zwangere vrouw 25 weken op weg :) Geniet er lekker van meid. Die kleine laat zich hier ook regelmatig voelen, vooral als ik lekker rustig in mijn bedje lig ;)

@Tatsje, meid wat vervelend zeg! Had zo gehoopt dat je ander nieuws had gehad. Heel veel sterkte ermee hoor! En als je daar behoefte aan hebt hier lekker van je afschrijven of juist afstand nemen.

@Poohh, hoe is het met jouw kwaaltjes? Al tekenen?

@MMLC, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Geniet er lekker van!!!Wat een prachtig nieuws, dat horen we graag hier. Hoop dat je je goed voelt :) Veel plassen is in het begin zeker een kwaaltje, dat trekt weer weg en dan als je babytje op je blaas gaat drukken komt het weer terug.

Meiden, ik ga lekker even mijn bedje in, voel me echt ziekig :( Hoop dat ik snel weer een beetje opgeknapt ben, dan kom ik weer lekker kletsen!

Kus Svtje
19+5 weken zwanger :)

Hoihoi,

@SVtje, bah wat naar, dat je je zo rot voelt. Gelukkig heb je wel een mooie echo gehad, ondanks het gepor :) En dan volgt weer het lange wachten. Goh eigenlijk is het wel gek dat er helemaal geen echo meer volgt na de 20 weken echo. Je zit dan op de helft. Ik had het logischer (en leuker natuurlijk) gevonden als er met 32 weken nog eentje had plaatsgevonden.

@Vieguh, ik ben volgens mij niet sneller moe. Integendeel, ik slaap korter dan normaal en ik ben langer wakker 's avonds. Ik vind het ook superleuk dat wij gelijk lopen, dan kan je elkaar ook een beetje steunen wanneer de kwaaltjes wel in alle hevigheid komen (gauw afkloppen).

Groetjes Elleste
5w

@sv'tje:
heel fijn dat je echo goed was! Altijd weer een geruststelling. Wel balen dat je je zo rot voelt.
Hoop dat het snel over is.

@Elleste:
Ja vind het idd fijn om info uit te wisselen. Soms ben ik best onzeker maar als ik dan hoor dat jij het net zo hebt dan ben ik weer gerust hihi.

@Line:
Spannend je NOD in aantocht!! Duim voor je meid!

@Marijke:
Hoe is het met je?
Nog steeds zo last van je bekken?

@Lynn:
Veel plezier morgen bij de verloskundige!
Lijkt me zoooo leuk! Weer een stapje dichter bij je kindje lijkt me hihi.

@Iedereen die ik vergeten ben:
Sorry.

Hier alles ok.
Wel ineens meer pijn in borsten gekregen.
Alleen de rechter eigenlijk raar he!!
Ik kijk zooooo uit naar de 11! Lekker naar de VK.

Meiden fijne aaf allemaal.
Liefs Ilse
4wk 5 dgn

@Svtje; Wat naar dat je je zo slecht voelt. Luister maar goed naar je eigen lichaam.. ;) Sterkte..!
Bedankt voor je felicitaties! Ik voel me echt super alleen kan het nog niet echt geloven. Ok, dus veel plassen is dus ook een kwaal. Wist het wel als de baby later op je blaas drukt maar wist niet dat het nu ook al kon. Horen die pukkels die in een x komen opzetten er dan ook bij? Nou doe rustig aan en voor iedereen nog een fijne avond!!

Kusjes Jo

Hey Jo,

Ook de pukkeltjes horen erbij, moet zeggen dat ik ze zelf al behoorlijk had voor mijn NOD, een soort uitslag leek het.Is vanzelf weer weggetrokken hoor :) Mijn haar werd ook veel vetter dan normaal, heb nu bij de kapper speciale shampoo gehaald en nu stukke beter. Wel duurder maar wil er toch 9 maanden verzorgd uitzien :)

Ga goed op mezelf passen hoor, vanmiddag lekker geslapen en nu net paracetamolletje op en dan vroeg naar mijn mandje. Dank voor je beterschap in ieder geval!

Liefs Svtje
19+5

Hey girls!

Nog ff een kort berichtje van mij. Nog n dag of 5 tot mijn NOD. Heb gevoelige borsten en vet haar, al n paar dagen. Zei al tegen me vriend,t is eigenlijk niet eerlijk dat ik gewoon een week last heb van de ongi en nog n week ervoor al niet te genieten ben,vet haar en pijnlijke borsten! Verder heb ik vaak last van een koortslip tijdens de menstruatie en zo ben je al bijna 3 weken onderweg met je cyclus en hormonen! Niet eerlijk is het haha!

@ Elleste Ik ben militair vandaar dat ik zo vaak naar t buitenland ga. Nu is het gelukkig voor vakantie maar mijn vriend moet inderdaad ook in Amerika zijn voor werk. Vandaar dat we een ticket bijgeboekt hebben en ik gewoon meega. Uiteindelijk is hij maar 3 dagen aan t werk van de 2 weken,das wel te doen.

@ Tatsje wat een rotnieuws! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt en dat je gauw een nieuwe poging mag ondernenen! Sterkte meid

@ Jo wat een geweldig nieuws! Ongelofelijk dat je zelf denkt dat je moeilijk zwanger wordt (heb ik trouwens ookal vanaf me 18de gedacht) en dat je nu de eerste ronde al zwanger bent! Geniet ervan zonder al teveel kwaaltjes!

x Kwisjuh
27juli NOD

Lieve mensen. Ik heb een vraagje, waarvan ik hoop dat jullie een antwoord hebben.

De innestelingsdag....wanneer is dat eigenlijk.
Misschien gekke vraag, maar ik heb dag 11 een positieve ovulatie test gehad, de 2 dagen ervoor geklust, diezelfde dag en de dag erna ook (gister was de rest nog aardig gekleurd, maar wel ietje lichter). Ik zit nu dus op dag 14 van mijn cyclus (die de laatste tijd onregelmatig is). Nu had ik gisteravond opeens uit het niets vreselijke buik en rug pijn. Geen krampen, maar gewoon pijn en steken aan de zijkanten van mijn buik....ik kon niet eens rechtop lopen van de pijn aan mijn rug ook. Dit was ruim een uur en daarna werd het langzaam minder, maar bleef wel een gevoelige buik houden met bewegen e.d. Nu zei mijn vriend opeens....misschien is het de innesteling wel !! Ik moest erg lachen, omdat ik het geweldig vind dat juist hij aan dat soort dingen denkt haha.

Maar toch heeft het me aan het denken gezet.....want naar mijn idee is dat nog te vroeg op dag 13 van de cyclus?

Ik heb vreselijk gevoelige tepels, maar dat heb ik altijd tot ik ongi word, alleen is het nu iets erger dan normaal, maar dat kan gewoon.

Iemand die me hier iets over kan vertellen misschien? Dan leer ik gelijk weer wat bij :D

Op internet zie ik alleen verhalen waar ik niks mee kan verder

Heel veel liefs van Valesca en succes allemaal dames !!! En de zwangere....ik ben super blij voor jullie !!

Terug
Bovenaan